image
Monday, Aug 20 2018 | Time 10:06 Hrs(IST)
  • سانپ کے ڈسنے سے دو بچوں کی موت
  • سانپ کے ڈسنے سے دو بچوں کی موت
  • 21 اگست کی اشاعت کے لئے
  • جونپور میں بجلی کے تار کی زد میں آنے سے صفائی کارکن کی موت، دو دیگر جھلسے
  • بستی سڑک حادثے میں کار میں سوار دو بھائیوں کی موت
  • ٹرن بُل نے قیادت کے چیلنج کی قیاس آرائیوں کو مسترد کیا
  • افغانستان۔ طالبان کے مابین مذاکرات میں مدد کے لئے تیار ہیں: امریکہ
  • شمال مشرقی نائیجریا میں دہشت گردانہ حملہ، کم از کم 19 ہلاک
National Share

سپریم کورٹ کے چارججوں نے چیف جسٹس پر اٹھائی انگلی

سپریم کورٹ کے چارججوں نے چیف جسٹس پر اٹھائی انگلی

نئی دہلی، 12 جنوری (یو این آئی) ایک غیر معمولی پیش رفت میں سپریم کورٹ کے چار ججوں نے آج الزام لگایا کہ ملک کے اعلی ترین عدالت کے طریقہ کار میں انتظامی ضابطوں پر عمل نہیں ہورہا ہے اور چیف جسٹس کے ذریعہ عدالتی بنچوں کو سماعت کے لئے مقدمات من مانے ڈھنگ سے الاٹ کرنے کی وجہ سے عدلیہ کے اعتبار پر داغ لگ رہا ہے۔
سپریم کورٹ کے دوسرے سینئر ترین جسٹس جستی چملیشور نے جسٹس رنجن گوگوئی، جسٹس مدن بی لوکر اور جسٹس کورین جوسف کے ساتھ آج صبح اپنے تعلق روڈ کی رہائش گاہ پر ایک پریس کانفرنس میں یہ الزامات لگائے۔ انہوں نے چیف جسٹس دیپک مشرا کو اس کے لئے براہ راست ذمہ دار ٹھہرایا۔
ان ججوں نے جسٹس مشرا کو لکھے خط میں کہا ہے کہ چیف جسٹس کا عہدہ یکساں سطح کے ججوں میں پہلا ہوتا ہے۔ انہوں نے خط میں لکھا کہ مقررہ اصولوں کے مطابق چیف جسٹس کو روسٹر طے کرنے کا خصوصی حق ہوتا ہے اور وہ عدالت کے ججوں یا بنچوں کو سماعت کے لئے مقدمات الاٹ کرتا ہے۔ چیف جسٹس کو یہ حق عدالت کو مناسب ڈھنگ سے چلانے اور ڈسپلن برقرار رکھنے کے لئے ہے نہ کہ چیف جسٹس کے اپنے رفقائے کار پر حق کی برتری قائم کرنے کے لئے ۔ اس طرح سے چیف جسٹس کا عہدہ یکساں سطح کے ججوں میں پہلا ہوتا ہے نہ اس سے کم اور نہ ہی اس سے زیادہ۔
انہوں نے چنندہ ڈھنگ سے مقدمات کی سماعت کے لئے چنندہ ججوں کو الاٹ کئے جانے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ روسٹر طے کرنے کے لئے درج طریقہ کار اور روایات اور ضابطوں کو نظر انداز کرنے سے نہ صرف ناخوشگوار صورت حال بنے گی بلکہ عدلیہ کا وقار بھی متاثر ہوگا اور اس کے سنگین نتائج ہوں گے۔
خط میں انہوں نے کہا کہ ایسی کئی مثالیں ہیں جن کی ملک اور عدلیہ پر دور رس اثرات مرتب ہوئے ہیں۔ چیف جسٹگس نے کئی مقدمات کو بغیر کسی منظقی بنیاد پر اپنی پسند کے حساب سے بنچوں کو الاٹ کردیا ہے۔ایسی باتوں کو ہر قیمت پر روکا جانا چاہئے ۔ انہوں نے یہ بھی لکھا ہے کہ عدلت کے سامنے ناخوشگوار حالت پیدا نہ ہو اس لئے وہ ابھی اس کی تفصیل نہیں بتاررہے ہیں لیکن اسے سمجھا جانا چاہئے کہ ایسے من مانے ڈھنگ سے کام کرنے سے عدالت کا امیج کسی حد تک خراب ہوا ہے۔
ججوں نے کہا کہ اس بات کو بہت سنجہیدگی سے لیا جانا چاہئے۔ چیف جسٹس دیگر ججوں کے مشورے سے اس صورت حال کو درست کرنے اور اس کے لئے مناسب قدم اٹھانے کے لئے ذمہ دار ہیں۔
یو این آئی ج ا

خاص خبریں
ہندوستانی زبانوں نے رواداری کے جذبے کو زندہ رکھا ہے: انیرودھ جگن ناتھ

ہندوستانی زبانوں نے رواداری کے جذبے کو زندہ رکھا ہے: انیرودھ جگن ناتھ

گوسوامی تلسی داس نگر ،(ماریشش) 19 اگست (یو این آئی) ماریشش کےسابق وزیراعظم انیرودھ جگن ناتھ نے آج کہا ہے کہ ہندی سمیت دیگرہندوستانی زبانوں نے ہندوستانی ثقافت سے جڑی سچائی، بھائی چارہ، عدم تشدد اور دوسرے مذاہب اور ثقافتوں کے تئیں رواداری کے جذبات کو زندہ رکھا ہے۔

...مزید دیکھیں
سشما نے ماریشس میں پانینی زبان لیباریٹری کا افتتاح کیا

سشما نے ماریشس میں پانینی زبان لیباریٹری کا افتتاح کیا

گوسوامی تلسی داس نگر(ماریشس)، 19اگست (یو این آئی) ہندستان کی وزیر خارجہ سشما سوراج نے نوجوان نسل میں ہندی کو پڑھنے اور لکھنے میں دلچسپی کو مزید فروغ دینے کے مقصد سے آج پانینی زبان لیباریٹری کا افتتاح کیا۔

...مزید دیکھیں
کووند اور مودی نے کرناٹک میں سیلاب کی صورتحال کے بارے میں معلوم کیا

کووند اور مودی نے کرناٹک میں سیلاب کی صورتحال کے بارے میں معلوم کیا

میسور، 19اگست (یو این آئی) صدرجمہوریہ رامناتھ کووند اور وزیراعظم نریندر مودی نے وزیراعلی ایچ ڈی کماراسوامی سے اتوار کو بات چیت کرکے کیرالہ سے ملحق کوڈگو ضلع میں سیلاب کی صورتحال کے بارے میں معلوم کیا۔

...مزید دیکھیں
كووندنے کیرالہ سیلاب کی صورتحال کی  معلومات حاصل کی

كووندنے کیرالہ سیلاب کی صورتحال کی معلومات حاصل کی

نئی دہلی 19 اگست (یواین آئی) صدر رام ناتھ كووند نے کیرالہ کے گورنر پی سداشیوم اور وزیر اعلی پنارائي وجين سے ریاست میں سیلاب کی صورتحال کی معلومات حاصل کی ۔

...مزید دیکھیں
پاکستان دورے کے سلسلے میں  بی جے پی پر سدھو کاجوابی  حملہ

پاکستان دورے کے سلسلے میں بی جے پی پر سدھو کاجوابی حملہ

نئی دہلی، 19 اگست (یو این آئی) کرکٹر سے سیاستداں بنے اور پنجاب میں کانگریسی حکومت کے وزیر نوجوت سنگھ سدھو نے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کی حلف برداری کی تقریب میں شامل ہونے کے سلسلے میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے تبصرے پر جوابی حملہ کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
انڈونیشیا میں زلزلہ کے تیز جھٹکے

انڈونیشیا میں زلزلہ کے تیز جھٹکے

متارم، 19اگست (رائٹر) انڈونیشیا کے لومبوک جزیرہ پر اتوار کو دو مرتبہ زلزلہ کے تیز جھٹکے محسوس کئے گئے۔

...مزید دیکھیں
ہندستان نے انڈونیشیا کو 0-8سے روندا

ہندستان نے انڈونیشیا کو 0-8سے روندا

جکارتہ، 19اگست (یو این آئی) گرجیت کور کی ہیٹ ٹرک سے ہندستانی خاتون ہاکی ٹیم نے 18ویں ایشیائی کھیلوں کے ہاکی ٹورنامنٹ کی شاندار شروعات کرتے ہوئے میزبان انڈونیشیا کو پول بی میں 0-8سے روند دیا۔

...مزید دیکھیں

ای ڈی مالیا کی کنگ فشر کمپنی کے خلاف اپیل کرے گا

19 Aug 2018 | 11:40 PM

نئی دہلی،19اگست (یو این آئی) انفورسمنٹ ڈائرکٹوریٹ (ای ڈی) اپیلیٹ ٹریبونل کے اس فیصلے خلاف دہلی ہائی کورٹ میں اپیل کرے گا جس میں ا س نے بنکوں کے ساتھ کروڑ وں روپے کی فریب دہی کرکے لندن فرار ہوجانے والے وجے مالیا کی کرک کی گئی کچھ املاک کو چھوٹا قرار دیتے ہوئے چھوڑ نے کی ہدایت دی گئی ہے۔

image