image
Tuesday, Jul 16 2019 | Time 10:06 Hrs(IST)
  • کیلیفورنیا گیس دھماکے میں ایک شخص ہلاک، 15 زخمی
  • بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے
  • عراق میں دو بم دھماکوں میں ایک ہلاک، 25 زخمی
  • ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ظریف
  • انڈونیشیا کے بالی میں 5 7 شدت کا زلزلہ
  • امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس
  • افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک
Regional

ارشد فریدی صحافتی خدمات کے لئے اعزاز رضوی ایوارڈ سے سرفراز

ارشد فریدی صحافتی خدمات کے لئے اعزاز رضوی ایوارڈ سے سرفراز

پروگرام میں رکن پارلیمنٹ کلراج مشرا نے کی شرکت
لکھنؤ، 12 ستمبر (یو این آئی) اترپردیش کے سابق کابینی وزیر اعزاز رضوی کی 20 ویں برسی کے موقع پر اعزاز رضوی میموریل سوسائٹی کے ذریعہ آج یہاں ایک یادگاری جلسے کا انعقاد اترپردیش اردواکیڈمی کے آڈیٹوریم میں کیا گیا۔ پروگرام میں اعزاز رضوی کی زندگی کی کارگزاریوں اور کامیابیوں کوشائع کیا گیا۔
جلسے کی صدارت ڈاکٹر عمار رضوی (سابق نگراں وزیر، اتر پردیش) نے کی، جب کہ مہمان خصوصی کے طور پر کلراج مشرا، ایم پی (سابق مرکزی وزیر، حکومت ہند) اور مہمانان اعزازی کے طور پر سریش شریواستو (ایم ایل اے، لکھنؤ مغرب) اور عبد الرشید انصاری (قومی صدر، بھارتیہ جنتا پارٹی اقلیتی فرنٹ) موجود تھے۔
یادگاری جلسے کا آغاز قرآن مجید کی تلاوت سے ہوا۔ اس کے بعد اعزاز رضوی کی سوانح عمری پر مبنی ایک مختصر فلم دکھائی گئی، جس میں پدم شری پروفیسر ایمریٹس آصفہ زمانی کی غزل کی دھن ’ایسے بھی کیا خفا ہوئے ‘ سے ماحول غمزدہ ہو گیا۔ پروفیسر زمانی نے اپنے شوہر کو یاد کرتے ہوئے اپنے کر یئر کا کریڈٹ اپنے مرحوم شوہر اعزاز رضوی کو دیا، جن کی ہمت افزائی سے انھوں نے اعلیٰ تعلیم حاصل کی۔
اس موقع پر سوسائٹی کی طرف سے سینئر صحافی اور روزنامہ میرا وطن کے ایڈیٹر ارشد فریدی کو اردو صحافت کی خدمات کے لئے سال 2018 کے لیے اعزاز رضوی میموریل ایوارڈ سے سرفراز کیا گیا۔
غور طلب ہے کہ میرا وطن کے ایڈیٹر ارشد فریدی نے دہلی کے کئی اہم اخبارات ،روزنامہ دینک جاگرن ، روزنامہ راشٹریہ سہارا اور روزنامہ امر اجالا میں لمبے وقت تک اپنی صحافتی خدمات انجام دی ہیں ۔
یو این آئی۔ سلام۔م الف

خاص خبریں

بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے

بلیا، 16 جولائی ( یواین آئی) اترپردیش کے ضلع بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں ڈوبنے سے ایک لڑکی اور لڑکے کی ڈوبنے سے موت ہو گئی ۔

...مزید دیکھیں
ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

تہران، 16 جولائی (اسپوتنک) ایرانی وزیر خارجہ محمد جواد ظریف نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ہیں بلکہ اس کے اتحادی ایسا چاہتے ہیں ۔

...مزید دیکھیں
افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

کابل، 16 جولائی (سپوتنك) افغانستان میں فوج کے خصوصی گروپ کی جانب سے چلائی گئی مہمات اور فضائی حملوں میں کم از کم 11 طالبان جنگجو ہلاک ہوگئے ۔

...مزید دیکھیں
انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

جکارتہ، 16 جولائی (سپوتنك) انڈونیشیا کے بالی جزیرہ میں منگل کو زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے۔

...مزید دیکھیں
امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی   تجویز  پیش کرے گا فرانس

امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس

دمشق، 16 جولائی (سپوتنك) امریکہ اور ایران کے درمیان کشیدگی کو کم کرنے کے لئے فرانس ایک تجویز تیار کر رہا ہے جس میں امریکہ سے ایران پر عائد پابندی ہٹانے کی اپیل کی گئی ہے ۔

...مزید دیکھیں
دہشت گردکوئی  بھی  ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

دہشت گردکوئی بھی ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی) حکومت نے دہشت گردی کو جڑ سے ختم کرنے کے عہد کا اعلان کرتے ہوئے لوک سبھا میں پیر کو بتایا کہ دہشت گردانہ سرگرمیوں کے مجرم کو بخشا نہیں جائے گا، بھلے ہی وہ کسی بھی ذات، مذہب، فرقہ یا خطے کا کیوں نہ ہو۔

...مزید دیکھیں
این آئی اے کو  غیر ملکی سرزمین پر  تحقیقات کا اختیار دینے والا  بل  لوک سبھا  میں منظور

این آئی اے کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کا اختیار دینے والا بل لوک سبھا میں منظور

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی)قومی جانچ ایجنسی (این آئی اے) کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کرنے کا اختیار دینے والا بل پیر کے روز لوک سبھا میں چھ کے مقابلے 278 ووٹوں سے منظورہوگیا۔

...مزید دیکھیں

اسٹوکس کے والد بھی مشترکہ چمپئن کے فیصلے کے حق میں

15 Jul 2019 | 7:46 PM

لندن، 15 جولائی (یو این آئی ) انگلینڈ کو کرکٹ تاریخ میں پہلی بار عالمی فاتح بنانے میں اہم کردار ادا کرنے والے نیوزی لینڈ نزاد کھلاڑی بین اسٹوکس کے والد جیرارڈ کا خیال ہے کہ یہ ٹرافي دونوں ہی ٹیموں میں شئی کی جانی چاہیے تھی۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image