image
Sunday, Oct 25 2020 | Time 17:07 Hrs(IST)
  • ۔۔۔۔۔
  • بی جے پی نے مزید چار لیڈران کو باہرکا راستہ دکھایا
  • بدایوں میں بدمعاش کولڈ ہاوس کے دو چوکیداروں کو زخمی کرکے ساتھ لاکھ لوٹ کر فرار
  • کشمیر کا پلوامہ پورے ملک کو تعلیم یافتہ بنانے میں اپنا کردار ادا کررہا ہے: مودی
  • کوشیاری اور ادھو نے وجے دشمی کے مبارکباد دی
  • رہتاس میں سڑک حادثے میں خاتون کی موت
  • زرمبادلہ کے ذخائر ریکارڈ 555ارب ڈالر پر
  • ریٹائرمنٹ سوچا سمجھا فیصلہ : تنمے
  • مراٹھواڑا میں کورونا کے 510 نئے معاملے
  • رضوان موجودہ کپتان اظہر علی کے موزوں متبادل:رمیز راجہ
  • ٹیم جیتنے کی عادت ڈالتی جارہی ہے:راہل
  • اگلے میچ سے ایک نئی شروعات کریں گے :وارنر
  • بگ بیش کی دھونی ، یوراج اور رینا پر نظر
  • راشد خان نے پھر کے ایل راہل پر بازی ماری
  • میڈرڈ نے بارسلونا کو 3-1 سے شکست دی
International

انتخابات سے قبل سپریم کورٹ میں تقرری اختیارات کا غلط استعمال ہے:بائیڈن

انتخابات سے قبل سپریم کورٹ میں تقرری اختیارات کا غلط استعمال ہے:بائیڈن

واشنگٹن،21 ستمبر (یواین آئی) حزب اختلاف کے ڈیموکریٹک امیدوار جو بائیڈن نے کہا ہے کہ امریکہ میں انتخابات سے قبل صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو سپریم کورٹ میں تقرری کرنے کا منصوبہ ہے ، جو ’’طاقت کا غلط استعمال‘‘ ہے۔
بائیڈن نے کہا کہ مسٹر ٹرمپ اگلے ہفتے ایک آزاد خیال جسٹس کو نامزد کریں گے۔ انہوں نے سینیٹ ریپبلکن سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ اس کی تصدیق میں تاخیر کریں۔
اتوار کے روز فلاڈیلفیا میں کانسٹی ٹیوشنل سنٹر میں تقریر کے دوران بائیڈن نے کہا’’امریکی آئین امریکیوں کو ایک موقع فراہم کرتا ہے اور ان کی آوازیں سنی جانی چاہئیں ... انہیں یہ واضح کرنا چاہئے کہ وہ طاقت کے اس ناجائز استعمال کے لئے کھڑے نہیں ہوں گے‘‘۔
قابل ذکر ہے کہ سپریم کورٹ کی جسٹس مسز جنزبرگ 87 سال کی عمر میں انتقال کر گئیں۔
امریکی قانون میں انتہائی اہم امور پر اپنے فیصلوں کے لئے نو رکنی عدالت کا نظریاتی توازن ناگزیر ہے۔
انہوں نے کہا’’میں سینیٹ ریپبلکنز سے اپیل کرتا ہوں کہ براہ کرم اپنے ضمیر کی آواز سنیں ، لوگوں کو بولنے دیں ، ملک میں شعلوں کو بجھائیں جو ہمارے ملک میں پھیلے ہوئے ہیں‘‘۔
انہوں نے کہا صدر ٹرمپ اور سینیٹر میک کونیل کے پیدا کردہ حالات میں کسی کی نامزدگی کی تصدیق کے لئے ووٹ نہ دیں۔
نومبر میں صدارتی انتخابات کے بعد تک دو ریپبلکن سینیٹرز لیزا ماروکوسکی اور سوسن کولنز نے ووٹنگ میں تاخیر کی حمایت کی ہے۔
یواین آئی،اظ

خاص خبریں
مودی نے اہل وطن سے تیوہاروں کے موقع پر مقامی پیداوار کی خریداری  کی اپیل کی

مودی نے اہل وطن سے تیوہاروں کے موقع پر مقامی پیداوار کی خریداری کی اپیل کی

نئی دہلی، 25 اکتوبر (یواین آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے تیوہاروں کے دوران خریداری کے لئے اہل وطن سے مقامی پیداواروں کو خریدنے کی اپیل کی ہے وزیراعظم نے اتوار کو ’من کی بات‘ پروگرام کے دوران اپنے خطاب میں کہا کہ تیوہاروں کے موقع پر جب آپ سب خریداری کرنے بازار جائیں تو ’ووکل فار لوکل‘ کے عزم کویاد رکھ کر مقامی پیداواروں کی خریداری کو ترجیح دیں۔

...مزید دیکھیں
فوج ایک انچ بھی زمین دوسرے کے ہاتھ میں نہیں  جانے دے گی: راج ناتھ سنگھ

فوج ایک انچ بھی زمین دوسرے کے ہاتھ میں نہیں جانے دے گی: راج ناتھ سنگھ

نئی دہلی ، 25 اکتوبر ( یواین آئی) مشرقی لداخ میں ہندوستان اور چین کے مابین کشیدگی کے درمیان وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے آج واضح الفاظ میں کہا کہ ہندوستان امن چاہتا ہے، اسی کے ساتھ ہی وہ ملک کو یہ یقین دلانا چاہتے ہیں کہ فوج ایک انچ زمین بھی دوسرے کے ہاتھ میں نہیں جانے دے گی ہفتہ کے روز 33 ویں کور ہیڈ کوارٹر میں اپنے دو روزہ دورہ کے دوران مسٹر سنگھ نے فوجی تیاریوں کا جائزہ لینے کے بعد کہا ’’تری شکتی کور نے جو کردار ادا کیا ہے خواہ وہ 62 ، 67 رہا ہو یا 71 اس کی جتنی بھی ستائش کی جائے وہ کم ہے۔

...مزید دیکھیں
نائیڈو نے دسہرہ کے موقع پر مبارک باد دی

نائیڈو نے دسہرہ کے موقع پر مبارک باد دی

نئی دہلی، 25 اکتوبر (یواین آئی) نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے دسہرہ کےتہوار کے موقع پر ملک کے باشندوں کو مبارکباد پیش دی اور ان کی صحت مند زندگی اور خوشحالی کی دعا کی ہے مسٹر نائیڈو نے دسہرہ کے موقع پر اتوار کے روز ایک پیغام میں کہا کہ یہ تہوار ملک میں امن ، خوشحالی اور بھائی چارے لے کر آئے۔

...مزید دیکھیں
راہل گاندھی نے وجئے دشمی کی  مبارکباددی

راہل گاندھی نے وجئے دشمی کی مبارکباددی

نئی دہلی،25 اکتوبر( یواین آئی ) کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے اتوار کے روز وجئے دشمی کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ فتح بالآخر سچائی کی ہی ہوتی ہے مسٹر گاندھی نے آج وجئے دشمی کے موقع پر ٹویٹ کیا ’’فتح بالآخرسچائی کی ہوتی ہے۔

...مزید دیکھیں
ملک کی 26 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں کم ہوئے کورونا کے ایکٹو کیسز

ملک کی 26 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں کم ہوئے کورونا کے ایکٹو کیسز

نئی دہلی ، 25 اکتوبر (یواین آئی) ملک میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران دس ریاستوں کو چھوڑ کر بقیہ تمام 26 ریاستوں اور مرکزی کے زیر انتظام علاقوں میں عالمی وباء کورونا وائرس (کووڈ 19) کے ایکٹو کیسز کم ہوئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
سکندرآباد ریلوے اسٹیشن کے قریب کچرے میں دھماکہ۔ ایک شخص شدید زخمی

سکندرآباد ریلوے اسٹیشن کے قریب کچرے میں دھماکہ۔ ایک شخص شدید زخمی

حیدرآباد25اکتوبر(یواین آئی)تلنگانہ کے سکندرآباد ریلوے اسٹیشن کے قریب کچرے میں دھماکہ ہوا جس کے نتیجہ میں ایک شخص شدید زخمی ہوگیا پولیس نے بتایا کہ آج صبح مونڈامارکٹ پولیس اسٹیشن کے حدود میں مندر کے قریب کچرے میں اچانک یہ دھماکہ ہوا جس کے نتیجہ میں ایک شخص شدید زخمی ہوگیا۔

...مزید دیکھیں
افغانستان:فوج کے ہوائی  حملے میں  بارہ بچوں کی موت

افغانستان:فوج کے ہوائی حملے میں بارہ بچوں کی موت

کابل، 25 اکتوبر (یواین آئی)افغانستان کے حقوق انسانی کمیشن نے فوج کی جانب سے ملک کے شمال مشرق صوبہ تاخر میں کئے گئے ہوائی حملے میں 12 بچوں کے مارے جانے کی تصدیق کی ہے افغانستان میں امریکہ کے خصوصی نمائندے زالمے خلیل زاد نے اتوار کو ٹوئٹر پر یہ جانکاری دی مسٹر خلیل زاد نے ٹوئٹ کیا کہ ’’یہ ایک سنگین حادثہ ہے۔

...مزید دیکھیں
افغانستان:فوج کے ہوائی  حملے میں  بارہ بچوں کی موت

افغانستان:فوج کے ہوائی حملے میں بارہ بچوں کی موت

25 Oct 2020 | 4:34 PM

کابل، 25 اکتوبر (یواین آئی)افغانستان کے حقوق انسانی کمیشن نے فوج کی جانب سے ملک کے شمال مشرق صوبہ تاخر میں کئے گئے ہوائی حملے میں 12 بچوں کے مارے جانے کی تصدیق کی ہے افغانستان میں امریکہ کے خصوصی نمائندے زالمے خلیل زاد نے اتوار کو ٹوئٹر پر یہ جانکاری دی مسٹر خلیل زاد نے ٹوئٹ کیا کہ ’’یہ ایک سنگین حادثہ ہے۔ بدقسمتی سے یہ واقعہ صرف تاخرصوبہ تک ہی محدود نہیں ہے بلکہ ملک میں طالبان عام شہریوں کو نشانہ بنا کر کار بم دھماکے، آئی ای ڈی اور دیگر حملے کرتے ہیں۔‘‘

راجستھان کا ٹاس جیت کر پہلے  بیٹنگ کا انتخاب

راجستھان کا ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا انتخاب

25 Oct 2020 | 4:42 PM

دبئی ، 25 اکتوبر (یو این آئی) رائل چیلنجرز بنگلور کے کپتان وراٹ کوہلی نے اتوار کو یہاں دبئی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں آئی پی ایل 2020 کے 44 ویں میچ میں ایم ایس دھونی کی زیر قیادت چنئی سپر کنگز کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا انتخاب کیا ہے راجستھان نے اپنی پلئینگ الیون میں ایک تبدیلی کی ہے اور آل راؤنڈر معین علی کو اس میچ کے لئے بائیں ہاتھ کے فاسٹ بولر اسورو اڈانا کی جگہ شامل کیا ہے۔دوسری طرف چنئی نے اپنی پلئینگ الیون میں دو تبدیلیاں کیں ۔مچل سینٹنر اور منو کمار (آئی پی ایل ڈیبیو )کو اس اہم میچ کے لئے جوش ہیزل ووڈ اور شاردل ٹھاکر کی جگہ شامل کیا ۔

براڈ اور ووکس نے ونڈیز کو 287 کے اسکور پر روکا

19 Jul 2020 | 11:45 PM

مانچسٹر، 19 جولائی (یو این آئي) انگلینڈ کے تیز بولروں اسٹوارٹ براڈ اور کریس ووکس نے عمدہ بولنگ کرتے ہوئے تین وکٹیں حاصل کیں اور اتوار کے روز دوسرے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے چوتھے دن چائے کے وقفے کے بعد ویسٹ انڈیز کو پہلی اننگز میں 287 رنز پر بولڈآؤٹ کردیا۔

image