Tuesday, Feb 28st 2017 | Time 20:29 Hrs(IST)
image image
  • ممبئی میں کوسٹل روڈ اور رائے گڑھ قلعہ کی مرمت کی منظوری
  • ....
  • ....
  • اقتصادی شرح ترقی 7.1 فیصد رہنے کا اندازہ
  • اقتصادی شرح ترقی 7.1 فیصد رہنے کا اندازہ
  • ....
  • ....
  • گیسٹ کنٹرول آڈر کو کامیاب بنانا لوگوں کے ہاتھ میں: ذوالفقار علی
  • کشمیر: برف سے ڈھکے علاقوں میں سکولوں کی سرما ئی تعطیلات میں توسیع
  • پنجاب میں تیز بارش ہونے کے آثار
  • پاکستان میں سلمان تاثیر کے قاتل کی ستائش میں جلوس نکالنے پر پابندی
  • گجرات میں سڑک حادثے میں 44طلبہ زخمی
  • اسمبلی میں ہنگامہ کی وجہ سے وقفہ صفر اور توجہ دلاؤ نوٹس نہیں ہو سکا
  • سلطانپور میں بدمعاشوں نے پجاری کا قتل کیا
  • امتحان سے پہلے دسویں کے طالب علم نے پھندا لگاکر خودکشی کی
Sports Share

پاکستانی باکسر محمد وسیم کی حکومتی رویے پر شدید مایوسی

پاکستانی باکسر محمد وسیم کی حکومتی رویے پر شدید مایوسی
mohd Waseem

سیول ، 28 نومبر (یو این آئی)سیول میں موجود ورلڈ باکسنگ کونسل کے فلائی ویٹ چمپئن اور معروف پاکستانی باکسر محمد وسیم نے مستقل کامیابیوں کے باوجود حکومتی رویے پر شدید مایوسی کا اظہار کیا۔
وسیم نے کہا کہ جب جولائی میں انہوں نے ورلڈ باکسنگ کونسل کا ٹائٹل جیتا تو وفاقی اور بلوچستان حکومت نے ان کی مدد اور مالی معاونت کرنے کا وعدہ کیا تھا لیکن افسوسناک امر یہ کہ دونوں حکومتوں نے ناصرف وعدہ پورا نہیں کیا بلکہ انہیں ایک کال کرنے کی بھی زحمت گوارا نہ کی۔
وسیم نے بتایا کہ ان کے ٹرینر بے پناہ صلاحیتوں پر انہیں اکثر سراہتے ہیں لیکن پاکستانی حکومت کے رویئے پر شدید برہمی کا اظہار کرتے ہیں جس کی وجہ سے پاکستان میں باکسنگ کا کھیل زوال پذیر اور باکسرز کی حالت ابتر ہوتی جا رہی ہے۔

وراٹ

وراٹ کی واپسی سے محتاط رہنا ہوگا: اسٹارک

بنگلور ، 28 فروری (یو این آئی) آسٹریلوی ٹیم کے فاسٹ بولر مچل اسٹارک نے بنگلور میں ہونے والے دوسرے ٹیسٹ سے قبل ٹیم کو آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ ٹیم کو ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی کی واپسی کو لے کر محتاط رہنا ہوگا۔

لاہور

لاہور میں پی ایس ایل کرانے سے ناراض عمران خان

لاہور، 28 فروری (یو این آئی) سابق پاکستانی کپتان عمران خان نے پی ایس ایل ٹوئنٹی 20 ٹورنامنٹ کا فائنل ناقص سیکورٹی کے نظام کے باوجود ملک میں کرانے کیلئے پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کی سخت الفاظ میں تنقید کی ہے۔

آسٹریلیا

آسٹریلیا کے ہاتھوں شکست ایک سبق : لکشمن

نئی دہلی، 27 فروری (یو این آئی ) آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں ملی مایوس کن شکست کے بعد تنقید کے زد میں آئی ٹیم انڈیا کے دفاع میں ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکر کے بعد اب وی وی ایس لکشمن نے بھی اترتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ہار ٹیم انڈيا کیلئے ایک سبق ہے اور وہ جلد ہی زوردار واپسی کرے گی۔

رونالڈو،بیل

رونالڈو،بیل کے گول سے لا لیگا میں ٹاپ پر ریال

میڈرڈ، 27 فروری (یو این آئی) کرسٹیانو رونالڈو اور گیرتھ بیل کے بہترین گولوں کی بدولت ریال میڈرڈ نے پچھڑنے کے باوجود ولاريال کے خلاف 3۔

ٹیم

ٹیم انڈیا کرے گی زوردار واپسی: سچن تندولکر ،گواسکر کی ٹیم پر تنقید

نئی دہلی، 26 فروری (یو این آئی) آسٹریلیا کے خلاف پنے میں پہلے ٹیسٹ میں 333 رنز کی شرمناک شکست سے تنقید کی زد میں آئے وراٹ کوہلی اور ان کے کھلاڑیوں کے دفاع میں سامنے آتے ہوئے کرکٹ کے بادشاہ سچن تندولکر نے کہا ہے کہ ایک شکست سے سیریز ختم نہیں ہو جاتی اور انہیں پورا یقین ہے کہ ٹیم انڈیا زوردار واپسی کرے گی۔

وراٹ

وراٹ بہترین کپتان کے ایوارڈ نوازے گئے

نئی دہلی، 25 فروری (یو این آئی) ہندوستانی ٹیم کو دنیا کی نمبر ایک ٹیسٹ ٹیم بنانے والے اسٹار کھلاڑی وراٹ کوہلی کو ان کی شاندار کپتانی کیلئےای ایس پی این كرك انفو ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔

اشون

اشون نے کپِل اور کمبلے کو پیچھے چھوڑا

پنے، 24 فروری (یو این آئی) عالمی نمبر ایک ٹیسٹ بولر ہندستان کے آف اسپنر روی چندرن اشون نے ایک سیزن میں سب سے زیادہ وکٹ حاصل کرنے کے معاملے میں سابق کپتانوں کپِل دیو اور انل کمبلے کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔

یادو

یادو اور اسپنروں کے قہر سے کنگارو سہمے

پنے، 23 فروری (یو این آئی) تیز گیند باز امیش یادو (32رن پر چار وکٹ) کی قاتلانہ گیند بازی اور اسپنروں روی چندرن اشون اور رویندر جڈیجہ کی بااثر کارکردگی سے دنیا کی نمبر ایک ٹیم ہندستان نے اپنا جلوہ دکھاتے ہوئے آسٹریلیا کو پہلے کرکٹ ٹیسٹ کے پہلے دن جمعرات کو نو وکٹ پر 256 رن پر روک لیا۔

ڈین جونز،ایون چیٹ فیلڈ اور گراہم گوچ کے بعد اب رینشا

پونے، 23 فروری (یو این آئی) آسٹریلوی اوپنر میٹ رینشا کوہندستان کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے پہلے دن میدان پر پیٹ میں گڑبڑ ی کی وجہ سے فوری طور پر میدان سے باہر نکلنا پڑا۔

پیٹ میں گڑبڑی سے میدان سے بھاگے رینشا

پنے، 23 فروری (یو این آئی) آسٹریلوی اوپنر میٹ رینشا ہندستان کے خلاف جمعرات سے شروع ہوئے پہلے ٹیسٹ کے پہلے دن میدان پر کھیلنے اترے لیکن لنچ سے پہلے ان کے پیٹ میں گڑبڑ کی وجہ سے فوری طور پر میدان سے باہر نکلنا پڑا۔

اب بڑی اننگز کے لئے  ہی کھیلتا ہوں : وراٹ

اب بڑی اننگز کے لئے ہی کھیلتا ہوں : وراٹ

حیدرآباد، 11 فروری (یواین آئی) ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی نے بنگلہ دیش کے خلاف اپنی ریکارڈ ڈبل سنچری پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ کپتانی سنبھالنے کے بعد ہی ذمہ داری کا احساس بھی بڑھا ہے جس سے وہ اور بھی زیادہ بہتر کھیلنے کی کوشش کرتے ہیں۔

ٹی ٹوئنٹی کرکٹ صرف جارح مزاج بلے بازوں کا کھیل نہیں: آملہ

ٹی ٹوئنٹی کرکٹ صرف جارح مزاج بلے بازوں کا کھیل نہیں: آملہ

نئی دہلی، 19 مئی (یو این آئی)جنوبی افریقہ کرکٹ ٹیم کے مایہ ناز بلے باز ہاشم آملہ کا کہنا ہے کہ ٹی ٹوئنٹی کرکٹ صرف جارح مزاج بلے بازوں کا کھیل نہیں بلکہ ہر مزاج کا کھلاڑی اس طرز میں کامیاب ہوسکتا ہے۔

چھ جون کو ہوگا سشيل۔نرسمہا ٹرائیل کا فیصلہ

چھ جون کو ہوگا سشيل۔نرسمہا ٹرائیل کا فیصلہ

نئی دہلی، 02 جون (یو این آئی) دو مرتبہ کے اولمپک میڈلسٹ سشیل کمار کا اولمپک کوٹہ حاصل کر چکے نرسمہا یادو کے ساتھ ٹرائیل کرانے کی درخواست پر سماعت مکمل ہونے کے بعد دہلی ہائی کورٹ ملک کے سرخیوں میں چھائے معاملے پر چھ جون کو فیصلہ سنائے گا۔

اب سندھو کے نام پر بیڈمنٹن کورٹ

اب سندھو کے نام پر بیڈمنٹن کورٹ

شموگا، 02 ستمبر (یو این آئی) اولمپک سلور میڈلسٹ پی وی سندھو کو ان کی کامیابی کے لئے مبارک باد ملنے کا سلسلہ جاری ہے اور اب ان کے نام پر شہر میں نو تعمیر بیڈمنٹن كورٹ کا نام رکھا گیا ہے۔

دیہی کھیل مهاكمبھ منعقد کریں گے: گوئل

دیہی کھیل مهاكمبھ منعقد کریں گے: گوئل

سونی پت، 09 فروری (یو این آئی) مرکزی وزیر کھیل وجے گوئل نے پہلی آل انڈیا نیشنل کبڈی چمپئن شپ کا افتتاح کرتے ہوئے جمعرات کو کہا کہ ان کی وزارت بہت جلد دیہی کھیل مهاكمبھ منعقد کرے گی ۔

میری کوم کو ریو کیلئے وائلڈ کارڈ نہیں

میری کوم کو ریو کیلئے وائلڈ کارڈ نہیں

نئی دہلی، 23 جون (یو این آئی) ہندوستان کی واحد اولمپک میڈلسٹ خاتون باکسر ایم سی میری کوم کی ریو اولمپکس میں ملک کی نمائندگی کرنے کی آخری امید توڑتے ہوئے بین الاقوامی اولمپک کمیٹی (آئی او سی) نے انہیں وائلڈ کارڈ داخلہ دینے سے انکار کر دیا ہے۔

وزیر اعظم نے مانگی نرسمہا معاملے کی رپورٹ

وزیر اعظم نے مانگی نرسمہا معاملے کی رپورٹ

نئی دہلی، 25 جولائی (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے نرسمہا یادو کے ڈوپنگ تنازعہ میں ہندستانی کشتی فیڈریشن (ڈبليو ایف آئی ) سے رپورٹ طلب کی ہے۔

...مزید دیکھیں
image