image
Friday, Feb 3 2023 | Time 15:19 Hrs(IST)
National

حکومت چین کے معاملے پر بحث سے بھاگ رہی ہے: کانگریس

حکومت چین کے معاملے پر بحث سے بھاگ رہی ہے: کانگریس

نئی دہلی، 9 دسمبر (یو این آئی) کانگریس نے کہا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور ان کی قیادت والی حکومت چین کی سرحد پر حقیقی صورتحال اور اس کی طرف سے کی جا نے وال در اندازی کے سلسلے میں پارلیمنٹ میں بحث کرنے سے بھاگ رہی ہے کانگریس کے کمیونی کیشن ڈپارٹمنٹ کے انچارج جے رام رمیش نے جمعہ کو یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ حکومت تب سے ہندوستان-چین مسئلہ کو نظر انداز کر رہی ہے۔ پچھلے 22 مہینوں سے صرف کانگریس ہی نہیں، پوری اپوزیشن اس معاملے پر بحث کا مطالبہ کر رہی ہے، لیکن مودی حکومت خاموش بیٹھی ہے۔
انہوں نے اسے انتہائی سنگین اور حساس مسئلہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ نہ صرف کانگریس بلکہ دیگر اپوزیشن جماعتیں بھی اس موضوع پر ایوان میں بحث کرانے کے حق میں ہیں۔ انہوں نے کہا، ”آج، ہم نے ایل اے سی کے معاملے پر راجیہ سبھا میں ایک نوٹس دیا لیکن اسے چیئرمین نے قبول نہیں کیا جبکہ تمام اپوزیشن جماعتیں اس معاملے پر بحث کرانا چاہتے ہیں۔ آخر حکومت اس معاملے پر بات کرنے سے کیوں بھاگ رہی ہے۔“
کانگریسی لیڈر نے کہا کہ حکومت چین کی سرحد پر جاری در اندازی پر مکمل طور پر خاموش بیٹھی ہے اور وہ اپوزیشن کے ساتھ کچھ بھی بات کرنے کو تیار نہیں ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ حکومت کو انھوں نے یہ تجویز بھی پیچ کی تھی کہ اگر وہ بات چیت نہیں کرنا چاہتی تو وزیر دفاع کو تمام اپوزیشن لیڈروں کو بلا نا چاہئے اور انھیں چین کی سرحد پر موجود صورتحال کی اطلاع دینی چاہئے لیکن اس بارے میں کوئی مثبت جواب نہیں ملا۔
گجرات اسمبلی انتخابات میں پارٹی کی مایوس کن کامظاہرے بارے میں پوچھے جانے پر انہوں نے کہا کہ گجرات میں نتیجہ پارٹی کے لئے بہت مایوس کن ہے اور اس پر خود کو جانچنے کی ضرورت ہے۔
غور طلب ہے کہ گجرات اسمبلی کی 182 سیٹوں میں سے کانگریس کو صرف 17 سیٹوں پر کامیابی ملی ہے، جب کہ پارٹی نے 2017 کے اسمبلی انتخابات میں 77 سیٹوں پر کامیابی حاصل کی تھی۔
یو این آئی۔خ س۔

خاص خبریں
اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) اڈانی گروپ پر ہنڈنبرگ ریسرچ کی رپورٹ پر اپوزیشن پر ہنگامہ آرائی کے سبب جمعہ کو لوک سبھا میں وقفہ سوالات نہیں ہوسکا اور ایوان کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی کردی گئی۔

...مزید دیکھیں
اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث راجیہ سبھا کی کارروائی ڈھائی بجے تک ملتوی

اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث راجیہ سبھا کی کارروائی ڈھائی بجے تک ملتوی

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) ہیڈنبرگ رپورٹ پر راجیہ سبھا میں جمعہ کو بھی ہنگامہ جاری رہا اور ایوان کی کارروائی دوپہر 2:30 بجے تک ملتوی کر دی گئی۔

...مزید دیکھیں
مودی نے پروڈیوسر اور  ہدایت کار وشوناتھ کی موت پر کیا غم کا اظہار

مودی نے پروڈیوسر اور ہدایت کار وشوناتھ کی موت پر کیا غم کا اظہار

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے معروف فلم پروڈیوسر اور ہدایت کار کے وشوناتھ کے انتقال پر گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ۔

...مزید دیکھیں
کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

ترواننت پورم، 3 فروری (یو این آئی) کیرالہ کے وزیر خزانہ کے این بال گوپال نے جمعہ کو اسمبلی میں پنارائی وجین حکومت کا دوسرا مکمل بجٹ پیش کیا۔

...مزید دیکھیں
معروف فلم ڈائریکٹر  وشوناتھ کا انتقال

معروف فلم ڈائریکٹر وشوناتھ کا انتقال

حیدرآباد، 3 فروری (یو این آئی) نامور فلم ڈائریکٹر اور اسکرین رائٹر اور اداکار کاسینادھونی وشواناتھ کا جمعرات کی رات بزرگی سے متعلق بیماریوں کی وجہ سے یہاں انتقال ہوگیا۔

...مزید دیکھیں
امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر، 3 فروری (یو این آئی) بارڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف) نے جمعہ کو پنجاب کے امرتسر سیکٹر میں فارورڈ سرحدی چوکی ریئر ککڑمیں ایک پاکستانی ڈرون کو مار گرایا۔

...مزید دیکھیں
ریڈی نے فلم ساز وشوناتھ کی موت پر صدمے کا اظہار کیا

ریڈی نے فلم ساز وشوناتھ کی موت پر صدمے کا اظہار کیا

حیدرآباد، 3 فروری (یو این آئی) آندھرا پردیش کے وزیر اعلی وائی ایس جگن موہن ریڈی نے تیلگو فلم ڈائریکٹر کے وشوناتھ کے انتقال پر جمعہ کو رنج کا اظہار کیا۔

...مزید دیکھیں

جھارکھنڈ کے دو 'کیراکت' نے یوتھ گیمس میں رنگ جمایا

03 Feb 2023 | 2:28 PM

گوالیار، 03 فروری (یو این آئی) خواتین کی ہاکی پر مبنی سال 2007 میں ریلیز ہونے والی بالی ووڈ فلم 'چک دے انڈیا' کے کردار سوموئی کرکیتا سے متاثر ہوکر جھارکھنڈ کے غریب کسان کنبہ کی دو کھلاڑی کھیلو انڈیا یوتھ گیمز (مدھیہ پردیش) میں اپنے ضلع کا نام روشن کرنے پہنچی ہیں۔

بھگوان دادا نے اپنے ڈانس اسٹائل سے شائقین کو دیوانہ بنایا

03 Feb 2023 | 10:28 AM

(چار فروری ، برسی کے موقع پر)ممبئی، 3 فروری (یو این آئی) ہندی سنیما کے سپر اسٹار امیتابھ بچن کے ڈانس اسٹائل کے لاکھوں دیوانے ہیں لیکن خود سپر اسٹار امیتابھ بچن جن کے دیوانے تھے اور جنہوں نے ان کے ڈانس اسٹائل کو اپنایا ، آج کی نسل شاید انہیں نہیں جانتی ہوگی اور وہ اداکار تھے پچاس کی دہائی کے سپراسٹار بھگوان دادا۔

وجین نے ایم بی آئی ایف ایل 2023 کا افتتاح کیا

03 Feb 2023 | 2:50 PM

ترواننت پورم، 03 فروری (یو این آئی) کیرالہ کے وزیر اعلی پنارائی وجین نے یہاں 'ماتر بھومی انٹرنیشنل فیسٹیول آف لیٹرز (ایم بی آئی ایف ایل 2023)' کا افتتاح کرتے ہوئے کہا کہ جدید سافٹ ویئر کی بدولت انگلیوں سے بھی ادبی کلاسک تک رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔

اغوا اور عصمت دری کے الزام میں دو کو 10 سال قید کی سزا سنائی گئی

31 Jan 2023 | 8:22 PM

بلندشہر 31 جنوری (یو این آئی) اتر پردیش کے بلند شہر کی ایک عدالت نے ایک لڑکی کو اغوا کرنے اور اس کی عصمت دری کرنے کے الزام میں دو نوجوانوں کو دس سال کی سخت قید اور 45 ہزار 500 روپے جرمانے کی سزا سنائی ہے۔

...مزید دیکھیں
image