image
Friday, Apr 23 2021 | Time 22:03 Hrs(IST)
  • فضائیہ آکسیجن کنٹینر، ادویات اوردیگر سامان پہنچارہی ہے
  • ویرار اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں آتشزدگی کے نتیجے میں 14 کورونا مریض ہلاک
  • آٹھاولے نے ذاکرحسین اسپتال کادورہ کیا
  • زمبابوے نے پاکستان کو 19 رن سے شکست دی
  • کپتان کرونارتنے کی ناٹ آوٹ نصف سنچری، سری لنکا 229 کے مضبوط اسکور پر
  • جوفراآرچر آئی پی ایل 2021 سے باہررہیں گے
  • ٹوکیو اولمپک پر کورونا کا سایہ، مشعل رِلے میں لگاپولیس اہلکار کورونا سےمتاثر
  • شہباز شریف آمدنی سے زائد اثاثے معاملے میں ضمانت پر جیل سے رہا
  • مرزاپور میں شوہر کی کورونا سے موت کے بعد بیوی نے آگ لگا کر جان دی
  • ملکی تجارت اور صنعت کے لئے کنٹرول روم قائم
  • شرومنی اکالی دل کورونا دور میں ضرورت مندوں تک پہنچا رہی ہے
  • وزیر اعظم کے ساتھ میٹنگ کا براہ راست ٹیلی کاسٹ شرمناک ۔جے ڈی یو
  • اٹھارہ سے پنتالیس سال کی عمر کے لوگوں کو ٹیکہ لگانے کا منصوبہ ترتیب: جموں و کشمیر حکومت
  • جموں و کشمیر: رنجن پرکاش ٹھاکر کا عالمی معیار کے کرکٹ بلے تیار کرنے پر زور
  • مرزا پور میں شوہر کی کورونا سے موت کے بعد بیوی نے آگ لگا کر جان دے دی
National

دلی میں کورونا کے سرگرم معاملے 1330 سےمتجاوز

دلی میں کورونا کے سرگرم معاملے 1330 سےمتجاوز

نئی دہلی، 28 فروری (یو این آئی) راجدھانی دلی میں گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران نئے معاملے بڑھ کر 1330 سے زیادہ ہوگئے ہیں۔
دلی میں اتوار کے روز کو سرگرم معاملوں میں 28 کا اضافہ ہوا جس سے یہ 1330 ہوگئے ہیں۔ راجدھانی میں صحت مند ہونے والے لوگوں کی تعداد میں کمی ہونے سے سرگرم معاملوں میں یہ اضافہ درج کیا گیا ہے۔
دلی کے محکمہ صحت کی جانب سے آج جاری بلیٹن کے مطابق اس مدت میں 197 نئے معاملے سامنے آنے کے بعد متاثرین کی کل تعداد 639289 تک پہنچ گئی ہے جبکہ مزید 168 مریضوں کے صحت مند ہونے سے کورونا سے نجات پانے والوں کی تعداد بڑھ کر 627044 ہوگئی۔ راجدھانی میں مریضوں کے صحت مند ہونے کی شرح آج 98.08 فیصد پر مستحکم رہی۔
اس دوران مزید تین مریضوں کی موت سے مرنے والوں کی تعداد 10910 پر پہنچ گئی۔ راجدھانی میں اموات کی شرح محض 1.71 فیصد رہ گئی ہے۔ اموات کے معاملے میں ملک بھر میں دلی چوتھے مقام پر ہے۔
راجدھانی میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 57772نمونوں کی جانچ کی گئی۔ اس کے ساتھ ہی اب تک ہوئی جانچ کی تعداد بڑھ کر 1.24 کروڑ سے تجاوز کرگئی ہے۔ ہر 10 لاکھ آبادی پر جانچ کی اوسط 651615 ہے۔
یو این آئی۔ این یو۔

خاص خبریں
متحد ہو کر پورا ملک کورونا سے لڑے: مودی

متحد ہو کر پورا ملک کورونا سے لڑے: مودی

نئی دہلی، 23 اپریل (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ کورونا وبا کی دوسری لہر کئی ریاستوں اور چھوٹے بڑے شہروں کو اپنی زد میں لے رہی ہے اور تمام ریاستوں کو اسے شکست دینے کے لیے متحد ہونا پڑے گا اور آکسیجن کے لیے ایک دوسرے کی مدد کرنا ہوگی ملک میں کورونا وبا کو بڑھنے کے مد نظر وزیراعظم نے گذشتہ پانچ ہفتے میں آج یعنی جمعرات کو تیسری بار ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ کے ساتھ صورتحال کا جائزہ لیا۔

...مزید دیکھیں
ملک میں کورونا کے 3.32 لاکھ نئے کیسز ، سرگرم کیسوں کی شرح 15 فیصد کے قریب

ملک میں کورونا کے 3.32 لاکھ نئے کیسز ، سرگرم کیسوں کی شرح 15 فیصد کے قریب

نئی دہلی، 23 اپریل (یو این آئی) ملک میں کورونا انفیکشن کے 3.32 لاکھ سے زیادہ نئے کیس سامنے آنے کے بعد ، فعال کیسوں کی شرح میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے اور اب یہ 15 فیصد کے قریب پہنچ گئی ہے اس دوران ملک میں جمعرات کو 31 لاکھ 47 ہزار 782 افراد کو کورونا کا ٹیکہ لگایا گیا اور اب تک 13 کروڑ 54 لاکھ 78 ہزار 420 افراد کو ٹیکے لگائے جاچکے ہیں مرکزی وزارت صحت کی جانب سے جمعہ کی صبح جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ، گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں 332730 نئے کیسز کی آمد کے ساتھ ، متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر ایک کروڑ 62 لاکھ 63 ہزار 695 ہوگئی۔

...مزید دیکھیں
آرمی اسپتالوں کے لئے آکسیجن پلانٹس جرمنی سے درآمد کیے جائیں گے

آرمی اسپتالوں کے لئے آکسیجن پلانٹس جرمنی سے درآمد کیے جائیں گے

نئی دہلی ،23 اپریل (یواین آئی) آرمی اسپتالوں میں آکسیجن کی کمی کو پورا کرنے کے لئے آکسیجن پلانٹ جرمنی سے درآمد کیے جائیں گے۔

...مزید دیکھیں
ویرار اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں آتشزدگی کے نتیجے میں 13 کورونا مریض ہلاک

ویرار اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں آتشزدگی کے نتیجے میں 13 کورونا مریض ہلاک

پالگھر ،23 اپریل (یو این آئی) مہاراشٹرمیں پالگھر کے ویرار میں واقع اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں جمعہ کی صبح آتشزدگی کے نتیجے میں 13 کورونا مریضوں کی موت ہوگئی اسپتال ذرائع نے بتایا کہ ویرار کے وجئے ولبھ اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں صبح تقریباً سوا تین بجے ائیرکنڈیشنر میں شارٹ سرکٹ کے باعث آگ لگ گئی واقعہ کی اطلاع ملتے ہی موقع پر پہنچیں فائر بریگیڈوں نے آگ بجھانے کا کام شروع کیا اور ساڑھے پانچ بجے تک اس پر قابو پالیا گیا۔

...مزید دیکھیں
عدالت عظمیٰ میں از خود نوٹس پر سماعت منگل تک ملتوی

عدالت عظمیٰ میں از خود نوٹس پر سماعت منگل تک ملتوی

نئی دہلی، 23 اپریل (یو این آئی) سپریم کورٹ میں کووڈ19 وبا کے بڑھتے کیسز کے پیش نظر از خود نوٹس کے معاملے کی شنوائی منگل تک کے لیے جمعہ کو ملتوی کر دی گئی ساتھ ہی عدالت نے سینیئر ایڈووکیٹ ہریش سالوے کو انصاف دوست کی ذمہ داری سے فارغ کر دیا مسٹر سالوے نے معاملے کی شنوائی کے دوران چیف جسٹس آف انڈیا ایس اے بوبڈے، جسٹس ایل ناگیشوری راؤ اور جسٹس ایس رویندر کی بینچ سے درخواست کی کہ انصاف دوست کی ذمہ داری سے انھیں فارغ کر دیں۔

...مزید دیکھیں
کینیڈا نے پاکستان اور ہندوستان سے مسافر پروازوں پر  پابندی عائد کردی

کینیڈا نے پاکستان اور ہندوستان سے مسافر پروازوں پر پابندی عائد کردی

دبئی، 23 اپریل (یو این آئی) ہندوستان اور پاکستان میں کورونا کے بے تحاشہ بڑھتے معاملات کے پیش نظر کینیڈا نے دونوں ممالک کے مسافر پروزاوں کو 30 روز کے لئے معطل کرنے کا اعلان کیا ہے تاہم یہ قدم عارضی ہے اور صورت حال کا جائزہ لیا جارہا ہے میڈیا رپورٹ کے مطابق کینیڈا کے وزیر ٹرانسپورٹ عمر الغابرا نے ہندوستان اور پاکستان سے تمام مسافر پروازوں کو 30 روز کے لیے معطل کرنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان ممالک سے آنے والے مسافروں میں کووڈ ۔

...مزید دیکھیں
آکسیجن پہنچانا ریلوے کے لئے سب سے بڑا چیلنج

آکسیجن پہنچانا ریلوے کے لئے سب سے بڑا چیلنج

نئی دہلی ، 23 اپریل (یواین آئی) ہندوستانی ریلوے نے آج کہا کہ اس کے سامنے سب سے بڑا چیلینج ملک کے مختلف حصوں کو تیز رفتار سے آکسیجن کی فراہمی ہے اور ریلوے کے اہلکار یہ کام اعلی ترجیح اور مکمل حفاظت کے ساتھ کررہے ہیں۔

...مزید دیکھیں

فضائیہ آکسیجن کنٹینر، ادویات اوردیگر سامان پہنچارہی ہے

23 Apr 2021 | 9:56 PM

نئی دہلی، 23 اپریل (یواین آئی) ملک میں کورونا وبا کے خلاف چلائی جارہی مہم میں فضائیہ بھی سول انتظامیہ کاتعاون کررہی ہے اور اس کے کارگوطیارے اورہیلی کاپٹر آکسیجن کے خالی کنٹینر، سلنڈر، ضروری ادویات اور دیگرسامان ملک کے مخلتف حصوں میں پہنچارہے ہیں۔

image