image
Wednesday, Aug 12 2020 | Time 15:27 Hrs(IST)
  • امروہہ میں ڈاکٹر کا اغوا
  • ملک بھر میں کورونا وائرس کے 7 33 لاکھ سے زائد نمونوں کی جانچ
  • پاکستان زیر قبضہ کشمیر کے میڈیکل کالجوں کی اسناد ہندوستان میں تسلیم نہیں: آئی ایم اسی
  • اجمیر میں 28 نئے کورونا کیسز سامنے آئے
  • راحت اندوری کوندیم صدیقی کا خراج عقیدت
  • جموں ۔کشمیر میں جونپور کا جوان شہید
  • کشمیر میں اوپن ایئر کلاسز کا رجحان بڑھ رہا ہے
  • حیدرآباد:عثمانیہ اسپتال کے کنٹریکٹ ملازمین کادھرنا
  • سدارمیا نے مشرقی بنگلور ہوئے تشدد کی مذمت کی
  • نوجوانوں کو تاریخ کی حقیقی سچائی سے روبرو کرانے کی ضرورت ہے: نائیڈو
  • پرنب مکھرجی کی صحت یابی کیلئے ان کے آبائی گاؤں میں پوجا پاٹ
  • تلنگانہ میں شدید بارش کاامکان
  • تلنگانہ کے بھدراچلم ٹاون کے قریب دریائے گوداوری کی سطح میں اضافہ
National

ملک میں کورونا وائرس متاثرین کی تعداد 9.06 لاکھ سے متجاوز

ملک میں کورونا وائرس متاثرین کی تعداد 9.06 لاکھ سے متجاوز

نئی دہلی،14 جولائی (یواین آئی) کوروناوائرس کی خوفناک صورتحال کے درمیان تیسرے دن بھی ملک میں 28 ہزار سے زیادہ نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جس سے کورونا متاثرین کی تعداد 9.06 لاکھ سے متجاوز کرچکی ہے اور اس دوران 550 سے زیادہ افراد کی موت ہے۔
منگل کے روز صحت و خاندانی بہبود کی وزارت کی جانب سے جاری تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق ملک بھر میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے 28498 نئے کیسز سامنے آئے ہیں ، جس سے متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر 9،06،752 ہوگئی ہے۔ اس سے قبل اتوار کو 28،637 اور پیر کو 28،701 کیسز رپورٹ ہوئے تھے اور ان کے مقابلہ میں متاثرین کی تعداد میں معمولی کمی واقع ہوئی ہے۔
کورونا وائرس کے تیزی سے بڑھتے ہوئے کیسز کے درمیان راحت پہنچانے والی بات یہ ہے کہ اس سے صحت یاب ہونے والوں کی تعداد میں بھی مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک بھر میں 17،989 مریض شفایاب ہو چکے ہیں جس سے یہ تعداد بڑھ کر5،71،460ہوگئی ہے۔ ابھی ملک میں کورونا وائرس کے 3،11،565 فعال کیسز ہیں۔ گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 553ہلاکتوں کے بعد مجموعی تعداد 23،727 ہوگئی ہے۔
ملک میں کورونا وائرس سے سب زیادہ متاثر ریاست مہاراشٹر ہے جہاں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا کے 6497 نئےکیسزرپورٹ کئے گئے جس سے متاثرہ افراد کی تعداد 2،60،924 ہوگئی ہے۔ اسی عرصہ کے دوران 193 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں۔ اب اس ریاست میں ہلاک شدگان کی مجموعی تعداد 10،482 ہوگئی ہے۔ اسی کے ساتھ ہی 1،44،507 افراد جان لیوا وبا سے شفایاب ہوئے ہیں۔
جری،یواین آئی،اظ

خاص خبریں
وزیر اعظم کل ’شفافیت پر مبنی ٹیکس- ایماندار کا احترام ‘ پلیٹ فارم لانچ کریں گے

وزیر اعظم کل ’شفافیت پر مبنی ٹیکس- ایماندار کا احترام ‘ پلیٹ فارم لانچ کریں گے

نئی دہلی، 12 اگست ( یواین آئی ) وزیر اعظم نریندر مودی جمعرات کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ’شفافیت پر مبنی ٹیکس- ایماندار کا احترام‘ کے لئے پلیٹ فارم لانچ کریں گے۔

...مزید دیکھیں
نوجوانوں  کو تاریخ کی  حقیقی سچائی سے روبرو  کرانے کی  ضرورت ہے: نائیڈو

نوجوانوں کو تاریخ کی حقیقی سچائی سے روبرو کرانے کی ضرورت ہے: نائیڈو

نئی دہلی، 12 اگست (یواین آئی) نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے بدھ کے روز تاریخ کی مکمل مستند حقائق کو مجموعی طور پر لانے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ملک کے مختلف خطوں کے انقلابیوں کی لازوال قربانیوں کو اسکول کی درسی کتابوں میں شامل کیا جانا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
پرنب مکھرجی کی صحت یابی کیلئے ان کے آبائی گاؤں میں پوجا پاٹ

پرنب مکھرجی کی صحت یابی کیلئے ان کے آبائی گاؤں میں پوجا پاٹ

کلکتہ 12اگست (یواین آئی)سابق صدر جمہوریہ پرنب مکھرجی کی علالت کی خبر سے ان کے آبائی گاؤں بیر بھوم گاؤں میراتی میں غم کا ماحول ہے اور کل سے ہے یہاں پوجاپاٹ کا سلسلہ جاری ہے۔

...مزید دیکھیں
ایک دن میں کورونا سے 56،110 افراد شفایاب ، مجموعی تعداد 16.40 لاکھ ہوگئی

ایک دن میں کورونا سے 56،110 افراد شفایاب ، مجموعی تعداد 16.40 لاکھ ہوگئی

نئی دہلی،12 اگست (یواین آئی) ملک میں کورونا وائرس کے بڑھتے قہرکے درمیان اس جان لیوا وبا سے شفایابی حاصل کرنے والوں کی تعداد میں بھی تیزی سے افہ ہورہا ہے اور گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 56 ہزار سے زیادہ افراد کی شفایابی کے بعد اب تک تقریبا 16.40 لاکھ صحت مند ہوئے ہیں بدھ کے روز صحت اور خاندانی بہبود کی مرکزی وزارت کی جانب سے جاری تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں میں 56،110 افراد جان لیوا وائرس سے شفا یاب ہوئے ہیں جس سے صحت مند افراد کی مجموعی تعداد 16،39،600 ہوگئی ہے۔

...مزید دیکھیں
اترپردیش میں بجلی کی شرح کم کرنے کے مطالبہ کو پرینکا نے جائزٹھہرایا

اترپردیش میں بجلی کی شرح کم کرنے کے مطالبہ کو پرینکا نے جائزٹھہرایا

نئی دہلی ، 12 اگست (یواین آئی) اترپردیش کانگریس کے جنرل سکریٹری انچارج پرینکا گاندھی واڈرا نے اترپردیش راجیہ ودیوت اپبھوگتا پریشد کی جانب سے کسانوں اور عام شہریوں کے مفادات کے پیش نظر بجلی کی شرح کم کرنے کے مطالبہ کو صحیح ٹھہرایا ہے مسز گاندھی نے بدھ کے روز ٹوئٹ کیا’’لوگ کہتے ہیں کہ اترپردیش میں بجلی شرحیں کمپنیوں کے فائدے کے لئے بڑھائی گئی ہیں۔

...مزید دیکھیں
بہار، آسام اور اتر پردیش میں ایک دن میں کورونا کے  سب سے زیادہ فعال کیسز

بہار، آسام اور اتر پردیش میں ایک دن میں کورونا کے سب سے زیادہ فعال کیسز

نئی دہلی،12اگست (یواین آئی) بہار، آسام اور اتر پردیش میں ایک دن میں کورونا وائرس کے فعال کیسز میں سب سے زیادہ اضافہ بالترتیب 1220 ، 1178 اور 1120 ہوا ہے جس سے ان ریاستوں میں ایکٹیو کیسز بڑھ کر 29291 ، 19178 اور 48998 ہوچکے ہیں ۔

...مزید دیکھیں
پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں مستحکم

پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں مستحکم

نئی دہلی، 12 اگست (یواین آئی) پٹرول کی قیمت بدھ کے روز مسلسل 44 ویں روز اور ڈیژل کی قیمتیں 12 ویں دن مستحکم رہیں۔

...مزید دیکھیں
جوبائیڈن نے کملا ہیرئس کو نائب صدارتی امیدوار بنایا

جوبائیڈن نے کملا ہیرئس کو نائب صدارتی امیدوار بنایا

12 Aug 2020 | 10:20 AM

واشنگٹن،12 اگست(اسپوتنک) امریکی ڈیموکریٹ صدارتی امیدوار جوبائیڈن نے سنیٹرکملا ہیرس کو نائب صدارتی امیدوار بنانے کا اعلان کیا ہے ۔ مسٹر بائیڈن نے منگل کو کیلیفورنیا کی سابق اٹارنی جنرل کملا ہیرس کو نائب صدر بنانے کا یہ اعلان کیا۔ان کے نام کی توثیق ڈیموکریٹ کنونشن میں کی جائے گی۔

اسٹورٹ براڈ پر ان کے والد کرس براڈ نے لگایا جرمانہ

11 Aug 2020 | 10:11 PM

دبئی ، 11 اگست (یو این آئی)انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے میچ ریفری کرس براڈ نےاپنے بیٹے اور انگلینڈ کے فاسٹ بولر اسٹورٹ براڈ پر پاکستان کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ میں یاسر شاہ کی وکٹ گرنے کے بعد غیر شائستہ زبان استعمال کرنے پر میچ فیس کا 15 فیصد جرمانہ عائد کیا ہے ،یہ پہلا موقع ہے جب کسی کھلاڑی پر اس کے والد نے جرمانہ عائد کیا ہے ۔

بالی ووڈ اداکارہ یوگیتابالی گمنامی کے اندھیرے میں

12 Aug 2020 | 10:58 AM

(یوم پیدائش 13 اگست )ممبئی، 12 اگست (یو این آئی) بالی وڈ میں اپنے فلمی کیریئر کے دوران امیتابھ کے ساتھ ڈیبیو کرنے ، کشور کمار اور پھر متھن چکر ورتی کے ساتھ شادی کرنے والی ہیروئن یوگتا بالی آج گمنامی کے اندھیرے میں کھو گئی ہیں۔

براڈ اور ووکس نے ونڈیز کو 287 کے اسکور پر روکا

19 Jul 2020 | 11:45 PM

مانچسٹر، 19 جولائی (یو این آئي) انگلینڈ کے تیز بولروں اسٹوارٹ براڈ اور کریس ووکس نے عمدہ بولنگ کرتے ہوئے تین وکٹیں حاصل کیں اور اتوار کے روز دوسرے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے چوتھے دن چائے کے وقفے کے بعد ویسٹ انڈیز کو پہلی اننگز میں 287 رنز پر بولڈآؤٹ کردیا۔

image