image
Monday, May 20 2019 | Time 17:58 Hrs(IST)
  • این ڈی اے کی جیت پربی جے پی لیڈر اتل شاہ کے ذریعہ ہزاروں لڈوں کی تیاری
  • بنگال میں ممتا بنرجی کی حکومت کو 8سال مکمل
  • بنگال میں مدھیامک امتحان کے نتائج کا اعلان کل
  • سابق پولس کمشنرراجیو کمار نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا
  • مرکز میں بی جے پی اپنے طور پر حکومت بنائے گی: لکشمن
  • بنگال کے سیاسی تجزیہ نگاروں نے ایگزٹ پول کوخارج کیا
  • امبیڈکر مجسمہ کی دوبارہ تنصیب کا مطالبہ، گورنر کو بائیں بازو کا میمورنڈم
  • تلنگانہ کے ضلع جگتیال میں درجہ حرارت 45 4 ڈگری سیلسیس درج
  • مصر میں12 انتہاپسند ہلاک
  • ورلڈ میٹرولوجی ڈے منایا گیا
  • نِمس میں ڈاکٹر پر حملہ کے خلاف احتجاج
  • کارکن کی ہلاکت پر محبوبہ مفتی کا اظہار برہمی، کہا افسوس ایسے بزدلوں پر جو اپنے آپ کو مسلمان کہتے ہیں
  • سڑک حادثے میں دو لوگوں کی موت
  • کار کی ٹکر سے بائک سوار نوجوان کی موت
  • ڈبلوسنگھ نے چچا اور چچیرے بھائی کو گولی مار کر زخمی کیا
Regional

’نمو ‘ خیمےمیں ’برے دن‘ کا انتظار: مایاوتی

’نمو ‘ خیمےمیں ’برے دن‘ کا انتظار: مایاوتی

علی گڑھ: 15 اپریل(یواین آئی)بہوجن سماج پارٹی کی سپریمومایاوتی نے پیر کو اتحاد کو بجرنگ بلی کا حقیقی پیروکار بتاتے ہوئے کہا کہ ان کی ریلی میں عوام کی بڑی تعداد میں موجودگی اس بات کاثبوت ہے کہ نریندر مودی کی لہر ماند پڑ رہی ہے۔
مہیشوری انٹرکالج میں ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے محترمہ مایاوتی نے کہا کہ نمو نمو مائل بہ زوال ہے اور اب عوام اس کو ’جئے بھیم‘ سے تبدیل کریں گے۔
مسٹر مودی کو اکھلیش یادو پر کسی قسم کا تبصرہ کرنے سے پہلے اپنے اوپر غور کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے محترمہ مایاوتی نے کہا کہ نریندرمودی اپنی ناکامیوں کو چھپانے کے لئے اتحاد پر حملہ کرتے ہیں ۔انہوں نے مزید کہا کہ اب بی جے پی کے ’اچھےدن ‘جانے والے ہیں اور ان کے لئے’برے دن‘ آنے والے ہیں۔
بی ایس پی نے کہا کہ آزادی کے بعد کانگریس اور بی جے پی نے ملک پر حکمرانی کی اور اس کی بدحالی کے لئے دونوں ہی پارٹیاں ذمہ دار ہیں۔2014 کے انتخابات میں میں وزیر اعظم مودی نے دلتوں، مسلموں اور دیگر طبقات کے فلاح و بہبود کے لئے متعدد وعدے کئے تھے لیکن سابقہ پانچ سالوں میں کچھ نہیں کیا ہے۔ انہوں نے صرف کچھ انڈسٹریوں کو بڑھاوا دیا ہے۔
اگر وزیر اعظم اتنے ہی سچے ہیں تو پھر انہوں نے عوام سے کئے گئے وعدے پورے کیوں نہیں کئے۔مزید یہ کہ سابقہ وعدوں کو پورانہ کرنے کے بعد بھی انہوں نے اس الیکشن میں عوام سے نئے وعدے کر کے ان کو گمراہ کرنے کی کوشش کی ہے۔محترمہ مایاوتی نے کہا کہ سابقہ پانچ سالوں میں معاشی عدم مساوات میں اضافہ ہوا ہے اور غریب غریب ہوتا جارہا ہے تو وہیں امیر کی دولت میں دن بدن اضافہ ہورہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ نوٹ بندی اور جی ایس ٹی کے نفاذ سے بدعنوانی میں اضافہ ہوا ہے۔ وہیں کانگریس کے اقتدار میں بوفورس گھپلہ ہوا تو وہیں بی جے پی کے میعاد کار میں رافیل جنگی طیارہ سودا معاملے میں گڑبڑی کے اشارے مل رہے ہیں۔ بی ایس پی سپریمو نے کانگریس کے 72000 روپئے سالانہ دینے کے وعدے کی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ وہ اسے کس طرح سے پورا کریں گے۔
یواین آئی۔ولی

خاص خبریں
الیکشن کمیشن غیر جانب دار ووٹ شماری کے لیے خصوصی انتظام کرے: بی جے پی

الیکشن کمیشن غیر جانب دار ووٹ شماری کے لیے خصوصی انتظام کرے: بی جے پی

نئی دہلی،20مئی(یو این آئی)الیکشن کے بعد ایگزٹ پول میں واضح اکثریت حاصل ہونے کے امکانات سے حوصلہ پاکر بی جے پی کو اپوزیشن پارٹیوں کی حکومت والی ریاستوں میں ووٹ شماری میں ہیراپھیری کا اندیشہ پریشان کرنے لگا ہے۔

...مزید دیکھیں
یدی یورپا نے اسمبلی و پارلیمنٹ  کے اراکین کی 24مئی کو میٹنگ بلائی

یدی یورپا نے اسمبلی و پارلیمنٹ کے اراکین کی 24مئی کو میٹنگ بلائی

بنگلورو، 20مئی (یو این آئی) مختلف ایکزٹ پول میں کرناٹک میں ہوئے لوک سبھا انتخابات میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی بڑی جیت کی پیشن گوئی سے پر جوش پارٹی کے ریاستی بی جے پی کے صدر اور اسمبلی میں اپوزیشن کے لیڈر بی ایس یدی یورپا نے ووٹوں کی گنتی کے دوسرے دن 24مئی کو نومنتخب راکین پارلیمنٹ کے ساتھ پارٹی کے اراکین اسمبلی کی میٹنگ بلائی ہے۔

...مزید دیکھیں
اکھلیش کی مایاوتی سے ملاقات،ایگزٹ پول پر تبادلہ خیال کی قیاس آرائیاں

اکھلیش کی مایاوتی سے ملاقات،ایگزٹ پول پر تبادلہ خیال کی قیاس آرائیاں

لکھنؤ:20 مئی(یواین آئی) بی جے پی کو واضح اکثریت کے ساتھ مرکز میں واپسی کی ایگزٹ پولس کی پیش قیاسی کے بعد اترپردیش میں عظیم اتحاد کے لیڈروں نے پیر کو ملاقات کر کے 23 تاریخ کو آنے والے نتائج کے ضمن میں تبادلہ خیال کیا۔

...مزید دیکھیں
شاردا چٹ فنڈ: راجیو کمار نے مزید مہلت مانگی

شاردا چٹ فنڈ: راجیو کمار نے مزید مہلت مانگی

نئی دہلی‘ 20مئی (یو این آئی)مغربی بنگال کے شاردا چٹ فنڈ گھپلہ معاملے میں گرفتاری کی لٹکتی ہوئی تلوار سے بچنے کے لئے کولکاتا کے سابق پولیس کمشنر راجیو کمار نے آج سپریم کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹایا اور دفاع کے لئے قانونی عمل کا سہارا لینے کے خاطر دی گئی ایک ہفتے کی مدت میں مزید اضافہ کرنے کی درخواست کی۔

...مزید دیکھیں
بی جےپی مودی لہر دکھانےکےلئے ایگزٹ پول کو ذریعہ بنا رہی ہے :کمارسوامی

بی جےپی مودی لہر دکھانےکےلئے ایگزٹ پول کو ذریعہ بنا رہی ہے :کمارسوامی

بینگلورو،20مئی(یواین آئی)کرناٹک کے وزیراعلی ایچ ڈی کمارسوامی نے بھارتیہ جنتا پارٹی(بی جےپی)پر الزام لگایا کہ وہ ایگزٹ پول کے ذریعہ ملک میں مودی لہر دکھانے کے ساتھ ہی مرکزمیں اگلی حکومت بنانے کےلئے سیٹوں کی کمی کےپیش نظر چھوٹی پارٹیوں تک پہنچنے کی کوشش کررہی ہے۔

...مزید دیکھیں
راج بھر کو کابینہ سے برطرف کرنے کی سفارش

راج بھر کو کابینہ سے برطرف کرنے کی سفارش

لکھنؤ، 20 مئی (یواین آئی) اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے لوک سبھا انتخابات میں باغیانہ تیور اپنانے والے پسماندہ طبقات بہبود کے وزیر اوم پرکاش راج بھر کو کابینہ سے برطرف کرنے کی سفارش کی ہے۔

...مزید دیکھیں
سینسیکس 960 پوائنٹس، نفٹی 287 پوائنٹس  اچھلا

سینسیکس 960 پوائنٹس، نفٹی 287 پوائنٹس اچھلا

ممبئی، 20 مئی (یواین آئی) ایگزٹ پول میں دوبارہ مکمل اکثریت کی قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) حکومت کے اقتدار میں آنے کے اشاروں سے پیر کوا سٹاک مارکیٹ میں سرمایہ کاروں میں زبردست جوش و خروش دیکھا گیا اور بی ایس ای کا سینسیکس 960 پوائنٹس اور نیشنل اسٹاک ایکسچینج کا نفٹی 287 پوائنٹس کی برتری بنانے میں کامیاب رہا۔

...مزید دیکھیں
الیکشن کمیشن غیر جانب دار ووٹ شماری کے لیے خصوصی انتظام کرے: بی جے پی

الیکشن کمیشن غیر جانب دار ووٹ شماری کے لیے خصوصی انتظام کرے: بی جے پی

20 May 2019 | 3:45 PM

نئی دہلی،20مئی(یو این آئی)الیکشن کے بعد ایگزٹ پول میں واضح اکثریت حاصل ہونے کے امکانات سے حوصلہ پاکر بی جے پی کو اپوزیشن پارٹیوں کی حکومت والی ریاستوں میں ووٹ شماری میں ہیراپھیری کا اندیشہ پریشان کرنے لگا ہے۔ پارٹی نے پیر کو الیکشن کمیشن سے درخواست کی ہے کہ مغربی بنگال، اڈیشہ، کرناٹک، مدھیہ پردیش اور چھتیس گڑھ میں الیکٹرانک ووٹنگ مشین (ای وی ایم) کی حفاظت کے لیے سکیورٹی سخت کی جائے اور ووٹوں کے گنتی کا کام الیکشن کمیشن کی نگرانی میں شفافیت برتتے ہوئے محفوظ ڈھنگ سے یقینی بنایا جائے۔

image