image
Tuesday, Aug 20 2019 | Time 23:43 Hrs(IST)
  • پوری کی تجارت سے کوئی تعلق نہیں: کمل ناتھ
  • ممتا دیدی کو ریاست میں بی جے پی کے آنے سے غصہ نہیں ہونا چاہیے: اٹھاولے
  • ادلب میں ہم کسی بھی دہشت گردانہ حملے کا جواب دیں گے: روس
  • دھنکھڑ کی مودی سے ملاقات
  • اترپردیش میں سیاحت کے 66 منصوبوں کے لیے 398 49 کروڑ مختص
  • ہماچل میں پھنسی ملیالم فلم ٹیم کو بچایا لیا گیا: وزیر اعلیٰ
  • اردو کے 25 ادباء کو اعزاز
  • چَھپرا میں مڈبھیڑ، دو پولیس اہلکار شہید
  • خیام ,نم آنکھوں اورسیکڑوں اداکاروں کی موجودگی میں سرکاری اعزاز کیساتھ سپرد خاک
  • چَھپرا میں مڈبھیڑ، دو پولیس اہلکار شہید
  • راج ٹھاکرے کو ای ڈی کی نوٹس حکومت کی غنڈہ گردی: بالاصاحب تھورات
  • سرجن گھوٹالہ: بینک کے اسسٹنٹ منیجر نے کی خود سپردگی
  • پارلیمنٹ کے احاطے میں پلاسٹک کی بوتلوں کا استعمال بند
  • ممتا بنرجی اب بدل چکی ہیں:شوبھن چٹرجی
Regional

’نمو ‘ خیمےمیں ’برے دن‘ کا انتظار: مایاوتی

’نمو ‘ خیمےمیں ’برے دن‘ کا انتظار: مایاوتی

علی گڑھ: 15 اپریل(یواین آئی)بہوجن سماج پارٹی کی سپریمومایاوتی نے پیر کو اتحاد کو بجرنگ بلی کا حقیقی پیروکار بتاتے ہوئے کہا کہ ان کی ریلی میں عوام کی بڑی تعداد میں موجودگی اس بات کاثبوت ہے کہ نریندر مودی کی لہر ماند پڑ رہی ہے۔
مہیشوری انٹرکالج میں ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے محترمہ مایاوتی نے کہا کہ نمو نمو مائل بہ زوال ہے اور اب عوام اس کو ’جئے بھیم‘ سے تبدیل کریں گے۔
مسٹر مودی کو اکھلیش یادو پر کسی قسم کا تبصرہ کرنے سے پہلے اپنے اوپر غور کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے محترمہ مایاوتی نے کہا کہ نریندرمودی اپنی ناکامیوں کو چھپانے کے لئے اتحاد پر حملہ کرتے ہیں ۔انہوں نے مزید کہا کہ اب بی جے پی کے ’اچھےدن ‘جانے والے ہیں اور ان کے لئے’برے دن‘ آنے والے ہیں۔
بی ایس پی نے کہا کہ آزادی کے بعد کانگریس اور بی جے پی نے ملک پر حکمرانی کی اور اس کی بدحالی کے لئے دونوں ہی پارٹیاں ذمہ دار ہیں۔2014 کے انتخابات میں میں وزیر اعظم مودی نے دلتوں، مسلموں اور دیگر طبقات کے فلاح و بہبود کے لئے متعدد وعدے کئے تھے لیکن سابقہ پانچ سالوں میں کچھ نہیں کیا ہے۔ انہوں نے صرف کچھ انڈسٹریوں کو بڑھاوا دیا ہے۔
اگر وزیر اعظم اتنے ہی سچے ہیں تو پھر انہوں نے عوام سے کئے گئے وعدے پورے کیوں نہیں کئے۔مزید یہ کہ سابقہ وعدوں کو پورانہ کرنے کے بعد بھی انہوں نے اس الیکشن میں عوام سے نئے وعدے کر کے ان کو گمراہ کرنے کی کوشش کی ہے۔محترمہ مایاوتی نے کہا کہ سابقہ پانچ سالوں میں معاشی عدم مساوات میں اضافہ ہوا ہے اور غریب غریب ہوتا جارہا ہے تو وہیں امیر کی دولت میں دن بدن اضافہ ہورہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ نوٹ بندی اور جی ایس ٹی کے نفاذ سے بدعنوانی میں اضافہ ہوا ہے۔ وہیں کانگریس کے اقتدار میں بوفورس گھپلہ ہوا تو وہیں بی جے پی کے میعاد کار میں رافیل جنگی طیارہ سودا معاملے میں گڑبڑی کے اشارے مل رہے ہیں۔ بی ایس پی سپریمو نے کانگریس کے 72000 روپئے سالانہ دینے کے وعدے کی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ وہ اسے کس طرح سے پورا کریں گے۔
یواین آئی۔ولی

خاص خبریں
کشمیر  پر  اقدامات ہندوستان کا اندرونی معاملہ : امریکی وزیر دفاع

کشمیر پر اقدامات ہندوستان کا اندرونی معاملہ : امریکی وزیر دفاع

نئی دہلی، 20 اگست (یو این آئی) امریکی وزیر دفاع ڈاکٹر ٹی ایسپر نے جموں وکشمیر میں مرکزی حکومت کی جانب سے کئے گئے اقدامات کو ہندوستان کا داخلی معاملہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ہندوستان اور پاکستان کے مابین کسی بھی معاملے کو دو طرفہ بات چیت کے ذریعہ حل کیا جانا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
پی چدمبرم کو دھچکا، دہلی ہائی کورٹ نے آئی این ایکس معاملے میں پیشگی ضمانت کی عرضی مسترد کی

پی چدمبرم کو دھچکا، دہلی ہائی کورٹ نے آئی این ایکس معاملے میں پیشگی ضمانت کی عرضی مسترد کی

نئی دہلی‘20 (یو این آئی) کانگریس کے سینئر لیڈر اور سابق مرکزی وزیر پی چدمبرم کو منگل کے روز دہلی ہائی کورٹ سے بڑا دھچکا لگا جب عدالت نے آئی این ایکس معاملے میں ان کی پیشگی ضمانت کی عرضی مسترد کردی۔

...مزید دیکھیں
خیام ,نم آنکھوں اورسیکڑوں اداکاروں کی موجودگی میں سرکاری اعزاز کیساتھ سپرد خاک

خیام ,نم آنکھوں اورسیکڑوں اداکاروں کی موجودگی میں سرکاری اعزاز کیساتھ سپرد خاک

ممبئی 20 اگست (یواین آئی ) آج قومی ایوارڈ یافتہ موسیقار محمد ظہیر ہاشمی عرف خیام کو مکمل سرکاری اعزاز کیساتھ شمال مغربی ممبئی کے چار بنگلہ اندھیری قبرستان میں ہندی فلمی دنیا کی معروف شخصیات کی موجودگی میں نم آنکھوں کیساتھ سپرد خاک کردیا گیا۔

...مزید دیکھیں
وزیراعظم، لوک سبھا اسپیکر، کانگریس اور بی جے پی لیڈروں نے راجیو گاندھی کو یاد کیا

وزیراعظم، لوک سبھا اسپیکر، کانگریس اور بی جے پی لیڈروں نے راجیو گاندھی کو یاد کیا

نئی دہلی، 20اگست (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی، لوک سبھا اسپیکر اوم برلا، سابق صدر پرنب مکھرجی، سابق نائب صدر حامد انصاری اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر لیڈر لال کرشن اڈوانی نے سابق وزیراعظم راجیو گاندھی کو انکے 75ویں یوم پیدائش پر منگل کو خراج عقیدت پیش کیا۔

...مزید دیکھیں
پارلیمنٹ کے احاطے میں پلاسٹک کی بوتلوں کا استعمال بند

پارلیمنٹ کے احاطے میں پلاسٹک کی بوتلوں کا استعمال بند

نئی دہلی،20اگست(یو این آئی) لوک سبھا سکریٹریٹ نے منگل سے پارلیمنٹ کے احاطے میں دوبارہ کام میں نہ آنے والی پانی کی پلاسٹک کی بوتلوں اوردیگر سامانوں کے استعمال پر مکمل پابندی عائد کر دی ہے۔

...مزید دیکھیں
چھوٹا راجن اور دیگر پانچ ساتھیوں کو اقدام قتل کے الزام میں آٹھ سال کی جیل

چھوٹا راجن اور دیگر پانچ ساتھیوں کو اقدام قتل کے الزام میں آٹھ سال کی جیل

ممبئی 20اگست(یواین آئی)ممبئی کی ایک خصوصی مکوکا کورٹ نے منگل کو مافیا ڈان راجندر نکالنے عرف چھوٹا راجن اور اس کے پانچ ساتھیوں کو 2012 میں ایک ہوٹل۔

...مزید دیکھیں
مودی کی چندریان  2 کے چاند کے مدار میں پہنچنے پر مبارکباد

مودی کی چندریان 2 کے چاند کے مدار میں پہنچنے پر مبارکباد

نئی دہلی ، 20 اگست (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کے روز ہندوستانی خلائی ریسرچ آرگنائزیشن (اسرو) کو چندریان 2 کے قمری مدار میں داخل ہونے پر مبارکباد پیش کی اور کہا کہ یہ چاند کے تاریخی سفر کا ایک اہم قدم ہے۔

...مزید دیکھیں

ریلائنس فاؤنڈیشن نے جھارکھنڈ کو 4-1 سے شکست دی

20 Aug 2019 | 7:47 PM

نئی دہلی، 20 اگست (یو این آئی) ایشیا براعظم کی سب سے بڑے اسکول فٹ بال مقابلہ سبرتو کپ بین الاقوامی فٹ بال ٹورنامنٹ منگل سے یہاں ڈاکٹر امبیڈکر اسٹیڈیم میں شروع ہو گیا اور افتتاحی میچ میں سب جونیئر انڈر -14 ریلائنس فاؤنڈیشن ا سکول (آرایف ایس) نے جھارکھنڈ کو 4-1 سے شکست دی۔

موسیقار خیام سپرد خاک

20 Aug 2019 | 7:27 PM

ممبئی، 20 اگست (یو این آئی)مشہور موسیقار محمد ظہور خیام کے جسد خاکی کو ممبئی کے مغربی اندھیری میں واقع چار بنگلہ قبرستان میں آج شام پورے سرکاری اعزاز کے ساتھ سپرد خاک کردیا گیا۔

پوری کی تجارت سے کوئی تعلق نہیں: کمل ناتھ

20 Aug 2019 | 11:28 PM

بھوپال،20اگست(یو این آئی)مدھیہ پردیش کے وزیراعلیٰ کمل ناتھ نے انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) کے ذریعے رتول پوری کی گرفتاری کے سلسلے میں آج کہا کہ ان کا مسٹر پوری کی تجارت سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image