image
Tuesday, Nov 12 2019 | Time 09:45 Hrs(IST)
  • گرونانک جینتی پر کووند اور مودی کی مبارکباد
  • بنگلہ دیش میں ٹرین حادثے میں کم از کم 15 افرادہلاک
  • میکسیکو جا رہا ہوں، لیکن جلد ہی لوٹوں گا: مورالیز
  • یوکرین کی اینٹی کرپشن بیورو نے نیشنل بینک کے افسر کو حراست میں لیا
  • بولیویا میں 30 الیکشن افسر گرفتار: رپورٹ
  • بولیویا میں ہنگامی صورتحال ،منگل کو پارلیمنٹ کا خصوصی اجلاس طلب
  • اسپین :انتخابات میں شکست کے بعد سٹیزن پارٹی کے لیڈر کا استعفی
  • یونائٹیڈ نیوز آف انڈیا-اردو سروس،9-رفیع مارگ،نئی دہلی کی جانب سے تمام سبسکرائبرز کو صبح کا سلام۔
National

’مودی سرکار نے 50 دن میں لئے تاریخی فیصلے‘

’مودی سرکار نے 50 دن میں لئے تاریخی فیصلے‘

نئی دہلی، 22 جولائی (یواین آئی) حکومت نے آج کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں دوسری بار اقتدار میں آنے کے 50 دن کے اند’سب کا ساتھ، سب کا وکاس اور سب کا اعتماد‘ کی سمت میں تیزی سے قدم اٹھاتے ہوئے سماج کے تمام طبقات کی فلاح و بہبود، بنیادی ڈھانچہ کےعلاقے اور تعلیم کے شعبہ میں تاریخی فیصلہ لئے گئے۔
مرکزی اطلاعات و نشریات کے وزیر پرکاش جاوڈیکر نے مودی حکومت کی دوسری مدت کے 50 دن کی رپورٹ کارڈ جاری کرتے ہوئے یہ اطلاع دی۔ انہوں نے کہا’’50 دن کے اندر ، حکومت نے کسانوں، بے روزگار نوجوانوں، مڈل کلاس، تاجروں اور سماج کے تمام طبقات کے لئے بنیادی ڈھانچے اور تعلیم کے شعبوں میں تیزی سے ترقی کے لئے تاریخی فیصلے لئے ہیں‘‘۔
مسٹر جاوڈیکر نے یہاں نامہ نگاروں سے کہا کہ یہ 50 دن بتاتے ہیں کہ نریندر مودی کی قیادت والی قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) حکومت کی دوسری میعاد زیادہ مؤثر ہوگی اور سب کو انصاف ملے گا۔
انہوں نے کہا کہ مودی حکومت نے ملک کے سبھی کسانوں کو پی ایم-کسان یوجنا کے تحت 6،000 روپے سالانہ فائدہ دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کسانوں کو ان کی لاگت کے کم از کم امدادی قیمت میں دو سے تین گنا تک اضافہ کیا گیا ہے۔
جاری،یو این آئی،اظ

خاص خبریں
بنگلہ دیش میں ٹرین حادثے میں کم از کم 15   افرادہلاک

بنگلہ دیش میں ٹرین حادثے میں کم از کم 15 افرادہلاک

ڈھاکہ ،12 نومبر (یواین آئی) بنگلہ دیش کے ضلع براهمن بريا میں منگل کو دو مسافر ٹرینوں کے درمیان آمنے سامنے کی ٹکر میں کم از کم 15 افراد کی موت ہو گئی اور کئی دیگر زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
اسپین :انتخابات میں شکست کے بعد سٹیزن پارٹی کے لیڈر کا استعفی

اسپین :انتخابات میں شکست کے بعد سٹیزن پارٹی کے لیڈر کا استعفی

میڈرڈ، 12 نومبر (اسپوتنك) اسپین کی اعتدال پسند سٹیزن پارٹی کے لیڈر البرٹ رویرا نے عام انتخابات میں شکست کے بعد پیر کو اپنے عہدے سے استعفی دے دیا۔

...مزید دیکھیں
گورنر نے شیو سینا کو حکومت بنانے کا وقت دینے سے انکارکیا

گورنر نے شیو سینا کو حکومت بنانے کا وقت دینے سے انکارکیا

ممبئی، 11 نومبر (یواین آئی) شیو سینا صدر اودھو ٹھاکرے کے بیٹے اور رکن اسمبلی آدتیہ ٹھاکرے نے کہا ہے کہ انہوں نے حکومت بنانے کا دعوی پیش کرنے کے لئے گورنر بھگت سنگھ کوشیاری سے 48 گھنٹے کا اور وقت مانگا تھا جس سے انہوں نے انکار کر دیا۔

...مزید دیکھیں
دفاعی شعبہ میں  میں خود کفیل ہونے کیلئے ٹیکنالوجی میں جدت ضروری: راج ناتھ

دفاعی شعبہ میں میں خود کفیل ہونے کیلئے ٹیکنالوجی میں جدت ضروری: راج ناتھ

نئی دہلی، 11 نومبر (یواین آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے آج کہا کہ دفاعی شعبہ میں خودکفیل بننے اور دیسی ہدف حاصل کرنے کے لئے جدید ٹیکنالوجی میں جدت اور نئی سوچ کی ضرورت ہے۔

...مزید دیکھیں
کاش کوئی مودی کو بتائے ’ سب چنگی سی ‘  نہیں ہے: کانگریس

کاش کوئی مودی کو بتائے ’ سب چنگی سی ‘ نہیں ہے: کانگریس

نئی دہلی، 11 نومبر ( یواین آئی) کانگریس نے وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن کے ہندوستانی معیشت کے چیلنج کے دور سے گزرنے کی بات کا اعترا ف کرنے پر خوشی ظاہر کرتے ہوئے پیر کے روز طنز کیا کہ کاش یہی بات ملک میں ’سب کچھ ٹھیک ہے‘ کہنے والے وزیر اعظم نریندر مودی کو کوئی سمجھا پاتا ۔

...مزید دیکھیں
اکثریت  کے لئے ٹھاکرے اور پوار کے درمیان میٹنگ  مکمل

اکثریت کے لئے ٹھاکرے اور پوار کے درمیان میٹنگ مکمل

ممبئی،11نومبر(یواین آئی)مہاراشٹر میں حکومت بنانے کےلئے اکثریت حاصل کرنے کےلئے شیوسینا صدر ادھوٹھاکرے اور ان کے بیٹے آدتیہ ٹھاکرے نے آج نیشنلسٹ کانگریس پارٹی(این سی پی)کے صدر شرد پوار کے ساتھ ایک گھنٹے تک میٹنگ کی۔

...مزید دیکھیں
تعلیمی نظام میں وسیع تبدیلی لائیں:نائب  صدر

تعلیمی نظام میں وسیع تبدیلی لائیں:نائب صدر

نئی دہلی،11نومبر(یواین آئی)نائب صدر ایم وینکئیا نائیڈو نے ملک کو تعلیم اورجدت کا ایک معروف مرکز بنانے کےلئے تعلیم سے لے کر تحقیق تک کے مکمل تعلیمی نظام میں وسیع تبدیلی لانے کی اپیل کی ہے۔

...مزید دیکھیں

ویسٹ انڈیز کا افغانستان کے خلاف کلین سویپ

11 Nov 2019 | 10:05 PM

لکھنؤ 11 نومبر (یواین آئی) شائی ہاپ (109 ناٹ آوٹ) کی شاندار سنچری اور كيمو پال (44 رن پر تین وکٹ) کی خطرناک گیند بازی سے ویسٹ انڈیز نے تیسرے اور آخری ایک روزہ میچ میں افغانستان کو پانچ وکٹ سے شکست دے کر تین میچوں کی سیریزمیں کلین سویپ کی۔

image