image
Saturday, Jul 4 2020 | Time 05:37 Hrs(IST)
National

مودی حکومت نے خودانحصارہندوستان کی بنیاد رکھی ہے :امیت شاہ

مودی حکومت نے خودانحصارہندوستان  کی بنیاد رکھی  ہے :امیت  شاہ

نئی دہلی، 30 مئی (یواین آئی) مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے سنیچرکو کہا ہےکہ مودی حکومت نے اپنے گزشتہ چھ برسوں کے میعادکار میں تاریخی غلطیوں کو ٹھیک کرنے کے ساتھ ساتھ خودانحصاری ہندوستان کی بنیاد رکھی ہے۔
مسٹر شاہ نے حکومت کے ایک برس کی مدت پوری ہونے کے موقع پر عوام کو ملک کی ترقی میں شراکت دار قرار دیتے ہوئے حکومت پر یقین کرنے کے لئے ان کا شکریہ ادا کیا۔
وزیرداخلہ نے سلسلہ وار ٹوئٹ میں بھارتیہ جنتا پارٹی کے کارکنوں کو بھی شکریہ ادا کیا ہے۔ انہوں نے لکھا ہے کہ ’’مودی جی نے ان چھ برسوں کے میعادکار میں نہ صرف کئی تاریخی غلطیوں کو درست کیا ہے بلکہ چھ عشروں کی کھائی کو پاٹ کرترقی کی شاہراہ پر گامزن ایک خودانحصار ہندوستان کی بنیاد رکھی ہے۔‘‘
یہ چھ برسوں کی مدت ’غریبوں کی فلاح وبہبود اور اصلاحات‘ کی متوازی رابطہ کی ایک غیر معمولی مثال ہے۔ ایماندار قیادت اور غیر معمولی محنت کے عکاس وزیراعظم مودی پر ہندوستان کی عوام کو جو غیر معمولی اعتماد ہے ویسا ملک کی عوام کا اپنے قیادت پر یقین دنیا میں بہت کم ہی دیکھنے کو ملتا ہے۔
مودی حکومت کومنتخب کرکے ان کامیابیوں کی شریک کار بنی ہندوستان کی عوام کا میں شکریہ ادا کرتا ہوں۔
ایک دیگر ٹوئٹ میں انہوں نے لکھا ہے کہ ’’آج اس تاریخی موقع پر میں گزشتہ چھ برسوں سے مودی حکومت کا میسنجر بن کر حکومت کی کامیابیوں و عوام کی فلاح وبہبود کے منصوبوں کو گھر گھر پہنچانے والے بی جے پی کے کروڑوں کارکنوں کی غیر معمولی محنت اور تنظیم کے لئے خود کو وقف کرنے کے لئے دل کی گہرائیوں سے ان کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ تاریخی کامیابیوں سے مودی 2.0 کے ایک برس کے کامیاب معیادکار پر ملک کے ہردلعزیز وزیراعظم نریندر مودی کو دل کی گہرائیوں سے مبارک باد دیتا ہوں۔ مجھے مکمل یقین ہے کہ آپ کی رہنمائی میں ہندوستان ایسے ہی مسلسل ترقی کرتا رہے گا۔‘‘
یواین آئی۔ ظ ا

خاص خبریں
توسیع پسندی کی خواہاں قوتوں کو  منہ کی کھانی پڑی ہے : مودی

توسیع پسندی کی خواہاں قوتوں کو منہ کی کھانی پڑی ہے : مودی

نئی دہلی، 3 جولائی ( یواین آئی ) چین کے ساتھ سرحد پرکشدگی کے درمیان وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کسی کا نام لئے بغیر سخت لہجے میں کہا کہ توسیع پسندی کا دور ختم ہوچکا ہے اور اس طرح کی منشا والی طاقتیں یا تو مٹ گئی ہیں یا پھر انہیں جھکنے کے لئے مجبورہونا پڑا ہے ۔

...مزید دیکھیں
سونیا نے میڈیکل انٹرنس امتحان میں او بی سی کوٹہ نہ دیے جانے کی مخالفت کی

سونیا نے میڈیکل انٹرنس امتحان میں او بی سی کوٹہ نہ دیے جانے کی مخالفت کی

نئی دہلی، 03 جولائی (یو این آئی) کانگریس کی صدرسونیا گاندھی نے دیگر پچھڑے طبقات (او بی سی) کو میڈیکل کے انٹرنس امتحان میں ریزرویشن نہ دیے جانے کو آئین کے 93 ویں ترمیم میں کیے گئے التزام کی خلاف ورزی قرار دی ہے۔

...مزید دیکھیں
پاکستان میں خوفناک  ٹرین حادثہ، 20 سکھ مسافر ہلاک

پاکستان میں خوفناک ٹرین حادثہ، 20 سکھ مسافر ہلاک

فرخ آباد، 3 جولائی (یو این آئی) پاکستان کے صوبہ پنجاب میں جمعہ کے روز ایک خوفناک ٹرین حادثے میں ایک مسافرٹرین سے عقیدت مندوں سے بھری ہوئی وین جا ٹکرائی اس واقعے میں کم از کم 20 سکھ مسافر ہلاک ہوگئے۔

...مزید دیکھیں
ملک میں کورونا  سے متاثرہ افراد کی تعداد ساڑھے چھ لاکھ سے متجاوز

ملک میں کورونا سے متاثرہ افراد کی تعداد ساڑھے چھ لاکھ سے متجاوز

نئی دہلی، 3 جولائی (یو این آئی) ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں اچھی بات یہ رہی کہ کورونا وبا میں مبتلا مریضوں میں پہلی بار 20 ہزار سے زیادہ افراد اس انفیکشن سے پاک ہوئے لیکن اسی عرصے میں 20903 نئے معاملے رپورٹ ہوئےجس سے متاثرہ افراد کی تعداد ساڑھے چھ لاکھ سے تجاوز کر گئی۔

...مزید دیکھیں
پاکستان میں سکھ شردھالووں کی موت پر لونگوال کا اظہار افسوس

پاکستان میں سکھ شردھالووں کی موت پر لونگوال کا اظہار افسوس

امرتسر، 03 جولائی (یواین آئی) پاکستان کے صوبہ پنجاب میں جمعہ کے روز گرودوارہ شری ننکانہ صاحب سے درشن کرکے واپس لوٹ رہے تقریباً20 شردھالووں کی موقع پر ہی موت ہونے سے شرومنی گرودوارہ پربندھک سمیتی کے پرھان بھائی گووند سنگھ لونگوال نے رنج وغم کا اظہار کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
کانپور:شہید پولیس اہلکار کے اہل خانہ کو 1-1 کروڑروپئے کا مالی تعاون

کانپور:شہید پولیس اہلکار کے اہل خانہ کو 1-1 کروڑروپئے کا مالی تعاون

کانپور:03جولائی(یواین آئی)اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جمعہ کو کانپور میں شہیدہونےو الے 8پولیس اہلکار کے اہل خانہ کے لئےمالی تعاون کے طور پر ایک۔

...مزید دیکھیں
2011 ورلڈ کپ فائنل فکس ہونے کا کوئی ثبوت نہیں ، جانچ مکمل

2011 ورلڈ کپ فائنل فکس ہونے کا کوئی ثبوت نہیں ، جانچ مکمل

کولمبو ، 03 جولائی (یو این آئی) ہندوستان میں 2011 کے ون ڈے ورلڈ کپ فائنل کو فکس کرنے کے لئے کوئی ثبوت نہیں ملا ہے اور سری لنکا کے اس وقت کے وزیر کھیل مہندرآنند التھاگماگے کے حتمی فکسنگ کے الزامات بے بنیاد ثابت ہوئے ہیں۔

...مزید دیکھیں

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image