image
Thursday, Oct 18 2018 | Time 10:10 Hrs(IST)
  • کریمیا کے کالج میں دھماکہ:مرنے والی تعداد 20ہوگئی
  • ایرانی سرحد ی محافظوں کی رہائی کے لئے پاکستان پر ایران کا دباؤ
  • کشمیر میں ریل خدمات ایک بار پھر معطل
  • فلم انڈسٹری میں خاص مقام بنایا سنی دیول نے
  • فلم انڈسٹری میں خاص مقام بنایا سنی دیول نے
  • پلوامہ کے کاکہ پورہ میں مسلح تصادم، بی فارما ڈگری یافتہ جنگجو ہلاک
  • خشوگی گمشدگی/قتل معاملہ: ایران نے خاموشی اختیار کی
  • یونان کے وزیر خارجہ نے دیا استعفی
  • تمام سبسکرائبرز کو صبح کا سلام
International Share

مودی کی چین کے وزیراعظم کے ساتھ تفصیلی بات چیت

منیلا،14نومبر(یواین آئی)بحرالکاہل کے وسیع علاقے میں چینی غلبہ کا مقابلہ کرنے کےلئے ہندوستان،آسٹریلیا،امریکہ اور جاپان کے چوطرفہ اتحاد کےظاہر ہونے کے درمیان وزیراعظم نریندر مودی نے آج یہاں چین کے وزیراعظم لی کیکیانگ کے ساتھ دوطرفہ میٹنگ کی۔
وزارت خارجہ کے ترجمان رویش کمار نے یہاں کہا کہ دونوں لیڈران کے درمیان مشرقی ایشیائی چوٹی کانفرنس سے الگ ملاقات میں تفصیلی بات چیت ہوئی۔
قابل ذکر ہے کہ امریکہ کی طرح ہندوستان بھی جنوبی بحیرہ چین میں شپنگ اور وسائل تک پہنچ کے سلسلے میں بین الاقوامی قانون اور 1982 کے اقوام متحدہ معاہدے کے مطابق آزادی کی حمایت کررہا ہے جبکہ چین نے جنوبی بحیرہ چین پر اپنا دعویٰ کیا ہے جس کی آسیان ملکوں کے اراکین -ویتنام،فلپائن اور برونئی سخت مخالفت کررہے ہیں۔
آسیان چوٹی کانفرنس کے آج جاری ہونے والے منشور میں اس سلسلے میں ذکر کیا جاسکتا ہے ۔1997میں آسیان چوٹی کانفرنس کی میزبانی کرتے ہوئے فلپائن نے ضابطہ اخلاق کی تجویز پیش کی تھی جو 2002میں جنوبی بحیرہ چین میں حمایت کاروں کے ضابطہ سے متعلق غیر پابنی منشور کے طور پر قبول کی گئی۔یہ دستاویز غیر پابندہونے کی وجہ سے چین نے اسے کوئی اہمت نہیں دی اور چھوٹے چھوٹے جزائر پر قبضہ کرنا اور انسان ساختہ جزیرے کی تعمیر جاری رکھی جنہیں فوجی چوکیوں میں بدل دیا گیا۔
یواین آئی۔اےایم۔
خاص خبریں
کشمیر میں ریل خدمات ایک بار پھر معطل

کشمیر میں ریل خدمات ایک بار پھر معطل

سری نگر ، 18 اکتوبر (یو ا ین آئی) وادی کشمیر میں شمالی کشمیر کے بارہمولہ اور جموں خطہ کے بانہال کے درمیان چلنے والی ریل خدمات جمعرات کو ایک بار پھر معطل کی گئیں۔

...مزید دیکھیں
خشوگی گمشدگی/قتل معاملہ:  ایران نے  خاموشی اختیار کی

خشوگی گمشدگی/قتل معاملہ: ایران نے خاموشی اختیار کی

تہران، 18 اکتوبر (یواین آئی) ایران،مشہور صحافی جمال خشوگي معاملے کو لے کر اپنے علاقائی حریف سعودی عرب میں پیداہونے والی صورتحال پر خاموشی اختیار کئے ہوئے ہے۔

...مزید دیکھیں
یونان کے وزیر خارجہ نے دیا استعفی

یونان کے وزیر خارجہ نے دیا استعفی

یونان، 18 اکتوبر (یواین آئی) یونان کے وزیر خارجہ نكوس كوٹزياس نے مقدونیہ کے نام کو لے کر یہاں مخلوط حکومت میں اختلافات کے پیش نظر بدھ کو استعفی دے دیا۔

...مزید دیکھیں
ایرانی سرحد ی  محافظوں  کی رہائی کے لئے پاکستان پر ایران کا دباؤ

ایرانی سرحد ی محافظوں کی رہائی کے لئے پاکستان پر ایران کا دباؤ

تہران، 18 اکتوبر (یواین آئی) ایران کے وزیر داخلہ عبدالرضا رحمانی فاضل نے پاکستان کے وزیر داخلہ شہریار آفریدی پر اپنے 14 سرحدی محافظوں بہ حفاظت رہائی کا دباؤ ڈالا ہے۔

...مزید دیکھیں
اکبر کے استعفی کا سب نے خیرمقدم کیا

اکبر کے استعفی کا سب نے خیرمقدم کیا

نئی دہلی، 17 اکتوبر (یو این آئی) تقریباً پندرہ دنوں تک چلی ’می ٹو‘ مہم کے سبب بھاری دباؤ کے بعدامور خارجہ کے وزیر مملکت ایم جے اکبر نے بدھ کو آخر کار اپنے عہدے سے استعفی دے دیا ۔

...مزید دیکھیں
مودی نے کارکنوں سے نمو ایپ کے ذریعہ بات چیت کی

مودی نے کارکنوں سے نمو ایپ کے ذریعہ بات چیت کی

ہوشنگ آباد، 17 اکتوبر (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے آج مدھیہ پردیش کانگریس کے لیڈروں پر حملہ کرتے ہوئے کہا کہ ان کے لیڈر وزیراعلی بننے کے لئے آپس میں ہی لڑ رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں
راجستھان میں بی جے پی کو زبردست جھٹکا، مانویندر سنگھ  کانگریس میں شامل

راجستھان میں بی جے پی کو زبردست جھٹکا، مانویندر سنگھ کانگریس میں شامل

نئی دہلی، 17 اکتوبر (یو این آئی) راجستھان اسمبلی انتخابات سے پہلے بی جے پی کو بدھ کو بڑا جھٹکا لگا جب پارٹی کے ممبر اسمبلی اور سابق مرکزی وزیر جسونت سنگھ کے بیٹے مانویندر سنگھ کانگریس میں شامل ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
ایرانی سرحد ی  محافظوں  کی رہائی کے لئے پاکستان پر ایران کا دباؤ

ایرانی سرحد ی محافظوں کی رہائی کے لئے پاکستان پر ایران کا دباؤ

18 Oct 2018 | 9:27 AM

تہران، 18 اکتوبر (یواین آئی) ایران کے وزیر داخلہ عبدالرضا رحمانی فاضل نے پاکستان کے وزیر داخلہ شہریار آفریدی پر اپنے 14 سرحدی محافظوں بہ حفاظت رہائی کا دباؤ ڈالا ہے۔ کہاجارہاہے کہ ان سر حدی محافظوں کا پاکستان کے سنی علیحدگی پسندوں کی جانب سے اغوا کیا گیا تھا۔

می ٹو پر ایم جے اکبر کا استعفی منظور

17 Oct 2018 | 11:40 PM

نئی دہلی، 17اکتوبر (یو این آئی) می ٹو مہم کے تحت جنسی استحصال کے الزام لگنے کے بعد وزیر مملکت برائے خارجہ ایم جے اکبر نے بدھ کو اپنے عہدہ سے استعفی دے دیا جسے صدر رامناتھ کووند نے منظور کرلیا ہے۔

۔۔۔۔

17 Oct 2018 | 7:46 PM

دوسری طرف، نارتھ ايسٹ ٹیم نے اپنے ڈچ کوچ ایلکو ا سكاٹوري کی نگرانی میں خود کو نئے سرے سے کھڑا کیا ہے اور اپنے ساتھ پي ایس جي کے سابق فارورڈ بارتھولو اوگواچے کو جوڑا ۔

فلم انڈسٹری میں خاص مقام بنایا سنی دیول نے

فلم انڈسٹری میں خاص مقام بنایا سنی دیول نے

18 Oct 2018 | 9:31 AM

ممبئی،18اکتوبر(یواین آئی)سنی دیول کا شمار ان منتخب اداکاروں میں کیا جاتا ہے جنہوں نے تقریباً تین دہائی سے اپنی بااثر اداکاری کی بدولت شائقین کے دلوں میں آج بھی ایک خاص مقام بنارکھا ہے۔

کشمیر میں ریل خدمات ایک بار پھر معطل

کشمیر میں ریل خدمات ایک بار پھر معطل

18 Oct 2018 | 9:17 AM

سری نگر ، 18 اکتوبر (یو ا ین آئی) وادی کشمیر میں شمالی کشمیر کے بارہمولہ اور جموں خطہ کے بانہال کے درمیان چلنے والی ریل خدمات جمعرات کو ایک بار پھر معطل کی گئیں۔ یہ خدمات ظاہری طور پر مشترکہ مزاحمتی قیادت سید علی گیلانی، میرواعظ مولوی عمر فاروق اور محمد یاسین ملک کی طرف سے سری نگر کے فتح کدل علاقہ میں دو جنگجوؤں اور ایک عام شہری کی ہلاکت کے خلاف دی گئی ’جموں وکشمیر بند‘ کی کال کے پیش نظر معطل کی گئی ہیں۔

تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے تشدد میں 47زخمی

12 Sep 2018 | 1:48 PM

اگرتلا،12ستمبر(یواین آئی)تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے اپوزیشن پارٹیوں اور برسراقتدار بھارتیہ جنتا پارٹی کی اتحادی پارٹیوں کے درمیان کئی مقامات پر تشدد ہوا،جس میں ایک پولیس افسر سمیت 47افراد زخمی ہوگئے۔

image