image
Tuesday, Jun 2 2020 | Time 00:25 Hrs(IST)
National

۔275 ہندوستانیوں کی ایران سے دہلی آمد

۔275 ہندوستانیوں کی ایران سے دہلی آمد

نئی دہلی 29 مارچ (ےو اےن آئی) عالمی وبا کورونا وائرس سے متاثر ایران سے 275 ہندوستانی عقیدتمندوں اور اسٹوڈنٹس کا چھٹا جتھا اتوار کو دہلی پہنچا۔
لداخ اور کشمیر کے ان لوگوں کو راجستھان کے جودھپورمیں واقع فوج کے اسپتال میں قرنطینہ کیا گیا جائے گا۔
گاندھی نگر بیس ڈیفنس محکمہ کے تعلقات عامہ یونٹ کے کمانڈر پنیت چڈھا نے کہا”فوج نے جودھپور میں دوسرا مرکز شروعکیا ہے“۔ایران، امریکہ، اٹلی،ا سپین اور چین کے بعد کووڈ -19 سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والا ملک ہے، جہاں سے اب تک کل 941 ہندوستانیوں کو نکالا جا چکا ہے۔ان لوگوں کو پرائیویٹ فضائی کمپنی’اسپائس جےٹ ‘کے چارٹرڈ طیارے سے دہلی سے جودھپور بھیجا گیا، جہاں انہیں قرنطینہ میں رکھا جائے گا۔
کچھ دنوں قبل اسپائس جیٹ کے چیئرمین اور جنرل منیجراجے سنگھ نے کہا تھا”یہ مشکل وقت ہے، جب پوری دنیا غیر معمولی بحران کا سامنا کر رہا ہے، اسپائس جیٹ کو اپنی حکومت کا تعاون کرنے کے لئے خصوصی پروازوں کی سروس پر فخر ہے۔ کورونا وائرس کے خلاف جنگ میں ہمارے کچھ شہری اپنے طریقے شامل ہو رہے ہیں“۔
انہوں نے کہا، "ہم قومی بحران کی اس گھڑی میں اپنی خدمات فراہم کرنے کے لئے مصروف عمل ہیں اور جو بھی ممکن مدد کرنا ہو ہمارے لئے اعزاز کی بات ہو گی“۔
یواین آئی،اظ

خاص خبریں
ملک کے ہرضلع میں میڈیکل کالج قائم کرے گی مرکزی حکومت: مودی

ملک کے ہرضلع میں میڈیکل کالج قائم کرے گی مرکزی حکومت: مودی

بنگلور، یکم جون (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے کرناٹک میں کورونا وائرس (کووڈ-19) کی صورتحال سے نمٹنے اور اس کے واسطےاختیار کیے گئے طریقوں کے لئے پیر کے روز یدیوروپا سرکار کی ستائش کرتے ہوئے اعلان کیا کہ مرکزی حکومت نے ملک کے ہر ضلع میں ایک میڈیکل کالج قائم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
کورونا وائرس  کی تعداد 1.90  لاکھ سے متجاوز، ساتویں نمبر پرہندوستان

کورونا وائرس کی تعداد 1.90 لاکھ سے متجاوز، ساتویں نمبر پرہندوستان

نئی دہلی، یکم جون (یواین آئی) ملک میں كورونا وائرس کے نئے کیسز میں دن بہ دن ہو رہے اضافہ سے متاثرین کی کل تعداد 1.90 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے اور ہندوستان سب سے زیادہ متاثر ممالک کی فہرست میں فرانس اور جرمنی کو پیچھے چھوڑ کر ساتویں مقام پر پہنچ گیا ہے۔

...مزید دیکھیں
چین سرحد پر کشیدگی کی صورت حال سے آگاہ کرے حکومت:کانگریس

چین سرحد پر کشیدگی کی صورت حال سے آگاہ کرے حکومت:کانگریس

نئی دہلی یکم جون (یو این آئی)کانگریس نے چین سرحد پر ہندوستانی علاقہ میں چینی فوج کی دراندازی پر گہری تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ حکومت کو وہاں کی حقیقی صورت حال سے ملک کو آگاہ کرنا چاہئے نیز اس معاملے پر عوام اور اپوزیشن جماعتوں کو اعتماد میں لینا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
راجیہ سبھاکی باقی 18 سیٹوں کے لئے 19جو ن کو انتخابات ہوں گے

راجیہ سبھاکی باقی 18 سیٹوں کے لئے 19جو ن کو انتخابات ہوں گے

نئی دہلی، یکم جون (یو این آئی) راجیہ سبھا کی باقی 18سیٹوں کے لئے انتخابات 19جون کو ہوں گے۔

...مزید دیکھیں
شکاگو میں فائرنگ میں 16لوگوں کی موت ، 30زخمی

شکاگو میں فائرنگ میں 16لوگوں کی موت ، 30زخمی

شکاگو، یکم جون (یواین آئی)امریکہ کے شہر شکاگومیں گزشتہ تین دنوں کے دوران گولی باری کے واقعات میں کم سے کم 16لوگوں کی موت ہوگئی اور 30زخمی ہوگئے ۔

...مزید دیکھیں
سمندری طوفان: شاہ نے گجرات اور مہاراشٹر کے وزرائے اعلی سے بات چیت کی

سمندری طوفان: شاہ نے گجرات اور مہاراشٹر کے وزرائے اعلی سے بات چیت کی

نئی دہلی، یکم جون (یو این آئی) مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے سمندری طوفان کے مہاراشٹر، گجرات اور دمن و دیو سے ٹکرانے کے اندیشہ کے درمیان آج ایک اعلی سطحی میٹنگ میں صورتحال کا جائزہ لیا اور ان ریاستوں کو مرکز کی طرف سے ہر ممکن مدد کا یقین دلایا۔

...مزید دیکھیں
پی پی ای کٹ کو جراثیم سے پاک کرنے کے لئے ڈی آر ڈی او کا الٹرا کلین  آلہ

پی پی ای کٹ کو جراثیم سے پاک کرنے کے لئے ڈی آر ڈی او کا الٹرا کلین آلہ

نئی دہلی، یکم جون (یو این آئی) ملک کی اہم ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ آرگنائزیشن(ڈی آر ڈی او)نے پی پی ای کٹ، بجلی کے آلات اور کپڑوں وغیرہ کو جراثیم سے پاک کرنے کیلئے الٹراکلین نام کا آلہ تیار کیا ہے۔

...مزید دیکھیں

وراٹ کے پاس ہر شاٹ ہے تو روہت کے پاس وقت : اتھپا

01 Jun 2020 | 8:21 PM

ممبئی، یکم جون (یو این آئی) ہندوستانی بلے باز رابن اتھپا نے کہا ہے کہ ٹیم انڈیا کے کپتان وراٹ کوہلی کے پاس ہر طرح کے شاٹس کا ایک خزانہ ہے اور محدود اوورز کے نائب کپتان روہت شرما کے پاس گیند کو ہٹ کرنے کے لئے بہت سارا وقت رہتا ہیں۔

جموں وکشمیر: ہائی کورٹ، ضلعی اور ذیلی عدالتوں میں گرمائی تعطیلات منسوخ

01 Jun 2020 | 10:07 PM

سری نگر، یکم جون (یو این آئی) کورونا وائرس سے پیدا شدہ صورتحال کے عدلیہ کے کام کاج پر پڑنے والے منفی اثرات کے پیش نظر جموں وکشمیر ہائی کورٹ نے آنے والی گرمائی تعطیلات کو منسوخ کیا ہے جو 8 جون 2020ء سے شرو ع ہونے والی تھیں۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image