image
Friday, Feb 3 2023 | Time 16:39 Hrs(IST)
National

مصری صدر ہندوستان کے دورے پر دہلی پہنچ گئے

مصری صدر ہندوستان کے دورے پر دہلی پہنچ گئے

نئی دہلی، 24 جنوری (یو این آئی) ہندوستان کے 74 ویں یوم جمہوریہ کی تقریبات کے مہمان خصوصی مصر کے صدر عبدالفتاح السیسی آج یہاں پہنچے۔
مصری صدر شام چھ بجے کے قریب اپنے خصوصی طیارے میں پالم ایئر فورس بیس پر اترے۔ ان کا استقبال وزیر مملکت برائے امور خارجہ راج کمار رنجن سنگھ نے کیا۔
مسٹر السیسی کا یہ ہندوستان کا تیسرا دورہ ہے۔ وہ سب سے پہلے 2015 میں انڈیا افریقہ فورم سمٹ میں شرکت کے لیے آئے تھے اور پھر ستمبر 2016 میں دو طرفہ سرکاری دورے پر آئے تھے۔ مسٹر مودی کے ساتھ یہ ان کی تیسری ملاقات ہوگی۔
سرکاری پروگرام کے مطابق مسٹر السیسی کا کل صبح 10 بجے راشٹرپتی بھون میں ایک رسمی استقبال کیا جائے گا۔ وہ تینوں افواج کے مشترکہ دستے کے گارڈ آف آنر کا معائنہ کریں گے۔ اس کے بعد وزیر خارجہ ایس جے شنکر ہوٹل میں ان سے ملاقات کریں گے۔ اس کے بعد مہمان رہنما مہاتما گاندھی کے سمادھی پر خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے راج گھاٹ جائیں گے۔ مسٹر السیسی اور وزیر اعظم نریندر مودی کےساتھ حیدرآباد ہاؤس میں صبح تقریباً 11.30 بجے دو طرفہ میٹنگ ہوگی اور اس میں باہمی تعاون کے کچھ معاہدوں پر دستخط کیے جائیں گے۔ وہ شام 7.30 بجے صدر دروپدی مرمو سے ملاقات کریں گے۔
اگلے دن وہ صبح 10 بجے کارتویہ پتھ میں یوم جمہوریہ کی تقریب میں بطور مہمان خصوصی شرکت کریں گے۔ وہ تقریباً 3.30 بجے راشٹرپتی بھون کے ایٹ ہوم میں شامل ہوں گے اور شام کو نائب صدر جگدیپ دھنکھر ان سے ملاقات کریں گے۔ مسٹر السیسی 27 جنوری کو صبح 10 بجے لوٹ جائیں گے۔
ذرائع کے مطابق ماضی میں مصر کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات میں کافی پیش رفت ہوئی ہے۔ دونوں کے درمیان دوطرفہ تجارت 75 فیصد اضافے کے ساتھ 7.6 بلین ڈالر تک پہنچ گئی ہے۔ اگلے پانچ سالوں میں اسے 12 بلین ڈالر تک لے جانے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔ دونوں ممالک کے درمیان ہائیڈرو کاربن صاف توانائی بالخصوص گرین ہائیڈروجن کی پیداوار کے شعبے میں تعاون کے لیے بات چیت جاری ہے۔
ہندوستان مصر کے ساتھ سیکورٹی اور دفاعی شعبے میں مشترکہ پیداوار کے بارے میں بات چیت کر رہا ہے، خاص طور پر دفاعی شعبے میں۔ سیکورٹی کے شعبے میں صلاحیت سازی، تربیت، سائبر سیکورٹی وغیرہ اور دفاع کے میدان میں ایل سی اے تیجس لڑاکا طیارے، جدید ہلکے ہیلی کاپٹر دھرو، آکاش میزائل وغیرہ کی خریداری کے ساتھ ساتھ میری ٹائم سیکورٹی کے حوالے سے تعاون کے لیے بات چیت جاری ہے۔ دونوں ممالک کے درمیان نہر سویز کے ذریعے سامان کی نقل و حرکت، قزاقوں کے خلاف مہم، انسداد دہشت گردی کے حوالے سے بھی تعاون قائم ہے۔
ذرائع کے مطابق مصر اسلامی ممالک کی تنظیم (او آئی سی) کا اہم رکن ہے۔ مصر نے کشمیر کے حوالے سے پاکستان کے پروپیگنڈے کو کبھی قبول نہیں کیا۔ ایک لبرل اور ترقی پسند مصری معیشت افریقہ کی تیسری بڑی معیشت ہے اور عرب دنیا اور افریقہ دونوں پر مساوی اثر ڈالتی ہے۔
یواین آئی۔ ظ ا

خاص خبریں
لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن  کے لیے ملتوی

لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی

نئی دہلی، 03 جنوری (یو این آئی) ہنڈن برگ کے معاملے پر لوک سبھا میں جمعہ کو اپوزیشن جماعتوں نے ہنگامہ کیا، جس کی وجہ سے ایوان کی کارروائی نہیں چل سکی اور دوپہر کے کھانے کے وقفے کے بعد ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی کر دی گئی ایک بار ملتوی ہونے کے بعد جیسے ہی 2 بجے ایوان کی کارروائی شروع ہوئی، کانگریس، ترنمول کانگریس، سماج وادی پارٹی سمیت اپوزیشن جماعتوں کے ارکان نے ایوان کے وسط میں ہی ہنگامہ شروع کردیا اور نعرے بازی شروع کردی۔

...مزید دیکھیں
امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر، 3 فروری (یو این آئی) بارڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف) نے جمعہ کو پنجاب کے امرتسر سیکٹر میں فارورڈ سرحدی چوکی ریئر ککڑمیں ایک پاکستانی ڈرون کو مار گرایا ڈرون کے ساتھ پانچ کلوگرام ہیروئن برآمد ہوئی ہے بی ایس ایف کے تعلقات عامہ کے افسر نے بتایا کہ علی الصبح تقریباً 2.30 بجے سیکورٹی فورس کے اہلکاروں نے پاکستان کی جانب سے ہندوستانی علاقے ریئرککڑ میں داخل ہونے والے ایک ڈرون کا مارگرایا انہوں نے بتایا کہ علی الصبح علاقے کی تلاشی کے دوران سرحد پر خاردار تاروں کی باڑ اور زیرو لائن کے درمیان گرائے گئے ڈرون کو برآمد کیا گیا۔

...مزید دیکھیں
اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) اڈانی گروپ پر ہنڈنبرگ ریسرچ کی رپورٹ پر اپوزیشن پر ہنگامہ آرائی کے سبب جمعہ کو لوک سبھا میں وقفہ سوالات نہیں ہوسکا اور ایوان کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی کردی گئی۔

...مزید دیکھیں
مودی نے پروڈیوسر اور  ہدایت کار وشوناتھ کی موت پر کیا غم کا اظہار

مودی نے پروڈیوسر اور ہدایت کار وشوناتھ کی موت پر کیا غم کا اظہار

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے معروف فلم پروڈیوسر اور ہدایت کار کے وشوناتھ کے انتقال پر گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ۔

...مزید دیکھیں
اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث راجیہ سبھا کی کارروائی ڈھائی بجے تک ملتوی

اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث راجیہ سبھا کی کارروائی ڈھائی بجے تک ملتوی

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) ہیڈنبرگ رپورٹ پر راجیہ سبھا میں جمعہ کو بھی ہنگامہ جاری رہا اور ایوان کی کارروائی دوپہر 2:30 بجے تک ملتوی کر دی گئی۔

...مزید دیکھیں
میانمار کے 37 شہروں میں مارشل لاء کا اعلان

میانمار کے 37 شہروں میں مارشل لاء کا اعلان

ینگون، 3 فروری (یو این آئی) مشرقی ایشیائی ملک میانمار کی ریاستی انتظامی کونسل نے چار جنوبی علاقوں کے 37 شہروں اور چار ریاستوں میں مارشل لاء کا اعلان کیا ہے جمعرات کی رات کونسل کی طرف سے جاری کئے گئے احکامات کے مطابق، 37 شہر ساگینگ ریجن سے، 11 چِن ریاست سے، سات میگ وے اور باگو ریجن سے پانچ پانچ، کیاہ ریاست سے چار، تنینتھائی ریجن اور کائین اور مون ریاست سے بالترتیب دو دو ہیں۔

...مزید دیکھیں
کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

ترواننت پورم، 3 فروری (یو این آئی) کیرالہ کے وزیر خزانہ کے این بال گوپال نے جمعہ کو اسمبلی میں پنارائی وجین حکومت کا دوسرا مکمل بجٹ پیش کیا۔

...مزید دیکھیں
لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن  کے لیے ملتوی

لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی

03 Feb 2023 | 4:33 PM

نئی دہلی، 03 جنوری (یو این آئی) ہنڈن برگ کے معاملے پر لوک سبھا میں جمعہ کو اپوزیشن جماعتوں نے ہنگامہ کیا، جس کی وجہ سے ایوان کی کارروائی نہیں چل سکی اور دوپہر کے کھانے کے وقفے کے بعد ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی کر دی گئی ایک بار ملتوی ہونے کے بعد جیسے ہی 2 بجے ایوان کی کارروائی شروع ہوئی، کانگریس، ترنمول کانگریس، سماج وادی پارٹی سمیت اپوزیشن جماعتوں کے ارکان نے ایوان کے وسط میں ہی ہنگامہ شروع کردیا اور نعرے بازی شروع کردی۔ ہنگامہ آرائی کے درمیان پریذائیڈنگ آفیسر راجندر اگروال نے ضروری کاغذات ایوان میں رکھے۔

جھارکھنڈ کے دو 'کیراکت' نے یوتھ گیمس میں رنگ جمایا

03 Feb 2023 | 2:28 PM

گوالیار، 03 فروری (یو این آئی) خواتین کی ہاکی پر مبنی سال 2007 میں ریلیز ہونے والی بالی ووڈ فلم 'چک دے انڈیا' کے کردار سوموئی کرکیتا سے متاثر ہوکر جھارکھنڈ کے غریب کسان کنبہ کی دو کھلاڑی کھیلو انڈیا یوتھ گیمز (مدھیہ پردیش) میں اپنے ضلع کا نام روشن کرنے پہنچی ہیں۔

بھگوان دادا نے اپنے ڈانس اسٹائل سے شائقین کو دیوانہ بنایا

03 Feb 2023 | 10:28 AM

(چار فروری ، برسی کے موقع پر)ممبئی، 3 فروری (یو این آئی) ہندی سنیما کے سپر اسٹار امیتابھ بچن کے ڈانس اسٹائل کے لاکھوں دیوانے ہیں لیکن خود سپر اسٹار امیتابھ بچن جن کے دیوانے تھے اور جنہوں نے ان کے ڈانس اسٹائل کو اپنایا ، آج کی نسل شاید انہیں نہیں جانتی ہوگی اور وہ اداکار تھے پچاس کی دہائی کے سپراسٹار بھگوان دادا۔

اغوا اور عصمت دری کے الزام میں دو کو 10 سال قید کی سزا سنائی گئی

31 Jan 2023 | 8:22 PM

بلندشہر 31 جنوری (یو این آئی) اتر پردیش کے بلند شہر کی ایک عدالت نے ایک لڑکی کو اغوا کرنے اور اس کی عصمت دری کرنے کے الزام میں دو نوجوانوں کو دس سال کی سخت قید اور 45 ہزار 500 روپے جرمانے کی سزا سنائی ہے۔

...مزید دیکھیں
image