image
Friday, Apr 19 2019 | Time 14:47 Hrs(IST)
  • پاکستان میں بس پلٹی، 8 ہلاک، 44 زخمی
  • پرینکا چترویدی شیوسینا میں شامل
  • پرینکا چترویدی شیوسینا میں شامل
  • پرینکا چترویدی شیو سینا میں شامل
  • وسطی کشمیر میں معمولات زندگی بحال، ریل اور انٹرنیٹ سروسز بھی بحال
  • ٹرمپ کا جاپان کے نئے حکمراں ناروہیتو سے ملاقات کا پروگرام
  • پرینکا چترویدی نے کانگریس سے استعفی دیا
  • پرینکا چترویدی نے کانگریس سے استعفی دیا
  • سندھیا کل پرچہ نامزدگی بھریں گے
  • سندھیا کل پرچہ نامزدگی بھریں گے
  • راجوری میں ایک شخص کوچھت سے لٹکا ہوا پایا گیا
  • انتخابی جلسے سے خطاب کے دوران ہاردک پٹیل کو مارا گیاطمانچہ
National

ہندوستان-اسرائیل دوستانہ تعلقات کے نئے دورکا آغاز: نیتن یاہو

ہندوستان-اسرائیل دوستانہ تعلقات کے  نئے دورکا آغاز: نیتن یاہو

نئی دہلی، 15 جنوری (یواین آئی) اسرائیل کے وزیر اعظم بنجمن نیتن یاہو نے ہندوستان کے دورہ کو دونوں ممالک کے دوستانہ تعلقات کے نئے دور کاآغاز بتاتے ہوئے کہاکہ اس سے ہمارے لوگوں کے لئے امن، خوشحالی اور ترقی کا راستہ ہموار ہوگا۔
مسٹر نیتن یاہو نے آج صبح یہاں راشٹر یہ پتی بھون کے صحن میں رسمی استقبال کے بعد میڈیا سے مختصر بات چیت میں ان خیالات کا اظہارکیا۔ اپنے دورے کے سرکاری پروگرام کے شروع میں مسٹر نیتن یاہو اپنی بیوی سارہ نیتن یاہو کے ساتھ راشٹریہ بھون کے صحن میں پہنچے تو وزیر اعظم نریندر مودی نے ان کا استقبال کیا۔
اس کے بعد مسٹر نیتن یاہو کو تینوں افواج کی مشترکہ گروپ نے دونوں ممالک کے قومی ترانوں کی دھنوں کی سلامی پیش کی۔ مہمان لیڈر نے سلامی گارڈ کا معائنہ کرنے کے بعد مسٹر مودی نے انہیں اپنی کابینہ کے ارکان سے ملوایا۔ ان میں زراعت اور کسان بہبود کے وزیر رادھاموهن سنگھ، خارجہ وزیر مملکت جنرل وی کے سنگھ، پینے کے پانی اور حفظان صحت کے وزیر مملکت ایس ایس اہلووالیہ،تینوں فوجوں کے سربراہ شامل تھے۔ اس کے بعد مسٹر نیتن یاہو نے مسٹر مودی کا تعارف اپنے ساتھ نمائندوں سے کرایا۔
مسٹر نیتن یاہو نے میڈیا سے مختصر بات چیت میں کہا’’یہ ہندوستان اور اسرائیل کی دوستی کے نئے دور کی صبح نو ہے۔ یہ وزیر اعظم مودی کی تاریخی اسرائیل سفر کے ساتھ شروع ہوا ہے جس نے ایک زبردست جوش و خروش پیدا کیا ہے۔ یہ جوش و خروش اپنے سفر کے ساتھ برقرار ہے جس سے میں نے، میری بیوی اور اسرائیل کے لوگ انتہائی خوشی محسوس کررہےہیں۔ دونوں ممالک کے درمیان ہمارے لوگوں کے لئے امن، خوشحالی اور ترقی کا راستہ ہموار ہوگا‘‘۔
اس کے بعد مسٹر نیتن یاہو راج گھاٹ کے لئے روانہ ہو گئے جہاں انہوں نے بابائے قوم مہاتما گاندھی کی سمادھی پر گلہائے عقیدت پیش کئے۔
یو این آئی،اظ 1120

خاص خبریں

پرینکا چترویدی شیوسینا میں شامل

ممبئی،19اپریل(یواین آئی)کانگریس ترجمان کے عہدے سے استعفی دینے والی پرینکا چترویدی جمعہ کو شیوسینا میں شامل ہوگئیں۔

...مزید دیکھیں
رسم و رواج کو آئینی تحفظ فراہم کرنے کی وزیراعظم   کی  یقین دہانی

رسم و رواج کو آئینی تحفظ فراہم کرنے کی وزیراعظم کی یقین دہانی

ترواننت پورم، 19 اپریل (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ اگر بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) اقتدار میں آتی ہے، تو رسم و رواج کو آئینی تحفظ فراہم کرنے کے لئے اقدامات کئے جائیں گے۔

...مزید دیکھیں
محبوبہ اور عمر کو ہمارے ساتھ کی ضرورت ہوتی ہے تو ہم انہیں سیکولر نظر آتے ہیں: شہنواز حسین

محبوبہ اور عمر کو ہمارے ساتھ کی ضرورت ہوتی ہے تو ہم انہیں سیکولر نظر آتے ہیں: شہنواز حسین

سری نگر، 19 اپریل (یو این آئی) بی جے پی کے قومی ترجمان شہنواز حسین نے کہا کہ آج جنہیں ہم فرقہ پرست لگتے ہیں اتحاد کرتے وقت ہم انہیں سیکولرنظر آتے ہیں۔

...مزید دیکھیں
خالی خزانے کے بعد بھی قرض معافی: کمل ناتھ

خالی خزانے کے بعد بھی قرض معافی: کمل ناتھ

چھندواڑہ، 19 اپریل (یو این آئی) مدھیہ پردیش کے وزیراعلی کمل ناتھ نے کہا کہ ریاست میں کانگریس کی حکومت بننے کے 100 دنوں کے اندر خزانہ خالی ہونے کے بعد بھی حکومت نے ریاست کے 50 لاکھ کسانوں کی قرض معافی کا فیصلہ کیا۔

...مزید دیکھیں
لیبیا میں 500،000 بچوں کے متاثر ہونے کا امکان: اقوام متحدہ

لیبیا میں 500،000 بچوں کے متاثر ہونے کا امکان: اقوام متحدہ

اقوام متحدہ، 19 اپریل (ژنہوا) اقوام متحدہ نے کہا ہے کہ اندازہ ہے کہ مغربی لیبیا میں تشدد کے سبب تقریبا 500،000 بچوں متاثر ہوئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
جنوب اور شمال مشرق نے کانگریس کا برے وقت میں ساتھ دیا

جنوب اور شمال مشرق نے کانگریس کا برے وقت میں ساتھ دیا

نئی دہلی، 19 اپریل (یو این آئی) نصف صدی سے زیادہ وقت تک ملک پر حکومت کرنے والی کانگریس کو ستر کی دہائی سے کئی بار خراب حالات سے گزرنا پڑا اور ایسی صورت میں جب شمال اور مشرق کے علاقے میں اس کے پاؤں اکھڑ گئے تب جنوبی اور شمال مشرق اس ساتھ کھڑے نظر آئے۔

...مزید دیکھیں
حب الوطنی کے نعروں سے زیادہ بے روزگاری،غریبی جیسے مسئلے اہم:پانڈے

حب الوطنی کے نعروں سے زیادہ بے روزگاری،غریبی جیسے مسئلے اہم:پانڈے

جےپور،19اپریل(یواین آئی)آل انڈیا کانگریس کمیٹی کے جنرل سکریٹری اویناش پانڈے نے کہا ہے کہ لوک سبھا انتخابات میں بھارتیہ جنتاپارٹی(بی جےپی)کے حب الوطنی کے نعروں سے زیادہ اہم بے روزگاری،غریبی جیسے مسئلے ہیں،جنہیں نظرانداز کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔

...مزید دیکھیں

پرینکا چترویدی نے کانگریس سے استعفی دیا

19 Apr 2019 | 1:41 PM

نئی دہلی،19اپریل(یواین آئی)آل انڈیا کانگریس کمیٹی کی ترجمان اور پارٹی کے محکمہ مواصلات کی کنوینر پرینکا چترویدی نے گزشتہ کچھ دنوں مین ان کے ساتھ برابرتاؤ کئے جانے اور ایسا کرنے والوں کو اعلی قیادت کے تحفظ دینے کا الزام لگاتے ہوئے پارٹی کے سبھی عہدوں اور رکنیت سے استعفی دےدیا ہے۔

پانڈیا، چاہر کی بدولت ممبئی کی دہلی پر فتح

18 Apr 2019 | 11:53 PM

نئی دہلی،18اپریل(یو این آئی) پانڈیا برادران کرونال (نابعد37رن) اور ہاردک (32رن) کی آخری اوورز میں آتشی بلے بازی کے بعد لیگ اسپنر راہل چاہر (19رن کے عوض تین وکٹ) کی شاندار گیندبازی کی وجہ سے ممبئی انڈینس نےجمعرات کو دہلی کیپٹلس کو اس کے فیروز شاہ کوٹلہ میدان پر آئی پی ایل۔

image