image
Thursday, Oct 17 2019 | Time 03:25 Hrs(IST)
Others

کمارسوامی کا استعفی سے انکار،بحران سے ابرنے کا بھروسہ

کمارسوامی کا استعفی سے انکار،بحران سے ابرنے کا بھروسہ

بینگلورو،11جولائی(یواین آئی)کرناٹک کے وزیراعلی ایچ ڈی کمارسوامی نے جمعرات کو اپنے عہدے سے استعفی دینے سے صاف انکار کرتے ہوئے کہا کہ فی الحال ایسی صورت پیدا نہیں ہوئی ہے کہ انہیں عہدہ چھوڑنا پڑے اور یقین ظاہر کیا کہ اتحادی حکومت ارکان اسمبلی کے باغی ہونےسے پیدا ہونے والے بحران سے جلد ابر جائےگی۔
مسٹر کمارسوامی نے یہاں کمارا کرپا گیسٹ ہاؤس میں اتحادی حکومت کی اہم اتحادی کانگریس کے سینئر لیڈروں کے ساتھ میٹنگ کے بعد نامہ نگاروں سے کہا کہ ان کی حکومت پر فوری طورپر کوئی خطرہ نہیں ہے۔انہوں نے یہ یقین بھی ظاہر کیا کہ اسمبلی کی رکنیت سے استعفی دینے والے سبھی 16ارکان اسمبلی اپنا استعفی واپس لے لیں گے اور حکومت کو حمایت جاری رکھیں گے۔
انہوں نے کہا کہ سال 2009میں بھارتیہ جنتاپارٹی کے ریاستی صدر بی ایس ییدورپا جب وزیراعلی تھے تو 18ارکان اسمبلی کے باغی ہونے کے باوجود انہوں نے اپنے عہدے سے استعفی نہیں دیا تھا۔
اس دوران سپریم کورٹ نے جمعرات کو کرناٹک کے 10ارکان اسمبلی کو اسمبلی اسپیکر رمیش کمار کے سامنے شام چھ بجے تج پیش ہونے کا حکم دیا۔معاملے کی اگلی سماعت جمعہ کو ہوگی۔
چیف جسٹس رنجن گوگوئی کی صدارت والی بینچ نے اسمبلی اسپیکر سے ارکان اسمبلی سے ملاقات کے بعد ہی اس بارے میں فیصلہ کرنے کوبھی کہا ہے۔باغی ارکان اسمبلی کے اسپیکر سے ملاقات کرنے کے لئے طیارہ سے ممبئی سے بینگلورو جانے کا امکان ہے۔ارکان اسمبلی نے اپنی عرضی میں الزام لگایا کہ اسپیکر نے ان سے ایک ساتھ ملاقات کرنے سے انکار کردیاتھا۔
سپریم کورٹ نے کرناٹ کے پولیس ڈائریکٹر جنرل کو سبھی باغی ارکان اسمبلی کی سکیورٹی کو یقینی بنانے کاحکم دیا ہے۔بینچ نے اسمبلی کے اسپیکر سے سپریم کورٹ کو جمعہ کو سماعت کے دوران اس معاملے میں پیش رفت سے مطلع کرانے کی بھی اپیل کی ہے۔
یواین آئی۔اےایم۔

خاص خبریں
اجودھیا سپریم کورٹ کا فیصلہ خندہ پیشانی سے قبول کرنے کو تیار

اجودھیا سپریم کورٹ کا فیصلہ خندہ پیشانی سے قبول کرنے کو تیار

اجودھیا،16اکتوبر(یو این آئی) اجودھیا میں متنازعہ بابری مسجد اراضی مقدمے کی سماعت سپریم کورٹ میں مکمل ہونے پر اطمینان ظاہر کرتے ہوئے ہندواور مسلم سماج نے بدھ کے روز بیک آواز کہا کہ انھیں سپریم کورٹ کا فیصلہ متفقہ طورپر قبول ہے۔

...مزید دیکھیں
پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس 18 نومبر سے شروع ہونے کا امکان

پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس 18 نومبر سے شروع ہونے کا امکان

نئی دہلی، 16 اکتوبر (یواین آئی) پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس اگلے مہینے کی 18 تاریخ سے شروع ہوکر دسمبر کے تیسرے ہفتے چک چلنے کا امکان ہے۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان کو عظیم ملک بنانے میں مہاراشٹر کا بہت بڑا تعاون: مودی

ہندوستان کو عظیم ملک بنانے میں مہاراشٹر کا بہت بڑا تعاون: مودی

پانویل، 16 اکتوبر (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ گزشتہ پانچ برسوں میں ہندوستان کو عظیم ملک بنانے میں مہاراشٹر کا بہت بڑا تعاون رہا ہے اور ملک نے ریکارڈ فارن ڈائرکٹ اینویسمنٹ ( ایف ڈی آئی )حاصل کیا ہے اور اس کا کافی بڑا حصہ اس ریاست میں آیا ہے۔

...مزید دیکھیں
اجودھیا معاملے کی سماعت مکمل، فیصلہ محفوظ

اجودھیا معاملے کی سماعت مکمل، فیصلہ محفوظ

نئی دہلی، 16 اکتوبر (یواین آئی) قدیم تاریخ کے صفحات پلٹتے ہوئے، مذہبی عقائد اور روایات اور آثار قدیمہ کے سوالوں پر بحث کے درمیان اجودھیا میں بابری مسجد ۔

...مزید دیکھیں
چدمبرم کو ای ڈی نے تہاڑ جیل سے گرفتار کیا

چدمبرم کو ای ڈی نے تہاڑ جیل سے گرفتار کیا

نئی دہلی، 16 اکتوبر (یو این آئی) انفورسمنٹ ڈائرکٹوریٹ(ای ڈی) نے آئی این ایکس میڈیا گھپلہ معاملہ میں سابق وزیر خزانہ پی چدمبرم کو بدھ کو تہاڑ جیل سے گرفتار کرلیاای ڈی نے ضرورت پڑنے پر مسٹر چدمبرم سے پوچھ گچھ اور انہیں گرفتار کرنے کی عدالت سے اجازت ملنے کے بعد انہیں گرفتار کیا۔

...مزید دیکھیں
اجودھیا تنازع میں معاہدے کی خبر

اجودھیا تنازع میں معاہدے کی خبر

نئی دہلی ، 16 اکتوبر (یو این آئی) سپریم کورٹ میں اجودھیا تنازع کی سماعت کے آخری دن دونوں فریقوں کے درمیان سمجھوتہ ہونے کی اطلاع ہےذرائع کے مطابق عدالت عظمیٰ کے ذریعہ مقرر کردہ ثالثی پینل نے عدالت میں ایک رپورٹ داخل کی ، جس میں کہا گیا ہے کہ اجودھیا تنازع پر ہندو فریق اور مسلم فریق میں اجودھیا تنازع کے سلسلے میں معاہدہ ہوگیا ہےذرائع کا کہنا ہے کہ معاہدے کی شرائط کے مطابق متنازعہ اراضی پر رام مندر کی تعمیر ہو لیکن اس کے بجائے مسجد کے لئے جگہ دی جائےذرائع کے مطابق ، مذہبی مقامات کا قانون 1991 نافذ ہو، جس کے مطابق تمام مذہبی مقامات کی 1947 کی حیثیت برقرار رکھنے کے بارے میں کہا گیا ہے۔

...مزید دیکھیں
بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ملک : کانگریس

بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ملک : کانگریس

پٹنہ 16 اکتوبر ( یواین آئی ) بہار کانگریس نے عالمی بھوک انڈیکس میں ہندوستان کی قابل رحم صورتحال کو لیکر مرکز کی نریندر مودی حکومت پر حملہ کرتے ہوئے کہاکہ ملک بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ہے ۔

...مزید دیکھیں

فوجی کی اہلیہ نے انفرادی طور پر گنیز بک میں عالمی ریکارڈبنایا

16 Oct 2019 | 10:35 PM

نئی دہلی،16؍ اکتوبر (یواین آئی) ہندوستانی فوج کے ایک موجودہ کرنل کی اہلیہ کرن اونیال نے 3منٹ میں (ایک ٹانگ سے)263مرتبہ گھٹنےسے مکمل چوٹ لگانے (نی اسٹرائک)اور ایک منٹ میں ایک کے بعد ایک ٹانگ سے مکمل گھٹنے کی 120چوٹیں لگانے (نی اسٹرائک) کا عالمی ریکارڈ قائم کیاہے۔

سائنا اور سری کانت پہلے راؤنڈ میں باہر، سمیر پري كوارٹر میں

16 Oct 2019 | 11:04 PM

اونڈیسے، 15 اکتوبر (یواین آئی) آٹھویں سیڈ ہندوستان کی سائنا نہوال اور كدامبي سری کانت نےناقص کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے بدھ کو ڈنمارک اوپن بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کے پہلے راؤنڈ میں ہار کر باہر ہونا پڑا جبکہ سمیر ورما نے پري كوارٹرفائنل میں داخلہ حاصل کرلیا۔

image