image
Sunday, Aug 19 2018 | Time 01:36 Hrs(IST)
Others Share

کانگریس کے ممبران اسمبلی کی ریسورٹ میں میٹنگ، بی جے پی سے بچانے کی کوشش

کانگریس کے ممبران اسمبلی کی ریسورٹ میں میٹنگ، بی جے پی سے بچانے کی کوشش

بنگلور، 16 مئی (یواین آئی) کرناٹک اسمبلی کے انتخابی نتائج آنے کے بعد کانگریس اپنے تمام ممبران اسمبلی کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے فتنہ سے بچانے کے لئے ایک ریسورٹ میں میٹنگ کر رہی ہے۔
کل اعلان کئے گئےان نتائج میں بی جے پی کو 222 میں سے 104 سیٹیں ملی تھی اور ان کے لیڈر ید یورپا نے گورنر واجوبھائی والا سے ملاقات کر کےسب سے بڑی پارٹی هونے کا دعوی کرتے ہوئے حکومت بنانے کی اپنی دعویداری پیش کی تھی۔
اس دوران کانگریس اور جنتا دل(سیکولر) کے رہنماؤں جن میں سابق مرکزی وزیر غلام نبی آزاد، اشوک گہلوت، سابق وزیر اعلی سدارميا اور جنتا دل (ایس) کے رہنما ایچ ڈی كمارسوامي شامل تھے، نے گورنر سے مل کر مخلوط حکومت کے لئے اپنا دعوی پیش کیا۔ دونوں پارٹیوں کے لیڈروں نے انہیں 118 اراکین اسمبلی کی حمایت والا ایک خط بھی پیش کیا۔ ان ممبران اسمبلی میں دو آزاد ممبر اسمبلی بھی ہیں۔
کانگریسی لیڈر اور سابق وزیر ڈی کے شیو کمار نے میٹنگ میں حصہ لینے سے پہلے صحافیوں سے کہا’’همیں اس بات کی اطلاعات مل رہی ہیں کہ بی جے پی ہمارے ممبران اسمبلی سے رابطہ کرنے کی فراق میں ہے لیکن ہم ایسا نہیں ہونے دیں گے‘‘۔
انتخابی نتائج کے آنے کے بعد کانگریس نے جنتا دل (ایس) كو غیر مشروط حمایت دینے کا اعلان کیا ہے اور ایسے میں اب گیند گورنر کے پالے میں ہے کہ وہ اگلی حکومت بنانے کے لئے کسے دعوت دیتے ہیں۔
ممبران اسمبلی کی اس میٹنگ کا وقت صبح ساڑھے آٹھ بجے طے تھی لیکن مختلف مقامات سے اراکین اسمبلی کے آنے میں تاخیر کی وجہ سے اس کےا وقات میں تبدیلی کی گئی۔
ممبران اسمبلی کی میٹنگ میں حصہ لینے سے پہلے مسٹر سدارميا نے صحافیوں سے کہا ’’تمام ممبر اسمبلی متحد ہیں اور بی جے پی ان کےخریدو فروخت کرنے کے اپنے مقصد میں کامیاب نہیں ہو سکے گی‘‘۔
اس سے قبل بی جے پی لیڈر اور مرکزی وزیر پرکاش جاوڈیکر نے مسٹر كمارسوامي کے ساتھ مل کر بی جے پی کے ساتھ حکومت بنانے کے لئے جنتادل سیکولر (جے ڈی ایس) کی حمایت مانگی تھا لیکن مسٹر كمارسوامي نے واضح کر دیا کہ وہ پہلے ہی کانگریس کے ساتھ مصروف عمل ہیں اور اپنے فیصلے سے پیچھے نہیں هٹیں گے۔
یو این آئی،اظ

خاص خبریں
مودی نے کیرالہ کے لئے 500 کروڑ روپے کی عبوری امداد کا اعلان کیا

مودی نے کیرالہ کے لئے 500 کروڑ روپے کی عبوری امداد کا اعلان کیا

کوچی، 18 اگست (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے سیلاب کے قدرتی آفات کے سامنا کرناے والے کیرالہ کو 500 کروڑ روپیہ کی عبوری مدد کا اعلان کیا۔

...مزید دیکھیں
مرکزکیرلہ میں سیلاب کوقومی آفت قرار دے : کانگریس

مرکزکیرلہ میں سیلاب کوقومی آفت قرار دے : کانگریس

نئی دہلی،18 اگست(یو این آئی) کانگریس نے مرکزی حکومت سے سیلاب سے متأثر کیرلہ کی ترجیحی بنیاد پر مدد کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ریاست میں تباہ کن سیلاب اور جانی و مالی نقصان کو مدنظر رکھتے ہوئے اسے قومی آفت قرار دے۔

...مزید دیکھیں
کیرالہ  کے سیلاب کو قومی آفت  قرار دیں مودی: راہل گاندھی

کیرالہ کے سیلاب کو قومی آفت قرار دیں مودی: راہل گاندھی

نئی دہلی، 18 اگست (یو این آئی) کانگریس صدر راہل گاندھی نے کیرالہ میں سیلاب کی وجہ سے ہونے والی تباہی کو دیکھتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی سے ریاست کے سیلاب کوقومی آفت قرار دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ماریشش میں گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس کا آغاز

ماریشش میں گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس کا آغاز

از: اشوک اپادھیائے
گوسوامی تلسی داس نگر ( ماریشس)18 اگست ( یو این آئی ) ہندی کی ترویج و اشاعت ، تحفظ اور فروغ کے عزم کے ساتھ تین روزہ گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس آج یہاں شروع ہو ئی۔

...مزید دیکھیں
رافیل سودے پر ملک بھر میں تحریک چلائے گی کانگریس

رافیل سودے پر ملک بھر میں تحریک چلائے گی کانگریس

نئی دہلی، 18 اگست (یو این آئی)کانگریس نے رافیل طیارہ کے ہزاروں کروڑ روپے کے سودے میں زبردست بدعنوان کا الزام لگاتے ہوئے آج کہا کہ اس کے خلاف ملک بھر میں آندولن چلایا جائے گا۔

...مزید دیکھیں
وراٹ اور رہانے سنچری سے چوکے

وراٹ اور رہانے سنچری سے چوکے

ناٹنگھم،18اگست (یو این آئی) ہندستان نے انگلینڈ کے خلاف تیسرے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے پہلے دن کپتان وراٹ کوہلی ( 97) اور نائب کپتان اجنکیا رہانے (81) کی شاندار اننگز اور دونوں کے مابین چوتھے وکٹ کے لئے 159رن کی شاندار شراکت داری کی بدولت چھ وکٹ پر 307رن کا باعزت اسکور بنا لیا ۔

...مزید دیکھیں
صدر کے اسٹنٹ اور ثقافتی جھلکیوں کے ساتھ ایشیاڈ کا آغاز

صدر کے اسٹنٹ اور ثقافتی جھلکیوں کے ساتھ ایشیاڈ کا آغاز

جکارتہ، 18 اگست (یو این آئی) انڈونیشیا کے صدر جوکو ویدودو کے موٹر سائیکل پر گیلورا بُنگ کارنو اسٹیڈیم پہنچنے اور انڈونیشیا کی ثقافتی جھلکیوں کے بیچ 18 ویں ایشیائی کھیلوں کا آج یہاں رنگا رنگ آغاز ہوا جس میں 45 ملکوں کے 10 ہزار سے زیادہ کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں

عمران نے پندرہ وزرا اور پانچ مشیروں کے ناموں کو منظوری دی

18 Aug 2018 | 11:45 PM

اسلام آباد، 18اگست (یو این ائی)پاکستان کے نئے وزیراعظم عمران خان نے سنیچر کو 15 کابینی وزرا اور پانچ مشیروں کے ناموں کو منظوری دے دی۔

ہندستانی لڑکیاں سیف انڈر۔15چیمپئن بنیں

ہندستانی لڑکیاں سیف انڈر۔15چیمپئن بنیں

18 Aug 2018 | 11:52 PM

تھمفو (بھوٹان)،18اگست (یو این آئی) ہندستان کی انڈر۔15 لڑکیوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے سنیچر کو گزشتہ چیمپئن بنگلہ دیش کو 0-1سے شکست دیکر سیف انڈر ۔15فٹبال چیمپئن شپ کا خطاب جیت لیا۔

پرینکا کی نک سے منگنی

18 Aug 2018 | 5:30 PM

ممبئی، 18 اگست (یو این آئی) بالی وڈ کے ساتھ ہالی وڈ میں بھی اپنی اداکاری کے جلوے دکھانے والی اداکارہ پرینکا چوپڑہ نے خود سے 11 برس چھوٹے نک جونس کے ساتھ سنیچر کو منگنی کرلی۔

image