image
Monday, Oct 15 2018 | Time 20:41 Hrs(IST)
  • یوتھ کانگریس کا اکبر کے گھر کے باہر مظاہر ہ
  • ,,,,,
  • ۔۔۔۔
  • اقلیتوں کی ترقی کیلئے حکومت پابند عہد: نتیش
  • ایئرانڈیا کی سنیئرترین ایئر ہوسٹس حادثہ کا شکار،سنگین واقعہ پر تشویش کا اظہار
  • جموں وکشمیر یونین آف انڈیامیں باقی ریاستوں کی طرح ضم نہیں ہوئی ہے : نیشنل کانفرنس
  • جموں وکشمیر: سالانہ دربار مو، چیف سکریٹری نے انتظامات کا جائزہ لیا
  • الہ آباد یونیورسٹی شمسی توانائی سے چلنے والی ملک کی پہلی یونیورسٹی
  • کانگریس نے ششی تھرورکے بیان سے خود کو کیاالگ
  • آئی ایس ایل میں جدوجہد کرتے دکھائی دے رہے ہیں چمپئن
Others Share

کانگریس کے ممبران اسمبلی کی ریسورٹ میں میٹنگ، بی جے پی سے بچانے کی کوشش

کانگریس کے ممبران اسمبلی کی ریسورٹ میں میٹنگ، بی جے پی سے بچانے کی کوشش

بنگلور، 16 مئی (یواین آئی) کرناٹک اسمبلی کے انتخابی نتائج آنے کے بعد کانگریس اپنے تمام ممبران اسمبلی کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے فتنہ سے بچانے کے لئے ایک ریسورٹ میں میٹنگ کر رہی ہے۔
کل اعلان کئے گئےان نتائج میں بی جے پی کو 222 میں سے 104 سیٹیں ملی تھی اور ان کے لیڈر ید یورپا نے گورنر واجوبھائی والا سے ملاقات کر کےسب سے بڑی پارٹی هونے کا دعوی کرتے ہوئے حکومت بنانے کی اپنی دعویداری پیش کی تھی۔
اس دوران کانگریس اور جنتا دل(سیکولر) کے رہنماؤں جن میں سابق مرکزی وزیر غلام نبی آزاد، اشوک گہلوت، سابق وزیر اعلی سدارميا اور جنتا دل (ایس) کے رہنما ایچ ڈی كمارسوامي شامل تھے، نے گورنر سے مل کر مخلوط حکومت کے لئے اپنا دعوی پیش کیا۔ دونوں پارٹیوں کے لیڈروں نے انہیں 118 اراکین اسمبلی کی حمایت والا ایک خط بھی پیش کیا۔ ان ممبران اسمبلی میں دو آزاد ممبر اسمبلی بھی ہیں۔
کانگریسی لیڈر اور سابق وزیر ڈی کے شیو کمار نے میٹنگ میں حصہ لینے سے پہلے صحافیوں سے کہا’’همیں اس بات کی اطلاعات مل رہی ہیں کہ بی جے پی ہمارے ممبران اسمبلی سے رابطہ کرنے کی فراق میں ہے لیکن ہم ایسا نہیں ہونے دیں گے‘‘۔
انتخابی نتائج کے آنے کے بعد کانگریس نے جنتا دل (ایس) كو غیر مشروط حمایت دینے کا اعلان کیا ہے اور ایسے میں اب گیند گورنر کے پالے میں ہے کہ وہ اگلی حکومت بنانے کے لئے کسے دعوت دیتے ہیں۔
ممبران اسمبلی کی اس میٹنگ کا وقت صبح ساڑھے آٹھ بجے طے تھی لیکن مختلف مقامات سے اراکین اسمبلی کے آنے میں تاخیر کی وجہ سے اس کےا وقات میں تبدیلی کی گئی۔
ممبران اسمبلی کی میٹنگ میں حصہ لینے سے پہلے مسٹر سدارميا نے صحافیوں سے کہا ’’تمام ممبر اسمبلی متحد ہیں اور بی جے پی ان کےخریدو فروخت کرنے کے اپنے مقصد میں کامیاب نہیں ہو سکے گی‘‘۔
اس سے قبل بی جے پی لیڈر اور مرکزی وزیر پرکاش جاوڈیکر نے مسٹر كمارسوامي کے ساتھ مل کر بی جے پی کے ساتھ حکومت بنانے کے لئے جنتادل سیکولر (جے ڈی ایس) کی حمایت مانگی تھا لیکن مسٹر كمارسوامي نے واضح کر دیا کہ وہ پہلے ہی کانگریس کے ساتھ مصروف عمل ہیں اور اپنے فیصلے سے پیچھے نہیں هٹیں گے۔
یو این آئی،اظ

خاص خبریں
کووند، نائیڈو، مودی نے کلام کو خراج عقیدت پیش کیا

کووند، نائیڈو، مودی نے کلام کو خراج عقیدت پیش کیا

نئی دہلی، 15 اکتوبر (یو این آئی) صدر رام ناتھ کووند، نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو، وزیراعظم نریندر مودی کے علاوہ کئی مرکزی وزرا نے سابق وزیراعظم اے پی جے عبدالکلام کے 87 ویں یوم پیدائش پر انہیں زبردست خراج عقیدت پیش کیا اور قوم کے تئیں ان کی خدمات کو یاد کیا۔

...مزید دیکھیں
اکبر کے ہتک عزت کے معاملے میں مودی اپنا موقف واضح کریں :کانگریس

اکبر کے ہتک عزت کے معاملے میں مودی اپنا موقف واضح کریں :کانگریس

نئی دہلی، 15 اکتوبر (یو این آئی) کانگریس نے وزیر مملکت برائےامور خارجہ ایم جے اکبر پر لگنے والے جنسی استحصال کے الزامات کو انتہائی سنگین قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ملک کی خواتین کے احترام کا معاملہ ہے اور وزیر اعظم نریندر مودی کو اس پر خاموشی توڑکر اپنا رخ واضح کرنا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
اکبر نے ہتک عزت کا مقدمہ درج کروایا

اکبر نے ہتک عزت کا مقدمہ درج کروایا

نئی دہلی، 15 اکتوبر (یو این آئی) وزیرمملکت خارجہ ایم جے اکبر نے می ٹو مہم میں جنسی استحصال الزام عائد کئے جانے پر ملزم صحافی پریا رمانی کے خلاف ہتک عزت کا مقدمہ دائر کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
انتخابات کے وقت ہی پٹرول ڈیزل پر غور کرتے ہیں مودی : کانگریس

انتخابات کے وقت ہی پٹرول ڈیزل پر غور کرتے ہیں مودی : کانگریس

نئی دہلی، 15 اکتوبر (یو این آئی) کانگریس نے آج الزام لگایا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کو انتخابات کے وقت ہی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں پر غور کرنے کی فرصت ملتی ہے اور انتخابات ختم ہوتے ہی ان کی حکومت اس سے کمائی کرنے میں لگ جاتی ہے۔

...مزید دیکھیں
کانگریس نے 55سال  میں بھی خواتین کو بااختیار بنانے کا کام نہیں کیا:شاہ

کانگریس نے 55سال میں بھی خواتین کو بااختیار بنانے کا کام نہیں کیا:شاہ

ستنہ،15اکتوبر(یواین آئی)بھارتیہ جنتا پارٹی کے صدر امت شاہ نے آج دعوی کیا ہے کہ مرکز اور مدھیہ پردیش میں بھارتیہ جنتا پارٹی کی حکومتوں نے خواتین کو بااختیار بنانے کےلئے کم وقت میں جتنا کام کیا ہے اتنا کانگریس نے اپنے 55سالہ دور اقتدار میں بھی نہیں کیا۔

...مزید دیکھیں
مسائل کو جڑسے ختم کرنے کے لئے مضبوط لیڈر شپ پیدا کرنے کی ضرورت ۔ سرفراز عالم

مسائل کو جڑسے ختم کرنے کے لئے مضبوط لیڈر شپ پیدا کرنے کی ضرورت ۔ سرفراز عالم

نئی دہلی، 15اکتوبر (یو این آئی) تمام مسائل کو جڑسے ختم کرنے کے لئے مضبوط لیڈر شپ پیدا کرنے پر زور دیتے ہوئے ارریہ لوک سبھا حلقہ کے رکن پارلیمنٹ سرفراز عالم نے کہاکہ آپ اپنی لیڈر شپ کو مضبوط کریں اسی میں آپ کے تمام مسائل کے حل کا راز پوشیدہ ہے۔

...مزید دیکھیں
راہل سدھو کو برخاست کریں، جنوبی ہند کے لوگوں سے معافی مانگیں: بی جے پی

راہل سدھو کو برخاست کریں، جنوبی ہند کے لوگوں سے معافی مانگیں: بی جے پی

نئی دہلی، 15 اکتوبر(یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی نے کانگریس رہنما نوجوت سنگھ سدھو کے پاکستان کو جنوبی ہندوستان سے زیادہ بہتر قرار دینے سے متعلق بیان پر آج سخت ردعمل کرتے ہوئے الزام لگایا کہ کانگریس شروع سے ہی جنوبی ہندوستانیوں سے نفرت اور ان کی توہین کرتی رہی ہے اور اس کے لئے کانگریس صدر راہل گاندھی کو جنوبی ہند کے لوگوں سے معافی مانگنی اور مسٹر سدھو کو وزارت سے برخاست کرنا چاہئے۔

...مزید دیکھیں

افغانستان میں اتحادی افواج کے فضائی حملے میں 13 جنگجو ہلاک

15 Oct 2018 | 6:47 PM

کابل، 15 اکتوبر (یو این آئی) افغانستان کے جنوب مشرقی صوبہ غزنی میں پیر کے روز اتحاد افواج کے فضائی حملے میں کم از کم 13 جنگجو ہلاک ہو گئے۔

....

15 Oct 2018 | 8:30 PM

ڈاکٹر کمال نے کہا کہ دفعہ35اے اور دفعہ370 ریاست کی اندرونی خودمختاری کی ضامن ہے اور گورنر صاحب کو اٹانومی سے متعلق اس قسم کے ریمارکس پیش کرنے سے پہلے تاریخ کا مطالعہ کرنا چاہئے تاکہ انہیں جموں وکشمیر اور یونین آف انڈیا کے درمیان ہوئے مشروط الحاق کے خدوخال معلوم ہوسکے کہ مہاراجہ ہری سنگھ نے کن شرائط کی بنا پر بھارت کے ساتھ ریاست کا رشتہ جوڑا ہے۔

تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے تشدد میں 47زخمی

12 Sep 2018 | 1:48 PM

اگرتلا،12ستمبر(یواین آئی)تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے اپوزیشن پارٹیوں اور برسراقتدار بھارتیہ جنتا پارٹی کی اتحادی پارٹیوں کے درمیان کئی مقامات پر تشدد ہوا،جس میں ایک پولیس افسر سمیت 47افراد زخمی ہوگئے۔

image