image
Wednesday, Jun 19 2024 | Time 04:28 Hrs(IST)
Others

جنسی استحصال کیس: شیوکمار پر 100 کروڑ رشوت کی پیشکش کا الزام

جنسی استحصال کیس: شیوکمار پر 100 کروڑ  رشوت کی پیشکش  کا الزام

بنگلورو، 18 مئی (یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے رہنما جی دیوراج گوڑا نے، جو مختلف الزامات میں جیل میں ہیں، یہ کہتے ہوئے سنسنی خیز الزام لگایا ہے کہ ریاست کے نائب وزیر اعلیٰ ڈی کے شیوکمار نے انہیں جنتا دل سیکولر (جے ڈی) کے ریاستی صدر ایچ ڈی کمارا سوامی پر ہاسن سے رکن پارلیمنٹ پراجول ریوانہ سے جڑے مبینہ جنسی استحصال کی ویڈیو پین ڈرائیور لیک کرنے کا الزام لگانے کے لئے 100 کروڑ روپے کی پیشکش کی تھی۔
بی جے پی لیڈر نے مسٹر شیوکمار پر وزیر اعظم نریندر مودی کی ساکھ کو خراب کرنے اور مسٹر کمار سوامی کو بدنام کرنے کی کوشش کرنے کا الزام لگایا۔
مسٹر دیوراجے گوڑا نے جمعہ کو دیر گئے اپنی ضمانت کی عرضی کی سماعت کے بعد ہاسن میں نامہ نگاروں کو بتایاکہ ’’اس نے (مسٹر شیوکمار) نے مجھے نہ صرف 100 کروڑ روپے کی پیشکش کی بلکہ مجھے بنگلورو کے بوئرنگ کلب میں کمرہ نمبر 110 کے لیے 5 کروڑ روپے کا ایڈوانس رقم بھی بھیج دی۔"
بی جے پی لیڈر نے کہا کہ انہوں نے رشوت کی پیشکش کو ٹھکرا دیا اور اس کی وجہ سے انہیں کئی قانونی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا۔ انہوں نے کہاکہ "چونکہ میں نے ان کے ساتھ تعاون کرنے سے انکار کر دیا، اس لیے انھوں نے پہلے مجھے ٹارچر کیس، پھر جنسی زیادتی کے مقدمے میں اور آخر میں عصمت دری کا مقدمہ درج کیا۔" اس بات پر اصرار کرتے ہوئے کہ ان کے دعووں کو ثابت کرنے کے لیے ثبوت موجود ہیں، انہوں نے کہاکہ ’’میرے رہا ہوتے ہی حکومت گر جائے گی۔‘‘
یواین آئی۔ ظ ا

خاص خبریں
مودی جیت کے بعد وارانسی میں ،کسان سمان ندھی کی 17ویں قسط جاری

مودی جیت کے بعد وارانسی میں ،کسان سمان ندھی کی 17ویں قسط جاری

وارانسی:18جون(یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو وارانسی میں ایک اسٹیج سے وزیر اعظم کسان سمان ندھی اسکیم کی 17ویں قسط جاری کیا اور کسانوں کی بھلائی کے لئے اپنی حکومت کے عزم کا اعادہ کیا۔

...مزید دیکھیں
سپریم کورٹ نے نیٹ پر این ٹی اے، مرکز سے کہا کہ اگر کوئی غلطی ہوئی ہے تو اسے قبول کرکے  مناسب کارروائی کریں

سپریم کورٹ نے نیٹ پر این ٹی اے، مرکز سے کہا کہ اگر کوئی غلطی ہوئی ہے تو اسے قبول کرکے مناسب کارروائی کریں

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) سپریم کورٹ نے سنگین بے ضابطگیوں کے الزامات سے گھرے نیٹ یو جی 2024 کو منسوخ کرکے پھر سے کرائے جانے کے مانگ والی ایک عرضی پر منگل کو مرکزی حکومت اور نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (این ٹی اے) سے کہا کہ خواہ کسی بھی طرف سے 0.001 فیصد بھی لاپرواہی ہو، اسے قبول کریں اور طلبہ میں اعتماد پیدا کرنے کے لیے مناسب وقت پر مناسب کارروائی کرتے ہوئے اس معاملے سے پوری طرح نمٹا جانا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
لوک سبھا انتخابات بے مثال و تاریخ ساز:مودی

لوک سبھا انتخابات بے مثال و تاریخ ساز:مودی

(سرخی میں لفظ کی تبدیلی کے ساتھ)
وارانسی:18جون(یواین آئی) وزیر اعظم نریندرمودی نے منگل کو حالیہ انتخابات میں عوام کے ذریعہ دئیے گئے مینڈیٹ کو بے مثال قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس نے نئی تاریخ رقم کردی ہے۔

...مزید دیکھیں
این ای ای ٹی  پیپر لیک معاملے پر مودی کی خاموشی حیران کن :  راہل

این ای ای ٹی پیپر لیک معاملے پر مودی کی خاموشی حیران کن : راہل

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) کانگریس کے سینئر لیڈر راہل گاندھی نے میڈیکل داخلہ امتحان این ای ای ٹی  یو جی 2024 کے پیپر لیک ہونے پر وزیر اعظم نریندر مودی کی خاموشی پر حیرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ملک کے 24 لاکھ بچوں کے مستقبل کے ساتھ کھلواڑ کیا گیا ہے اور مسٹر مودی اس پر حیران کن خاموشی اختیار کئے ہوئے ہیں مسٹر گاندھی نے منگل کو کہا "نریندر مودی ہمیشہ کی طرح نیٹ کے امتحان میں 24 لاکھ سے زیادہ طلباء کے مستقبل سے کھلواڑ کرنے کے معاملے پر خاموشی اختیار کر رکھی ہے ۔

...مزید دیکھیں
مصرمیں مختلف مقامات پر لوگوں نے یوگا کیا

مصرمیں مختلف مقامات پر لوگوں نے یوگا کیا

قاہرہ، 18 جون (یواین آئی) مصر میں بھی یوگا کا جادو سر چڑھ کر بول رہا ہے۔

...مزید دیکھیں
حج 2024  مکمل : ہندوستانی حُجاج نے بخیر و عافیت اور سکون و اطمینان سے فریضہ حج ادا کیا

حج 2024 مکمل : ہندوستانی حُجاج نے بخیر و عافیت اور سکون و اطمینان سے فریضہ حج ادا کیا

مکہ منورہ / نئی دہلی،18 جون (یواین آئی) دنیا بھر سے آئے ہوئے حجاج کا حج 2024 انتہائی کامیابی کے ساتھ مکمل ہوگیا۔

...مزید دیکھیں
ریلوے حادثہ جی ایف سی جے کنٹینر گڈز ٹرین کے لوکو پائلٹ کی غفلت سے پیش آیا: ریلوے

ریلوے حادثہ جی ایف سی جے کنٹینر گڈز ٹرین کے لوکو پائلٹ کی غفلت سے پیش آیا: ریلوے

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) جی ایف سی جے کنٹینر گڈز ٹرین کے لوکو پائلٹ نے مغربی بنگال کے دارجلنگ ضلع کے رانی ڈنگا میں سگنل عبور کرتے وقت ٹرینوں کے لیے مقرر کردہ رفتار کے اصولوں پر عمل نہیں کیا، جس کی وجہ سے ٹرین حادثہ پیش آیا۔

...مزید دیکھیں

غازی پور:باندرا ایکسپریس سے تین جعل ساز پولیس حراست سے فرار

17 Jun 2024 | 6:01 PM

اٹاوہ:17جون(یواین آئی) اترپردیش کے ضلع اٹاوہ کے اک دل علاقے میں غازی پور باندرا ایکسپریس سے ٹرانجٹ ریمانڈ پر لے جائے جارہے تین جعل ساز پولیس حراست سے فرار ہوگئے۔

image