image
Tuesday, Jul 16 2024 | Time 14:31 Hrs(IST)
National

کھڑگے نے راجیہ سبھا میں 70 سال پر پوچھے گئے سوالات کا جواب دیا

کھڑگے نے راجیہ سبھا میں 70 سال پر پوچھے گئے سوالات کا جواب دیا

نئی دہلی، 18 ستمبر ( یو این آئی) ) کانگریس کے صدر اور راجیہ سبھا میں قائد حزب اختلاف ملک ارجن کھڑگے نے پیر کو کانگریس کے 70 سالہ دور اقتدار پر ایوان میں اکثر پوچھے گئے سوالات کا جواب دیا اور حکومت کو سیاست کا طریقہ بدلنے کا مشورہ دیا پارلیمنٹ کے خصوصی اجلاس کے آغاز اور منگل سے نئے پارلیمنٹ ہاؤس میں کارروائی شروع ہونے سے پہلے آج موجودہ پارلیمنٹ ہاؤس میں بحث کے دوران مسٹر کھڑگے نے شاعری کے ذریعے اپنے بیان کا آغاز کیا۔ انہوں نے شعر پڑھا:
اگر آپ حالات کو بدلنا چاہتے ہیں تو اسے ابھی بدل دیں
نام کی ایسی تبدیلی کیوں ہوتی ہے؟
دینا چاہتے ہیں تو نوجوانوں کو روزگار دیں
سب کو بے روزگار کرنے سے کیا ہوتا ہے؟
اپنے دل کو تھوڑا سا آزمائیں
جب آپ لوگوں کو مارتے ہیں تو کیا ہوتا ہے؟
اگر آپ کچھ نہیں کر سکتے تو اپنی کرسی چھوڑ دیں
اگر آپ لوگوں کو بار بار ڈراتے ہیں تو کیا ہوتا ہے؟
مسٹر کھڑگے نے کہا کہ انگریزوں نے ہندوستان کو بہت کم سمجھا، لیکن یہ ملک ایک جمہوری ملک کے طور پر فاتح بن کر ابھرا۔ انہوں نے کہا کہ جب ہم نے 1950 میں جمہوریت کو اپنایا تو بہت سے غیر ملکی لوگوں کا خیال تھا کہ یہاں جمہوریت ناکام ہو جائے گی کیونکہ یہاں خواندگی بہت کم ہے۔
قائد حزب اختلاف نے اس وقت کے برطانوی وزیراعظم ونسٹن چرچل کا حوالہ دیتے ہوئے کہا “مسٹر چرچل نے تو یہاں تک کہا تھا کہ اگر انگریز ہندوستان سے چلے جائیں گے تو عدلیہ، صحت خدمات، ریلوے اور ان کے شروع کیے گئے کام مکمل طور پر تباہ ہو جائیں گے۔ کی پورا نظام تباہ ہو جائے گا۔اس طرح انہوں نے ہمیں بہت کم سمجھا۔ ہم نے جمہوریت کو برقرار رکھ کر ان لوگوں کو غلط ثابت کیا۔ ہم نے اسے مضبوط کیا اور اسے محفوظ رکھا اور آپ پوچھتے ہیں کہ ہم نے 70 برسوں میں کیا کیا؟
مسٹر کھڑگے نے عام آدمی پارٹی ( آپ ) کے اراکین سنجے سنگھ اور راگھو چڈھا کی معطلی ختم کرنے اور ان دونوں کو ایوان میں آنے کی اجازت دینے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ یہ عمارت دستورساز اسمبلی کے ساتھ ہی آزاد ہندوستان کے تمام بڑے فیصلے کئے جانے کی گواہ ہے۔ جب ملک کی بنیاد رکھی گئی تو ایسی بنیاد رکھی گئی کہ اس پر مضبوط عمارت تعمیر کی جاسکے ۔ اس عمارت میں پنڈت جواہر لعل نہرو، بابا صاحب امبیڈکر سمیت عظیم رہنماوں نے مل کر آئین بنایا۔ 140 ستونوں والی یہ عمارت غلامی کی نہیں بلکہ ہندوستانی فن تعمیر کی مثال ہے۔
منی پور کا مسئلہ اٹھاتے ہوئے کانگریس کے رہنما نے کہا کہ یہ ریاست مئی سے جل رہی ہے۔ آج بھی ایک شخص کا قتل ہوا ہے۔ انہوں نے ضابطہ 267 کے تحت ایوان میں بحث کرانے کا مسئلہ بھی اٹھایا اور کہا کہ اس کے تحت سات بار بحث ہو چکی ہے اور 10 بار وقفہ سوالات ملتوی کر کے اہم مسائل پر بحث ہو چکی ہے۔
وزیر اعظم نریندر مودی پر حملہ کرتے ہوئے مسٹر کھڑگے نے کہا کہ مسٹر منموہن سنگھ نے اپنے دور حکومت میں پارلیمنٹ میں 30 بار بیان دیا اور مسٹر اٹل بہاری واجپئی نے 21 بار بیان دیا، لیکن مسٹر مودی نے روایت کے تحت بیان کے علاوہ صرف دو بار ہی بیان دیا۔
اہم بلوں کو بغیر کسی کمیٹی کے پاس بھیجے بغیر بل پاس کئے جانے پر سخت اعتراض کرتے ہوئے مسٹر کھڑگے نے کہا کہ 1952 سے 1957 کے درمیان پارلیمنٹ کی 667 میٹنگیں ہوئیں اور 319 بل پاس ہوئے۔ پارلیمنٹ کا بنیادی کام قانون بنانا اور عوام کو بااختیار بنانا ہے۔ راجیہ سبھا اور لوک سبھا میں آج بھی ایک سے بڑھکر ایک ممبر ہیں اور پہلے بھی تھے۔ ہر کسی کو اظہار رائے کی آزادی ہونی چاہیے۔ قانون بنانے سے پہلے بل کو اسٹینڈنگ کمیٹی کو بھیجا جانا چاہئے ۔ کمیٹیوں کو بھیجے گئے بلوں کی تعداد 2009-14 کے دوران 71 فیصد تھی جو 2014-19 کے دوران کم ہو کر 47 فیصد رہ گئی ہے اور 2019 کے بعد سے اب تک یہ کم ہو کر 13 فیصد رہ گئی ہے۔ بلٹ ٹرین سے تیز تر قانون بنانے سے قانون کا معیار گرتا جا رہا ہے۔ تین زرعی قوانین کو واپس لینا پڑا۔ اس سے کسان بھی ناراض ہیں۔
مسٹر کھڑگے نے بے روزگاری اور مہنگائی کا مسئلہ بھی اٹھایا۔ انہوں نے کہا کہ اگر بے روزگاری اسی طرح بڑھتی رہی تو جمہوریت نہیں رہے گی۔
اپوزیشن لیڈر نے راجیہ سبھا کے چیئرمین جگدیپ دھنکڑ پر بھی تبصرہ کرتے ہوئے کہا ' میری چھوٹی چھوٹی غلطیوں کی بھی بڑی سزا دیتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر وہ بڑی غلطی کرتے ہیں، تو آپ معاف کر دیتے ہیں."
اس پر چیئرمین نے مسٹر کھڑگے سے کہا کہ آج آپ صرف مجھ پر الزام لگا رہے ہیں۔ ممبران سے اپیل کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہم کب تک ماضی کی پریکٹس کی باتیں کرتے رہیں گے ۔ ہو سکتا ہے آپ کی شرکت رہی ہو لیکن آپ وہاں نہیں ہوں ۔ آپ اکثر بائیکاٹ کرجاتے ہیں ۔ اس پر جب کانگریس کے رکن جے رام رمیش نے کچھ کہنے کی کوشش کی تو مسٹر دھنکڑ نے کہا کہ جے رام رمیش، آپ سپر ایل او پی کیوں بن رہے ہیں۔ یہ ایک تاریخی لمحہ ہے جب ہم 75 سال کے تجربے پر بات کر رہے ہیں، آپ دوسرے مسائل کو اٹھا رہے ہیں۔ جب شرکت کا موقع ملتا ہے تو آپ بائیکاٹ کرتے ہیں۔ جب بھی کچھ ہوتا ہے تو دو اراکین اپوزیشن لیڈر کو بچانے آتے ہیں۔ یہ اپوزیشن لیڈر کی توہین نہیں ہے۔
اس کے بعد مسٹر کھڑگے نے دوبارہ بولنے سے پہلے چیئرمین کا شکریہ ادا کیا، جس پر مسٹر دھنکڑ نے کہا "یہ اچھا ہے کہ آپ نے شکریہ کہا۔" اس کے بعد مسٹر کھڑگے نے اس خصوصی اجلاس میں خواتین ریزرویشن بل لانے کی اپیل کی اور کہا کہ فی الحال راجیہ سبھا میں 10 فیصد، لوک سبھا میں 14 فیصد اور قانون ساز اسمبلیوں میں 10 فیصد خواتین نمائندے ہیں۔ پہلی حکومت میں پانچ فیصد خواتین تھیں۔ برطانیہ اور امریکہ کی مثال دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کسی زمانے میں دو سے تین فیصد خواتین نمائندہ ہوا کرتی تھیں لیکن آج امریکہ میں 28 فیصد اور برطانیہ میں 33 فیصد خواتین نمائندے ہیں۔
اس دوران قائد ایوان پیوش گوئل نے کہا کہ مسٹر کھڑگے کو جی -20 میٹنگ پر بھی کچھ کہنا چاہئے۔ اس پر مسڑ کھڑگے نے کہا کہ ملک سے بڑا کوئی نہیں ہے۔ وہ G-20 کے 10 اجلاسوں میں وزیر محنت تھے۔ اس کے بعد مسٹر کھڑگے نے ایک شعر کے ساتھ اپنی بات ختم کی۔
یو این آئی ۔ ع خ

خاص خبریں
راج ناتھ نے آرمی چیف سے بات کی اور ڈوڈا انکاؤنٹر کے بارے میں معلومات حاصل کی

راج ناتھ نے آرمی چیف سے بات کی اور ڈوڈا انکاؤنٹر کے بارے میں معلومات حاصل کی

نئی دہلی، 16 جولائی (یو این آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے منگل کی صبح آرمی چیف جنرل اوپیندر دویدی سے بات کی اور جموں و کشمیر کے ڈوڈہ میں دہشت گردوں کے ساتھ فوجی جوانوں کے تصادم کے بارے میں معلومات حاصل کیں پیر کی شام شروع ہوئے انکاؤنٹر میں ایک افسر سمیت پانچ فوجی اہلکار شدید طور پر زخمی ہو گئے ان میں سے ایک افسر سمیت چار فوجیوں نے بعد میں دم توڑ دیا وزیر دفاع کے دفتر نے آج صبح کہا کہ مسٹر سنگھ نے جنرل دویدی سے بات کی ہے۔

...مزید دیکھیں
ڈوڈہ تصادم :میجر(کیپٹن) اور ایس او جی جوان سمیت پانچ اہلکار جاں بحق، آپریشن جاری

ڈوڈہ تصادم :میجر(کیپٹن) اور ایس او جی جوان سمیت پانچ اہلکار جاں بحق، آپریشن جاری

جموں،16جولائی(یو این آئی)جموں وکشمیر کے ڈوڈہ ضلع کے دیسا جنگلی علاقے میں سیکورٹی فورسز اور ملی ٹینٹوں کے مابین خونین تصادم میں فوجی میجر(کیپٹن) ، ایس او جی جوان سمیت پانچ اہلکار جاں بحق ہوئے ہیں معلوم ہوا ہے کہ سیکورٹی فورسز نے ایک وسیع العریض جنگلی علاقے کو محاصرے میں لے کر لوگوں کے چلنے پھرنے پر پابندی عائد کی ہے اطلاعات کے مطابق پیر کی شام آٹھ بجے کے قریب سیکورٹی فورسز نے مصدقہ اطلاع موصول ہونے کے بعد ڈوڈہ کے دیسا جنگلی علاقے کو محاصرے میں لے کر تلاشی آپریشن شروع کیا۔

...مزید دیکھیں
ڈوڈہ انکائونٹر: جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا: منوج سنہا

ڈوڈہ انکائونٹر: جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا: منوج سنہا

سری نگر، 16 جولائی (یو این آئی) جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے ضلع ڈوڈہ میں سیکورٹی فورسز پر ہوئے حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا اور ملی ٹنٹوں اور ان کے ساتھیوں کے مذموم عزائم کو ناکام بنایا جائے گا انہوں نے جاں بحق ہونے والے جوانوں کو خراج عقیدت پیش کیا اور ان کے اہلخانہ کے ساتھ تعزیت کا اظہار کیا بتادیں کہ ضلع ڈوڈہ کے دیسا جنگلی علاقے میں سیکورٹی فورسز اور ملی ٹینٹوں کے مابین خونین تصادم میں فوجی میجر(کیپٹن) ، ایس او جی جوان سمیت پانچ اہلکار جاں بحق ہوئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
بارہمولہ میں شر پسند پر پی ایس اے کے تحت مقدمہ درج: پولیس

بارہمولہ میں شر پسند پر پی ایس اے کے تحت مقدمہ درج: پولیس

سری نگر، 16 جولائی (یو این آئی) جموں و کشمیر پولیس نے شمالی کشمیر کے ضلع بارہمولہ میں ملک دشمن سرگرمیوں کے الزام میں ملوث ایک شخص کے خلاف پبلک سیفٹی ایکٹ (پی ایس اے) کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ٹرمپ قاتلانہ حملے کے بعد پہلی بار ریپبلکن کنونشن میں نظر آئے

ٹرمپ قاتلانہ حملے کے بعد پہلی بار ریپبلکن کنونشن میں نظر آئے

ملواکی، 16 جولائی (یو این آئی) سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ قاتلانہ حملے کے بعد پہلی بار ریپبلکن نیشنل کنونشن میں مندوبین کے سامنے اسٹیج پر نظر آئے۔

...مزید دیکھیں
بس اور ٹرک میں ٹکر، کچھ مسافر شدید زخمی

بس اور ٹرک میں ٹکر، کچھ مسافر شدید زخمی

ساگر، 16 جولائی (یو این آئی) مدھیہ پردیش کے ساگر ضلع کے راحت گڑھ کے قریب آج ایک مسافر بس اور ٹرک کے درمیان ٹکر میں کم از کم چھ مسافر شدید زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
وی آئی پی سربراہ مکیش ساہنی کے والد کا قتل

وی آئی پی سربراہ مکیش ساہنی کے والد کا قتل

دربھنگہ 16 جولائی (یو این آئی) وکاسیل انسان پارٹی (وی آئی پی) کے سربراہ اور بہار کے سابق وزیر مکیش ساہنی کے والد جیتن ساہنی کا آج دربھنگہ ضلع کے بیرول سب ڈویژن میں افضل پنچایت کے سوپول بازار میں واقع ان کے آبائی گھر میں قتل کر دیا گیا۔

...مزید دیکھیں

یمن کے حوثیوں نے بحری جہازوں کو نشانہ بناکر فوجی آپریشن چلایا

16 Jul 2024 | 12:44 PM

صنعا، 16 جولائی (یو این آئی) یمن کے مسلح حوثی گروپ نے پیر کو کہا کہ اس نے بیلسٹک میزائلوں، ڈرونز اور بغیر پائلٹ کی کشتیوں کا استعمال کرتے ہوئے بحیرہ احمر اور بحیرہ روم میں تین بحری جہازوں کو نشانہ بناکر تین فوجی آپریشن چلائے۔

بیلی نے وارنر کی چیمپئنز ٹرافی کی امیدوں پر پانی پھیرا

15 Jul 2024 | 10:55 PM

میلبورن، 15 جولائی (یو این آئی) آسٹریلیا کے سلیکٹر جارج بیلی نے ڈیوڈ وارنر کے اگلے سال پاکستان میں ہونے والی آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کے لیے ریٹائرمنٹ سے واپسی کے اشارے کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ سابق سلامی بلے صرف اس معاملے کو بھڑکا رہے ہیں۔

سرپھرا نے ویک اینڈ کے دوران 12 کروڑ روپے کمائے

15 Jul 2024 | 12:37 PM

ممبئی، 15 جولائی (یو این آئی) بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کی فلم سرپھرا نے اپنے پہلے ویک اینڈ کے دوران ہندوستانی مارکیٹ میں 12 کروڑ روپے کی کمائی کرلی ہے۔

ڈوڈہ انکائونٹر: جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا: منوج سنہا

ڈوڈہ انکائونٹر: جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا: منوج سنہا

16 Jul 2024 | 2:29 PM

سری نگر، 16 جولائی (یو این آئی) جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے ضلع ڈوڈہ میں سیکورٹی فورسز پر ہوئے حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ جوانوں کی موت کا بدلہ لیا جائے گا اور ملی ٹنٹوں اور ان کے ساتھیوں کے مذموم عزائم کو ناکام بنایا جائے گا۔

image