image
Saturday, Feb 24 2024 | Time 12:49 Hrs(IST)
Others

کارپوریٹ سیکٹر کو رضا کارانہ طور پر ملک کی ترقی میں تعاون دینا چاہئے: راجناتھ

کارپوریٹ سیکٹر کو  رضا کارانہ طور پر   ملک کی ترقی میں تعاون دینا  چاہئے: راجناتھ

ممبئی، 10 دسمبر (یو این آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے زور دیا کہ کارپوریٹ سیکٹر کو ملک کی ترقی میں رضاکارانہ طور پر تعاون دینا چاہیے۔
وہ 9 دسمبر 2023 کو ممبئی، مہاراشٹر میں کارپوریٹ سماجی ذمہ داری (سی ایس آر) ایکسی لینس ایوارڈ کی تقریب سے خطاب کر رہے تھے۔ وزیر دفاع نے رضاکارانہ شراکت اور قانونی ذمہ داریوں کے درمیان فرق کو اجاگر کیا اور لوگوں سے رابطہ قائم کرنے پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ قوم کی فلاح و بہبود کے لیے رضاکارانہ طور پر دیے گئے پانچ روپے بھی ٹیکس کے طور پر ادا کیے گئے 100 روپے سے کہیں زیادہ گہرا رابطہ قائم کرنے کا انتظام کرتے ہیں۔
”کیا ایسا معاشرہ جس میں کوئی سماجی اخلاقیات نہ ہوں، جہاں لوگ صرف قانونی ذمہ داریوں کے تحت کام کرتے ہوں وہ واقعی میں رہنے کے قابل ہے؟“ مسٹر راج ناتھ سنگھ نے اپنے وژن کا اشتراک کرتے ہوئے پوچھا۔ انہوں نے کہا کہ معاشرے میں بھائی چارے کا مشترکہ احساس ہونا چاہیے جہاں ہر کوئی ایک دوسرے کی مدد کے لیے تیار ہو۔
وزیر دفاع نے دوسروں کو آگے آنے اور ملک کی بہتری کے لیے اپنا تعاون کرنے کی ترغیب دینے کی ضرورت پر زور دیا، جبکہ ان شعبوں کے بارے میں بیداری پیدا کی جن پر توجہ کی ضرورت ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ لوگوں کو ان مداخلتوں کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے جو معاشرے کو فائدہ پہنچا رہے ہیں اور وہ بھی جو فائدہ نہیں پہنچا رہے ہیں۔ سماجی طور پر باشعور لوگوں بالخصوص کارپوریٹس کی ان کے تعاون کی ستائش کرتے ہوئے انہوں نے ان افراد کو پہچاننا ملک کی ذمہ داری قرار دیا۔
مسٹر راج ناتھ سنگھ نے زور دے کر کہا کہ عوام ہوں یا حکومت، بنیادی مقصد ایک بہتر ملک کا قیام ہونا چاہیے۔ انہوں نے سماجی ذمہ داری کی مداخلتوں اور حکومتی پروگراموں کے ہم آہنگی سے فائدہ اٹھانے پر زور دیا۔ وزیر دفاع نے کارپوریٹ سیکٹر پر زور دیا کہ وہ سماجی ذمہ داری کی مداخلتوں کی کارکردگی پر اتنا ہی توجہ دیں جتنا کہ وہ اپنی کمپنی کے لیے وسائل کے مؤثر استعمال پر توجہ دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ بہترین عالمی سی ایس آر طریقوں کو اپنانے میں ہچکچاہٹ محسوس نہ کریں۔ تاہم، انہوں نے ان نظریات کے خلاف احتیاط برتنے کی تاکید کی جن کا مقصد معاشرے کو تقسیم کرنا ہے، یہ کہتے ہوئے کہ انہیں یکسر مسترد کر دینا چاہیے۔
یو این آئی۔ این یو۔

خاص خبریں
امت شاہ   مدھیہ پردیش کا دورہ کریں گے

امت شاہ مدھیہ پردیش کا دورہ کریں گے

بھوپال، 24 فروری (یو این آئی) مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ 25 فروری کو مدھیہ پردیش کے اپنے ایک روزہ دورے کے دوران بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی لوک سبھا انتخابات سے متعلق تیاریوں کے پیش نظر میٹنگ کریں گے۔

...مزید دیکھیں
چین میں عمارت میں آگ لگنے سے 15 افراد ہلاک

چین میں عمارت میں آگ لگنے سے 15 افراد ہلاک

نانجنگ، 24 فروری (یو این آئی) مشرقی چین کے جیانگ سو صوبے کے دارالحکومت نانجنگ میں جمعہ کی صبح ایک عمارت میں آگ لگنے سے 15 لوگوں کی موت ہو گئی۔

...مزید دیکھیں
سعودی اور چین کے فضائی ٹرانسپورٹ کے شعبہ میں مفاہمتی یادداشت پر دستخط

سعودی اور چین کے فضائی ٹرانسپورٹ کے شعبہ میں مفاہمتی یادداشت پر دستخط

ریاض، 24 فروری (یواین آئی) سعودی جنرل اتھارٹی آف سول ایوی ایشن کے چیئرمین عبدالعزیز بن عبداللہ الدعیلج نے دورہ چین کے دوران اپنے چینی ہم منصب سونگ جیو کے ساتھ ہوائی نقل و حمل کے شعبے میں مفاہمت کی ایک یادداشت پر دستخط کیے ہیں۔

...مزید دیکھیں
چین نے نیٹو سے خود کا جائزہ لینے کی اپیل کی

چین نے نیٹو سے خود کا جائزہ لینے کی اپیل کی

اقوام متحدہ، 24 فروری (یو این آئی) چین نے نارتھ اٹلانٹک ٹریٹی آرگنائزیشن (نیٹو) سے اپنے نقطہ نظر کا از سر نو جائزہ لینے اور سرد جنگ کی ذہنیت سے باہر نکلنے اور گروہی تنازعات کی جدوجہد کو فروغ دینے سے روکنے کی اپیل کی۔

...مزید دیکھیں
اسرائیلی بحریہ کی بڑی پیمانے پر مشقیں

اسرائیلی بحریہ کی بڑی پیمانے پر مشقیں

تل ابیب، 24 فروری (یواین آئی) اسرائیلی فوج نے اعلان کیا ہے کہ بحریہ کے میزائل کشتیوں کے ایک بیڑے نے گذشتہ ہفتے "بڑے پیمانے پر" مشقیں کی ہیں۔

...مزید دیکھیں
آسٹریلیا میں گاڑی الٹنے سے چار افراد ہلاک

آسٹریلیا میں گاڑی الٹنے سے چار افراد ہلاک

سڈنی، 24 فروری (یو این آئی) آسٹریلیا کی نیو ساؤتھ ویلز ریاست کے شمالی حصے میں ہفتہ کی علی الصبح گاڑی الٹنے سے ایک خاتون سمیت چار افراد کی موت ہو گئی۔

...مزید دیکھیں
کیلیفورنیا کی ماڈیرا کاؤنٹی میں گاڑیوں کے تصادم میں 8 افراد ہلاک

کیلیفورنیا کی ماڈیرا کاؤنٹی میں گاڑیوں کے تصادم میں 8 افراد ہلاک

سان فرانسسکو، 24 فروری (یو این آئی) کیلیفورنیا کی ماڈیرا کاؤنٹی میں گاڑیوں کے درمیان زبردست ٹکرمیں آٹھ افراد کی موت ہو گئی۔

...مزید دیکھیں

اسرائیلی فوج جنگ کے کسی بھی مرحلے میں اپنے اہداف حاصل کرنے میں کامیاب نہیں ہو گی:حمدان

24 Feb 2024 | 12:43 PM

غزہ، 24 فروری (یواین آئی) حماس کے ردعمل میں فتح کے ترجمان عبدالفتاح دولہ نے جمعہ کے روز العربیہ اور الحدث کو اپنے بیان میں زور دے کر کہا کہ فلسطینیوں کی واحد نمائندہ ہونے کی بنا پر "فلسطین لبریشن آرگنائزیشن‘‘ کی چھتری سے باہر کوئی بھی حکومت قائم نہیں کی جا سکتی۔

ڈینی نے مختلف دمدار کردار ادا کرکے ناظرین کے دلوں میں جگہ بنائی

24 Feb 2024 | 12:02 PM

(سالگرہ 25 فروری کے موقع پر)ممبئی 24 فروری (یو این آئی) بالی ووڈ میں ڈینی کو ایک ایسےملٹی اداکار کے طور پر جانا جاتا ہے جنہوں نے ہیرو،ویلن اور کریکٹر ایکٹرکے کردار ادا کرکےظرین کو اپنا دیوانہ بنایا ہے۔

image