image
Thursday, Aug 11 2022 | Time 11:30 Hrs(IST)
National

ہر ضلع میں ایک جدید ترین ہسپتال بنایا جائے گا: مانڈویہ

ہر ضلع میں ایک جدید ترین ہسپتال بنایا جائے گا: مانڈویہ

نئی دہلی، 5 اگست (یو این آئی) مرکزی صحت اور خاندانی بہبود کے وزیر منسکھ مانڈویہ نے ملک بھر میں صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے اور کہا ہے کہ ہر ضلع میں 10 کروڑ روپے کی لاگت سے ایک جدید ترین اسپتال بنایا جائے گا۔
راشٹریہ جنتا دل کے منوج کمار جھا کے ذریعہ راجیہ سبھا میں صحت کے حق 2021 پر پانچ گھنٹے کی بحث کا جواب دیتے ہوئے، مانڈویہ نے کہا کہ ملک میں صحت کے شعبے میں کام کی بہت بڑی گنجائش ہے اور بہت کچھ کرنا باقی ہے۔
انہوں نے کہا کہ اگلے پانچ سالوں میں ہر ضلع میں کم از کم ایک اوراسپتال بنایا جائے گا۔ جس میں ہر قسم کی سہولیات میسر ہوں گی اور ان ہسپتالوں میں 130 اقسام کی ٹیسٹنگ کی سہولیات دستیاب ہوں گی۔ یہ ہسپتال نگرانی کے مراکز کے طور پر کام کریں گے تاکہ مستقبل میں ہونے والی بیماریوں کی نگرانی کی جا سکے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت ہر ہسپتال پر ایک سو کروڑ روپے خرچ کرے گی۔ بل پر بحث میں 15 ارکان نے حصہ لیا۔
مانڈویہ نے کہا کہ حکومت کا خیال ہے کہ صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات سستی اور قابل رسائی ہونی چاہئیں۔ اس کے لیے صحت کی دیکھ بھال کے شعبے کو مجموعی منظر نامے میں دیکھا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ صحت مند معاشرہ ہی ایک خوشحال ملک کی تعمیر کرے گا۔ حکومت اسے قبول کرتی ہے اور اس سمت میں آگے بڑھ رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ غربت مٹاؤ اسکیم سے صحت کے شعبے کو فروغ ملا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے غربت مٹاؤ اسکیم کے تحت ہاؤسنگ، کچن، ایندھن، بجلی کی دستیابی، غذائیت، پینے کے صاف پانی اور صفائی وغیرہ سے متعلق اسکیمیں شروع کی ہیں جو کہ مجموعی صحت کی جانب قدم ہیں۔
انہوں نے کہا کہ حکومت نے صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کے بجٹ کو 33000 کروڑ روپے سے بڑھا کر 83000 کروڑ روپے کر دیا ہے۔ اسے مستقبل میں مزید بڑھایا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے ملک میں ہیلتھ کیئر سیکٹر انڈسٹری نہیں بلکہ سروس سیکٹر ہے۔ اسی وجہ سے کورونا کی وبا کے دوران ادویات کی کوئی کمی نہیں تھی۔ دوائیں پوری دنیا میں بھیجی گئیں۔ دنیا کے 150 ممالک کو کورونا کے علاج کے لیے ادویات بھیجی گئیں۔
انہوں نے کہا کہ ملک میں آیوشمان بھارت کے تحت 150,000 صحت مراکز بنائے جا رہے ہیں۔ یہ سنٹر پرائمری ایجوکیشن سنٹر کے طور پر کام کرے گا۔ ان مراکز سے ٹیلی میڈیسن کی خدمات فراہم کی جا رہی ہیں۔ ملک میں ہر 800 افراد کے لیے ایک ڈاکٹر دستیاب ہے۔ ملک میں 13 لاکھ سے زیادہ ایلوپیتھک ڈاکٹر ہیں اور ساڑھے پانچ لاکھ سے زیادہ آیوش ڈاکٹر دستیاب ہیں۔
مانڈویہ نے کہا کہ حکومت نے غریب لوگوں کو صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے کی کوششیں کی ہیں۔ نئے ہسپتال اور میڈیکل کالج کھل رہے ہیں۔ اس سے آبادی کے حساب سے ڈاکٹر دستیاب ہوں گے۔
انہوں نے کہا کہ حکومت صفائی مہم چلا رہی ہے جو کہ صحت مند معاشرے کے لیے ضروری ہے۔ جہاں بیت الخلاء بنائے گئے ہیں وہیں معاشرے کی صحت میں بھی بہتری آئی ہے۔ کھیلو انڈیا سے نوجوان نسل صحت مند ہو رہی ہے۔ ریاستوں میں ایمس اسپتال کھولے جا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے بچوں اور حاملہ خواتین کو غذائیت سے بھرپور خوراک فراہم کرنے کی مہم شروع کی ہے۔ بچوں اور حاملہ خواتین کے اخراجات کی مسلسل نگرانی کی جاتی ہے، اس طرح ان کی صحت میں بہتری آتی ہے۔ جن اوشدھی کے ذریعے عام لوگوں کو صحت کی ضمانت دی گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ صحت مند جسم زندگی کے لیے بہت ضروری ہے۔ زندگی کے ہر شعبے میں کام کرنے کے لیے صحت مند جسم ضروری ہے۔ صحت کا حق حقیقت کی زمین پر نہیں رہتا۔ ہندوستان ایک ترقی پذیر ملک ہے۔ اسے سمجھنا چاہیے۔ ملک میں صحت کی خدمات بہتری کی طرف گامزن ہیں اور حکومت مسلسل کوششیں کر رہی ہے۔ مسائل اور خامیوں کی نشاندہی اور حل کیا جا رہا ہے۔
وزیر صحت نے پرائیویٹ بل واپس لینے کی درخواست کرتے ہوئے کہا کہ حکومت بل کے مقاصد کے مطابق کام کر رہی ہے اور مستقبل میں بھی اسی سمت کام کرنے کا یقین دلاتی ہے۔
یواین آئی، م ش

خاص خبریں
راجوری میں فوجی کیمپ پر فدائین حملہ 3 فوجی، 2 ملی ٹینٹ ہلاک، میجر سمیت مزید 2 اہلکار زخمی

راجوری میں فوجی کیمپ پر فدائین حملہ 3 فوجی، 2 ملی ٹینٹ ہلاک، میجر سمیت مزید 2 اہلکار زخمی

جموں،11اگست(یو این آئی)جموں وکشمیر کے ضلع راجوری کے پرگرال درہال فوجی کیمپ پر جمعرات اعلیٰ الصبح جنگجووں نے فدائین حملہ کیا جس وجہ سے 3 فوجی ، دو ملی ٹینٹ از جان ہوئے جبکہ ایک میجر سمیت مزید دو اہلکار شدید طورپر زخمی ہوئے۔

...مزید دیکھیں
کووڈ ویکسینیشن میں 207.29  کروڑ سے زیادہ ٹیکے لگائے گئے

کووڈ ویکسینیشن میں 207.29 کروڑ سے زیادہ ٹیکے لگائے گئے

نئی دہلی، 11 اگست (یو این آئی) ملک بھر میں قومی کووڈ ویکسینیشن مہم کے تحت 207.29 کروڑ سے زیادہ کووڈ ویکسین لگائی گئی ہیں۔

...مزید دیکھیں
مہنگائی، بے روزگاری پر راہل-پرینکا کا وزراعظم پر حملہ

مہنگائی، بے روزگاری پر راہل-پرینکا کا وزراعظم پر حملہ

نئی دہلی، 11 اگست (یو این آئی) کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی اور اتر پردیش پارٹی کی جنرل سکریٹری انچارج پرینکا گاندھی نے آج وزیر اعظم نریندر مودی پر راست حملہ کرتے ہوئے کہا کہ انہیں مہنگائی اور بے روزگاری نظر نہیں آتی اور وہ لوگوں کو گمراہ کر رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں
شندے نے نارا پورنیما، رکھشا بندھن کی مبارکباد دی

شندے نے نارا پورنیما، رکھشا بندھن کی مبارکباد دی

ممبئی 11 اگست (یو این آئی) مہاراشٹر کے وزیر اعلی ایکناتھ شندے نے نارا پورنیما اور رکھشا بندھن کے موقع پر ریاست کے شہریوں کو مبارکباد دی ہے۔

...مزید دیکھیں
نیوزی لینڈ میں کورونا کے 4,818 نئے معاملے

نیوزی لینڈ میں کورونا کے 4,818 نئے معاملے

ویلنگٹن، 11 اگست (یو این آئی) نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس کے 4,818 نئے معاملے سامنے آئے ہیں اور اس وبا کی وجہ سے مزید 24 لوگوں کی موت ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
مہاراشٹر میں کورونا کے 1847 نئے معاملے، سات کی موت

مہاراشٹر میں کورونا کے 1847 نئے معاملے، سات کی موت

ممبئی، 11 اگست (یو این آئی) مہاراشٹر میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں کورونا وائرس کے 1,847 نئے معاملے درج ہوئے ہیں اور اس کی وجہ سے سات مریضوں کی موت ہوئی۔

...مزید دیکھیں
سنیل شیٹی نے مزاحیہ اور منفی کردار نبھاکر سامعین کو اپنا دیوانہ بنایا

سنیل شیٹی نے مزاحیہ اور منفی کردار نبھاکر سامعین کو اپنا دیوانہ بنایا

سالگرہ کے موقع پر خصوصی پیشکش
ممبئی، 11 اگست (یو این آئی) بالی وڈ کے ماچومین سنیل شیٹی کو ایک ایسے کثیر جہتی اداکار کے طور پر شمار کیا جاتا ہے جنہوں نے نہ صرف ایکشن بلکہ مزاحیہ اور منفی کردار بھی نبھا ئے اور سامعین کو اپنا دیوانہ بنالیا۔

...مزید دیکھیں

سترہویں لوک سبھا کے نویں اجلاس اختتام پذیر ، برلا کا اراکین پارلیمان کا شکریہ

08 Aug 2022 | 7:37 PM

نئی دہلی، 8 اگست (یو این آئی)لوک سبھا کے اسپیکر اوم برلا نے اپنے تمام معزز ساتھیوں کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا جنہوں نے ایوان کے کام کو چلانے میں تعاون کیا۔

...مزید دیکھیں
image