Sunday, Jan 23 2022 | Time 03:07 Hrs(IST)
National

مودی نے نوجوان کاروباریوں کو مکمل مدد کا یقین دلایا، 16 جنوری کو اسٹارٹ اپ ڈے کے طور پر منانے کا اعلان

مودی نے نوجوان کاروباریوں کو مکمل مدد کا یقین دلایا، 16 جنوری کو اسٹارٹ اپ ڈے کے طور پر منانے کا اعلان

نئی دہلی، 15 جنوری (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے ہفتہ کو ملک میں تیزی سے ترقی کرنے والے اسٹارٹ اپ اداروں کو ان کے فروغ پزیر ماحول کو بہتر بنانے کا یقین دلاتے ہوئے کہا کہ اسٹارٹ اپ یونٹس علاقائی ترقی اور خواتین کے لیے مواقع پیدا کرنے میں عدم توازن کو دور کرنے میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔
جناب مودی آج اسٹارٹ اپ انڈیا ہفتہ کے دوران نوجوان اسٹارٹ اپ کاروباریوں کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کے ذریعے بات چیت کررہے تھے۔ اسٹارٹ اپ ہفتہ کل ختم ہو رہا ہے۔
اس موقع پر بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے نوجوان اسٹارٹ اپ انٹرپرینیور نئے آئیڈیاز اور اختراعات کے ساتھ کام کرتے ہوئے پوری دنیا میں ملک کی قیادت کر رہے ہیں اور مسائل کا حل پیش کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس دہائی میں حکومت ملک میں جدت طرازی، انٹرپرینیورشپ اور اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم کو مضبوط بنانے کے لیے پالیسیوں اور ضوابط میں بڑے پیمانے پر تبدیلیاں کر رہی ہے۔
انہوں نے کہا، ’’ان تبدیلیوں کے تین اہم پہلو ہیں – پہلا، آزادانہ کاروبار، حکومتی عمل کے ویب سے اختراع اور بیوروکریسی کے مختلف پہلو۔ دوسرا، جدت کو فروغ دینے کے لیے ایک ادارہ جاتی طریقہ کار بنانا اور تیسرا، شروع میں انگلی پکڑ کر نوجوان اختراع کرنے والوں، نوجوان کاروباریوں کی حمایت کرنا ہے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ نوجوانوں کی ہر تجویز، ہر آئیڈیا اور ہر اختراع کو حکومت کی بھرپور حمایت حاصل رہے گی۔
وزیر اعظم نے اس موقع پر 16 جنوری کو 'نیشنل اسٹارٹ اپ ڈے' کے طور پر منانے کا بھی اعلان کیا۔ انہوں نے سال 2016 میں اس دن حکومت کی ایک بڑی پہل اسٹارٹ اپ انڈیا کا آغاز کیا تھا اور ٹیکس، پیٹنٹ اور کاپی رائٹس، لیبر اور ماحولیات کے قوانین کی تعمیل میں بہت سی رعایتوں کے ساتھ اسٹارٹ اپ یونٹس کے لیے وینچر کیپیٹل فنڈز کی سہولت فراہم کرنے کی پہل کی تھی۔
جاری۔یواین آئی۔اےایم۔

خاص خبریں
پانچ ریاستوں میں ریلیوں پر عائد پابندی میں  31 جنوری تک توسیع

پانچ ریاستوں میں ریلیوں پر عائد پابندی میں 31 جنوری تک توسیع

نئی دہلی، 22 جنوری (یو این آئی) پانچ ریاستوں میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کے پیش نظر الیکشن کمیشن نے ان ریاستوں میں ریلیوں پر عائد پابندیوں میں 31 جنوری تک توسیع کردی ہے۔

...مزید دیکھیں
مودی کی ڈسٹرکٹ مجسٹریٹوں سے بات چیت، اجتماعی طورپر کام کر نے کا پیغام

مودی کی ڈسٹرکٹ مجسٹریٹوں سے بات چیت، اجتماعی طورپر کام کر نے کا پیغام

نئی دہلی، 22جنوری (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے ملک میں مشترکہ بنیادی ڈھانچہ کی ترقی کو رفتار دینے کے لئے مختلف ریاستوں کے ایسے 142 ضلع مجسٹریٹوں (کلکٹروں) سے سنیچر کو بات چیت کی جو مختلف سرکاری اسکیموں کے نفاذ کے معاملے میں ایک دو پیمانوں میں پچھڑنے لگے ہیں اور انہیں اجتماعیت کے جذبہ سے کام کرکے مقررہ وقت میں ہدف مکمل کرنے کی ترغیب دی۔

...مزید دیکھیں
ممبئی:فلک بوس عمارت میں آتشزدگی،7 ہلاک، راحت کا کام جاری، ٹریفک متاثر

ممبئی:فلک بوس عمارت میں آتشزدگی،7 ہلاک، راحت کا کام جاری، ٹریفک متاثر

ممبئی، 22جنوری،(یواین آئی)جنوبی ممبئی کی گنجان آبادی والے علاقے تاردیو میں آج صبح بیسویں منزل پر لگی آگ کے نیتجے میں افراتفری مچ گئی ہے اور سات لوگوں کی موت کی اطلاع ہے جبکہ متعدد دھویں سے دم گھٹنے سے بیمار ہوگئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
ملک میں کووڈ-19 کی ویکسینیشن 161.81 کروڑ

ملک میں کووڈ-19 کی ویکسینیشن 161.81 کروڑ

نئی دہلی، 22 جنوری (یو این آئی) ہندوستان میں کووڈ-19 ویکسینیشن مہم کے 372 ویں دن ہفتہ کی شام تک کل 161.81 کروڑ ویکسین لگائی گئی ہیں۔

...مزید دیکھیں
دفعہ 370 کی منسوخی کے بعد کشمیر میں دہشت گردانہ حملوں میں آئی کمی، اقتدار میں عوامی   شراکت  داری میں  ہوا اضافہ: شاہ

دفعہ 370 کی منسوخی کے بعد کشمیر میں دہشت گردانہ حملوں میں آئی کمی، اقتدار میں عوامی شراکت داری میں ہوا اضافہ: شاہ

نئی دہلی، 22 دسمبر (یو این آئی) مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے ہفتہ کو وادی کشمیر میں آئین کے آرٹیکل 370 کی منسوخی کے بعد قانون و انتظام میں گراوٹ کے دعوے کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ وہاں پہلے کے مقابلے دہشت گردی اور واردات میں اموات میں کمی درج کی گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
شوپیاں تصادم : 2 مقامی جنگجو ہلاک،اسلحہ وگولہ بارود ضبط : پولیس ترجمان

شوپیاں تصادم : 2 مقامی جنگجو ہلاک،اسلحہ وگولہ بارود ضبط : پولیس ترجمان

سری نگر، 22 جنوری (یو این آئی) جنوبی ضلع شوپیاں کے کلہ بل گاوں میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ تصادم میں 2 مقامی جنگجو ہلاک ہوئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
منھ بھرائی کی سیاست نے لوگوں کو گمراہ کیا:شاہ

منھ بھرائی کی سیاست نے لوگوں کو گمراہ کیا:شاہ

میرٹھ:22جنوری(یواین آئی) مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے اترپردیش میں سال 2017 سے پہلے کی حکومتوں پر بدعنوانی، ذات پات اور منھ بھرائی کی سیاست کو فروغ دینے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ اس ریاست کو جان بوجھ کر پچھڑا بنائے رکھنے کے لئے ترقی کے نام پر لوگو ںکو گمراہ کیا گیا ہے۔

...مزید دیکھیں

فائنل میں سندھو کا سامنا ہوگا ہم وطن مالویکا سے

22 Jan 2022 | 10:28 PM

لکھنؤ، 22 جنوری (یو این آئی) سابق عالمی چمپئن پی وی سندھو اور نوجوان مالویکا بنسوڈ نے ہفتہ کو یہاں سید مودی انٹرنیشنل بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کے خواتین کے سنگلز فائنل میں داخلہ حاصل کرلیا۔

کانگریس سازش کے تحت پنجاب کا ماحول خراب کر رہی ہے: چڈھا

22 Jan 2022 | 11:53 PM

چنڈی گڑھ، 22 جنوری (یو این آئی) عام آدمی پارٹی (آپ) کے پنجاب امور کے شریک انچارج راگھو چڈھا نے کانگریس کے ریاستی صدر نوجوت سنگھ سدھو کے مشیر محمد مصطفیٰ کے ’’جھاڑو والو ں کو گھر میں گھس پر ماروں گا‘‘ پر ناراضگی ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ کانگریس کی سازش کے تحت انتخابات کے وقت ریاست کا ماحول خراب کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔