image
Thursday, Jan 21 2021 | Time 03:43 Hrs(IST)
International

روس کی راجدھانی ماسکو میں کورونا سے اب تک 8756 ہلاکتیں

روس کی راجدھانی  ماسکو میں کورونا سے اب تک 8756 ہلاکتیں

ماسکو،28 نومبر(اسپوتنک) عالمی وبا کورونا وائرس کے پھیلنے سے روس کے دارالحکومت ماسکو میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 76 مریضوں کی ہلاکت سے مجموعی تعداد 8756 ہوگئی۔
شہر کے کورونا وائرس رسپانس سینٹر نے جمعہ کے روز ایک بیان میں یہ اطلاع دی۔ انہوں نے کہا ’’کورونا وائرس نے اس شہر میں 76 افراد کو ہلاک کیا ہے ، جو کورونا وائرس کے ساتھ نمونیہ سے بھی متاثر ہوئے تھے‘‘۔
ایک روز قبل ماسکو میں 77 افرادنے اپنی جانیں گھنوائی تھیں۔
اسپوتنک،اظ

خاص خبریں
حکومت نے زرعی قانون کو ایک مقررہ مدت تک ملتوی کرنے کی تجویز پیش کی

حکومت نے زرعی قانون کو ایک مقررہ مدت تک ملتوی کرنے کی تجویز پیش کی

نئی دہلی، 20 جنوری (یو این آئی) حکومت نے آج کسانوں کی تنظیموں کو زرعی اصلاحات کے قوانین کو ایک مقررہ مدت کے لئے ملتوی کرنے کی تجویز پیش کی اور ایک کمیٹی کے ذریعہ مسائل کو حل کرنے پر زور دیا وزیر زراعت نریندر سنگھ تومر نے کسان تنظیموں اور حکومت کے مابین زرعی اصلاحات کے قوانین کو منسوخ کرنے اور کم از کم سہارا قیمت کو قانونی حیثیت دینے کے مطالبے کے لئے بدھ کے روز یہاں منعقدہ ایک میٹنگ میں ان قوانین کو ایک مقررہ مدت تک ملتوی کرنے اور اس کے دوران کمیٹی کے ذریعے مسائل حل کرنے کی تجویز پیش کی۔

...مزید دیکھیں
جوبائیڈن نے امریکہ کے 46 ویں صدر کے طور پر حلف لیا

جوبائیڈن نے امریکہ کے 46 ویں صدر کے طور پر حلف لیا

جوبائیڈن نے امریکہ کے 46 ویں صدر کے طور پر حلف لیا
 

۔

...مزید دیکھیں
اترپردیش ترقی کی جانب گامزن :نریندرمودی

اترپردیش ترقی کی جانب گامزن :نریندرمودی

وزیر اعظم نے پردھان منتری آواس یوجنا کے تحت اتر پردیش میں چھ لاکھ سے زیادہ مستحقین کو مالی امداد جاری کی
نئی دہلی، 20 جنوری (یو این آئی)وزیر اعظم نریندر مودی نے ویڈیو کانفرنس کے ذریعہ پردھان منتری آواس یوجنا گرامین کے تحت اتر پردیش میں چھ لاکھ سے زیادہ مستحقین کے ساتھ مکالمہ کیا اور انھیں مالی امداد جاری کی۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان اور سنگاپور نے سمندری  شعبے میں تعاون کے سمجھوتے پر دستخط کئے

ہندوستان اور سنگاپور نے سمندری شعبے میں تعاون کے سمجھوتے پر دستخط کئے

نئی دہلی، 20 جنوری (یو این آئی) ہندوستانی بحریہ نے سنگاپور بحریہ کے ساتھ ’سب میرین ریکسیو اسپورٹ اینڈ کارپوریشن‘ شعبے میں ایک سمجھوتے پر دستخط کئے ہیں وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ اور سنگا پور وزیر دفاع ڈاکٹر این جی انگ ہین کے درمیان ورچوول طریقے سے ہوئے پانچویں مذاکرات کے بعد اس سمجھوتے پر دستخط کئے گئے۔

...مزید دیکھیں
خفیہ اطلاع  کے لیک ہونے پر مودی کو وضاحت پیش کرنی چاہئے: کانگریس

خفیہ اطلاع کے لیک ہونے پر مودی کو وضاحت پیش کرنی چاہئے: کانگریس

نئی دہلی ، 20 جنوری (یواین آئی) کانگریس نے بالاکوٹ ہوائی حملے کو قومی سلامتی کے لئے سنگین خطرہ قرار دیتے ہوئے اس پورے واقعہ کی تحقیقات کا مطالبہ کیا اور کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کو ملک کے وقار پر لگے یہ داغ دھونے کے لئے سامنے آنا چاہئے سینئر کانگریس لیڈران اور سابق مرکزی وزراء اے کے انٹونی ، غلام نبی آزاد ، سشیل کمار شنڈے ، سلمان خورشید اور پارٹی کے ترجمان پون کھیڑا نے بدھ کو یہاں کانگریس ہیڈ کوارٹر میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ صحافی ارنب گوسوامی اور بی اے آر سی ، نجی نیوز چینلز کی ریگولیٹری اتھارٹی بی اے آرسی کے سابق چیف ایکزی کیٹیو افسر پارتھیو داس گپتا کے درمیان بالاکوٹ ہوائی حملے کے سلسلے میں جو وائٹس ایپ چیٹ سامنے آئے ہیں وہ قومی سلامتی کے لئے سنگین خطرہ ہے اور اس پورے معاملے کی فوری جانچ ہونی چاہئے۔

...مزید دیکھیں
لکھنؤ میں چوبیسویں ’’ہنر ہاٹ‘‘ کا انعقاد کیا جائے گا

لکھنؤ میں چوبیسویں ’’ہنر ہاٹ‘‘ کا انعقاد کیا جائے گا

نئی دہلی، 20 جنوری (یو این آئی) اقلیتی امور کی مرکزی وزارت کی جانب سے ملک کے دست کاروں اور کاریگروں کو دیسی مصنوعات مہیا کرانے کے اپنے شاندار سفر کو آگے بڑھاتے ہوئے ، 24 ویں’’ہنر ہاٹ‘‘ کا انعقاد ’’ووکل فار لوکل‘‘ تھیم کے ساتھ اترپردیش کے لکھنٔو میں 22 جنوری سے چار فروری تک کیا جائے گا اقلیتی امور کی وزارت کی طرف سے بدھ کے روز جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ملک کے 31 ریاستوں / مرکزی علاقوں کے دستکاروں کی ملکی مصنوعات کے ساتھ تقریباً 500 ہنر کے استاد شامل ہو رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں
ہائی کورٹ کے حکم کو چیلنج دینے والی دو درخواستوں کا تصفیہ

ہائی کورٹ کے حکم کو چیلنج دینے والی دو درخواستوں کا تصفیہ

نئی دہلی ، 20 جنوری (یواین آئی) سپریم کورٹ نے بدھ کو عام سماعت کی بحالی کے لئے دہلی ہائی کورٹ کے حکم کو چیلنج دینے والی دو درخواستیں نمٹا دیں چیف جسٹس شرد اروند بوبڈے کی سربراہی میں بنچ نے سینئر ایڈووکیٹ کپل سبل کے اس دلیل کے بعد درخواستوں کو نمٹا دیا کہ اس سلسلے میں آج دہلی ہائی کورٹ کے رجسٹرار جنرل کے ساتھ ایک اجلاس ہونا تھا۔

...مزید دیکھیں
سوشانت سنگھ راجپوت کا ڈانسر سے اداکار تک کا سفر

سوشانت سنگھ راجپوت کا ڈانسر سے اداکار تک کا سفر

20 Jan 2021 | 4:24 PM

ممبئی ، 19 جنوری (یواین آئی) بطور ڈانسر کیریئر کا آغاز کرنے والے سوشانت سنگھ راجپوت نے ٹی وی انڈسٹری کے ساتھ ساتھ فلم انڈسٹری میں بھی اپنی زبردست اداکاری سے سامعین کا دل جیت لیا سوشانت سنگھ راجپوت 21 جنوری 1986 کو بہار کے پٹنہ میں پیدا ہوئے تھے۔ سوشانت نے ابتدائی تعلیم پٹنہ کے سینٹ کیرنس ہائی اسکول سے شروع کی۔ سوشانت نے دہلی کے کولاچی ہنسراج ماڈل اسکول سے اپنی مزید تعلیم مکمل کی۔ انہوں نے دہلی کالج آف انجینئرنگ سے مکینیکل انجینئرنگ کی تعلیم حاصل کی۔ سوشانت فلمی دنیا میں کیریئربنانا چاہتے تھے اور اپنے خوابوں کو سچ کرنے کے لئے ممبئی چلے آئے۔

...مزید دیکھیں
راجستھان کے کانگریس ایم ایل اے گجیندر سنگھ شیخاوت کا انتقال

راجستھان کے کانگریس ایم ایل اے گجیندر سنگھ شیخاوت کا انتقال

20 Jan 2021 | 10:35 PM

جے پور، 20 جنوری (یواین آئی) راجستھان کے ادے پور ضلع کے ولبھ نگر اسمبلی حلقہ سے کانگریس کے ایم ایل اے گجندر سنگھ شیخاوت کا آج صبح انتقال ہوگیا وہ 48 برس کے تھے انہوں نے صبح تقریبا 5 بجے دہلی کے آئی ایل بی ایس اسپتال میں آخری سانس لی۔ مسٹر شیخاوت ایک ماہ سے زیادہ عرصے سے دہلی میں زیر علاج تھے۔ انہیں جگر کی تکلیف کے بعد آئی ایل بی ایس اسپتال میں بھرتی کرایا گیا تھا۔ ان کی کورونا جانچ رپورٹ بھی ایک بار مثبت پائی گئی تھی لیکن بعد میں وہ کورونا سے ٹھیک ہوگئے تھے۔

image