image
Saturday, Dec 10 2022 | Time 07:11 Hrs(IST)
International

ملائیشیاکے اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم 10 ویں نئے وزیراعظم منتخب

ملائیشیاکے  اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم  10 ویں نئے وزیراعظم منتخب

کوالالمپور، 24 نومبر (یو این آئی) ملائشیا میں طویل عرصہ تک اپوزیشن رہنما رہنے والے مسلم جمہوریت پسند انور ابراہیم ملک کے نئے وزیر اعظم منتخب ہوگئے جس کے بعد کافی دنوں سے جاری سیاسی تعطل ختم ہوگیا غیر ملکی خبر رساں ایجنسی ’اے ایف پی‘ کے مطابق سابق وزیر اعظم کا تختہ الٹنا انور ابراہیم کے لیے ایک ہنگامہ خیز سیاسی زندگی کا احاطہ کرے گا جنہوں نے نہ انور ابراہیم کو نہ صرف اقتدار سے دور رکھا بلکہ انہیں بدعنوانی جیسے الزامات کے تحت جیل بھی پہنچایا۔
ڈان کی ایک رپورٹ کے مطابق ملائیشیا کے بادشاہ شاہ السلطان عبداللہ کے محل سے جاری ہونے والے بیان میں کہا گیا ہے کہ ’حکمران گھرانے کے افراد سے مشورے کے بعد بادشاہ نے انور ابراہیم کو ملائیشیا کے 10ویں وزیر اعظم کے طور پر مقرر کرنے کی منظوری دے دی ہے۔‘
وزارت عظمیٰ پر آنے کے بعد انور ابراہیم کے حامیوں میں خوشی کی لہر چھا گئی ہے جہاں کچھ شہریوں کا کہنا ہے کہ انور ابراہیم نے منصب پر آنے کے لیے سخت محنت کی ہے اور اب امید ہے کہ وہ بہتر کارکردگی دکھائیں گے اور اپنی قابلیت ثابت کریں گے۔انور ابراہیم کے اتحاد نے انتخابات میں اکثریت سے نشستیں حاصل کیں مگر جہاں اکثریت کے لیے 112 نشستیں درکار ہوتی ہیں ان میں سے انور ابراہیم کے کثیرالسانی اتحاد نے صرف 82 نشتیں حاصل کیں جبکہ سابق وزیر اعظم کے اتحاد نے 73 نشستیں حاصل کی ہیں۔
ملائشیا کے بادشاہ نے انور ابراہیم اور سابق وزیر اعظم محی الدین یاسین کو اپنے پاس طلب کیا۔
انور ابراہیم کے لیے وزارت عظمیٰ تک پہنچنے کا سفر 25 سال کی جدوجہد کا نتیجہ ہے جس میں مشکلات اور الجھنوں کا سامنا کرنا پڑا۔ماضی کے سرگرم طالب علم 1990 کی دہائی کے آخر میں مہاثر محمد کے وزیر خزانہ اور نائب وزیر اعظم کے طور پر اقتدار کے قریب تھے لیکن دونوں کے درمیان 1997-98 کے ایشیائی مالیاتی بحران سے نمٹنے کے طریقہ کار پر تلخ کلامی ہوئی جہاں سے دونوں الگ ہوگئے۔
انور ابراہیم کو 1999 میں بدعنوانی کے الزام میں 6 سال قید کی سزا سنائی گئی تھی اور پھر اس میں 9 سال سزا کا اضافہ کیا گیا تھا۔تاہم، ملائیشیا کی سپریم کورٹ نے 2004 میں ان کی سزا سے ایک کیس ختم کرکے انہیں رہا کرنے کا حکم دیا تھا۔
انور ابراہیم نے 2018 کے انتخابات میں پھر سے مہاثر محمد کے ساتھ اتحاد کیا جس کے بعد ان کے اتحاد کو تاریخی برتری حاصل ہوئی اسی طرح مہاثر محمد دوسری مرتبا وزیر اعظم منتخب ہوئے جہاں یہ معاہدہ کیا گیا تھا کہ بعدازاں وہ وزارت عظمیٰ کا منصب انور ابراہیم کے حوالے کریں گے۔
مہاثر محمد نے معاہدہ کی خلاف ورزی کرتے ہوئے وزارت عظمیٰ کا منصب ان کے حوالے نہیں کیا جس کے بعد 22 ماہ میں ان کا اتحاد اختتام کو پہنچا۔
تسمانیہ یونیورسٹی میں ایشین اسٹڈیز کے پروفیسر جیمز چن نے بتایا کہ اس اعلان کا بین الاقوامی سطح پر خیر مقدم کیا جائے گا کیونکہ انورابراہیم دنیا بھر میں ایک مسلم جمہوریت پسند کے طور پر جانے جاتے ہیں۔پروفیسر نے کہا کہ انور ابراہیم کے لیے سب سے بڑا چیلنج عالمی وبا کورونا وائرس کے بعد سکڑتی معیشت کو بہتر بنانا ہے۔
یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
سپریم کورٹ نے مذہبی جلوس  سے متعلق  درخواست مسترد  کی

سپریم کورٹ نے مذہبی جلوس سے متعلق درخواست مسترد کی

نئی دہلی، 09 دسمبر (یو این آئی) سپریم کورٹ نے جمعہ کے روز تیستا سیتلواڑ کی قیادت والی سٹیزن فار جسٹس اینڈ پیس کی طرف سے دائر کی گئی ایک مفاد عامہ کی درخواست جمعہ کے روز مسترد کردی جس میں ملک بھر میں مذہبی ’ شوبھایاتراؤں ‘ کے سخت ضابطے کی مانگ کی گئی تھی چیف جسٹس ڈاکٹر دھننجے یشونت چندرچوڑ کی سربراہی والی بنچ نے کہا کہ یہ پی آئی ایل کس بارے میں ہے؟ ہم معذرت خواہ ہیں۔

...مزید دیکھیں
اپوزیشن کی مخالفت کے باوجود راجیہ سبھا میں یکساں سول کوڈ بل پیش کیا گیا

اپوزیشن کی مخالفت کے باوجود راجیہ سبھا میں یکساں سول کوڈ بل پیش کیا گیا

نئی دہلی، 09 دسمبر (یو این آئی) اپوزیشن پارٹیوں کی زبردست مخالفت کے باوجود غیر سرکاری بل 'ہندوستان میں یکساں سول کوڈ 2022' جمعہ کو راجیہ سبھا میں پیش کیا گیا اس بل کو پیش کرنے کے لیے بھارتیہ جنتا پارٹی کے کروری لال مینا کی طرف سے لائی گئی تحریک کے حق میں 63 اور مخالفت میں 23 ووٹ پڑےترنمول کانگریس، بیجو جنتا دل اور وائی ایس آر سی پی کے اراکین نے تقسیم سے پہلے کچھ کہے بغیر ایوان سے واک آؤٹ کیا۔

...مزید دیکھیں
حکومت چین کے معاملے پر بحث سے بھاگ رہی ہے: کانگریس

حکومت چین کے معاملے پر بحث سے بھاگ رہی ہے: کانگریس

نئی دہلی، 9 دسمبر (یو این آئی) کانگریس نے کہا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور ان کی قیادت والی حکومت چین کی سرحد پر حقیقی صورتحال اور اس کی طرف سے کی جا نے وال در اندازی کے سلسلے میں پارلیمنٹ میں بحث کرنے سے بھاگ رہی ہے کانگریس کے کمیونی کیشن ڈپارٹمنٹ کے انچارج جے رام رمیش نے جمعہ کو یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ حکومت تب سے ہندوستان-چین مسئلہ کو نظر انداز کر رہی ہے۔

...مزید دیکھیں
ملک میں اناج کی کوئی کمی نہیں : گوئل

ملک میں اناج کی کوئی کمی نہیں : گوئل

نئی دہلی، 09 دسمبر (یو این آئی) کامرس اور صنعت کے مرکزی وزیر پیوش گوئل نے جمعہ کو راجیہ سبھا کو یقین دلایا کہ ملک میں اس وقت اناج کی کوئی کمی نہیں ہے اور آنے والے برسوں میں بھی کوئی کمی نہیں ہوگی جمعہ کو راجیہ سبھا میں وقفہ سوالات کے دوران ضمنی سوالات کا جواب دیتے ہوئے مسٹر گوئل نے کہا کہ ملک میں اس وقت اناج کی کوئی کمی نہیں ہے اور آنے والے برسوں میں بھی کوئی کمی نہیں ہوگی۔

...مزید دیکھیں
کمل ناتھ نے سونیا کو سالگرہ کی مبارکباد دی

کمل ناتھ نے سونیا کو سالگرہ کی مبارکباد دی

بھوپال، 9 دسمبر (یو این آئی) کانگریس کی مدھیہ پردیش یونٹ کے صدر کمل ناتھ نے پارٹی صدر سونیا گاندھی کو ان کی سالگرہ کی مبارکباد دی ہے مسٹر کمل ناتھ نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ کانگریس پارٹی کی سپریم لیڈر، ہندوستانی سیاست میں قربانی کا مجسمہ اور ہندوستان کی جمہوریت کو ایک نئی سمت دینے والی محترمہ گاندھی کو سالگرہ کی مبارکباد۔

...مزید دیکھیں
دانش علی نے بیلٹ پیپرز کے ذریعے انتخابات کرانے کے لیے لوک سبھا میں پرائیویٹ ممبر بل پیش کیا

دانش علی نے بیلٹ پیپرز کے ذریعے انتخابات کرانے کے لیے لوک سبھا میں پرائیویٹ ممبر بل پیش کیا

نئی دہلی، 09 دسمبر (یو این آئی) بہوجن سماج پارٹی (بی ایس پی) کے رکن پارلیمنٹ کنور دانش علی نے ملک میں الیکٹرونک ووٹنگ مشینوں (ای وی ایم) کے بجائے روایتی بیلٹ پیپر کے ذریعے آزادانہ اور منصفانہ انتخابات کرانے کے لیے لوک سبھا میں ایک پرائیویٹ ممبر بل پیش کیا مسٹر دانش علی نے کہا کہ آزادانہ اور منصفانہ انتخابات کسی بھی قوم کی جمہوری اقدار کے لیے اہم ہوتے ہیں اس میں ایک منصفانہ، درست اور شفاف انتخابی عمل شامل ہے جس کی آزادانہ طور پر تصدیق کی جا سکتی ہے۔

...مزید دیکھیں
ٹرانسجینڈر کمیونٹی  نے راہل گاندھی کا یاترا  میں خیرمقدم

ٹرانسجینڈر کمیونٹی نے راہل گاندھی کا یاترا میں خیرمقدم

کوٹا، 9 دسمبر (یو این آئی) ٹرانسجینڈر(خواجہ سراؤں) کمیونٹی نے کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی کا جمعرات کو بھارت جوڑو یاترا کے ساتھ بھیم گنج منڈی پہنچنے پر تالیوں کی آواز کے ساتھ استقبال کیا اس موقع پر مسٹر گاندھی نے ٹرانسجینڈر کمیونٹی کے لوگوں کا ہاتھ ہلا کر استقبال قبول کیا کرم یوگی سیوا سنستھان کے زیر اہتمام ٹرانسجینڈر کمیونی کی تارا دیوی راجپوروہت کے نمائندے جنوبی ٹرانسجینڈر سربراہ رینا دیدی گروپ نے بھیم گنج منڈی تھانے کے باہر بھارت جوڑو یاترا میں راہل گاندھی کا گرمجوشی سے خیر مقدم کیا۔

...مزید دیکھیں

حیدرآباد نے بنگال کو شکست دے کر سرفہرست مقام حاصل کیا

09 Dec 2022 | 11:51 PM

حیدرآباد، 09 دسمبر (یو این آئی) اپنے ہوم گراؤنڈ اور ہجوم کا بھرپور فائدہ اٹھاتے ہوئے حیدرآباد ایف سی نے جمعہ کو انڈین سپر لیگ (آئی ایس ایل) میں ایسٹ بنگال ایف سی کو 2-0 سے شکست دے کر پوائنٹس ٹیبل میں دوبارہ سرفہرست مقام حاصل کرلیا۔

سدا بہار اداکار اشوک کمار  فلم انڈسٹری کے پہلے اینٹی ہیرو تھے

سدا بہار اداکار اشوک کمار فلم انڈسٹری کے پہلے اینٹی ہیرو تھے

09 Dec 2022 | 5:53 PM

ممبئی، 9 دسمبر(یو این آئی) بالی ووڈ اداکار اشوک کمار کی شبیہ اگرچہ ایک سدا بہار اداکار کی رہی ہے وہ فلم انڈسٹری کے پہلے ایسے اداکار رہے جنہوں نے اینٹی ہیرو کا کردار بھی ادا کیا تھا۔

اگر ایک چوراہے پر شرارت کی تو اگلے چوراہے پر پولیس آپ کو ڈھیر کردے گی: یوگی

اگر ایک چوراہے پر شرارت کی تو اگلے چوراہے پر پولیس آپ کو ڈھیر کردے گی: یوگی

09 Dec 2022 | 11:30 PM

کانپور، 09 دسمبر (یو این آئی) مجرموں کو اصلاح کی تنبیہ کرتے ہوئے اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جمعہ کو کہا کہ اگر کوئی مجرم ایک چوراہے پر شرارت کرتا ہے تو پولیس اسے اگلے چوراہے پر ڈھیر کرچکی ہوگی کانپور میں ترقیاتی منصوبوں کا تحفہ دینے آئے مسٹر یوگی نے روشن خیال لوگوں کی کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ٹیکنالوجی کے استعمال سے عام شہری کی زندگی کو آسان اور سادہ بنایا جا سکتا ہے۔ ہمارے شہروں کو محفوظ بنانے کے لیے انٹیگریٹڈ ٹریفک مینجمنٹ سسٹم کو اس سے جوڑنے کا منصوبہ ہے۔ 18 شہروں کے ٹریفک سسٹم کو آئی سی سی سی سے منسلک کیا جا رہا ہے۔

ہدف دنیا میں نمبر ایک بننا ہے: پرگیانانند

07 Dec 2022 | 7:59 PM

چنئی، 07 دسمبر (یو این آئی) نوجوان شطرنج کھلاڑی اور گرینڈ ماسٹر آر. پرگیانانند نے بدھ کو کہا کہ ان کا ہدف دنیا میں نمبر ایک بننا ہے اور وہ اسے حاصل کرنے کے لیے سخت محنت کریں گے۔

...مزید دیکھیں

کرتار پور گوردوارہ جانے والوں کو فیس میں چھوٹ ملے

09 Dec 2022 | 2:17 PM

نئی دہلی، 9 دسمبر (یو این آئی) عام آدمی پارٹی نے جمعہ کو حکومت سے پاکستان میں واقع کرتار پور گوردوارہ جانے والے یاتریوں کے لئے 20 ڈالر فیس معاف کرنے اور پاسپورٹ کی جگہ آدھار جیسے کسی بھی شناختی کارڈ کو تسلیم کرنے کی اپیل کی۔

...مزید دیکھیں
image