image
Tuesday, Jul 16 2019 | Time 10:08 Hrs(IST)
  • کیلیفورنیا گیس دھماکے میں ایک شخص ہلاک، 15 زخمی
  • بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے
  • عراق میں دو بم دھماکوں میں ایک ہلاک، 25 زخمی
  • ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ظریف
  • انڈونیشیا کے بالی میں 5 7 شدت کا زلزلہ
  • امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس
  • افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک
National

کانگریس کی پریس کانفرنس میں نوجوان نے لگائے نعرے

کانگریس کی پریس کانفرنس میں نوجوان نے لگائے نعرے

نئی دہلی، 15 مئی (یو این آئی) کانگریس ہیڈکوارٹر میں منعقد پریس کانفرنس میں بدھ کو اس وقت عجیب وغریب صورت حال پیدا ہوگئی جب بھارتیہ جنتا پارٹی کا ایک مبینہ حامی قومی جھنڈا لہراتے ہوئے ’بھارت مات کی جے‘ اور’وندے ماترم‘ کے نعرے لگانے لگا۔
کانگریس ترجمان پون کھیڑا نے بدھ کو پارٹی کی معمول کی پریس بریفنگ میں اترپردیش کے رائے بریلی میں راج مارگ پر کانگریس ایم ایل اے کے اغوا کے معاملے میں وزیراعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی نکتہ چینی کی اور انہیں ’اجے سنگھ بشٹ‘ کہہ کر پکارا۔ اسی دوران اچانک نچکیتا واہلیکر نام کا ایک نوجوان سامنے آیا اور یوگی کو اجے سنگھ بشٹ کہنے پر اعتراض کرنے لگا۔
ہاتھوں میں بڑے بڑے ردرراکش باندھے نوجوان نے اسی درمیان کیمروں کی طرف منھ کیا اور دونوں ہاتھوں سے جھنڈا پکڑ کر ’بھارت ماتا کی جے‘ اور ’وندے ماترم‘ کے نعرے لگانے لگے۔ کانگریس کے کچھ لوگ اسے پکڑ کر باہر لے گئے۔ کانگریس ہال کے باہر نوجوان نے کیمروں کے سامنے کہا کہ وہ مہاراشٹر کےرہنے والا ہے۔ وہ دیش بھکت ہے۔ یہ پوچھنے پر کہ وہ بی جے پی حامی ہیں اور یا کانگریس کارکن، وہ جواب دیتا اسے پہلے ہی سلامتی اہلکاروں نے اسے جبرا کانگریس ہیڈکوارٹر سے باہر لے جانے لگے۔
یو این آئی۔ ظ ا

خاص خبریں

بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے

بلیا، 16 جولائی ( یواین آئی) اترپردیش کے ضلع بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں ڈوبنے سے ایک لڑکی اور لڑکے کی ڈوبنے سے موت ہو گئی ۔

...مزید دیکھیں
ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

تہران، 16 جولائی (اسپوتنک) ایرانی وزیر خارجہ محمد جواد ظریف نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ہیں بلکہ اس کے اتحادی ایسا چاہتے ہیں ۔

...مزید دیکھیں
افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

کابل، 16 جولائی (سپوتنك) افغانستان میں فوج کے خصوصی گروپ کی جانب سے چلائی گئی مہمات اور فضائی حملوں میں کم از کم 11 طالبان جنگجو ہلاک ہوگئے ۔

...مزید دیکھیں
انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

جکارتہ، 16 جولائی (سپوتنك) انڈونیشیا کے بالی جزیرہ میں منگل کو زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے۔

...مزید دیکھیں
امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی   تجویز  پیش کرے گا فرانس

امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس

دمشق، 16 جولائی (سپوتنك) امریکہ اور ایران کے درمیان کشیدگی کو کم کرنے کے لئے فرانس ایک تجویز تیار کر رہا ہے جس میں امریکہ سے ایران پر عائد پابندی ہٹانے کی اپیل کی گئی ہے ۔

...مزید دیکھیں
دہشت گردکوئی  بھی  ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

دہشت گردکوئی بھی ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی) حکومت نے دہشت گردی کو جڑ سے ختم کرنے کے عہد کا اعلان کرتے ہوئے لوک سبھا میں پیر کو بتایا کہ دہشت گردانہ سرگرمیوں کے مجرم کو بخشا نہیں جائے گا، بھلے ہی وہ کسی بھی ذات، مذہب، فرقہ یا خطے کا کیوں نہ ہو۔

...مزید دیکھیں
این آئی اے کو  غیر ملکی سرزمین پر  تحقیقات کا اختیار دینے والا  بل  لوک سبھا  میں منظور

این آئی اے کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کا اختیار دینے والا بل لوک سبھا میں منظور

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی)قومی جانچ ایجنسی (این آئی اے) کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کرنے کا اختیار دینے والا بل پیر کے روز لوک سبھا میں چھ کے مقابلے 278 ووٹوں سے منظورہوگیا۔

...مزید دیکھیں

اسٹوکس کے والد بھی مشترکہ چمپئن کے فیصلے کے حق میں

15 Jul 2019 | 7:46 PM

لندن، 15 جولائی (یو این آئی ) انگلینڈ کو کرکٹ تاریخ میں پہلی بار عالمی فاتح بنانے میں اہم کردار ادا کرنے والے نیوزی لینڈ نزاد کھلاڑی بین اسٹوکس کے والد جیرارڈ کا خیال ہے کہ یہ ٹرافي دونوں ہی ٹیموں میں شئی کی جانی چاہیے تھی۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image