image
Sunday, Jan 26 2020 | Time 05:36 Hrs(IST)
National

کیجریوال اناج منڈی جائے وقوعہ کی طرف روانہ ہوئے

کیجریوال اناج منڈی جائے وقوعہ  کی طرف روانہ ہوئے

نئی دہلی، 8 دسمبر ( یواین آئی) دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے اتوار کو رانی جھانسی روڈ کے نزدیک اناج منڈی میں ایک چار منزلہ عمارت میں شدید آگ لگنے سے 43 افراد کی موت پر افسوس کا اظہار کیا اور کہا کہ وہ جلد ہی جائے وقوعہ پر پہنچ رہے ہیں ۔ مسٹر کیجریوال نے ٹویٹ کر کے کہا’’بہت ہی دلبرادشتہ خبر، راحت و بچاؤ کاروائیاں جاری ہیں ۔فائر بریگیڈکا عملہ پوری کوشش کر رہا ہے ۔ زخمیوں کو اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے‘‘۔انہوں نے کہا’’میں جلد ہی جائے وقوعہ پر پہنچ رہا ہو ں ‘‘۔ اس کے علاوہ بھارتیہ جنتا پارٹی کے ریاستی صدر منوج تيواري اور شہری ترقی کے مرکزی وزیر ہردیپ پوری بھی جائے وقوعہ کے لئے روانہ ہو گئے ہیں۔ فائر بریگیڈ کے افسر کے مطابق واقعہ کی اطلاع صبح پانچ بجکر 20 منٹ کے قریب موصول ہوئی اور اس کے بعد فوری طور پر فائر بریگیڈ کی 25 سے زائد گاڑیوں کو موقع پر بھیجا گیا ۔ حادثے میں اب تک 43 افراد کی موت ہو چکی ہے اور مرنے والوں کی تعداد میں مزیداضافہ ہو سکتا ہے ۔
یواین آئی ۔ ک ج

خاص خبریں
ہندوستان اور برازیل نے 15 معاہدوں پر دستخط کئے

ہندوستان اور برازیل نے 15 معاہدوں پر دستخط کئے

نئی دہلی، 25 جنوری (یواین آئی) ہندوستان اور برازیل نے بایوایندھن اور دیسی گایوں کی نسل کے تحفظ سمیت باہمی تعاون کے 15 معاہدوں پر دستخط کئے اور اپنی سٹریٹجک شراکت کو وسیع کرنے کے ارادے سے ایک جامع لائحہ عمل کا اعلان کیا۔

...مزید دیکھیں
ہر کسی کو ووٹ ڈالنے کے حق کی اہمیت کو سمجھنا چاہیے: کووند

ہر کسی کو ووٹ ڈالنے کے حق کی اہمیت کو سمجھنا چاہیے: کووند

نئی دہلی، 25 جنوری (یو این آئی) صدر رام ناتھ کووند نے ہفتے کے روز کہا کہ ہندوستان میں آئین کے نافذ ہونے کے 70 سال بعد بھی کچھ افراد اپنے حق رائے دہی (ووٹ) کی اہمیت کو نہیں سمجھتے ہیں جبکہ پوری دنیا میں ہندوستان کے انتخابی اور جمہوری عمل کی شد ومد سےتعریف کی جاتی ہے۔

...مزید دیکھیں
فرنانڈس، جیٹلی، سشما کو پدم وبھوشن، مجموعی طورپر  141کو پدم ایوارڈ

فرنانڈس، جیٹلی، سشما کو پدم وبھوشن، مجموعی طورپر 141کو پدم ایوارڈ

نئی دہلی، 25جنوری (یو این آئی) سوشلسٹ لیڈر جاج فرنانڈیس، سابق مرکزی وزیر ارون جیٹلی اور محترمہ سشما سوراج (تینوں بعد از مرگ) اور مکہ باز ایم سی میری کوم سمیت مختلف شعبوں کی سات ہستیوں کو اس برس پدم وبھوشن سے نوازا جائے گا۔

...مزید دیکھیں
یوم جمہوریہ کے موقع پر 1040 افراد کوسروس میڈل

یوم جمہوریہ کے موقع پر 1040 افراد کوسروس میڈل

نئی دہلی ، 25 جنوری (یو این آئی) یوم جمہوریہ کے موقع پر 1040 افراد کو سروس میڈل سے نوازنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

...مزید دیکھیں
شاہین باغ  میں ملک مخالف سازش کے پختہ ثبوت: بی جے پی

شاہین باغ میں ملک مخالف سازش کے پختہ ثبوت: بی جے پی

نئی دہلی، 25 جنوری (یواین آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے کہا ہے کہ ملک کو نقصان پہنچانے کے لئے دہلی کے شاہین باغ میں رچی جارہی ملک مخالف سازش کے اس کے پاس پختہ ثبوت ہیں۔

...مزید دیکھیں
ملک کے باشندوں کوتقسیم، آئین میں کمزور کرنے کی سازش ہو رہی ہے: سونیا

ملک کے باشندوں کوتقسیم، آئین میں کمزور کرنے کی سازش ہو رہی ہے: سونیا

نئی دہلی، 25جنوری (یو این آئی) کانگریس کی صدر سونیا گاندھی نے ہفتے کے روز یوم جمہوریہ کےموقع پر ملک کے باشندوں کو مبارکباد دیتے ہوئے ملک کی معیشت اور روز گار کی صورتحال پر تشویش کرتے ہوئے الزام عائد کیا کہ ان تمام مسائل سے توجہ ہٹانے کے لیے ملک کو مذہب ، زبان اور صوبائیت کے نام پر تقسیم کرنے کی سازش کی جا رہی ہے۔

...مزید دیکھیں
لکشیہ کی شاندار کارکردگی، سگيارتو کی مسلسل تیسری جیت

لکشیہ کی شاندار کارکردگی، سگيارتو کی مسلسل تیسری جیت

25 Jan 2020 | 9:12 PM

چنئی، 25 جنوری (یو این آئی ) ٹومی سگيارتو اور ہندستان کے نوجوان کھلاڑی لکشیہ سین نے جمعہ کو جواہر لال نہرو اسٹیڈیم میں کھیلی جا رہی ا سٹار ا سپورٹس پریمیئر بیڈمنٹن لیگ (پی بی ایل ) کے پانچویں سیزن میں اپنے اپنے مقابلے جیتتے ہوئے اپنی ٹیم چنئی سپر اسٹارس کی بنگلور ریپٹرس کے خلاف واپسی کرا دی۔پہلا میچ ہارنے کے بعد چنئی دو پوائنٹس سے پچھڑ رہی تھی لیکن سگيارتو اور لکشیہ نے اپنے اپنے میچ جیت کر چنئی کو 3-2 سے آگے کر دیا۔ بنگلور نے پہلے ہی میچ کو اپنا ٹرمپ میچ بنایا تھا۔ یہ میچ مکسڈ ڈبلز زمرے کا میچ تھا جہاں چنئی کی جانب سے دھرو كپلا اور جیسك پگھ کورٹ پر اترے تھے۔ وہیں بنگلور سے وان ايوم هي اور پینگ سن چان کی جوڑی کورٹ پر اتری تھی۔

دلی کو بنائیں گے مثالی فٹ بال ریاست: شاجي

24 Nov 2019 | 6:19 PM

نئی دہلی، 24 نومبر (یو این آئی ) دہلی سوکر ایسوسی ایشن (ڈی ایس اے ) کے صدر شاجي پربھاكرن نے اس عہدے پر اپنے دو سال پورے کر لئے ہیں اور وہ دلی کو مثالی فٹ بال ریاست بنانے کے مقصد کی طرف تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔

image