image
Monday, Nov 30 2020 | Time 23:02 Hrs(IST)
  • دہلی کی سرحدوں پر کسانوں کا احتجاج چوتھے دن بھی جاری
  • مہاراشٹر کی سرمایہ کاری کو اترپردیش لے جانے کا منصوبہ: سچن ساونت
  • بنگال میں کئی ہفتے بعد ایک دن میں تین ہزار سے کم 2,617کورونا کے نئے معاملے سامنے آئے
  • وشوناتھ نااہل، وزیر نہیں بنایا جاسکتا
  • ہمیر پور میں ایس پی لیڈر کی خودکشی
  • کرناٹک میں کورونا کے فعال معاملات میں کمی
  • پرولیا ضلع میں مائونوازوں کے پوسٹر سے علاقے میں خوف وہراس
  • مقابلہ 'اذان ' پر شیوسینا اور بی جے پی میں لفظی جنگ چھڑی ؛ سینا نے ’اذان‘ کا موازنہ ’مہا آرتی‘ سے کیا
  • آندھرا میں کورونا سے ریکوری کی شرح 98فیصد سے زیادہ
  • آندھرا میں پنچایتی راج (ترمیمی) بل منظور
  • غزنی حملے کا ماسٹر مائنڈ اور چھ دیگر دہشت گرد فضائی حملے میں ہلاک
  • جموں و کشمیر میں پنچایت ایوارڈس قائم
  • پولیس کا کپوارہ میں ایک جنگجو اعانت کار کی گرفتاری کا دعویٰ
  • ملک میں فن واداکاری کو مذہب کا چشمہ لگانا غیرمناسب: نواب ملک
  • شاہراہ کو نقصان پہنچانے کے لیے حکومت ہریانہ پر معاملہ درج کیا جائے
National

دہلی ، کیرالہ میں کورونا کے سب سے زیادہ فعال معاملے

دہلی ، کیرالہ میں کورونا کے سب سے زیادہ فعال معاملے

نئی دہلی، 29 اکتوبر (یواین آئی) ملک میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 11 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ-19) کے زیر علاج مریضوں میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے ، جن میں بالترتیب دہلی اور کیرالہ اس سے سب سے زیادہ متاثر ہیں۔ جہاں 1505 اور 1103 معاملات میں اضافہ ہوا ہے۔
اعدادوشمار کے مطابق ، گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران دارالحکومت دہلی میں 1505 ، کیرالہ میں 1103 ، ہریانہ میں 562 ، چھتیس گڑھ میں 474 ، پنجاب میں 150 ، ہماچل پردیش میں 125 ، تلنگانہ میں 63 ، میزورم میں 43 ، گوا میں 18 ، دادر اور نگر حویلی میں 18 اور دمن اور دیو میں تین اور سکم میں صرف ایک کیس میں اضافہ ہوا ہے۔ ملک کی باقی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں اس عرصے کے دوران کورونا کی وبا کے زیر علاج مریضوں میں کمی دیکھنے میں آئی ہے۔
جمعرات کو وزارت صحت و خاندانی بہبود کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ، گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں کورونا کے 49،881 نئے کیس سامنے آئے ہیں اور اس سے متاثرہ افراد کی تعداد 80.40 لاکھ کو عبور کر چکی ہے۔ ملک میں وبا کے فعال معاملوں کی تعداد 7،116 سے کم ہو کر 6،03،687 ہوگئی ہے۔ وہیں، 517 مریضوں کی موت کے بعد ، ہلاک ہونے والوں کی تعداد 1،20،527 ہوگئی ہے۔
وزارت صحت کے ذریعہ آج جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ، ملک کی مختلف ریاستوں اور مرکزکے زیرانتظام علاقوں میں کورونا انفیکشن کی تعداد مندرجہ ذیل ہے۔
ریاست ........................ سرگرم ........ صحت مند ...... موت
انڈمان نکوبار ....... 192 .......... 4039 ....... 58
آندھرا پردیش ........... 26622 ..... 781509 ..... 6643
اروناچل پردیش ....... 2064 ....... 12480 ....... 36
آسام .................. 11803 ..... 192517 ...... 917
بہار .................... 8329 ..... 204178 .... 1069
چندی گڑھ ................... 629 ....... 13359 ...... 224
چھتیس گڑھ ............. 22167 ..... 157480 ..... 1936
دادرا اور نگر حویلی
دامان اور دیا ............ 51 ......... 3184 .......... 2
جاری۔یواین آئی۔اےایم۔

خاص خبریں
دہلی کی سرحدوں پر  کسانوں کا احتجاج چوتھے دن بھی جاری

دہلی کی سرحدوں پر کسانوں کا احتجاج چوتھے دن بھی جاری

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئي) تین نئے زراعتی قوانین کے خلاف پنجاب، ہریانہ سمیت متعدد ریاستوں کے ہزاروں کسانوں کا احتجاج دہلی کی سرحدوں پر آج چوتھے دن بھی جاری ہے پنجاب، ہریانہ ، اترپردیش اور اتراکھنڈ کے ہزاروں کسانوں نے دہلی کے ٹکری بارڈر اور سندھو سرحد کو مکمل طور پر جام کردیا ہے۔

...مزید دیکھیں
نئے زرعی قوانین کسانوں کے لئے سود مند:مودی

نئے زرعی قوانین کسانوں کے لئے سود مند:مودی

وارانسی:30نومبر(یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو نئے زرعی قوانین پر کسانوں کے احتجاج کے پیش پشت کارفرما اپوزیشن سیاسی پارٹیوں پر حملہ کرتے ہوئے کہا کہ نئے زرعی قوانین کسانوں کے فائدے کے لئے لائے گئے ہیں لیکن کچھ پارٹیاں ان قوانین کے سلسلے میں کسانوں کو گمراہ کررہی ہیں۔

...مزید دیکھیں
کسانوں کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا: راہل-پرینکا

کسانوں کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا: راہل-پرینکا

نئی دہلی،30 نومبر(یواین آئی) کانگریس کے سابق صدرراہل گاندھی اور پارٹی کے جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا نے الزام عائد کیا ہے کہ مودی سرکار کسانوں کا استحصال اور ان کی آواز کو دبا رہی ہے لیکن انہیں سمجھنا چاہئے کہ ان کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا مسٹر گاندھی اور مسز وڈرا نے کہا کہ یہ حکومت زبردستی کسانوں کی آوازو دبا رہی ہے لیکن وہ یہ بھول رہے ہیں کہ کسان کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا اور جب وہ گونجتی ہے تو اس کی باز گشت پورے ملک میں سنائی دیتی ہے۔

...مزید دیکھیں
کورونا بحران کے وقت بھی ملک کی ترقی کا  سفر نہیں رکا: شاہ

کورونا بحران کے وقت بھی ملک کی ترقی کا سفر نہیں رکا: شاہ

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے آج کہا کہ کورونا بحران کے مشکل دور میں بھی ملک کی ترقی کا سفر تھما نہیں ہے اور انہیں یقین ہے کہ جلد ہی ملک کی معیشت دوبارہ پٹری پر واپس آجائے گی مسٹر شاہ نے آج یہاں سے ویڈیو کانفرنس کے ذریعہ گجرات کے اپنے پارلیمانی حلقہ گاندھی نگر میں دو فلائی اوور برجوں کا افتتاح کیا۔

...مزید دیکھیں
کووڈ۔19کے خلاف ماسک سیکورٹی کوچ ہے: ہر ش وردھن

کووڈ۔19کے خلاف ماسک سیکورٹی کوچ ہے: ہر ش وردھن

نئی دہلی، 30نومبر (یو این آئی) صحت اور خاندانی فلاح وبہبود کے مرکزی وزیر ڈاکٹر ہرش وردھن نے پیر کو کہا کہ ماسک کو رونا وائرس سے یقینی سیکورٹی کوچ ہے اور معمولی احتیاط برت کر کورونا وائرس سے خود کو بچایا جاسکتا ہے ڈاکٹر ہرش وردھن نے آج پرانی دہلی ریلوے اسٹیشن پر دو ہزار سے زیادہ مسافروں اور دیگر لوگوں کے درمیان صابن اور ماسک تقسیم کئے۔

...مزید دیکھیں
حکومت کسانوں سے بلاشرط و تعصب کے بات چیت کرے گی: پوری

حکومت کسانوں سے بلاشرط و تعصب کے بات چیت کرے گی: پوری

نئی دہلی،30نومبر (یو این آئی) حکومت نے آج دہرایا کہ وہ تحریک چلارہے کسانوں سے بات چیت کرکے ان کے معاملات کو حل کرنا چاہتی ہے اور بات چیت کے لئے نہ کوئی شرط لگائی گئی ہے اور نہ ہی دل میں کوئی تعصب ہے شہری ترقیات کے مرکزی وزیر ہردیپ سنگھ پوری نے یہاں ایک پروگرام کے موقع پر نامہ نگاروں سے بات چیت میں کہا کہ وزیراعظم نریندر مودی کی حکومت کسانوں کے تمام مسائل حل کرنے اور ان کی فلاح وبہبود کے لئے پرعزم ہے۔

...مزید دیکھیں
یونیسکو گرو نانک کا پیغام کو دنیا کے کونے کونے تک پہنچائے گی

یونیسکو گرو نانک کا پیغام کو دنیا کے کونے کونے تک پہنچائے گی

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) حکومت نے گرو نانک دیو کے 551 ویں 'پرکاش پرو' پر سکھ برادری کی فلاح و بہبود کے لئے مودی سرکار کے اقدامات کے بارے میں ایک کتابچہ جاری کیا اور اعلان کیا ہے کہ اقوام متحدہ پہلے سکھ گرو کے پیغام کو مختلف زبانوں میں ترجمہ کرواکر اسے دنیا کے ہر کونے پہنچائے گی-
مرکزی شہری ترقی ، غربت کے خاتمے اور شہری ہوا بازی کے وزیر ہردیپ سنگھ پوری اور وزیر اطلاعات نشریات پرکاش جاوڈیکر نے ہندی ، انگریزی اور پنجابی زبان میں شائع ہونے والے اس کتابچے کو ایک مختصر تقریب میں جاری کیا۔

...مزید دیکھیں
کسانوں کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا: راہل-پرینکا

کسانوں کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا: راہل-پرینکا

30 Nov 2020 | 10:48 PM

نئی دہلی،30 نومبر(یواین آئی) کانگریس کے سابق صدرراہل گاندھی اور پارٹی کے جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا نے الزام عائد کیا ہے کہ مودی سرکار کسانوں کا استحصال اور ان کی آواز کو دبا رہی ہے لیکن انہیں سمجھنا چاہئے کہ ان کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا۔

نہرو گارڈن ہاکی ونگ کو فوراً شروع کیا جائے گا: سرندر سنگھ بھاپا

30 Nov 2020 | 8:04 PM

جالندھر ، 30 نومبر (یواین آئی ) سرجیت ہاکی سوسائٹی کے ڈائریکٹر (کوچنگ کیمپ) سریندر سنگھ بھاپا نے حکومت پنجاب سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ خواتین ہاکی کھلاڑیوں کی نرسری سمجھے جانے والے گورنمنٹ سینئر سیکنڈری اسکول ، نہرو گارڈن کے ہاکی ونگ کو فوری طور پر شروع کیا جائے۔

اے آر رحمان ہندوستان میں بافٹا کے سفیر مقرر

30 Nov 2020 | 3:53 PM

بنگلورو ، 30 نومبر (یو این آئی) برطانوی اکیڈمی آف فلم اینڈ ٹیلی ویژن آرٹس (بافٹا) نے پیر کو نیٹ فلکس کے تعاون سے درخواستوں کے افتتاح کا اعلان کرتے ہوئے ہندوستانی موسیقار اور گلوکار اے آر رحمان کو 2020-21 کے لئے اپنا سفیر مقرر کیا ہے۔

...مزید دیکھیں

مودی نے سیرم انسٹی ٹیوٹ میں کورونا ویکسین کے عمل کا جائزہ لیا

28 Nov 2020 | 8:20 PM

نئی دہلی، 28نومبر (یو این آئی) پورے ملک میں کورونا کی ویکسین کے انتظار کے درمیان وزیراعظم نریندر مودی نے ویکسین بنا رہی لیباریٹریوں میں شامل پنے میں واقع سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کا آج شام دورہ کیا اور سائنسدانوں سے اب تک ہوئی پیش رفت کے بارے میں معلومات لی۔

...مزید دیکھیں
image