image
Thursday, Dec 1 2022 | Time 04:41 Hrs(IST)
National

صحت سے متعلق خدمات کا بنیادی ڈھانچہ مضبوط کرنے کے لئے سیاسی عزم کی ضرورت

صحت سے متعلق خدمات کا بنیادی ڈھانچہ مضبوط کرنے کے لئے سیاسی عزم کی ضرورت

نئی دہلی، 24 نومبر (یو این آئی) صحت اور خاندانی بہبود کی مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر بھارتی پروین پوار نے ہندوستان میں صحت سے متعلق خدمات کا عوامی بنیادی ڈھانچہ مضبوط بنانے کے لیے سیاسی عہدبستگی پر زور دیتے کہا کہ اس کے لئے علاقائی، قومی اور بین الاقوامی سطح پر کوشش کرنے کی ضرورت ہوگی۔
صحت اور خاندانی بہبود کی مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر بھارتی پروین پوار نے آج عمان کے مسقط میں اینٹی مائیکروبیئل ریزسٹنس پر تیسری عالمی اعلیٰ سطحی کانفرنس میں وزارتی مکمل پینل سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ "اے ایم آر ایک نظر نہ آنے والی اور غیر مرئی وبائی بیماری ہے جسے صحت عامہ کی دیگر مسابقتی ترجیحات سے چھایا نہیں جا سکتا"۔ کانفرنس میں 15 سے زائد ممالک کے 22 شرکاء نے شرکت کی۔ اس تقریب میں چار اداروں کے ذریعے اے ایم آرپر کثیر فریقی شراکت داری پلیٹ فارم کے آغاز کا مشاہد ہ کیا گیا۔
اے ایم آر کے پھیلاؤ اور اس کے بعد کے مہلک اثرات پر زور دیتے ہوئے، انہوں نے روشنی ڈالی کہ اے ایم آر کو صحت، سیاسی اور اقتصادی اثرات کے ساتھ عالمی صحت کے خطرے کے طور پر تسلیم کیا جاتا ہے۔
ڈاکٹر پوار نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی، ڈبلیو ایچ او اور رکن ممالک کو اے ایم آر پر توجہ مرکوز کرنے پر مبارکباد دی، اور کہا، "یہ بات خوش آئند ہے کہ اے ایم آر کو اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی، ڈبلیو ایچ او اور رکن ممالک نے پہلے ہی ترجیح دی گئی ہے اور انہوں نے چار اداروں [ڈبلیو او ایچ او، کواڈریپیرٹائٹ [ایف اے او]]، عالمی ادارہ برائے جانوروں کی صحت [ڈبلیو او اے ایچ] اور اقوام متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام [یو این ای پی] کی کوششوں کی ستائش کی۔
اے ایم آر سے لڑنے میں ہندوستان کی طرف سے اٹھائے گئے اقدامات پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، صحت کے وزیر مملکت نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں، اے ایم آر سے نمٹنے کے لیے مختلف اقدامات کیے گئے ہیں۔ ہندوستان نے 2016 میں نئی دلی میں ایک اے ایم آر کانفرنس کا انعقاد کیا تھا۔ انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ قومی صحت کے ایجنڈے میں نمایاں طور پر اے ایم آر کی روک تھام ایک خصوصی ترجیح ہے اور مزید بتایا کہ بیداری اور صلاحیت کی تعمیر، لیبارٹری کو مستحکم کرنے، نگرانی، انفیکشن کی روک تھام اور کنٹرول، اینٹی مائکروبیل اسٹیوارڈشپ اور نئی ادویات پر تحقیق، تشخیص اور اختراعات کے ساتھ ساتھ اعلیٰ سطح پر سیاسی قوت ارادی کے ذریعے کئے گئے مختلف اقدامات کیے گئے ہیں۔
صحت کی مرکزی وزیر مملکت نے اس بات پر زور دیا کہ 11 رکن ملکوں کے وزرائے صحت نے 2011 میں اے ایم آر پر جے پور اعلامہ پر دستخط کیے تھے جو اے ایم آر کو پھیلنے سے روکنے کےلیے واحد صحت طریقۂ کار کی حمایت کرنے کے لیے ان کے سیاسی عزم کو اجاگر کرتا ہے۔
ڈاکٹر پوار نے اس وقت گلوبل اے ایم آر کانفرنس کی طرف سے شروع کی گئی رفتار اور 2024 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں اے ایم آر کے بارے میں آنے والی اعلیٰ سطحی میٹنگ کو ہم آہنگ کرنے کے لیے مزید کارروائی کی ضرورت پر زور دیا، جو تمام سطحوں پر سیاسی حمایت کو مضبوط کرنے کے لیے کام کرے گا۔
اس موقع پر ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر ٹیڈروس ادھانوم گھبریسس، اقوام متحدہ کے فوڈ اینڈ ایگریکلچر آرگنائزیشن کے ڈائریکٹر جنرل کیو ڈونگیو، سلطنت عمان کے وزیر صحت ڈاکٹر ہلال السبطی، زراعت، ماہی گیری ، دولت اور آبی وسائل کے وزیر سعود الحبسی اور نیدر لینڈ کے صحت ، بہبود اور کھیلوں کے وزیر ارنسٹ کیوپرز نے بھی تقریب میں شرکت کی۔
یواین آئی۔ م س

خاص خبریں
بلقیس بانو نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف درخواست دائر کی

بلقیس بانو نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف درخواست دائر کی

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) بلقیس بانو نے بدھ کو اپنی عصمت دری اور خاندان کے سات افراد کے قتل کے جرم میں عمر قید کی سزا پانے والے 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف نظر ثانی کی درخواست دائر کرتے ہوئے سپریم کورٹ سے رجوع کیا بلقیس بانو کی وکیل شوبھا گپتا نے کہا کہ انہوں نے سپریم کورٹ میں نظرثانی کی درخواست دائر کی ہے شوبھا نے کہاکہ "ہاں، ہم نے سپریم کورٹ میں نظرثانی کی درخواست دائر کی ہے۔

...مزید دیکھیں
دہلی میں 50 لاکھ جھگی میں رہنے والوں کو پکے گھر ملیں گے: پوری

دہلی میں 50 لاکھ جھگی میں رہنے والوں کو پکے گھر ملیں گے: پوری

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) دہلی میں میونسپل کارپوریشن کے انتخابات کے لیے ووٹنگ سے چار دن قبل آج یہاں مرکز میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) حکومت میں شہری ترقی اور غریبی کے خاتمے کے وزیر ہردیپ پوری نے اعلان کیا کہ 50 لاکھ سے زیادہ مزید کچی آبادیوں(جھگی میں رہنے والوں) کو ان کی جگہ پر پکے گھر دیے جائیں گے مسٹر پوری نے بی جے پی کے مرکزی دفتر میں منعقد ایک پریس کانفرنس میں یہ بھی کہا کہ قومی راجدھانی کی باز آباد کاری سے ایک کروڑ 35 لاکھ سے زیادہ لوگوں کو فائدہ پہنچے گا۔

...مزید دیکھیں
ریئر ایڈمرل گروچرن نے مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی

ریئر ایڈمرل گروچرن نے مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی

وشاکھاپٹنم، 30 نومبر (یو این آئی) ریئر ایڈمرل گروچرن سنگھ نے ریئر ایڈمرل سنجے بھلا سے مشرقی بحریہ کمان (ای این سی) کی سوارڈ آرم، مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی یہاں بحریہ کی ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ منگل کو نیول ڈاکیارڈ میں منعقدہ ایک شاندار تقریب میں ’ گارڈ آف چینج ‘ پر وگرام منعقد ہوا ریئر ایڈمرل گروچرن سنگھ کو یکم جولائی 1990 کو ہندوستانی بحریہ میں شامل کیا کیا تھا اور وہ گنری اور میزائل وارفیئر کے ماہر ہیں۔

...مزید دیکھیں
فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک: جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے

فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک: جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے

جموں،30 نومبر (یو این آئی) سینٹرل بیورو آف انوسٹی گیش (سی بی آئی) نے بدھ کے روز جموں وکشمیر کے جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر چھاپے مارے یہ چھاپے فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک کیس کے سلسلے میں مارے گئے ذرائع نے بتایا کہ سینٹرل بیورو آف انوسٹی گیش (سی بی آئی) نے بدھ کے روز فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک کیس کے سلسلے میں جموں وکشمیر کے جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر چھاپے مارے۔

...مزید دیکھیں
لوگوں نے عام آدمی پارٹی کو کارپوریشن میں منتخب کرنے کا ارادہ کرلیا: سسودیا

لوگوں نے عام آدمی پارٹی کو کارپوریشن میں منتخب کرنے کا ارادہ کرلیا: سسودیا

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے دعویٰ کیا کہ لوگوں نے رشوت ستانی کو روکنے کے لیے کارپوریشن میں ایک ایماندار عام آدمی پارٹی (اے اے پی) حکومت کو منتخب کرنے کا ارادہ کر لیا ہے۔

...مزید دیکھیں

اپریل تا اکتوبر مالیاتی خسارہ سالانہ تخمینہ کے 45.6 فیصد تک پہنچ گیا

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) ہندوستان کا مالیاتی خسارہ رواں مالی سال کے پہلے سات مہینوں یعنی اپریل سے اکتوبر 2022 کے دوران 7.54 لاکھ کروڑ روپے رہا، جو بجٹ میں تخمینہ لگائے گئے سالانہ تخمینہ کا 45.6 فیصد ہے۔

...مزید دیکھیں
ممتا بنرجی نے زمین پر بیٹھ کر گاؤں والوں کے ساتھ کھانا کھایا

ممتا بنرجی نے زمین پر بیٹھ کر گاؤں والوں کے ساتھ کھانا کھایا

کلکتہ30نومبر(یواین آئی) وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے حسن آباد میں گاؤں والوں کے ساتھ بیٹھ کر کھانا کھا یا اور ان کی شکایتیں سنیں، وزیرا علی کیلئے الگ سے کوئی کھانا تیار نہیں کیاگیا تھاحسن آباد کے کھا پوکور گاؤں کے لوگوں کے ذریعہ بنائے گئے چاول اور سالن کھا کر اپنا لنچ ختم کیا وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی سندربن کے دو روزہ دورے پر ہیں۔

...مزید دیکھیں
image