image
Tuesday, May 21 2024 | Time 10:04 Hrs(IST)
National

ہم تعلیم کے ذریعے ہی خواتین کی سماجی آزادی کو یقینی بنا سکتے ہیں: لوک سبھا اسپیکر

ہم تعلیم کے ذریعے ہی خواتین کی سماجی آزادی کو یقینی بنا سکتے ہیں: لوک سبھا اسپیکر

نئی دہلی ، 18 مارچ (یو این آئی) لوک سبھا کے اسپیکر اوم برلا نے آج دہلی یونیورسٹی کے دولت رام کالج کی طالبات سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ خواتین کی طاقت کا احترام ہندوستانی روایت اور ثقافت کا حصہ ہے۔ مہاتما جیوتیبا پھولے، ساوتری بائی پھولے، بابا صاحب امبیڈکر جیسے سماجی مصلحین کو یاد کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ خواتین کو بااختیار بنانے میں ان کے تعاون کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔
ہندوستان کی جدوجہد آزادی میں خواتین کے تعاون کو یاد کرتے ہوئے لوک سبھا کے اسپیکر نے کہا کہ ہندوستان کی آزادی کی تحریک میں خواتین نے اہم کردار ادا کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ درحقیقت یہ رانی لکشمی بائی تھیں جنہوں نے تحریک آزادی کی بنیاد رکھی۔ مسٹر برلا نے کہا کہ ہماری آزادی کی جدوجہد صرف خواتین کی بڑی تعداد میں شرکت سے ہی کامیاب ہو سکی ہے۔
آزادی کے بعد سے ملک کی ترقی میں خواتین کی بڑھتی ہوئی شراکت کا ذکر کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ آج ملک کی خواتین ہر میدان میں قائدانہ کردار ادا کر رہی ہیں۔ لڑاکا طیاروں سے لے کر سرحدی جنگوں تک، نیم فوجی دستے ہوں، ہر جگہ خواتین اگلے مورچوں پر کھڑی ہیں۔ مسٹر برلا نے کہا کہ سیلف ہیلپ گروپس (SHGs) کے ذریعے لاکھوں خواتین اپنی چھوٹی صنعتیں چلا کر معاشرے معاشرے کو بہتر بنانے میں اہم رول ادا کر رہی ہیں۔ انہوں نے اس بات پر خوشی کا اظہار کیا کہ جب بھی کسی بھی آل انڈیا سروس کے افسران تعلیمی دوروں کے لیے پارلیمنٹ آتے ہیں تو یہ دیکھا جاتا ہے کہ خواتین ٹرینیوں کی تعداد مردوں سے زیادہ ہے۔
لوک سبھا کے اسپیکر نے کہا کہ وقت کے ساتھ ساتھ خواتین کی سیاسی شرکت میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ جب ہمارا ملک آزاد ہوا تو ملک کی دستور ساز اسمبلی میں خواتین کی تعداد 15 تھی۔ جبکہ آج ہندوستان کی پارلیمنٹ میں 115 خواتین ملک کی نمائندگی کر رہی ہیں۔ اور آج 14 لاکھ سے زیادہ خواتین قیادت کر رہی ہیں اور دیہی سے شہری علاقوں تک تمام جمہوری اداروں میں معاشرے میں سماجی اور معاشی تبدیلیاں لا رہی ہیں۔ مسٹر برلا نے کہا کہ ملک خواتین پر مبنی ترقی کے وژن کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے اور اسے نئے ہندوستان کی خواتین کی طاقت پر بھروسہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ آج خواتین زندگی کے ہر شعبے میں جن کامیابیوں میں اپنا نام درج کروا رہی ہیں، ان سے یہ یقین ہوتا ہے کہ امرت کال میں ملک کی قراردادیں پوری ہوں گی۔
قوم کی تعمیر میں نوجوانوں کے کردار کا ذکر کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ نوجوان طاقت کو اپنی اختراع اور تخلیقی صلاحیتوں کے ساتھ اہم چیلنجوں کا سامنا ہے۔ , انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ ان کا ہر قدم معاشرے میں خواتین کو بااختیار بنانے کو یقینی بنانے کے لئے آگے بڑھنا چاہئے۔ انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ خواتین کی زندگیوں کو بہتر بنانے پر توجہ مرکوز کریں، خاص طور پر دیہی علاقوں میں رہنے والی خواتین کی زندگی کو بہتر بنانے لئے کام کرنا چاہئے۔
یو این آئی۔ ع خ
-xxx-

خاص خبریں
انڈونیشیا کے ڈیمپٹ میں 5.2 شدت کا زلزلہ: یو ایس جی سی

انڈونیشیا کے ڈیمپٹ میں 5.2 شدت کا زلزلہ: یو ایس جی سی

نیویارک، 21 مئی (یو این آئی) انڈونیشیا کے ڈیمپٹ سے 82 کلومیٹر جنوب میں پیر کو 19:42:15 بین الاقوامی وقت پر 5.2 شدت کا زلزلہ آیا۔

...مزید دیکھیں

کولمبیا میں دہشت گردانہ حملوں میں 2 پولیس افسران کی موت

بگوٹا، 21 مئی (یو این آئی) جنوب مغربی کولمبیا میں مورالس اور جامنڈی میونسپلٹی میں پیر کو ہونے والے دو دہشت گردانہ حملوں میں دو پولیس افسران ہلاک اور کئی دیگر زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
لوک سبھا انتخابات کے پانچویں مرحلے میں 57.47 فیصد ووٹنگ  درج کی گئی

لوک سبھا انتخابات کے پانچویں مرحلے میں 57.47 فیصد ووٹنگ درج کی گئی

نئی دہلی، 20 مئی (یو این آئی) لوک سبھا انتخابات کے پانچویں مرحلے میں مختلف علاقوں میں شدید گرمی اور گرمی کی لہر کے درمیان آج آٹھ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کی 49 سیٹوں پر اوسطاً 57.47 فیصد ووٹنگ ہوئی الیکشن کمیشن کے مطابق صبح 7 بجے سے شام 6 بجے تک ہونے والی ووٹنگ مجموعی طور پر پرامن رہی۔

...مزید دیکھیں
مودی ہمارے منشور کے بارے میں جھوٹ پھیلا رہے ہیں: کانگریس

مودی ہمارے منشور کے بارے میں جھوٹ پھیلا رہے ہیں: کانگریس

نئی دہلی، 20 مئی ( یو این آئی ) کانگریس نے کہا ہے کہ چار مرحلوں کے انتخابات میں اپنی یقینی شکست کو دیکھتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی پریشان ہو گئے ہیں اور پارٹی کے انتخابی منشور کے بارے میں مسلسل جھوٹ بول رہے ہیں کانگریس کے میڈیا انچارج پون کھیڑا نے پیر کو یہاں دہلی پردیش کانگریس ہیڈکوارٹر میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ مسٹر مودی کا دہلی کے لوگوں سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

...مزید دیکھیں
ایرانی صدرابراہیم رئیسی ساتھیوں سمیت ہیلی کاپٹر حادثے میں جاں بحق

ایرانی صدرابراہیم رئیسی ساتھیوں سمیت ہیلی کاپٹر حادثے میں جاں بحق

تہران، 20 مئی (یو این آئی) صدر ابراہیم رئیسی اور ایرانی وزیرخارجہ حسین امیر عبداللہیان ہیلی کاپٹر حادثے میں جاں بحق ہوگئے آج صبح حادثے کا شکار ہیلی کاپٹر کا ملبہ ملا تھا جس کے بعد ایرانی صدر اور ہیلی کاپٹر میں سوار افراد کے بچ جانے کی امیدیں دم توڑ گئیں تھیں غیر ملکی خبر رساں ایجنسی نے ایرانی میڈیا ’مہر‘ کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ ابراہیم رئیسی اور ایرانی وزیرخارجہ ہیلی کاپٹر حادثے میں جاں بحق ہوگئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
حکومت ہند نے ایران کے صدر کی ہیلی کاپٹر حادثہ میں موت پر ایک دن کے سرکاری سوگ کا اعلان کیا

حکومت ہند نے ایران کے صدر کی ہیلی کاپٹر حادثہ میں موت پر ایک دن کے سرکاری سوگ کا اعلان کیا

نئی دہلی ،20مئی (یواین آئی)حکومت ہند نے ایران کے صدر ابراہیم رئیسی اور وزیر خارجہ امیر عبداللہیان کی ایک ہیلی کاپٹر حادثہ میں ہوئی موت پر ایک دن کے سرکاری سوگ کا اعلان کیاہے مرکزی وزارت داخلہ نے پیر کےروز جاری ایک ریلیز میں کہاہے کہ حکومت ہندنے انکے احترام میں 21مئی بروز منگل کو ملک بھر میں ایک دن کے سرکاری سوگ کا فیصلہ کیاہے حکومت کے مطابق کل ملک بھر کی تمام سرکاری عمارتوں پر قومی پرچم سرنگوں رہے گا اور سرکاری طورپر کوئی تفریحی پروگرام منعقد نہیں ہوگا۔

...مزید دیکھیں
بی جے ڈی حکومت نے اوڈیشہ کو برباد کردیا: مودی

بی جے ڈی حکومت نے اوڈیشہ کو برباد کردیا: مودی

کٹک، 20 مئی (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو اوڈیشہ میں نوین پٹنائک کی قیادت والی بیجو جنتا دل (بی جے ڈی) حکومت کی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ مافیا راج اور بدعنوانی نے ریاست کو برباد کر دیا ہے اوڈیشہ میں اپنے تیسرے دور کی انتخابی مہم کے دوران کٹک کے مشہور بالی یاترا میدان میں وجے سنکلپ سماویش سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر مودی نے کہا کہ بی جے ڈی نے اپنے 25 سال کے اقتدار کے دوران صرف کوئلہ مافیا، ریت مافیا اور کان کنی مافیا کو فروغ دیا ہے جس سے ریاست کی بربادی ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں

بی سی سی آئی نے شمال مشرقی کی چھ ریاستوں میں انڈور کرکٹ ٹریننگ اکیڈمیوں کا سنگ بنیاد رکھا

20 May 2024 | 11:09 PM

نونگ پوہ، 20 مئی (یو این آئی) بی سی سی آئی کے صدر راجر بنی اور بی سی سی آئی سکریٹری جے شاہ نے پیر کو مشرقی ہندوستان کےمیگھالیہ، اروناچل پردیش، منی پور، میزورم، ناگالینڈ اور سکم کے لیے انڈور کرکٹ اکیڈمیوں کا سنگ بنیاد رکھا۔

فلم جولی ایل ایل بی تھری کے خلاف سماعت ہوئی

18 May 2024 | 4:27 PM

اجمیر، 18 مئی (یو این آئی) فلم جولی ایل ایل بی-3 کے خلاف ڈسٹرکٹ بار ایسوسی ایشن کے ممبروں کی طرف سے دائر ایک درخواست پر ہفتہ کو راجستھان کے اجمیر کی منصف نارتھ کورٹ میں سماعت ہوئی۔

...مزید دیکھیں
image