image
Tuesday, Jun 18 2024 | Time 15:31 Hrs(IST)
National

اقلیتی فلاح وبہبود وزارت کی مسلسل حج ایکٹ اور رول (ضابطہ) کی خلاف ورزی کے خلاف صدر جمہوریہ کو خط

اقلیتی فلاح وبہبود وزارت کی مسلسل حج ایکٹ اور رول (ضابطہ)  کی خلاف ورزی کے خلاف صدر جمہوریہ کو خط

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) مرکزی اقلیتی فلاح وبہبود وزارت کی مسلسل حج ایکٹ اور رول (ضابطہ) کی خلاف ورزی کے خلاف حج کمیٹی آف انڈیا کے سابق ممبر حافظ نوشاد احمد اعظمی نے خط لکھ کر ملک کی صدرجمہوریہ سے مداخلت کی اپیل کی ہے۔ اس کی کاپی مرکزی کابینہ سکریٹری اور وزارت کے سکریٹری کو بھی بھیجی ہے۔
انہوں نے آج یہاں جاری ایک بیان میں کہا کہ اسی کے تحت حج کمیٹی آف انڈیا میں ایکٹ کے مطابق مستقل طور سے سی ای او کی تقرری ہونی چاہیےتھی جو اب تک اس وزارت نے نہیں کی اور تقریبا 9 مہینہ سے وزارت کے ایک افسر کو اضافی چارج دےدیا ہے جبکہ ایکٹ کےمطابق اور عازمین حج کی ضرورت اور ملازمین کی ضرورت کے تحت مرکزی دفتر ممبئی میں مستقل طور سےافسران کی موجودگی ضروری ہے جو نہیں ہورہی ہے۔
رول اور ضابطہ کےمطابق دو دہائیوں سے 3 ڈپٹی سی او تعینات رہتے تھے جس میں ایک اکاونٹ کا کام دیکھتے تھے ایک انتظام کا اور ایک حج آپریشن کا کام دیکھتے تھے مگراس وقت صرف ایک ڈپٹی سی او تعینات ہیں جو وزارت کے افسر ہیں انھیں اضافی چارج دیا گیا ہے اس طرح اس ادارہ کو تہس نہس کرنے کےلیے وزارت آمادہ ہے۔
اس خط کی کاپی پریس کو جاری کرتے ہوئے مسٹر اعظمی نے کہا کہ حج ایکٹ 2002 اور یہ رول اس لیے بناتھا کہ ملک کے عازمین حج کےسفر کا انتظام کرنے میں آسانی ہو۔واضح رہے کہ سفر حج ایک مقررہ وقت پہ ہوتا ہے اور وہ سعودی حکومت کی گائڈ لائن پہ انتظامی محکمہ کام کرتے ہیں۔ انہوں نے خط میں لکھا ہے کہ حج کمیٹی آف انڈیا میں سی ای او کی ایکٹ کے مطابق مستقل طور سے تقرری نہ ہونے کی وجہ سے عازمین حج اور ملازمین کے مسائل حل کرنے میں تاخیر ہوتی ہے اور بہت سے مسائل جوں کا توں ہیں ۔ایکٹ میں صاف طور سے لکھا ہے کہ ڈیپوٹیشن پہ 3 برس کی مدت کےلیے سی ای او کی تقرری ہوگی اور ایک برس کےلیے مدت بڑھائی جاسکتی ہے اس طرح سے وزارت نے اپنے محکمہ کے افسر کو یہ چارج دے کر اس ادارہ پراجارہ داری قائم کررکھا ہے ڈپٹی سی او کی بھی مستقل طور سے تعیناتی نہ ہونے پر کام میں رکاوٹیں آرہی ہیں ۔
مسٹراعظمی نے کہاکہ حج 2024 کے لیے 9 مئی سے عازمین کا سفر شروع ہوچکا ہے اور حج 2025کے لیے اگست ماہ سے سفر حج کی تیاری شروع نہیں کی گئی تو حج 2025 کا انتظام کرنے میں پریشانیوں کا سامنا ہوگا۔ انھوں نے صدر جمہوریہ اور کابینہ سکریٹری اور سکریٹری سے عازمین کے مفاد میں انتخابات کے ضابطہ اخلاق ختم ہونے کے فوراً بعد حج کمیٹی آف انڈیا میں سی ای او اور 3 ڈپٹی سی ای او کی ایکٹ اور رول کے مطابق مستقل تقرری کرنے پر زور دیا ہے۔
یاد رہے کہ حج کمیٹی آف انڈیا جو جو ن ۲۰۲۰ سے نہیں ہے اس کی بھی ایکٹ کے مطابق تشکیل نہ کرکے وزارت نے اس ادارہ کی سالمیت کو ختم کررکھا ہے ۔
واضح رہے کہ چیف جسٹس آف انڈیا کی سربراہی والی بنچ نے 29 اپریل کو اپنے فیصلہ میں 31 اگست سے پہلےحج کمیٹی آف انڈیا کی تشکیل ایکٹ کے مطابق کرنے کےلیے وزارت کو سخت ہدایت دیا ہے ۔
یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
پرتشدد تصادم کے بعد اوڈیشہ کے بالاسور میں حکم امتناعی  نافذ

پرتشدد تصادم کے بعد اوڈیشہ کے بالاسور میں حکم امتناعی نافذ

بالاسور، 18 جون (یو این آئی) اوڈیشہ میں بالاسور ضلع انتظامیہ نے پیر کی آدھی رات سے پورے بالاسور میونسپلٹی علاقے میں غیر معینہ مدت کے لیے کرفیو نافذ کر دیا ہے انتظامیہ نے یہ قدم پیر کو دو کمیونٹیوں کے درمیان بڑے پیمانے پر تصادم کے بعد امن و امان برقرار رکھنے کے لیے اٹھایا ہے ضلعی انتظامیہ نے  حساس علاقوں میں انٹرنیٹ سروس بھی معطل کر دی ہے اور شورش زدہ علاقوں میں پولیس کی اضافی نفری تعینات کر دی گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
سپریم کورٹ نے نیٹ پر این ٹی اے، مرکز سے کہا کہ اگر کوئی غلطی ہوئی ہے تو اسے قبول کرکے  مناسب کارروائی کریں

سپریم کورٹ نے نیٹ پر این ٹی اے، مرکز سے کہا کہ اگر کوئی غلطی ہوئی ہے تو اسے قبول کرکے مناسب کارروائی کریں

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) سپریم کورٹ نے سنگین بے ضابطگیوں کے الزامات سے گھرے نیٹ یو جی 2024 کو منسوخ کرکے پھر سے کرائے جانے کے مانگ والی ایک عرضی پر منگل کو مرکزی حکومت اور نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (این ٹی اے) سے کہا کہ خواہ کسی بھی طرف سے 0.001 فیصد بھی لاپرواہی ہو، اسے قبول کریں اور طلبہ میں اعتماد پیدا کرنے کے لیے مناسب وقت پر مناسب کارروائی کرتے ہوئے اس معاملے سے پوری طرح نمٹا جانا چاہئے۔

...مزید دیکھیں
کانگریس قیادت جہاں انتخابات ہونے ہیں ان ریاستوں کے لیڈروں کے ساتھ اسٹریٹجک میٹنگ کرے گی : وینوگوپال

کانگریس قیادت جہاں انتخابات ہونے ہیں ان ریاستوں کے لیڈروں کے ساتھ اسٹریٹجک میٹنگ کرے گی : وینوگوپال

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) لوک سبھا انتخابات میں کامیابی سے حوصلہ افزا کانگریس کی مرکزی قیادت ان ریاستوں کے سینئر لیڈروں کے ساتھ اگلے ہفتے چار دن تک بات چیت کرے گی جہاں جلد اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں منگل کو یہ معلومات دیتے ہوئے کانگریس کے جنرل سکریٹری تنظیم کے سی وینوگوپال نے کہا کہ کانگریس صدر ملک ارجن کھڑگے اور سابق صدر راہل گاندھی متعلقہ ریاستوں کے ریاستی سطح کے لیڈروں کے ساتھ میٹنگ کریں گے اور وہاں کی صورتحال کا جائزہ لیں گے۔

...مزید دیکھیں
بھوپال میں 'چپکو تحریک' کے بعد تقریباً 29 ہزار درخت کاٹنے کی تجویز منسوخ

بھوپال میں 'چپکو تحریک' کے بعد تقریباً 29 ہزار درخت کاٹنے کی تجویز منسوخ

بھوپال، 18 جون (یو این آئی) اپنی ہریالی کے لیے پورے ملک میں مشہور مدھیہ پردیش کی راجدھانی بھوپال میں گزشتہ ایک ہفتے سے چل رہی 'چپکو تحریک' کے بعد مدھیہ پردیش ہاؤسنگ اینڈ انفراسٹرکچر بورڈ نے اپنی ایک متنازعہ اسکیم کو منسوخ کر دیا ہے۔

...مزید دیکھیں
وزیر زراعت شیوراج نے بدھنی اسمبلی سے استعفیٰ  دیا

وزیر زراعت شیوراج نے بدھنی اسمبلی سے استعفیٰ دیا

بھوپال، 18 جون (یو این آئی) مرکزی وزیر زراعت اور مدھیہ پردیش کے سابق وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان نے ریاست کی ودیشا پارلیمانی سیٹ سے رکن پارلیمنٹ منتخب ہونے کے بعد سیہور ضلع کی بدھنی اسمبلی سیٹ سے استعفیٰ دے دیا۔

...مزید دیکھیں
یادو آج شاہ کی نامزدگی میں شامل ہوں گے

یادو آج شاہ کی نامزدگی میں شامل ہوں گے

بھوپال، 18 جون (یو این آئی) مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ ڈاکٹر موہن یادو آج چھندواڑہ ضلع کی امرواڑہ اسمبلی سے بھارتیہ جنتا پارٹی کے امیدوار کملیش شاہ کی نامزدگی میں حصہ لیں گے۔

...مزید دیکھیں
اٹلی کے ساحل پر کشتی حادثے میں 11 افراد ہلاک، 60 لاپتہ

اٹلی کے ساحل پر کشتی حادثے میں 11 افراد ہلاک، 60 لاپتہ

روم، 18 جون (یو این آئی) اٹلی کے ساحل پر پیر کو دو کشتیوں کے حادثوں میں کم از کم 11 تارکین وطن کی موت اور 66 دیگر لاپتہ ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
image