image
Tuesday, Jul 16 2019 | Time 09:44 Hrs(IST)
  • بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے
  • عراق میں دو بم دھماکوں میں ایک ہلاک، 25 زخمی
  • ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ظریف
  • انڈونیشیا کے بالی میں 5 7 شدت کا زلزلہ
  • امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس
  • افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک
Others

کانگریس 23 مئی کی شکست سے ” نامدار“ کو بچانے کی تیاری میں مصروف: مودی

کانگریس 23 مئی کی شکست سے ” نامدار“ کو بچانے کی تیاری میں مصروف: مودی

دیو گھر 15 مئی ( یواین آئی) وزیراعظم نریندر مودی مرکز میں بھارتیہ جنتا پارٹی ( بی جے پی ) کی قیادت میں ایک بار پھر حکومت بننے کا دعویٰ کرتے ہوئے آج کہاکہ 23 مئی ( رائے شماری کا دن) کو ہار کے بعد ” نامدار‘ کو بچانے کیلئے کانگریس پارٹی میں بیٹھکیں شروع ہو گئی ہیں۔
مسٹر مودی نے یہاں کنڈا میں جھارکھنڈ سنتھال پرگنہ علاقے کی تین سیٹوںپر اپنے امیدواروں کی حمایت میں منعقد ایک انتخابی ریلی کو خطاب کرتے ہوئے کانگریس صدر راہل گاندھی کانام لئے بغیر ان پر جم کر حملہ کیا ۔ انہوںنے کہاکہ انیس مئی کو ساتویں اور آخری مرحلہ کا ووٹنگ ہونا ہے ۔ لیکن ووٹنگ سے قبل ہی کانگریس پارٹی میں بڑے بڑے اجلاس ہورہے ہیں تاکہ شکست کی ذمہ داری طے ہو اور اس شکست کیلئے نامدار کو بچایا جاسکے ۔
وزیراعظم نے کہاکہ ” کانگریس پارٹی مسلسل میٹینگیں کر رہی ہیں اور نامدار کو بچانے کیلئے حکمت عملی تیار کر رہی ہے ۔ تاکہ نامدار پر شکست کا اثر نہ پڑے “۔ انہوں نے کہاکہ کانگریس پارٹی میں ” شہید “ بننے کیلئے ہوڑ مچی ہوئی ہے ۔ ریلی میں پہنچی زبردست بھیڑ سے پرجوش مسٹر مودی نے کہاکہ اس اجلاس میں موجود لوگوں کی تعداد یہ بتانے کیلئے کافی ہے کہ 23 مئی کو کیا ہونے والا ہے ۔ انہوں نے کہاکہ ملک نے فیصلہ کر لیا ہے کہ 23 مئی کو ایک بار پھر مودی حکومت اقتدار میں واپس آئے گی ۔
جاری۔۔ یوین آئی۔قمر

خاص خبریں
ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے.ظریف

تہران، 16 جولائی (اسپوتنک) ایرانی وزیر خارجہ محمد جواد ظریف نے کہا ہے کہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ہیں بلکہ اس کے اتحادی ایسا چاہتے ہیں ۔

...مزید دیکھیں
افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک

کابل، 16 جولائی (سپوتنك) افغانستان میں فوج کے خصوصی گروپ کی جانب سے چلائی گئی مہمات اور فضائی حملوں میں کم از کم 11 طالبان جنگجو ہلاک ہوگئے ۔

...مزید دیکھیں
انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

انڈونیشیا کے بالی میں 5.7 شدت کا زلزلہ

جکارتہ، 16 جولائی (سپوتنك) انڈونیشیا کے بالی جزیرہ میں منگل کو زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے۔

...مزید دیکھیں

امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس

دمشق، 16 جولائی (سپوتنك) امریکہ اور ایران کے درمیان کشیدگی کو کم کرنے کے لئے فرانس ایک تجویز تیار کر رہا ہے جس میں امریکہ سے ایران پر عائد پابندی ہٹانے کی اپیل کی گئی ہے ۔

...مزید دیکھیں
دہشت گردکوئی  بھی  ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

دہشت گردکوئی بھی ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی) حکومت نے دہشت گردی کو جڑ سے ختم کرنے کے عہد کا اعلان کرتے ہوئے لوک سبھا میں پیر کو بتایا کہ دہشت گردانہ سرگرمیوں کے مجرم کو بخشا نہیں جائے گا، بھلے ہی وہ کسی بھی ذات، مذہب، فرقہ یا خطے کا کیوں نہ ہو۔

...مزید دیکھیں
این آئی اے کو  غیر ملکی سرزمین پر  تحقیقات کا اختیار دینے والا  بل  لوک سبھا  میں منظور

این آئی اے کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کا اختیار دینے والا بل لوک سبھا میں منظور

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی)قومی جانچ ایجنسی (این آئی اے) کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کرنے کا اختیار دینے والا بل پیر کے روز لوک سبھا میں چھ کے مقابلے 278 ووٹوں سے منظورہوگیا۔

...مزید دیکھیں
کرناٹک بحران:باغی اراکین اسمبلی کی عرضی پر منگل کو  سماعت کا امکان

کرناٹک بحران:باغی اراکین اسمبلی کی عرضی پر منگل کو سماعت کا امکان

نئی دہلی،15جولائی(یو این آئی) کرناٹک میں جاری سیاسی بحران کے درمیان ریاست کے پانچ باغی اراکین اسمبلی نے سپریم کورٹ میں عرضی دائر کی ہے جس پر منگل کو سماعت ہو سکتی ہے۔

...مزید دیکھیں

اسٹوکس کے والد بھی مشترکہ چمپئن کے فیصلے کے حق میں

15 Jul 2019 | 7:46 PM

لندن، 15 جولائی (یو این آئی ) انگلینڈ کو کرکٹ تاریخ میں پہلی بار عالمی فاتح بنانے میں اہم کردار ادا کرنے والے نیوزی لینڈ نزاد کھلاڑی بین اسٹوکس کے والد جیرارڈ کا خیال ہے کہ یہ ٹرافي دونوں ہی ٹیموں میں شئی کی جانی چاہیے تھی۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image