image
Monday, Nov 18 2019 | Time 09:59 Hrs(IST)
  • مودی نے کمل ناتھ کو سالگرہ پر مبارکباد دی
  • ایتھنز پولی ٹیکنیک بغاوت کی 46 ویں سالگرہ پر پولیس کے ساتھ تصادم
  • امریکہ نے کی ایران میں’ پرامن احتجاج‘ کی حمایت
Others

بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ملک : کانگریس

بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ملک : کانگریس

پٹنہ 16 اکتوبر ( یواین آئی ) بہار کانگریس نے عالمی بھوک انڈیکس میں ہندوستان کی قابل رحم صورتحال کو لیکر مرکز کی نریندر مودی حکومت پر حملہ کرتے ہوئے کہاکہ ملک بھکمری کے دہانے پر پہنچ گیا ہے ۔
بہارکانگریس اسمبلی کے لیڈر سدانند سنگھ نے یہاں کہاکہ نریندر مودی حکومت میں ہندوستان عالمی بھوک انڈیکس ( گلو بل ہنگر انڈیکس ) میں 102 مقام پیچھے چلا گیا ہے ۔
حیرت اس بات پر ہے کہ جس پاکستان کی سیاست کر کے بی جے پی دوبارہ اقتدار میں آئی وہ بھی ہندوستان سے بہتر حالت میں ہے ۔ اس انڈیکس میں پاکستان 94 مقام پر ہے ۔ ۔
مسٹر سنگھ نے حملہ کرتے ہوئے کہاکہ نہ صر ف پاکستان بلکہ سبھی پڑوسی جنوب ایشیائی علاقائی تعاون تنظیم ملکوںمیں ہندوستان نچلے مقام پر آگیاہے ۔ انہوںنے کہاکہ ایسا لگتا ہے کہ ملک بھوک مری کے دہانے پر پہنچ چکاہے ۔
کانگریس لیڈر نے کہاکہ برکس ( برازیل ، روس ، انڈیا ، چین اور ساﺅتھ افریقہ) کے باقی ملکوں سے بھی ہندوستان اس فہرست میں بہت پیچھے ہے ۔ انہوں نے کہاکہ ہندوستان کو موصول نمبرات30.3 ہے ۔ اس کا مطلب ہےکہ یہ بھوک سنگین بحران ہے ۔
مسٹر سنگھ نے کہاکہ یہ رپورٹ سال 2014-18 کے مابین مطالعہ ( اعداد و شمار ) پر مبنی ہے یعنی پورے طور سے یہ مودی حکومت کے مدت کار کی سیاہ حصولیابی ہے ۔ انہوںنے سوالیہ لہجے میں کہاکہ کیا بھارتیہ جنتا پارٹی ( بی جے پی ) ملک کے باشندوںکو بتائے گی کہ جس ملک نے اس پر اعتماد کر کے اسے اقتدار کی دہلیز پر پہنچایا اس ملک کی ایسی حالت کیوں بنائی ۔ کیا اسے مرکزی قیادت میں مزید برقرار رہنے کا اخلاقی جواز ہے ۔
یواین آئ۔قمر

خاص خبریں
کل جماعتی میٹنگ میں مودی نے اپوزیشن سےتعاون کی درخواست  کی

کل جماعتی میٹنگ میں مودی نے اپوزیشن سےتعاون کی درخواست کی

نئی دہلی، 17 نومبر ( یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر سے شروع ہو رہے پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے دوران اپوزیشن سے تعمیری تعاون دینے اور اس دوران زیادہ سے زیادہ قانون سازی سے متعلق اور دیگر کام کاج نمٹانے کی درخواست کی  پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی کی جانب سے اتوار کو یہاں بلایا گئی میٹنگ میں مسٹر مودی نے کہا کہ حکومت اپوزیشن سے زیادہ سے زیادہ تعاون کی توقع کرتی ہے  نئے چہروں کے ساتھ پارلیمنٹ میں نئی سوچ آئے گی، تب ہی نیا ہندوستان بنے گا۔

...مزید دیکھیں
سرمائی اجلاس کےہنگامہ خیز ہونے  کےآثار

سرمائی اجلاس کےہنگامہ خیز ہونے کےآثار

نئی دہلی، 17 نومبر(یو این آئی)پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کےدوران حذب مخالف جموں و کشمیر کی صورتحال، معاشی مندی (کساد بازاری)، مہنگائی، بے روزگاری، ماحولیاتی آلودگی اور کئی دیگر مسائل پر حکومت پر دباؤ بنانے کی کوشش کرے گا جس کے نتیجے میں پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے ہنگامہ خیز رہنے کا امکان ہے اس سیشن میں حکومت کا منصوبہ ہے کہ وہ شہری ترمیمی بل پیش کرے پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی کی جانب سے آج یہاں منعقد کل جماعتی اجلاس کے بعد اپوزیشن پارٹیوں کے لیڈروں نے کہا کہ سیشن کے دوران کشمیر کی صورتحال، وہاں کے رہنماؤں کی نظر بندی، مہنگائی، بے روزگاری، معاشی مندی اور ماحولیاتی آلودگی جیسے مسائل کو زوروشور سے اٹھایا جائے گا جبکہ وزیراعظم نریندر مودی نے اپوزیشن پارٹیوں سےسرمائی اجلاس کے دوران تخلیقی تعاون کرنے کی اپیل کی ہے۔

...مزید دیکھیں
جسٹس بوبڈے پیر کو 47ویں چیف جسٹس آف انڈیا کے طور پر حلف لیں گے

جسٹس بوبڈے پیر کو 47ویں چیف جسٹس آف انڈیا کے طور پر حلف لیں گے

نئی دہلی، 17نومبر (یو این آئی)سپریم کورٹ کےسب سے سینئر جسٹس شرد اروند بوبڈے پیر کو ملک کے 47ویں چیف جسٹس کے عہدے کا حلف لیں گے صدر رام ناتھ کووند راشٹرپتی بھون کے تاریخی دربار ہال میں حلف کی تقریب میں جسٹس بوبدے کو عہدے اور رازداری کا حلف دلائیں گے۔

...مزید دیکھیں
اجودھیا قضیہ: مسلم پرسنل لاء بورڈ کا نظر ثانی کی اپیل داخل کرنے کا فیصلہ

اجودھیا قضیہ: مسلم پرسنل لاء بورڈ کا نظر ثانی کی اپیل داخل کرنے کا فیصلہ

لکھنؤ:17 نومبر(یواین آئی)آل انڈیا مسلم پرسنل لاء بورڈ کی اتوار کو لکھنؤ میں ہوئی کل جماعتی میٹنگ کے بعد اعلان کیا ہے کہ بابری مسجد رام مندر متازع اراضی ملکیت معاملے میں سپریم کورٹ کے فیصلے پربورڈ نظر ثانی کی اپیل داخل کرے گا ساتھ ہی بورڈ نے بابری مسجد کی اصل زمین کے علاوہ دوسرے کسی مقام پر زمین کو لینے سے انکار کردیااجودھیا قضیہ کے بعد ریاستی راجدھانی میں ممتاز پی جی کالج میں بورڈ کی ہوئی ایمرجنسی میٹنگ کی صدرات بورڈ کے صدر مولانا رابع حسنی ندوی نےکی۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان اور امریکہ کا دفاعی تعاون کے فروغ پر تبادلہ خیال

ہندوستان اور امریکہ کا دفاعی تعاون کے فروغ پر تبادلہ خیال

نئی دہلی، 17 نومبر (یو این آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے آج بینکاک میں آسیان وزرائے دفاع کی میٹنگ  پلس (اےڈي ایم ایم  پلس) کے دوران امریکہ کے وزیر دفاع مارک ٹی ایسپر سے ملاقات کی اور مقامی سیکورٹی اور دفاعی تعاون کو فروغ کے اقدامات کے بارے میں تبادلہ خیال کیا مسٹر سنگھ نے ہندوستان اور امریکہ کے درمیان بڑھتے ہوئے تعلقات پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دونوں ممالک کے درمیان دفاع و سیکورٹی، معیشت، توانائی، دہشت گردی سے نمٹنے اور عوامی رابطے سمیت متعدد شعبوں میں تعاون کے فروغ میں اضافہ ہورہا ہے۔

...مزید دیکھیں
نظر ثانی کی اپیل داخل کرنے کا ارادہ نہیں: نرموہی اکھاڑہ

نظر ثانی کی اپیل داخل کرنے کا ارادہ نہیں: نرموہی اکھاڑہ

اجودھیا:17 نومبر(یواین آئی) سپریم کورٹ کی جانب سے اجودھیا قضیہ میں نرموہی اکھاڑا کو خارج کئے جانے اور رام مندر کے حق میں فیصلے کے بعد نرموہی اکھاڑا نے کہا ہے کہ فی الحال نظر ثانی کی اپیل داخل کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے اکھل بھارتیہ پنچ راما نندئے نرموہی اکھاڑا کی ایک میٹنگ اتوار کو نرموہی بازار وقع آشرم میں منعقد ہوئی۔

...مزید دیکھیں
بال ٹھاکرے کی برسی پر کانگریس ،این سی پی کےساتھ ہی بی جے پی کا بھی خراج عقیدت پیش

بال ٹھاکرے کی برسی پر کانگریس ،این سی پی کےساتھ ہی بی جے پی کا بھی خراج عقیدت پیش

ممبئی17نومبر(یواین آ ئی )شیوسینا کے بانی آنجہانی بال ٹھاکرے کی آج ساتویں برسی پر پہلی بار کانگریس اور این سی پی نے بھی انہیں خراج عقیدت پیش کیا ,بی جے پی بھی موقع کی نزاکت دیکھتے ہوئے شامل ہوگئی اس سے قبل ادھو ٹھاکرے کیساتھ ان کے اہل خانہ نے بھی شیواجی پارک پہنچ کر انہیں خراج عقیدت پیش کیا واضح رہے کہ ان کی برسی کے پیش نظر ممبئی اور مہاراشٹر بھر کے ہزاروں شیوسینا وسطی ممبئی کے شیواجی پارک واقع شیو تیرتھ پہنچے اور شیوسینا کے بانی اور شعلہ بیان رہنماکو یاد کیا این سی پی کے ریاستی صدر جینت پاٹل ،سابق نائب وزیراعلی چھگن بھجبل اور جتیندر اوھاڑ شیوتیرتھ نامی بال ٹھاکرے کی یادگار پر پہنچے۔

...مزید دیکھیں
image