image
Saturday, Sep 19 2020 | Time 08:43 Hrs(IST)
  • امریکہ مادوروکیخلاف اتحاد بنانا جاری رکھے گا:پومپیو
  • پاپوا نیو گنی میں زلزلہ کے شدید جھٹکے
  • امریکی سپریم کورٹ کی جج روتھ گنز برگ کا انتقال
  • اسپین ، فرانس اور برطانیہ میں لاک ڈاؤن پابندی
  • ترکی کا قبرص پر مذاکرات سے انکار
  • صبح بخیر
Others

کورونا متاثر یدیورپا کی حالت مستحکم

بنگلور، 09 اگست (یو این آئی) کورونا وائرس سے متاثر اور منیپال اسپتال میں داخل کرناٹک کے وزیر اعلیٰ بی ایس یدیورپا کی حالت مستحکم ہے۔

اسپتال کے ڈائریکٹر ڈاکٹر منیش رائے نے ہفتے کی رات بتایا کہ وزیر اعلیٰ کا علاج جاری ہے اور ان کی حالت مستحکم ہے۔
انہوں نے کہا کہ وزیر اعلیٰ یدیورپا ماہرین کی ایک ٹیم کی نگرانی میں ہیں۔
خاص خبریں

امریکی سپریم کورٹ کی جج روتھ گنز برگ کا انتقال

واشنگٹن،19 ستمبر(اسپوتنک) امریکی سپریم کورٹ کی جج روتھ بدر گنزبرگ کا انتقال ہوگیا۔

...مزید دیکھیں

اسپین ، فرانس اور برطانیہ میں لاک ڈاؤن پابندی

میڈرڈ 19 ستمبر (یواین آئی) یوروپی ممالک اسپین ، فرانس اور برطانیہ نے کورونا وائرس کی دوسری لہر (کووڈ-19) کی وبا کے بعد ایک طرح کا لاک ڈاؤن نافذ کردیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ملک میں 24 گھنٹوں کے دوران ریکارڈ 87,472 کورونا کے مریض صحت یاب

ملک میں 24 گھنٹوں کے دوران ریکارڈ 87,472 کورونا کے مریض صحت یاب

نئی دہلی 18 ستمبر(یواین آئی)پورے ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ریکارڈ تعداد میں 87472 کورونا متاثرین صحت یاب ہوئے ہیں ملک میں گزشتہ 11دن سے روزانہ 70ہزار سے زائد کورونامریض شفایاب ہورہے ہیں مرکزی وزارت صحت وخاندانی بہبود کی جانب سے جمعہ کو جاری کردہ اعدادوشمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں میں 87472 کورونا مریض صحت یاب ہوئے ہیں جس سے قومی اوسط کورونا شفایابی شرح بڑھ کر 78.86 فیصد ہوگئی ہے۔

...مزید دیکھیں
کوسی علاقہ کے لوگوں کا 86سالہ قدیم خواب ہوا پورا ، مودی نے کوسی مہا سیتو سمیت 12 ریل منصوبے بہار کو سپر د کئے

کوسی علاقہ کے لوگوں کا 86سالہ قدیم خواب ہوا پورا ، مودی نے کوسی مہا سیتو سمیت 12 ریل منصوبے بہار کو سپر د کئے

پٹنہ 18 ستمبر( یواین آئی ) وزیراعظم نریندر مودی کے تاریخی کوسی مہا سیتو سمیت مسافر سہولیات سے متعلق 12 منصوبے بہار کو سپرد کرنے سے کوسی علاقہ کے لوگوں کا 86 سال پرانا خواب آج پورا ہو گیا  مودی نے جمعہ کو ویڈیو کانفرنسنگ کے توسط سے تاریخی کوسی مہا سیتو سمیت مسافر سہولیات سے متعلق 12 ریل منصوبوں کا افتتاح کیا ۔

...مزید دیکھیں
مالی سال 2020-21 کے پہلے ضمنی گرانٹ مطالبات کو لوک سبھا کی منظوری

مالی سال 2020-21 کے پہلے ضمنی گرانٹ مطالبات کو لوک سبھا کی منظوری

نئی دہلی، 18 ستمبر (یو این آئی) مالی سال 2020-21 کے لئے 2.36 لاکھ کروڑ روپے کے پہلے ضمنی گرانٹ مطالبات اس سے جڑے سرمایہ کاری بل کو آج لوک سبھا میں منظوری مل گئی اس کے ساتھ ہی ایوان نے مالی سال 17۔

...مزید دیکھیں
لوک سبھا میں ہنگامہ آرائی کی وجہ سے تیسری بار کارروائی ملتوی

لوک سبھا میں ہنگامہ آرائی کی وجہ سے تیسری بار کارروائی ملتوی

نئی دہلی، 18 ستمبر (یو این آئی) گاندھی خاندان سے متعلق وزیر مملکت برائے خزانہ انوراگ ٹھاکر کے متنازعہ بیان پر ناراض کانگریس کے اراکین کی ہنگامہ ئی کے سبب ایوان کو آج مسلسل تیسری بار ملتوی کرنی کرنی پڑی دو بار کے التوا کے بعد، شام پانچ بجے جیسے ہی ایوان کی کارروائی شروع ہوئی کانگریس کے ممبران راہداری میں آکر معافی مانگو، معافی مانگو کے نعرے لگانے لگے ، اپوزیشن کی نشستوں پر ، نیشنل کانفرنس کے رہنما فاروق عبد اللہ اور سماج وادی پارٹی کے رہنما ملائم سنگھ یادو اپنی جگہ پر کھڑے تھے اور کچھ کہنا چاہتے تھے۔

...مزید دیکھیں
مودی حکومت سے کسانوں کا اعتماد اٹھ چکا : راہل

مودی حکومت سے کسانوں کا اعتماد اٹھ چکا : راہل

نئی دہلی ، 18 ستمبر (بات) سابق کانگریس کے صدر راہل گاندھی نے وزیر اعظم نریندر مودی پر قول و فعل میں تضاد کا الزام عائد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی قیادت والی حکومت کسان مخالف ہے اور ملک کے کسانوں نے ان پر اعتماد کھو دیا ہے مسٹر گاندھی نے جمعہ کو کہا ، "کسانوں کا مودی حکومت پر سے اعتماد اٹھ گیا ہے کیوں کہ شروع سے ہی مودی کے قول و فعل میں فرق رہا ہے - نوٹ بندی ، غلط جی ایس ٹی اور ڈیزل پر بھاری ٹیکس۔

...مزید دیکھیں

کوارٹرفائنل میں بوپنا اور شاپوالوف کا چیلنج ختم ہوا

18 Sep 2020 | 11:47 PM

روم، 18 ستمبر (یو این آئی) ہندوستان کے روہن بوپنا ہ اور ان کے جوڑی دار کناڈا کے ڈینیس شاپوالوف کو جمعہ کے روز سخت مقابلے کے کوارٹر فائنل ممیں ہارکر ایٹالین اوپن ٹینس ٹورنامنٹ سے باہر جانا پڑا۔

ریاست میں 21 ستمبر سے جزوری طور پر اسکول کھلیں گے

18 Sep 2020 | 10:42 PM

بھوپال، 18 ستمبر (یو این آئی) وزارت داخلہ، حکومت ہند کی جانب سے سرگرمیوں کو مرحلہ وار طریقے سے ان لاک کے سلسلے میں نویں سے بارہویں جماعت تک کے سرکاری اور پرائیویٹ اسکول 21 ستمبر سے جزوری طور پر کھلیں گے۔

براڈ اور ووکس نے ونڈیز کو 287 کے اسکور پر روکا

19 Jul 2020 | 11:45 PM

مانچسٹر، 19 جولائی (یو این آئي) انگلینڈ کے تیز بولروں اسٹوارٹ براڈ اور کریس ووکس نے عمدہ بولنگ کرتے ہوئے تین وکٹیں حاصل کیں اور اتوار کے روز دوسرے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے چوتھے دن چائے کے وقفے کے بعد ویسٹ انڈیز کو پہلی اننگز میں 287 رنز پر بولڈآؤٹ کردیا۔

image