image
Sunday, Feb 23 2020 | Time 21:47 Hrs(IST)
  • برفانی تودوں کے دوران لاپتہ طالب علم کا آٹھویں دن بھی کوئی سراغ نہیں
  • ادھیر رنجن چودھری کا ڈونلڈ ٹرمپ کے اعزاز میں منعقد عشائیہ کا بائیکاٹ کرنے کا فیصلہ
  • دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے ٹر مپ پیر کو پہنچیں گے ہندوستان
  • مہاراشٹراسمبلی بجٹ اجلاس: بی جے پی کے ذریعہ ادھوکی ٹی پارٹی کا بائیکاٹ،مہاوکاس اگھاڑی بے سمتی کا شکار:فڑنویس
  • جتیندر کو نقرئی ، راہل اور دیپک کو کانسی
  • ٹرمپ دورہ : ہند-پاک سرحد پر سکیورٹی کے سخت انتظامات
  • ممتا بنرجی نے وزیر اعظم کو خط لکھ بھر م پھیلارہی ہیں :گھوش
  • مسلمانوں کی حب الوطنی پر کوئی شک نہیں:ادھو ٹھاکرے
  • پیکس اور کوآپریٹیو کے توقعات پوری کرنے کی ہرممکن کوشش ہوگی : نتیش
  • مندر کے لئے حکومت یا لیڈر سے نہیں عوام سے لیں گے مالی تعاون: نریتہ گوپال داس
  • لشکر طیبہ دہشت گردکا ساتھی گرفتار
  • پاکستان نے کپواڑا میں جنگ بندی کی خلاف ورزی کی
Regional

مختار عباس نقوی لالچوک میں نمودار، دکانداروں کے ساتھ علیک سلیک کی

سری نگر، 22 جنوری (یو این آئی) مرکزی وزیر برائے اقلیتی امور مختار عباس نقوی بدھ کے روز سخت سیکورٹی بندوبست کے بیچ دن کے قریب پونے گیارہ بجے سری نگر کے قلب میں واقع تاریخی وتجارتی مرکز لالچوک میں نمودار ہوئے اور وہاں موجود کچھ دکانداروں اور ریڑہ بانوں کے پاس گئے اور ان کے ساتھ علیک سلیک کی۔

موصوف مرکزی وزیر مرکزی حکومت کی طرف سے جموں کشمیر میں جاری عوامی رابطہ مہم کے تحت گزشتہ روز وارد وادی ہوئے تھے اور بدھ کے روز لالچوک میں گائو کدل سانحہ کی 30 ویں برسی کے موقع پر مکمل ہڑتال رہنے کے ایک دن بعد نمودار ہوئے علاوہ ازیں لالچوک میں مرکزی حکومت کی طرف سے دفعہ 370 و دفعہ 35 کی تنسیخ اور ریاست کو دو وفاقی حصوں میں منقسم کرنے کے پانچ اگست کے فیصلوں کے بعد قریب پانچ ماہ تک تجارتی سرگرمیاں بند اور دکانیں مقفل رہی تھیں۔

عینی شاہدین کے مطابق سری نگر کے قلب میں واقع تاریخی لالچوک، جس کو ایک تاریخی، سیاسی اور تجارتی حیثیت حاصل ہے، میں بدھ کی صبح سے ہی سیکورٹی کے اضافی انتظامات عمل میں لائے گئے تھے کہ اسی بیچ قریب پونے گیارہ بجے دن مرکزی وزیر برائے اقلیتی امور مختار عباس نقوی کی سواری کی جلو نمودار ہوئی اور موصوف وزیر اپنی گاڑی سے نیچے اتر کر کچھ دکانداروں اور ریڑہ بانوں کے پاس گئے اور ان کے ساتھ علیک سلیک کیا۔
خاص خبریں
دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے ٹر مپ پیر کو پہنچیں گے ہندوستان

دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے ٹر مپ پیر کو پہنچیں گے ہندوستان

نئی دہلی، 23 فروری ( یواین آئی ) امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور ان کی اہلیہ میلانيا ٹرمپ دو روزہ ہندوستان دورے پر پیر کو احمد آباد پہنچیں گے جہاں ان کا شاندار استقبال کیا جائے گا ۔

...مزید دیکھیں
مسلمانوں کی حب الوطنی پر کوئی شک نہیں:ادھو ٹھاکرے

مسلمانوں کی حب الوطنی پر کوئی شک نہیں:ادھو ٹھاکرے

”من کی بات اور دل کی بات “میں فرق ہوتا ہے،مرحوم انتولے کے خطوط ادبی شاہکار ہیں:شردپوار
ممبئی 23فروری (یواین آ ئی )انجمن اسلام میں مہاراشٹر کے سابق وزیراعلیٰ عبدالرحمن انتولے کو خراج قیدت پیش کرتے ہوئے انہیں ایک منجھا ہوا سیاسداں قراردیا گیا ،اس موقع پروزیراعلیٰ داھوٹھاکرے ،این سی پی لیڈر شردپوار ،راجیہ سبھامیں اپوزیشن لیڈر غلام نبی آزاد اور شاعر ونغمہ نگار جاوید اختر نے خیالات پیش کرتے ہوئے انہیں بے باک اور نڈررہنماءبتایا جس کا ایک پہلوادب سے ان کی انیست بھی تھی اور اپنی منگیتر (اہلیہ)نرگس انتولے کو خطوط بھی لکھے جوکہ ان کے زورقلم کا نتیجہ ہے ،اس کتاب ”بنام نرگس بقلم عبدالرحمن انتولے“کا اجرائبھی عمل میں آیا۔

...مزید دیکھیں
تاریخی فیصلوں سے سپریم کورٹ نے آئینی ڈھانچے کو مضبوط کیا: كووند

تاریخی فیصلوں سے سپریم کورٹ نے آئینی ڈھانچے کو مضبوط کیا: كووند

نئی دہلی، 23 فروری (یو این آئی) صدر رام ناتھ كووند نے ملک میں عدلیہ کی ترقی پسند فکر کی والہانہ ستائش کرتے ہوئے اتوار کو کہا کہ سپریم کورٹ کے تاریخی فیصلوں نے ملک کے قانونی اور آئینی ڈھانچے کو مضبوطی فراہم کی ہے۔

...مزید دیکھیں
ہنر ہاٹ کامیاب اور تاریخی: نقوی

ہنر ہاٹ کامیاب اور تاریخی: نقوی

نئی دہلی، 23 فروری (یو این آئی) اقلیتی امور کے مرکزی وزیر مختار عباس نقوی نے اتوار کے روز کہا کہ یہاں انڈیا گیٹ لان میں 13 سے فروری منعقد ’ہنر ہاٹ ‘ تاریخی اور کامیاب رہا جہاں نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو، وزیر اعظم نریندر مودی اور لوک سبھا اسپیکر اوم برلا نے آکر دست کاروں کی حوصلہ افزائی کی۔

...مزید دیکھیں
لوگ بھاگیرتھی سے  تحریک حاصل کریں: مودی

لوگ بھاگیرتھی سے تحریک حاصل کریں: مودی

نئی دہلی، 23 فروری (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے 105 سالہ بھاگیرتھی اماں کے مطالعہ کی شدید خواہش سے لوگوں کو تحریک لینے کی درخواست کرتے ہوئے اتوار کے روز کہا کہ ہمارے اندر کے طالب علم کو کبھی مرنا نہیں چاہیے۔

...مزید دیکھیں
وزیر اعظم مودی نے  ’يوویكا‘ کی  ستائش کی

وزیر اعظم مودی نے ’يوویكا‘ کی ستائش کی

نئی دہلی، 23 فروری (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے ہندوستانی خلائی تحقیقی تنظیم (اسرو) اکے ’يوویكا‘ پروگرام کی ستائش کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس سے آسانی سے نوجوانوں کو سائنس سے جوڑا جا سکتا ہے۔

...مزید دیکھیں

جتیندر کو نقرئی ، راہل اور دیپک کو کانسی

23 Feb 2020 | 8:00 PM

نئی دہلی، 23 فروری (یو این آئی) ہندوستان کے جتندر نے یہاں اندرا گاندھی انڈور اسٹیڈیم کے کے ڈی جادھو کشتی ہال میں سینئر ایشیائی کشتی چمپئن شپ کے آخری دن اتوار کو 74 کلوگرام فری اسٹائل کلاس میں چاندی کا تمغہ حاصل کیا جبکہ راہل اوارے نے 61 کلوگرام اور دیپک پنیا نے 86 کلوگرام میں کانسی کا تمغہ جیتا۔

دلی کو بنائیں گے مثالی فٹ بال ریاست: شاجي

24 Nov 2019 | 6:19 PM

نئی دہلی، 24 نومبر (یو این آئی ) دہلی سوکر ایسوسی ایشن (ڈی ایس اے ) کے صدر شاجي پربھاكرن نے اس عہدے پر اپنے دو سال پورے کر لئے ہیں اور وہ دلی کو مثالی فٹ بال ریاست بنانے کے مقصد کی طرف تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔

image