image
Tuesday, Jul 16 2019 | Time 09:29 Hrs(IST)
  • بلیا میں بارش کے پانی سے بھرے گڈھے میں لڑکی سمیت دوبچے ڈوبے
  • عراق میں دو بم دھماکوں میں ایک ہلاک، 25 زخمی
  • ٹرمپ ایران کے ساتھ جنگ ​​نہیں چاہتے ظریف
  • انڈونیشیا کے بالی میں 5 7 شدت کا زلزلہ
  • امریکہ - ایران کے درمیان کشیدگی کم کرنے والی تجویز پیش کرے گا فرانس
  • افغانستان : فوجی کارروائی میں 11 جنگجو ہلا ک
Science Technology

سری نگر میں گالف ٹورنامنٹ کا انعقاد، گالف جاننے والے 30 جج صاحبان، وکلاء اور قانون دانوں کی شرکت

سری نگر ، 29 ستمبر (یو ا ین آئی) جموں کشمیر ہائی کورٹ کی چیف جسٹس جسٹس گیتا متل نے ہفتہ کے روز یہاں رائیل سپرنگ گالف کورس میں ایک روزہ گالف ٹورنامنٹ کا افتتاح کیا۔ لیگل ایگلز گالف ٹورنامنٹ نامی اس ٹورنامنٹ کا انعقاد جموں کشمیر ہائی کورٹ نے کیا تھا جس میں 50 گالفروں نے شرکت کی جن میں 30 گالف جاننے والے وکلاء ، جج صاحبان اور سبکدوش ہوئے جورسٹس بھی شامل ہیں جن کا تعلق ملک بھر کی مختلف ریاستوں سے ہے ۔
اس ٹورنامنٹ میں کشمیر کی قانونی برادری سے تعلق رکھنے والے 20 ریگولر گالفروں نے بھی شرکت کی ۔ اس پروگرام کے ساتھ جموں کشمیر سیاحتی محکمے اور جے کے بنک نے بھی شراکت کی ۔ ٹورنامنٹ کا افتتاح کرنے کے بعد چیف جسٹس نے کہا کہ اس ٹورنامنٹ کے انعقاد کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ ایک گڈول قایم کیا جائے اور ملک کے مختلف حصوں سے تعلق رکھنے والے جورسٹس کو ایک ہی پلیٹ فارم پر گالفنگ کا صحیح تجربہ فراہم ہو سکے ۔
چیف جسٹس نے کہا کہ یہاں نوجوانوں کے لئے کھیل کود کے کافی وسائل موجود ہیں جنہیں بروئے کار لانے کی ضرورت ہے ۔ انہوں نے کہا کہ وادی میں کھیل کود کی سرگرمیوں میں لڑکیوں کی شرکت ملک کے سیگر حصوں کے لئے ایک ترغیب سے کم نہیں ۔
جاری۔ یو این آئی۔ ظ ح بٹ
خاص خبریں
دہشت گردکوئی  بھی  ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

دہشت گردکوئی بھی ہو بخشا نہیں جائے گا: شاہ

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی) حکومت نے دہشت گردی کو جڑ سے ختم کرنے کے عہد کا اعلان کرتے ہوئے لوک سبھا میں پیر کو بتایا کہ دہشت گردانہ سرگرمیوں کے مجرم کو بخشا نہیں جائے گا، بھلے ہی وہ کسی بھی ذات، مذہب، فرقہ یا خطے کا کیوں نہ ہو۔

...مزید دیکھیں
این آئی اے کو  غیر ملکی سرزمین پر  تحقیقات کا اختیار دینے والا  بل  لوک سبھا  میں منظور

این آئی اے کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کا اختیار دینے والا بل لوک سبھا میں منظور

نئی دہلی، 15 جولائی (یو این آئی)قومی جانچ ایجنسی (این آئی اے) کو غیر ملکی سرزمین پر تحقیقات کرنے کا اختیار دینے والا بل پیر کے روز لوک سبھا میں چھ کے مقابلے 278 ووٹوں سے منظورہوگیا۔

...مزید دیکھیں
کرناٹک بحران:باغی اراکین اسمبلی کی عرضی پر منگل کو  سماعت کا امکان

کرناٹک بحران:باغی اراکین اسمبلی کی عرضی پر منگل کو سماعت کا امکان

نئی دہلی،15جولائی(یو این آئی) کرناٹک میں جاری سیاسی بحران کے درمیان ریاست کے پانچ باغی اراکین اسمبلی نے سپریم کورٹ میں عرضی دائر کی ہے جس پر منگل کو سماعت ہو سکتی ہے۔

...مزید دیکھیں
سپریم کورٹ نے بابری مسجد معاملہ میں اترپردیش حکومت سے تفصیلات مانگیں

سپریم کورٹ نے بابری مسجد معاملہ میں اترپردیش حکومت سے تفصیلات مانگیں

نئی دہلی، 15جولائی (یو این آئی) سپریم کورٹ نے بابری مسجد انہدام معاملہ کی سماعت کرنے والی ذیلی عدالت کے جج کے سلسلہ میں پیر کو اترپردیش حکومت سے تفصیلات دینے کے لئے کہا۔

...مزید دیکھیں

ما ب لنچنگ اور نفرت انگیز حملوں کے خلاف یونائیٹڈ اگینسٹ ہیٹ کا ٹال فری نمبر

نئی دہلی،15جولائی (یو این آئی) ملک میں ماب لیچنگ، نفرت انگیز اور تشدد پر مبنی حملوں کے خلاف اور اس سے بچاؤ کے لئے یونائیٹڈ اگینسٹ ہیٹ نے ایک ٹال فری نمبر جاری کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
44 طیارہ حادثوں  میں سے اب تک صرف 27 کی  تحقیقات مکمل: راجناتھ سنگھ

44 طیارہ حادثوں میں سے اب تک صرف 27 کی تحقیقات مکمل: راجناتھ سنگھ

نئی دہلی، 15 جولائی (یواین آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے آج راجیہ سبھا میں بتایا کہ ہندوستانی فضائیہ کےمختلف طیارہ حادثوں کی تحقیقات کے لئے درج 44 معاملات میں کورٹ آف انكوائري تشکیل دیا گیا تھا جس میں سے اب تک صرف 27 کی ہی جانچ مکمل ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
کرناٹک کانگریس کے 14 باغی اراکین اسمبلی کی شکایت

کرناٹک کانگریس کے 14 باغی اراکین اسمبلی کی شکایت

ممبئی، 15 جولائی (یو این آئی) ممبئی ہوٹل میں ٹھہرے ہوئے کرناٹک کے 14 باغی اراکین اسمبلی نے پیر کو کانگریس کے اعلیٰ رہنماؤں سے ایک بار پھر ملنے والی دھمکی کے سلسلے میں شکایت درج کروائی۔

...مزید دیکھیں

اسٹوکس کے والد بھی مشترکہ چمپئن کے فیصلے کے حق میں

15 Jul 2019 | 7:46 PM

لندن، 15 جولائی (یو این آئی ) انگلینڈ کو کرکٹ تاریخ میں پہلی بار عالمی فاتح بنانے میں اہم کردار ادا کرنے والے نیوزی لینڈ نزاد کھلاڑی بین اسٹوکس کے والد جیرارڈ کا خیال ہے کہ یہ ٹرافي دونوں ہی ٹیموں میں شئی کی جانی چاہیے تھی۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image