image
Wednesday, Jan 22 2020 | Time 02:03 Hrs(IST)
  • جمہوریت میں اکثریت نہیں،عوام کی رائے اہم ہوتی ہے: اکھلیش
Science Technology

ہندوستان کی ترقی کی شرح رواں سال 7.5 فیصد رہے گی: اقوام متحدہ

نئی دہلی، 4 اپریل (یواین آئی) اقوام متحدہ کے ایشیا پیسیفک اقتصادی و سماجی کمیشن (اقوام متحدہ-اسكیپ) نے رواں مالی سال میں ہندوستان کی ترقی کی شرح بڑھ کر 7.5 فیصد پر پہنچ جانے کاامکان ظاہر کیا ہے۔
کمیشن کے یہاں جمعرات کو شائع ایشیا پیسیفک اقتصادی و سماجی سروے 2019 میں کہا گیا ہے کہ گزشتہ 31 مارچ کو ختم مالی سال 2018-19 میں ملک کی متوقع شرح ترقی 7.2 فیصد رہی ہے جس کے رواں مالی سال میں 7.5 فیصد پر پہنچ جانے کی امید ہے. مالی سال 2020-21 میں اس کے 7.6 فیصد رہنے کے امکان کا اظہار کیا گیا ہے۔
سروے میں ترقی کی شرح کے ساتھ ملک میں اوسط خوردہ مہنگائی کے بھی بڑھنے کا امکان ہے۔اس سروے میں کہا گیا ہے کہ گزشتہ مالی سال میں 3.3 فیصد پر رہنے والی مہنگائی کی شرح رواں مالی سال میں بڑھ کر 4.5 فیصد اور اگلے مالی سال میں 4.6 فیصد پر پہنچ جائے گی ۔
سروے میں کہا گیا ہے کہ پورے ایشیا پیسیفک علاقے میں مجموعی طور پر اقتصادی منظر نامہ مستحکم اور مہنگائی کی شرح نسبتا کم رہے گی۔ اقوام متحدہ-اسكیپ کے جنوب اور جنوب مشرقی ایشیا کے ڈائرکٹر ڈاکٹر ناگیش کمار نے کہا کہ ہندوستان اور بنگلہ دیش کی سات فیصد سے زیادہ کی شرح سے ترقی کرنے کی وجہ سے اس علاقے میں جنوبی ایشیا کی ترقی کی شرح سب سے زیادہ رہے گی. اس علاقے میں کام کرنے کی عمر والے لوگوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ کو دیکھتے ہوئے اچھے روزگار کی ضرورت ہے۔
یو این آئی،اظ
خاص خبریں
بیجل نے  کی شاہین باغ مظاہرہ  واپس لینے کی اپیل

بیجل نے کی شاہین باغ مظاہرہ واپس لینے کی اپیل

نئی دہلی، 21 جنوری (یو این آئی) دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل نے شہریت (ترمیمی) قانون (سي اےاے) اور قومی شہریت رجسٹر (این آر سي) کے خلاف مظاہرہ کر رہی خواتین سے تحریک واپس لینے کی اپیل کی مسٹر بیجل نے شاہین باغ مظاہرے کے مقام سے سات سات افراد کے وفد سے آج یہاں گورنر ہاؤس میں ملاقات کی۔

...مزید دیکھیں
مودی۔اولی نے وراٹ نگر آئی سی پی کا افتتاح کیا

مودی۔اولی نے وراٹ نگر آئی سی پی کا افتتاح کیا

وراٹ نگر (نیپال)، 21 جنوری (یوا ین آئی) وزیراعظم نریندر مودی اور نیپال کے وزیراعظم کے پی شرما نے منگل کو یہاں ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ دونوں ممالک کی سرحدو ں سے مال کی نقل و حرکت کو ہموار بنانے کے لئے مربوط (انٹیگریٹڈ) چیک پوسٹ(آئی سی پی) کی شروعات کی اور امید ظاہر کی کہ آئندہ دنوں میں ایسی مزید سہولیات شروع کی جائیں گی۔

...مزید دیکھیں
شاہ کا سی اے اے پر ڈبیٹ کا چیلنج،واپس نہ لینے کا اصرار

شاہ کا سی اے اے پر ڈبیٹ کا چیلنج،واپس نہ لینے کا اصرار

لکھنؤ:21 جنوری(یواین آئی) اترپردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں بی جے پی کی جانب سے سی اے اے کی حمایت میں منگل کو منعقد ریلی سے خطاب کرتے ہوئے وزیر داخلہ امت شاہ نے اپوزیشن کو اس قانون پر ان سے ڈبیٹ کا چیلنج دیتے ہوئے کہا کہ شہریت(ترمیمی)قانون کو حکومت کسی بھی صورت میں واپس نہیں لے گی ریاستی راجدھانی کے رام کتھا پارک میں سی اے اے کی حمایت میں ریلی سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر شاہ نے کہا کہ سی اے اے کے حوالے سے اپوزیشن پارٹیاں ووٹ بینک کی سیاست کرتے ہوئے اس ضمن میں عوام کو گمراہ کررہی ہیں۔

...مزید دیکھیں
کیجریوال کو پرچہ نامزدگی داخل کرنےکے لیے 7 گھنٹوں تک انتظارکرنا پڑا

کیجریوال کو پرچہ نامزدگی داخل کرنےکے لیے 7 گھنٹوں تک انتظارکرنا پڑا

نئی دہلی، 21 جنوری (یو این آئی) عام آدمی پارٹی (اے اے پی) کے کنوینر اور دہلی کےوزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے منگل کو نئی دہلی سیٹ سے پرچہ نامزدگی داخل کیا  جام نگر ہاؤس واقع الیکٹورل افسر کے دفتر دوپہر تقریباً 12 بجے پرچہ نامزدگی داخل کرنے کی غرض سے پہنچنے مسٹر کیجریوال کو نئی دہلی اسمبلی حلقے سے بڑی تعداد میں پرچہ نامزدگی داخل کرنے آئے امیدواروں کے موجود ہونے سے تقربیاً سات گھنٹوں تک لمبا انتظار کرنا پڑا۔

...مزید دیکھیں
کشمیر میں پھر برف باری، شبانہ درجہ حرارت میں بہتری واقع

کشمیر میں پھر برف باری، شبانہ درجہ حرارت میں بہتری واقع

سری نگر، 21 جنوری (یو این آئی) وادی کشمیر میں محکمہ موسمیات کی پیش گوئی کے عین مطابق منگل کی علی الصبح سے برف باری کے ایک اور مرحلے کا آغاز ہوا اور بالائی علاقوں میں ہلکی سے درمیانی درجے کی جبکہ میدانی علاقوں میں ہلکے درجے کی برف باری ہوئی تاہم مطلع ابر آلود رہنے کے باعث شبانہ درجہ حرارت میں ایک بار پھر قدرے بہتری واقع ہونے سے سردی کی شدت میں قدرے کمی واقع ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
جاپان کو 10 وکٹ سے ہراکر ہندستان کوارٹر فائنل میں

جاپان کو 10 وکٹ سے ہراکر ہندستان کوارٹر فائنل میں

بلوئم فونٹین ، 21 جنوری (یو این آئی ) روی بشنوئی کے 5 رن پر 4 وکٹ کی خطرناک گیند بازی کی بدولت ہندستان انڈر -19 کرکٹ ٹیم نے جاپان کو یہاں آئی سی سی انڈر -19 ورلڈ کپ میں منگل کو محض 41 رنز پر ڈھیر کر کے مقابلہ یکطرفہ انداز میں 10 وکٹ سے جیت کر کوارٹر فائنل میں جگہ بنا لی۔

...مزید دیکھیں
کشمیر میں اسکالر شپ فارم جمع کرنے والے تمام طلبا کو اسکالرشپ دی جائے گی: نقوی

کشمیر میں اسکالر شپ فارم جمع کرنے والے تمام طلبا کو اسکالرشپ دی جائے گی: نقوی

سری نگر، 21 جنوری (یو این آئی) مرکزی وزیر برائے اقلیتی امور مختار عباس نقوی نے کہا کہ ماضی میں مرکز کی طرف سے جموں کشمیر کی تعمیر و ترقی کے لئے بھیجی گئی بھاری رقومات مخصوص لوگوں کی نذر ہوگئے۔

...مزید دیکھیں

ایرانی پارلیمنٹ نے ٹرمپ کے قتل پر 30لاکھ ڈالر کا انعام رکھا

21 Jan 2020 | 8:01 PM

تہران، 21جنوری (اسپوتنک) ایران کے رکن پارلیمان احمد حمزہ نے امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کو قتل کرنے والے کو 30لاکھ امریکی ڈالر (تقریباََ 21کروڑ 30لاکھ روپے) دینے کے انعام کا منگل کو اعلان کیا۔

شکھر ٹی -20 اور ون ڈے سیریز سے باہر، سیمسن اورپرتھوی کو ملا موقع

21 Jan 2020 | 10:22 PM

نئی دہلی، 21 جنوری (یو این آئی) ہندوستانی اوپنر شکھر دھون کندھے کی چوٹ کی وجہ سے نیوزی لینڈ کے خلاف پانچ میچوں کی ٹی -20 اور تین میچوں کی ون ڈے سیریز سے باہر ہو گئے ہیں اور ان دونوں سیریز کے لئے بالترتیب سنجو سیمسن اور پرتھوی شا کو ہندوستانی ٹیموں میں جگہ دی گئی ہے۔

اکشے نے بطور فیس   لئے  120  کروڑ روپے

اکشے نے بطور فیس لئے 120 کروڑ روپے

21 Jan 2020 | 5:49 PM

ممبئی، 21 جنوری (یو این آئی) بالی وڈ کے کھلاڑی کمار اکشے کمار نے اپنی آنے والی ایک فلم کے لئے 120 کروڑ روپے بطور فیس لئے ہیں بالی وڈ میں خیال ہے کہ فلمساز آنند ایل رائے نے اپنی آئندہ فلم کے لئے اکشے کمار کو سائن کیا ہے۔ اس فلم میں سارا علی خان اور دھنش بھی اداکاری کرتے دکھائی دے سکتے ہیں۔ اکشے کمار ان دنوں مسلسل ہٹ فلمیں دے رہے ہیں۔ ایسی صورتحال میں اکشے کمار کی فیس میں بھی مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔ کہا جارہا ہے کہ اکشے نے اس فلم کے لئے 120 کروڑ روپئے بطور فیس لی ہے۔

جمہوریت میں اکثریت نہیں،عوام کی رائے اہم ہوتی ہے: اکھلیش

22 Jan 2020 | 12:06 AM

لکھنؤ، 21 جنوری (یو این آئی) شہریت ترمیمی قانون (سي اےاے) کے سلسلے میں مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کے بیان پر سخت رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے سماج وادی پارٹی (ایس پی) صدر اکھلیش یادو نے منگل کو کہا کہ جمہوریت میں صرف اکثریت نہیں عوام کی رائے کا بھی اہم کردار ہوتا ہے۔

دلی کو بنائیں گے مثالی فٹ بال ریاست: شاجي

24 Nov 2019 | 6:19 PM

نئی دہلی، 24 نومبر (یو این آئی ) دہلی سوکر ایسوسی ایشن (ڈی ایس اے ) کے صدر شاجي پربھاكرن نے اس عہدے پر اپنے دو سال پورے کر لئے ہیں اور وہ دلی کو مثالی فٹ بال ریاست بنانے کے مقصد کی طرف تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔

image