image
Tuesday, Dec 1 2020 | Time 14:42 Hrs(IST)
  • نائیڈو نے بی ایس ایف کو مبارکباد پیش کی
  • ایم ایل سی انتخابات:دوپہر 12بجے تک 20 36فیصدی ووٹنگ
  • کسانوں کے خلاف سازش کرنے والی بی جے پی ہوگی ختم:اکھلیش
  • سلمان کو ملی حاضری معافی
  • پونچھ میں 135 سالہ بزرگ نے ووٹ ڈالا
  • سندھو اور ٹیکری سرحد ٹریفک کےلئے اب بھی بند
  • مودی نے ناگالینڈ کے لوگوں کو ریاست کے یوم تاسیس کے موقع پر مبارکباد دی
  • جے پی نڈا کی بی ایس ایف کے یوم تاسیس پر مبارکباد
  • ناگالینڈ کے یوم تاسیس پر ملک کو عوام کو صدر کی مبارکباد
  • دہلی ، مہاراشٹر ، مغربی بنگال میں سب سے زیادہ اموات
  • راجوری میں ایل او سی پر گولہ باری، کسی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں
  • دنیا بھر میں کورونا سے تقریباً 6 32 کروڑ افراد متاثر
Science Technology

دلی کو بنائیں گے مثالی فٹ بال ریاست: شاجي

نئی دہلی، 24 نومبر (یو این آئی ) دہلی سوکر ایسوسی ایشن (ڈی ایس اے ) کے صدر شاجي پربھاكرن نے اس عہدے پر اپنے دو سال پورے کر لئے ہیں اور وہ دلی کو مثالی فٹ بال ریاست بنانے کے مقصد کی طرف تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔
شاجي نے کہا کہ دہلی کی فٹ بال کو بہتر بنانے کے لئے کئی اقدامات کئے گئے ہیں اور اس کے تمام متعلقین کے ساتھ کوشش جاری ہیں۔ شاجي نے کہا کہ جب انہوں نے یہ عہدہ سنبھالا تھا تب ان کے سامنے کئی چیلنج تھے اور وہ سب کے تعاون سے ان چیلنجوں کا سامنا کررہے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ دہلی کی فٹ بال میں اب تک جو کچھ نہیں ہوا، وہ سب ہو رہا ہے اور آگے بہت کچھ ہونے جا رہا ہے۔ ڈی ایس اے کے آئین میں بھاری تبدیلی کے بعد اب ان کا مقصد دہلی کی فٹ بال کو سدھارنا ہے، جس میں انہیں ساتھی عہدیداروں، ارکان اور کلب حکام کا بھرپور تعاون مل رہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ مقامی فٹ کے ڈھیروں مسائل ہیں، جو سال در سال بڑے ہوتے چلے گئے، جن کی تشخیص راتوں رات نہیں ہو سکتی۔ فی الحال، دارالحکومت کے تاریخی نہرو اسٹیڈیم اور امبیڈکر اسٹیڈیم کے میدانی علاقوں پر کھیلو انڈیا دہلی فٹ بال لیگ کا انعقاد کیا جا رہا ہے، جو اپنے آپ میں ایک بڑی کامیابی کہی جا سکتی ہے۔
انہوں نے کہا کہ سب سے بڑی بات یہ ہے کہ دلی کی فٹ بال میں پہلی بار گراس روٹ فٹ بال کو فروغ دینے کے لئے گولڈن لیگ کی شروعات ہوئی ہے جس میں انڈر 7،9 اور 11 سال تک کے لڑکے لڑکیوں کی 240 ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں۔ آئین میں تبدیلی، خواتین فٹ بال کو فروغ، گولڈن لیگ کا آغاز، کلب فٹ بال کے ڈھانچے کو مضبوط بنانے جیسے چیلنجوں سے نمٹنے کے لئے ڈی ایس اے نے ٹھوس قدم اٹھائے ہیں۔ لیکن ایک گروپ کہتا ہے کہ کھیلنے کے لئے میدان نہیں ہیں اور تمام کلب بغیر میدان کے کھڑے ہیں، جو کہ بہت بڑا چیلنج ہے۔
یو این آئی ۔ این اے
خاص خبریں
کورونا کی صحت یابی کی شرح میں اضافہ ، زیر علاج مریضوں کی شرح میں کمی جاری

کورونا کی صحت یابی کی شرح میں اضافہ ، زیر علاج مریضوں کی شرح میں کمی جاری

نئی دہلی،یکم دسمبر (یواین آئی) ملک میں کورونا انفیکشن کے نئے معاملوں میں نمایاں کمی واقع ہوئی ہے اور مختلف ریاستوں اور مرکز کے زیرانتظام علاقوں میں صحت مند افراد کی تعداد میں مسلسل اضافے کی وجہ سے زیر علاج مریضوں کی تعداد میں زبردست کمی واقع ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
وزیراعظم اور وزیر داخلہ نے بارڈر سکیورٹی فورس کے یوم تاسیس پر مبارکباد دی

وزیراعظم اور وزیر داخلہ نے بارڈر سکیورٹی فورس کے یوم تاسیس پر مبارکباد دی

نئی دہلی، یکم دسمبر (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے سرحدی محافظ دستے (بی ایس ایف) کے یوم تاسیس کے موقع پر دستے کے اہلکاروں اور ان کے کنبوں کو مبارکباد دی وزیراعظم نے ایک ٹوئٹ پیغام میں کہا ’’بی ایس ایف کے سبھی اہلکاروں اور ان کے کنبوں کو فورس کے یوم تاسیس کے خصوصی موقع پر بہت بہت مبارکباد۔

...مزید دیکھیں
سندھو اور ٹیکری سرحد ٹریفک کےلئے اب بھی بند

سندھو اور ٹیکری سرحد ٹریفک کےلئے اب بھی بند

نئی دہلی،یکم دسمبر(یواین آئی) زراعت سے متعلق تین نئے قانونوں کے خلاف کسانوں کے مظاہرے کے پیش نظر دہلی کو ہریانہ سے جوڑنے والی سندھو اور ٹیکری سرحد فی الحال بند رہیں گی دہلی ٹریفک پولیس نے منگل کی صبح اس سلسلے میں نوٹیفکیشن جاری کرکے گاڑی ڈرائیوروں سے پریشانی سے بچنے کےلئے ان سرحدوں تک آنے والے راستوں کے بجائے دوسرے راستے اپنانے کی صلاح دی ہے۔

...مزید دیکھیں
حکومت نے کسانوں کو بات کرنے کی دعوت دی

حکومت نے کسانوں کو بات کرنے کی دعوت دی

نئی دہلی، یکم دسمبر (یو این آئی) ملک میں کسانوں کی تحریک سے فکر مند حکومت نے کسان تنظیموں کے نمائندوں کو یکم دسمبر کو مذاکرات کے لئے مدعو کیا ہے وزیر زراعت نریندر سنگھ تومر نے کسان تنظیموں کو یکم دسمبر کو سہ پہر 3 بجے، نئی دہلی کے وگیان بھون میں بات چیت کرنے کی دعوت دی ہے۔

...مزید دیکھیں
مودی نے ناگالینڈ کے لوگوں کو ریاست کے یوم تاسیس کے موقع پر مبارکباد دی

مودی نے ناگالینڈ کے لوگوں کو ریاست کے یوم تاسیس کے موقع پر مبارکباد دی

نئی دہلی،یکم دسمبر (یواین آئی) وزیراعظم نریندرمودی نے ناگالینڈ کے لوگوں کو ریاست کے یوم تاسیس پر مبارکباد دی ہے۔

...مزید دیکھیں
لوجہاد قانون سے بے روزگاری اور غریبی ختم ہو تو ہمیں کوئی دقت نہیں:دگوجے

لوجہاد قانون سے بے روزگاری اور غریبی ختم ہو تو ہمیں کوئی دقت نہیں:دگوجے

دموہ،یکم دسمبر(یواین آئی) مدھیہ پردیش کے سابق وزیراعلی دگوجے سنگھ نے لو جہاد کے سلسلے میں کہا ہے کہ اگر اس سے بے روزگاری،پسماندگی اور غریبی ختم ہوجائے تو ہمیں کوئی دقت نہیں۔

...مزید دیکھیں
ٹی آرایس کے رکن اسمبلی این نرسمہیاچل بسے

ٹی آرایس کے رکن اسمبلی این نرسمہیاچل بسے

حیدرآباد یکم دسمبر(یواین آئی) ٹی آرایس کے رکن اسمبلی و سرکردہ وکیل این نرسمہیا شہر حیدرآبادکے ایک کارپوریٹ اسپتال میں دل کا دورہ پڑنے سے چل بسے۔

...مزید دیکھیں
دہلی ، مہاراشٹر ، مغربی بنگال میں سب سے زیادہ اموات

دہلی ، مہاراشٹر ، مغربی بنگال میں سب سے زیادہ اموات

01 Dec 2020 | 2:32 PM

نئی دہلی ، یکم دسمبر (یواین آئی) پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران ، ملک کے مختلف حصوں میں کورونا وائرس کی وجہ سے 482 مریضوں کی موت ہوگئی ، جن میں سب سے زیادہ اموات دہلی ، مہاراشٹر اور مغربی بنگال میں ہوئی اس عرصے کے دوران ، دہلی میں کووڈ 19 کے سبب 108 ، مہاراشٹر میں 80 اور مغربی بنگال میں 48 کی موت ہوگئی۔

نہرو گارڈن ہاکی ونگ کو فوراً شروع کیا جائے گا: سرندر سنگھ بھاپا

30 Nov 2020 | 8:04 PM

جالندھر ، 30 نومبر (یواین آئی ) سرجیت ہاکی سوسائٹی کے ڈائریکٹر (کوچنگ کیمپ) سریندر سنگھ بھاپا نے حکومت پنجاب سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ خواتین ہاکی کھلاڑیوں کی نرسری سمجھے جانے والے گورنمنٹ سینئر سیکنڈری اسکول ، نہرو گارڈن کے ہاکی ونگ کو فوری طور پر شروع کیا جائے۔

اے آر رحمان ہندوستان میں بافٹا کے سفیر مقرر

30 Nov 2020 | 3:53 PM

بنگلورو ، 30 نومبر (یو این آئی) برطانوی اکیڈمی آف فلم اینڈ ٹیلی ویژن آرٹس (بافٹا) نے پیر کو نیٹ فلکس کے تعاون سے درخواستوں کے افتتاح کا اعلان کرتے ہوئے ہندوستانی موسیقار اور گلوکار اے آر رحمان کو 2020-21 کے لئے اپنا سفیر مقرر کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
سلمان کو ملی حاضری معافی

سلمان کو ملی حاضری معافی

01 Dec 2020 | 2:33 PM

جودھپور،یکم دسمبر(یواین آئی) فلم اداکار سلمان خان کو مشہور ہرن شکار معاملے میں آج عدالت نے حاضری معافی دے دی اس معاملے میں سلمان خان کو منگل کو عدالت میں پیش ہونا تھا لیکن ان کی طرف سے عالمی وبا کورونا کے پیش نظر ضلع اور سیشن جج کی عدالت میں حاضری معافی پیش کی گئی ہے۔اس پر عدالت نے حاضری معافی منظور کرتے ہوئے اگلی سماعت آئندہ 16 جنوری کو طے کردی ہے۔

مودی نے سیرم انسٹی ٹیوٹ میں کورونا ویکسین کے عمل کا جائزہ لیا

28 Nov 2020 | 8:20 PM

نئی دہلی، 28نومبر (یو این آئی) پورے ملک میں کورونا کی ویکسین کے انتظار کے درمیان وزیراعظم نریندر مودی نے ویکسین بنا رہی لیباریٹریوں میں شامل پنے میں واقع سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کا آج شام دورہ کیا اور سائنسدانوں سے اب تک ہوئی پیش رفت کے بارے میں معلومات لی۔

...مزید دیکھیں
image