Sunday, Feb 25 2018 | Time 01:23 Hrs(IST)
Science Technology Share

اگلے سیزن سے پي ایس ایل کے آٹھ میچ پاکستان میں: سیٹھی

کراچی، 26 مئی (یو این آئی) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے نئے صدر اور پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) ٹوئنٹی 20 ٹورنامنٹ کے چیف نجم سیٹھی نے اگلے سیزن سے لیگ کے آٹھ میچ وطن میں کرانے کے عزم کا اظہار کیا ہے۔ پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے سالانہ عام اجلاس میں بورڈ کے نئے صدر سیٹھی نے کہا کہ ان آٹھ میچوں میں چار لاہور میں اور چار کراچی میں منعقد کیے جائیں گے۔انہوں نے پاکستان میں ایک بار پھر بین الاقوامی کرکٹ کو واپس لانے کے تئیں بھی عزم کا اعادہ کیا ۔ سیٹھی نے کہاکہ اگلے سیزن میں ہم لیگ کے آٹھ میچ پاکستان میں کرانے جا رہے ہیں۔ان آٹھ میچوں میں چار لاہور میں اور چار کراچی میں منعقد کیے جائیں گے۔پی ایس ایل کے تیسرے سیزن میں تمام کھلاڑی پاکستان میں کھیلنے کے لئے آمادہ ہوں گے۔یہ کھلاڑیوں کے ساتھ معاہدے کا ایک حصہ ہے۔ پی ایس ایل کے سربراہ نے کہا کہ پاکستان میں کھیلنے کے لئے غیر ملکی کھلاڑیوں کو 50 فیصد اضافی فیس دی جائے گی۔انہوں نے بتایا کہ لیگ کی چھ فرنچائزز ٹیموں کو خریدنے میں 30 سے ​​زائد قومی اور بین الاقوامی پارٹیوں نے خواہش ظاہر کی ہے۔ غور طلب ہے کہ 2009 میں سری لنکا کرکٹ ٹیم کی بس پر ہوئے دہشت گردانہ حملے کے بعد سے زمبابوے کے علاوہ کسی بھی دیگر بین الاقوامی ٹیسٹ ٹیم نے پاکستان کا دورہ نہیں کیا ہے۔ یو این آئی۔ این اے۔ این یو۔
خاص خبریں
بینک گھپلوں کا اثر کاروبار میں سہولت پر بھی پڑے گا: جیٹلی

بینک گھپلوں کا اثر کاروبار میں سہولت پر بھی پڑے گا: جیٹلی

نئی دہلی‘ 24فروری (یو این آئی) وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے آج کہا کہ بینک گھپلوں کا کاروبار میں سہولت پر بھی اثر پڑے گا اور بار بار ایسے گھپلے ہونے سے معیشت میں سدھار کی تمام کوششیں بے کار رہ جائیں گی۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 7:09 PM
بلاک سطح پر کھلے گا جن دوا مرکز، سستی دوائیں دستیاب ہوں گی

بلاک سطح پر کھلے گا جن دوا مرکز، سستی دوائیں دستیاب ہوں گی

نئی دہلی، 24 فروری (یو این آئی) حکومت نے غیر معمولی بیماریوں سےمتاثر لوگوں کو سستی اور معتبر دوائیں فراہم کرنے کے لئے بلاک سطح پر جن دوا کے مرکز کھولنے کا عزم ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ اب تک مختلف مقامات پر اس قسم کے 3177 مرکز کھولے جا چکے ہیں۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 2:16 PM
ای ۔ وے بل یکم اپریل سے نافذ کرنے کی سفارش

ای ۔ وے بل یکم اپریل سے نافذ کرنے کی سفارش

نئی دہلی‘ 24 فروری (یو این آئی) جی ایس ٹی پر عمل درآمد کے لئے قائم کابینی گروپ نے بین الاقوامی مال ٹرانسپورٹ کے لئے ای وے بل کا نظم یکم اپریل سے نافذ کرنے کی سفارش کی ہے جب کہ ریاست کے اندر ای وے بل بعد میں مرحلہ وار طریقے سے نافذ کیا جائے گا۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 7:06 PM
بہار میں بھیانک سڑک حادثہ 9 بچوں کی موت 20 سے زائد زخمی

بہار میں بھیانک سڑک حادثہ 9 بچوں کی موت 20 سے زائد زخمی

مظفر پور 24 فروری (یو این آئی) بہار میں مظفر پور ضلع کے مینا پور پولیس اسٹیشن علاقہ میں آج ایک بھیانک سڑک حادثہ میں نو بچوں کی موت ہو گئی اور بیس سے زائد زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 4:20 PM
سبھی کو اپنے عقیدے کے مطابق تہوار منانے  کا حق:یوگی

سبھی کو اپنے عقیدے کے مطابق تہوار منانے کا حق:یوگی

متھرا،24فروری (یواین آئی)’’میں ہندوہوں ۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 7:13 PM
معروف صحافی نیلابھ مشرا نہیں رہے

معروف صحافی نیلابھ مشرا نہیں رہے

نئی دہلی‘ 24 فروری (یو این آئی) نیشنل ہیرالڈ گروپ کے چیف ایڈیٹر نیلابھ مشرا کا آج چینئی میں انتقال ہوگیاں ان کی عمر 57برس تھی۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 7:10 PM
نیتش حکومت میں بدعنوانی عروج  پر:تیجسوی

نیتش حکومت میں بدعنوانی عروج پر:تیجسوی

دربھنگہ، 24 فروری (یو این آئی) بہار اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر تیجسوی پرساد یادو نے آج کہا کہ نتیش حکومت میں بدعنوانی عروج پر پہنچنے سے ترقیاتی کام ٹھپ پڑ گئے ہیں۔

...مزید دیکھیں 24 Feb 2018 | 7:15 PM

این ڈی اے نے خواتین کو بااختیار بنانے کے لئے متعدد اقدامات کئے: مودی

24 Feb 2018 | 11:40 PM

چنئی، 24 فروری (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ تمل ناڈو میں کاروباری خواتین کے لئے اماں دوپهيہ گاڑی سبسڈی منصوبہ اور بڑے پیمانے پر کیئے جانے والے شجرکاری پروگرام سے آنے والے وقت میں خواتین کو بااختیار بنانے اور قدرت کی حفاظت کرنے میں مدد ملے گی۔

....

24 Feb 2018 | 8:54 PM

کلیدی خطبہ پیش کرتے ہوئے گرونانک دیو یونیورسٹی امرتسر کے بزنس اسکول کی صدر شعبہ پروفیسر جسبین کور نے کہاکہ ملک میں جی ایس ٹی کو سب سے بڑے براہ راست ٹیکس کے طور پر نافذ کئے جانے سے دیگر ٹیکسوں کو ہٹانے میں کامیابی ملی ہے۔

شعیب اختر نے دی کوہلی کو چیتے سے تشبیہ دی

03 Feb 2018 | 4:47 PM

لاہور ، 03 فروری (یو این آئی)پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر شعیب اختر نے جنوبی افریقہ کےخلاف سیریز کے پہلے ایک روزہ میچ میں کامیابی کے بعد ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کو چیتے سے تشبیہ دی ہے ۔

image