Monday, Jul 24 2017 | Time 06:08 Hrs(IST)
  • ناگالینڈ میں سیلاب متاثرین کے لئے ا مدادی رقم جاری
Science Technology Share

اگلے سیزن سے پي ایس ایل کے آٹھ میچ پاکستان میں: سیٹھی

کراچی، 26 مئی (یو این آئی) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے نئے صدر اور پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) ٹوئنٹی 20 ٹورنامنٹ کے چیف نجم سیٹھی نے اگلے سیزن سے لیگ کے آٹھ میچ وطن میں کرانے کے عزم کا اظہار کیا ہے۔ پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے سالانہ عام اجلاس میں بورڈ کے نئے صدر سیٹھی نے کہا کہ ان آٹھ میچوں میں چار لاہور میں اور چار کراچی میں منعقد کیے جائیں گے۔انہوں نے پاکستان میں ایک بار پھر بین الاقوامی کرکٹ کو واپس لانے کے تئیں بھی عزم کا اعادہ کیا ۔ سیٹھی نے کہاکہ اگلے سیزن میں ہم لیگ کے آٹھ میچ پاکستان میں کرانے جا رہے ہیں۔ان آٹھ میچوں میں چار لاہور میں اور چار کراچی میں منعقد کیے جائیں گے۔پی ایس ایل کے تیسرے سیزن میں تمام کھلاڑی پاکستان میں کھیلنے کے لئے آمادہ ہوں گے۔یہ کھلاڑیوں کے ساتھ معاہدے کا ایک حصہ ہے۔ پی ایس ایل کے سربراہ نے کہا کہ پاکستان میں کھیلنے کے لئے غیر ملکی کھلاڑیوں کو 50 فیصد اضافی فیس دی جائے گی۔انہوں نے بتایا کہ لیگ کی چھ فرنچائزز ٹیموں کو خریدنے میں 30 سے ​​زائد قومی اور بین الاقوامی پارٹیوں نے خواہش ظاہر کی ہے۔ غور طلب ہے کہ 2009 میں سری لنکا کرکٹ ٹیم کی بس پر ہوئے دہشت گردانہ حملے کے بعد سے زمبابوے کے علاوہ کسی بھی دیگر بین الاقوامی ٹیسٹ ٹیم نے پاکستان کا دورہ نہیں کیا ہے۔ یو این آئی۔ این اے۔ این یو۔
خاص خبریں
مالیاتی امور  میں آرڈیننس قطعی نہ  لائیں : پرنب مکھرجی

مالیاتی امور میں آرڈیننس قطعی نہ لائیں : پرنب مکھرجی

نئی دہلی، 23 جولائی (یو این آئی) سبکدوش ہونے والے صدر جمہوریہ پرنب مکھرجی نے مختلف معاملوں میں آرڈیننس جاری کرنے کے رجحان پر تشویش ظاہر کرتے ہوئے آج کہا کہ کسی بھی حکومت کو آرڈیننس کا فیصلہ ناگزیر صورتحال میں ہی لینا چاہئے۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 8:04 PM
ممبران پارلیمنٹ نے پرنب کو جذباتی انداز میں  الوداع کہا

ممبران پارلیمنٹ نے پرنب کو جذباتی انداز میں الوداع کہا

نئی دہلی، 23 جولائی (یو این آئی) پارلیمنٹ کے سنٹرل ہال میں آج صدر پرنب مکھرجی کو جذباتی انداز میں الوداع کہاگیا۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 8:38 PM
10 راجہ جی مارگ پرنب مکھرجی کی نئی قیام گاہ

10 راجہ جی مارگ پرنب مکھرجی کی نئی قیام گاہ

نئی دہلی،23 جولائی (یو این آئی)پرنب مکھرجی 5 سال تک صدارت کے منصب جلیلہ پر فائز رہنے کے بعد کل اپنے عہدہ سے سبکدوش ہورہے ہیں جس کے بعد وہ راشٹرپتی بھون سے 10 راجہ جی مارگ پر واقع اپنی نئی رہائش گاہ میں منتقل ہوجائیں گے۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 8:04 PM
عام آدمی پارٹی  کے 20 ممبران اسمبلی کے مستقبل کے تعلق سے  قیاس آرائیاں تیز

عام آدمی پارٹی کے 20 ممبران اسمبلی کے مستقبل کے تعلق سے قیاس آرائیاں تیز

نئی دہلی، 23 جولائی (یواین آئی)مسٹر رام ناتھ كووند کے ملک کا نیا صدرجمہوریہ منتخب ہونے کے ساتھ ہی منافع بخش عہدے کے تعلق سے الزام کا سامنا کررہے دہلی کے 20 ممبران اسمبلی کے مستقبل کا فیصلہ جلد ہونے کی قیاس آرائیاں تیز ہوگئی ہیں۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 8:53 PM
پرنب پیر کو قوم کو خطاب کریں گے

پرنب پیر کو قوم کو خطاب کریں گے

نئی دہلی، 23 جولائی (یو این آئی) سبکدوش ہونے والے صدر پرنب مکھرجی کل شام قوم کو خطاب کریں گے۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 10:20 PM
جیور اجتماعی عصمت دری معاملہ  میں چار بدمعاش گرفتار

جیور اجتماعی عصمت دری معاملہ میں چار بدمعاش گرفتار

گریٹر نوئیڈا، 23 جولائی (یواین آئی) جیور کے سرخیوں میں چھائے رہنے والے اجتماعی عصمت دری اور قتل معاملے میں پولیس نے بڑی کامیابی کا دعوی کیا ہے۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 10:43 AM
انڈونیشیا میں منشیات اسمگلروں كو گولی مارنے کا حکم

انڈونیشیا میں منشیات اسمگلروں كو گولی مارنے کا حکم

جکارتہ 23 جولائی (رائٹر) انڈونیشیا کے صدر جوكو وڈوڈو نے ملک میں تیزی سے بڑھ رہے منشیات کے استعمال سے نمٹنے کے لیے قانون نافذ کرنے والے حکام کو منشیات اسمگلروں کو گولی مارنے کی ہدایت دی ہیں۔

...مزید دیکھیں 23 Jul 2017 | 10:02 AM

آرڈیننس کا استعمال ناگزیر صورتحال میں ہی: پرنب

23 Jul 2017 | 8:53 PM

نئی دہلی، 23 جولائی (یو این آئی) سبکدوش ہونے والے صدر پرنب مکھرجی نے آج کہا کہ آرڈیننس کے طور پر ایگزیکٹو کو قانون بنانے کا غیر معمولی اختیار دیا گیا ہے، لیکن آرڈیننس کا راستہ ناگزیر صورتحال میں میں ہی اختیار کیاجانا چاہئے ۔

ٹویٹر پر پرستار نے کی اکمل پر تنقید

17 Jul 2017 | 6:56 PM

نئی دہلی، 17 جولائی (یو این آئی) پاکستان کرکٹ ٹیم کی سینٹرل کنٹریکٹ لسٹ سے باہر بلے باز عمر اکمل كو اس وقت کافی شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا جب ایک پرستار نے بینٹلے کار کے ساتھ تصویر پوسٹ کرنے کو لے کر ان کی سوشل ویب سائٹ پر کافی تنقید کی۔

image