image
Friday, Apr 10 2020 | Time 03:59 Hrs(IST)
National

سروج پانڈے کی نگرانی میں بی جے پی دہلی قانون ساز پارٹی کا لیڈر کا انتخاب ہوگا

سروج پانڈے کی نگرانی میں بی جے پی دہلی قانون ساز  پارٹی کا لیڈر کا انتخاب  ہوگا

نئی دہلی ، 18 فروری (یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر جگت پرکاش نڈا نے منگل کو ممبر پارلیمنٹ سروج پانڈے کو دہلی اسمبلی میں قانون ساز پارٹی کا قائد منتخب کرنے کے لئے مرکزی مبصر مقرر کیا ہے۔
محترمہ پانڈے حالیہ اختتام پذیر دہلی اسمبلی انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے والے بی جے پی کے آٹھ ممبران اسمبلی سے ایک میٹنگ کریں گی اور اپوزیشن لیڈر کے لئے مشورہ کریں گی۔
چھٹی دہلی اسمبلی میں بی جے پی کے تین ایم ایل اے تھے اور روہنی سے ایم ایل اے وجیندر گپتا حزب اختلاف کے قائد تھے۔ مسٹر گپتا ایک بار پھر روہنی سے فاتح بن کر سامنے آئے ہیں اور انہوں نے عام آدمی پارٹی (آپ) کے امیدوار راجیش ناما بنسی والا کو 12 ہزار سے زیادہ ووٹوں سے شکست دی ہے۔
پچھلی اسمبلی میں بی جے پی ایم ایل اے اوم پرکاش شرما بھی وشواس نگر سے ایک بار پھر کامیابی حاصل کی ہے جبکہ جگدیش پردھان اس بار مصطفی آباد سے انتخاب ہار گئے۔
اس بار کراول نگر سے جیتنے والے موہن سنگھ بشٹ ، اور بدر پور سے فاتح رام ویر سنگھ وڈھوری پہلے بھی کئی بار ایم ایل اے رہ چکے ہیں۔
شری اروند کیجریوال کی سربراہی میں عام آدمی پارٹی (آپ) نے بھی اس بار دہلی میں زبردست فتح حاصل کی ہے اور دہلی قانون ساز اسمبلی کی 70 میں سے 62 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ بی جے پی کو آٹھ سیٹیں ملی ہیں اور کانگریس کی جھولی ایک بار پھر خالی رہی۔
یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 15000 کروڑ روپے کی   منظوری

کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 15000 کروڑ روپے کی منظوری

نئی دہلی، 9 اپریل ( یواین آئی ) ملک میں کورونا وائرس (كووڈ -19) سے متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر 5865 اور اس کی وجہ سے 169 افراد کے ہلاک ہونے کے ساتھ ہی مرکزی حکومت نے اس وبا سے نمٹنے کے لئے قومی اور ریاستی سطح پر طبی نظام کو مضبوط بنانے کے مقصد سے 15000 کروڑ روپے کی رقم منظور کی ہے ۔

...مزید دیکھیں
ملک میں کورونا  وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد  5865، 169ہلاکتیں

ملک میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 5865، 169ہلاکتیں

نئی دہلی، 9 اپریل ( یواین آئی ) ملک میں کورونا وائرس (كووڈ -19) سے متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر 5965 ہو گئی ہے اور اس کی وجہ سے ہلاک شدگان کی تعداد 169 تک پہنچ گئی اور اب تک 478 افراد کو صحت یاب ہونے کے بعد اسپتال سے فارغ کر دیا ہے ۔

...مزید دیکھیں
مودی نے جمہوریہ کوریاکے صدر مون جائی ان سے بات کی

مودی نے جمہوریہ کوریاکے صدر مون جائی ان سے بات کی

نئی دہلی،9؍اپریل (یواین آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے آج جمہوریہ کوریا کے صدر مون جائی-ان کے ساتھ ٹیلی فون پر بات چیت کی اور کورونا وبا سے پیدا ہوئی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

...مزید دیکھیں
سونیا کی میڈیا کے اشتہارات روکنے   کے مشورہ  کی مخالفت میں اتری صحافیوں  تنظیمیں

سونیا کی میڈیا کے اشتہارات روکنے کے مشورہ کی مخالفت میں اتری صحافیوں تنظیمیں

نئی دہلی / حیدرآباد، 9 اپریل ( یواین آئی ) صحافیوں کی قومی تنظیموں نے کانگریس صدر سونیا گاندھی کے وزیر اعظم نریندر مودی کو د یے گئے اس مشورہ پر عدم اطمینان ظاہر کیا ہے جس میں انہوں نے كورونا وائرس ’ كووڈ -19‘ سے لڑنے کے لئے مناسب فنڈ بچانے کے واسطے میڈیا کو فراہم کئے جانے والے اشتہارات پر روک لگانے کی درخواست کی تھی ۔

...مزید دیکھیں
دہلی میں کورونا وائرس  سے 669 افرادمتاثر،9افراد ہلاک

دہلی میں کورونا وائرس سے 669 افرادمتاثر،9افراد ہلاک

نئی دہلی،9 اپریل (یواین آئی) دہلی میں كورونا وائرس متاثرین کی تعداد 669 جبکہ نوافراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

...مزید دیکھیں
کووند، مودی اور شاہ  نے  سی آر پی ایف کو ’شوریہ دیوس‘ پر  مبارک باد دیا

کووند، مودی اور شاہ نے سی آر پی ایف کو ’شوریہ دیوس‘ پر مبارک باد دیا

نئی دہلی، 09 اپریل (یواین آئی) صدررام ناتھ کووند،وزیراعظم نریندر مودی اور وزیرداخلہ امیت شاہ نے ملک کے سب سے بڑے نیم فوجی فورس سینٹرل ریزرو پولس فورس (سی آر پی ایف) کو ’شوریہ دیوس‘ پر مبارک باد دیا ہے۔

...مزید دیکھیں
نشنک نے   نیشنل ٹیسٹنگ   ایجنسی  کو  مکتوب ارسال  کیا

نشنک نے نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی کو مکتوب ارسال کیا

نئی دہلی، 9 اپریل ( یواین آئی ) مرکزی وزیر برائے فارغ انسانی وسائل رمیش پوکھریال نشنک نے لاکھوں طلباء کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی ( این ٹی اے ) کو جے ای ای (مین) 2020 کے امتحان مراکز کو تبدیل کرنے کی تاریخ آگے بڑھانے کے لئے مکتوب ارسال کیا اور ایجنسی کے ڈائریکٹر جنرل کو طلباء کی رہنمائی کرنے کو کہا ۔

...مزید دیکھیں
کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 15000 کروڑ روپے کی   منظوری

کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 15000 کروڑ روپے کی منظوری

09 Apr 2020 | 11:43 PM

نئی دہلی، 9 اپریل ( یواین آئی ) ملک میں کورونا وائرس (كووڈ -19) سے متاثرہ افراد کی تعداد بڑھ کر 5865 اور اس کی وجہ سے 169 افراد کے ہلاک ہونے کے ساتھ ہی مرکزی حکومت نے اس وبا سے نمٹنے کے لئے قومی اور ریاستی سطح پر طبی نظام کو مضبوط بنانے کے مقصد سے 15000 کروڑ روپے کی رقم منظور کی ہے ۔مرکزی وزارت برائے صحت اور خاندانی بہبود نے ریاستوں کو ارسال کئے گئے مکتوب میں کہا ہے کہ ’ كووڈ -19 ایمرجنسی رسپانس اینڈ ہیلتھ سسٹم پری پیئرڈ نس پیکج‘ کا مقصد ملک بھر میں کورونا وائرس کی تشخیص اور علاج و معالجہ کی سہولیا ت کو بڑھانا ہے ۔ اس کے تحت لازمی طبی آلات اور ادویات کی خریداری، لیبارٹری بنانا، نگرانی بڑھانا اور وسیع پیمانے پرطبی نظام کو مضبوط بنانا شامل ہے ۔ وزارتی گروپ نے اعلی سطحی میٹنگ کر کے صورتحال کا جائزہ لیا اور کورونا کی روک تھام ، انتظامات اور کورونا وائرس کے علاج کے لئے مقرر اسپتالوں کے قیام پر تبادلہ خیال کیا گیا ۔

کورونا کے سبب بنگلہ دیش-آسٹریلیا ٹیسٹ سیریز ملتوی

کورونا کے سبب بنگلہ دیش-آسٹریلیا ٹیسٹ سیریز ملتوی

09 Apr 2020 | 8:11 PM

ڈھاکہ، 09 اپریل (یو این آئی ) دنیا بھر میں پھیلے مہلک کورونا وائرس 'كووڈ 19' کے قہر کی وجہ سے آسٹریلیا اور بنگلہ دیش کرکٹ بورڈز نے اس سال جون میں ہونے والی دونوں ممالک کی ٹیسٹ سیریز کو باہمی رضامندی کے بعد ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

مسک کلی گانے کے ریمیک سے خوش  نہیں ہیں رحمان

مسک کلی گانے کے ریمیک سے خوش نہیں ہیں رحمان

09 Apr 2020 | 1:09 PM

ممبئی، 9 اپریل (یو این آئی) بالی ووڈ کے جانے مانے موسیقار اور گلوکار اے آر رحمان مسک کلی گانے کے ری میک سے خوش نہیں ہیں۔ مسک کلی گانے کو اے آر رحمان نے کمپوز کیا تھا اور موہت چوہان نے اس نغمے کو اپنی آواز دی تھی۔ فلم دلی-6 کے اس گانے کو ابھشیک بچن اور سونم کپور پر فلمایا گیا تھا۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image