image
Friday, Jul 10 2020 | Time 17:47 Hrs(IST)
  • این 95 ماسک کو دوبارہ استعمال کے لئے اوزون پر مبنی آلہ لانچ
  • گیان واپی اور متھراکی عیدگاہ معاملہ:سپریم کورٹ میں آج بحث نہیں ہوسکی، سماعت چارہفتے کیلئے ملتوی، آئین کی بالادستی قائم رکھنا اور اس کا تحفظ حکومت اور عدالت کا کام : مولاناارشدمدنی
  • یو پی بورڈ کے نصاب میں ہوگی تخفیف:ڈاکٹر شرما
  • نالندہ میں لاپتہ بچی کی لاش برآمد
  • ڈالر کے مقابلے روپیہ 21 پیسے کمزور
  • مونگیر میں پولیس مخبری کے الزام میں دو دیہی باشندے کا قتل
  • اترپردیش کی تعلیمی دنیا کی ایک معروف شخصیت ڈاکٹر عبدالباری چل بسے
  • شاہ نے ریوا شمسی پروجیکٹ کے لئے مودی کا شکریہ ادا کیا
  • عدالت عظمی ضمانت کے لئے سوشل میڈیا کے استعمال پر پابندی کی شرط کا جائزہ لے گی
  • یہ میں بی ایس ایف کے مزید 26 جوان کورونا مثبت
  • سری نگر میں جموں وکشمیر بنک کا کارپوریٹ ہیڈکوارٹرز دوسرے دن بھی بند رہا
  • معین اور بیئرسٹوون ڈے کے ٹریننگ گروپ میں شامل
  • یدیورپا اپنےرہائشی دفتر تک محدود
  • کیمور میں کسان کا پیٹ۔ پیٹ کر قتل
International

استعفی قبول نہ ہونے کی صورت میں مورالس بولیویاواپس آئیں گے

استعفی قبول نہ ہونے کی صورت میں مورالس  بولیویاواپس آئیں  گے

میکسیکو سٹی، 15 نومبر (اسپوتنك) بولیویا کے سابق صدر ایوومورالس نے کہا ہے کہ اگر ان کے ملک کی پارلیمنٹ نے ان کا استعفی قبول نہیں کیا تو وہ وطن واپس لوٹ جائیں گے۔
مسٹر مورالس نے ملک میں جاری احتجاجی مظاہروں کے درمیان گذشتہ اتوار کو اپنے عہدے سے استعفی دے دیا تھا اور میکسیکو میں سیاسی پناہ لی حاصل کی تھی۔
سابق صدر نے ای آئی یونیورسل کے ساتھ انٹرویو میں کہا کہ ’’میرا استعفی پارلیمنٹ میں زیر غور ہے۔ اگر پارلیمنٹ اسے قبول نہیں کرتی ہے تو میں واپس آ جاؤں گا۔ اس وقت میں محسوس کر رہا ہوں کہ میں بولیویا میں امن قائم کرسکتاہوں‘‘۔
انہوں نے کہا کہ مسلح تشدد کے ذریعہ بولیویا میں امن قائم نہیں کیا جاسکتا۔ اقوام متحدہ، کیتھولک چرچ اور ثالثی کرنے والے ممالک کے درمیان بات چیت سے ہی ملک میں امن قائم ہو سکتا ہے۔
واضح رہے کہ بولیویا میں جاری مظاہروں کے درمیان مسٹر مورالس اور نائب صدر الوارو گارسیا لنیرا نے اتوار کے روز اپنے عہدے سے استعفی دے دیاتھا۔ مسٹر مورالس اور مسٹر لنیرا نے فوج کے کمانڈر ولیم کلیما کے اصرار پر تشدد کے درمیان استعفی دینے کا اعلان کیا۔ مسٹر مورالس کے انتخابات میں دوسری بار فاتح رہنے کے بعد 20 اکتوبر سے وہاں مظاہرے ہو رہے ہیں۔ بولیویا کی اپوزیشن پارٹی نے انتخابی نتائج میں دھاندلی کا الزام لگاتے ہوئے اسے تسلیم کرنے سے انکار کر دیا تھا۔
اسپوتنك۔ این یو۔

خاص خبریں
مودی آج ریوا الٹرا میگا سولر پروجیکٹ کو قوم کے نام وقف کریں گے

مودی آج ریوا الٹرا میگا سولر پروجیکٹ کو قوم کے نام وقف کریں گے

ریوا، 10 جولائی (وزیر اعظم نریندر مودی آج مدھیہ پردیش کے ریوا میں واقع دنیا کی بڑی سولر پروجیکٹوں میں شامل ریوا الٹرا میگا سولر پروجیکٹ کو قوم کے نام وقف کریں گے۔

...مزید دیکھیں
پہلی مرتبہ ایک دن میں کورونا کے 26 ہزار سے زائد کیسز سامنے آئے

پہلی مرتبہ ایک دن میں کورونا کے 26 ہزار سے زائد کیسز سامنے آئے

نئی دہلی ، 10 جولائی ( یواین آئی ) ملک میں تیزی سے بڑھ رہے کورونا انفیکشن کے گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 26،506 کیسز سامنے آئے ، جو اب تک ایک دن میں سب سے زائد ہیں۔

...مزید دیکھیں
سپریم کورٹ کا اسکول فیس معافی سے متعلق درخواستوں  پرسماعت کرنے سے انکار

سپریم کورٹ کا اسکول فیس معافی سے متعلق درخواستوں پرسماعت کرنے سے انکار

نئی دہلی،10 جولائی (یواین آئی) سپریم کورٹ نے کورونا وائرس کے حوالہ سے ملک بھرمیں جاری لاک ڈاؤن کے تناظرمیں ملک بھرکے پرائیویٹ اسکولوں کو تین ماہ کی فیس معاف کرنے سے متعلق ہدایت دینےوالی عرضی پرجمعہ کوسماعت سے انکار کردیا۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان اور جنوبی کوریا   دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید مستحکم   بنانےکے لیے پرعزم

ہندوستان اور جنوبی کوریا دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید مستحکم بنانےکے لیے پرعزم

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئي) ہندوستان اور جنوبی کوریا نے دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید تقویت دینے کے ایک حصے کے طور پر دونوں ملکوں کی مسلح افواج کے مابین تعاون بڑھانے کا عزم ظاہر کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
یو جی سی طلباء کو بغیر امتحان کے پاس کرے: راہل

یو جی سی طلباء کو بغیر امتحان کے پاس کرے: راہل

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئی) کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے کورونا کے وبا کے دوران امتحانات کے انعقاد کو غیر منصفانہ قرار دیتے ہوئے اسے ملتوی کرکے طلبا کو ان کے ریکارڈ کی بنیاد پر پاس کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

...مزید دیکھیں
'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے': گینگسٹر وکاس دوبے کی ہلاکت پر عمر عبداللہ کا تبصرہ

'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے': گینگسٹر وکاس دوبے کی ہلاکت پر عمر عبداللہ کا تبصرہ

سری نگر، 10 جولائی (یو این آئی) نیشنل کانفرنس کے نائب صدر و سابق وزیر اعلیٰ عمر عبداللہ نے اتر پردیش کے کانپور میں ایک ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس سمیت آٹھ پولیس اہلکاروں کو انتہائی بے رحمی کے ساتھ قتل کرنے والے ملزم گینگسٹر وکاس دوبے کی جمعے کی صبح ایک پولیس مقابلے میں ہلاکت پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ 'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے ہیں'۔

...مزید دیکھیں
ریلائنس۔ بی پی  جوائنٹ وینچر سے پانچ  برسوں میں 60 ہزار نئی نوکریاں

ریلائنس۔ بی پی جوائنٹ وینچر سے پانچ برسوں میں 60 ہزار نئی نوکریاں

نئی دہلی ، 10 جولائی ( یواین آئی ) مکیش امبانی نے ریلائنس انڈسٹریز کو قرض سے آزاد کرنے کے بعد اب اپنے کاروبار کو مزید تیزی سے بڑھانے کے منصوبے کو حتمی شکل دیتے ہوئے اوربرٹش پٹرولیم (بی پی) کے ساتھ مل کر ہندوستانی مارکیٹ میں ایندھن اور طیارہ ایندھن کی خردہ فروشی کے لئے ریلائنس - بی پی موبلٹی لمیٹڈ (آر بی ایم ایل) نے ایک جوائنٹ وینچر تشکیل دیا ہے جو اگلے پانچ برسوں میں 60 ہزار روز گار کے مواقع پیدا کرے گا۔

...مزید دیکھیں

۔۔۔۔۔

10 Jul 2020 | 2:27 PM

ہمسایہ ملک پاکستان میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد ڈیڑھ لاکھ سے تجاوز کرگئی ہے اوریہاں اب تک 2،40،848 افراد متاثر ہوئے ہیں اور 4983 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں۔

معین اور بیئرسٹوون ڈے کے ٹریننگ گروپ میں شامل

10 Jul 2020 | 5:23 PM

لندن ، 10 جولائی (یو این آئی) انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز کے مابین ساؤتھمپٹن میں کھیلے جانے والے پہلے ٹیسٹ کے دوران انگلینڈ کے تربیتی گروپ کا ون ڈے سیریز کے لئے اعلان کردیا گیا ہے اور ٹیسٹ ٹیم میں جگہ نہ بنانے والے معین علی اور جانی بیئرسٹو بھی شامل ہیں ۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image