Thursday, Dec 9 2021 | Time 03:46 Hrs(IST)
Others

کانگریس ایم ایل اے کے ترنمول میں شامل ہونے پر سبھی کی نظریں اسمبلی اسپیکر پر

کانگریس ایم ایل اے کے ترنمول میں شامل ہونے پر سبھی کی نظریں اسمبلی اسپیکر پر

شیلانگ، 25 نومبر (یو این آئی) میگھالیہ میں کانگریس کے 12 ایم ایل کے ترنمول کانگریس میں شامل ہونے کے بعد جمعرات کو سبھی کی نظریں میگھالیہ اسمبلی اسپیکر میتباہ لنگڈوہ پر لگی ہوئی ہیں۔ پارٹی بدلنے پر اسپیکر کے فیصلے کا انتظار ہے۔ اس کے علاوہ سابق وزیر اعلی مکل سنگما کو اپوزیشن لیڈر منتخب کرنے پر بھی فیصلہ کیا جانا ہے۔
مسٹر لنگڈوہ نے یو این آئی کو بتایا، ’’مجھے بدھ کی رات دیر گئے ایک خط ملا ہے جس پر کانگریس کے 12 ایم ایل کے دستخط ہیں۔ میں نے اسے ابھی تک قبول نہیں کیا۔ اس کی جانچ کی جائے گی اور دسویں شیڈول کی دفعات میں طے شدہ طریقہ کار کے مطابق فیصلہ کیا جائے گا۔
اہم بات یہ ہے کہ 60 رکنی میگھالیہ اسمبلی میں کانگریس کے 17 میں سے 12 ایم ایل نے کل رات اسپیکر کو ترنمول میں شامل ہونے کے لیے ایک خط سونپا۔ یہ پارٹی بدلنے والے ارکان اسمبلی کی تعداد قانون سازوں کی تعداد کا دو تہائی ہے، اس لیے پارٹی بدلنے کے خلاف قانون لاگو نہیں ہوگا۔
اگر اسمبلی اسپیکر لنگڈوہ کانگریس کے ان 12 ایم ایل کو تسلیم کرتے ہیں، تو ترنمول ریاست کی واحد سب سے بڑی اپوزیشن پارٹی بن جائے گی، جو 2018 میں اسمبلی میں اپنا کھاتہ بھی نہیں کھول سکی۔ اس کے بعد ایوان میں اپوزیشن لیڈر سنگما ہوں گے۔
سنگما کی اہلیہ ڈکانچی ڈی شیرا، ان کی بیٹی میانی ڈی شیرا اور ان کے چھوٹے بھائی اور سابق وزیر زینتھ سنگما انضمام پر دستخط کرنے والوں میں شامل ہیں۔
اس کے ساتھ ہی دیگر قانون سازوں میں اسمبلی کے سابق اسپیکر چارلس پانگروپ، سابق وزیر شٹلنگ پالے، ریاستی کانگریس کے سابق ورکنگ صدر مارتھن ڈی سنگما کے علاوہ جارج بی لنگڈوہ، ہمالیہ شانگپلانگ، جمی ڈی سنگما، وینرسن ڈی سنگما اور لازارس ایم شامل ہیں۔ سنگما نے بھی خط پر دستخط کر دیے ہیں۔
مسٹر پنگروپ نے آج کہا، ’’ہم جمعرات کی سہ پہر اسپیکر سے ملاقات کریں گے اور انہیں مطلع کریں گے کہ ترنمول اسپیکر نے 12 کانگریس ایم ایل کے انضمام کو مقننہ کی دو تہائی تعداد کی بنیاد پر قبول کیا ہے،‘‘
اپوزیشن پارٹی کانگریس میں اس طرح کی تقسیم کے بعد انہیں ایک جھٹکا لگا ہے۔
یواین آئی۔اےایم۔

خاص خبریں
جنرل راوت کا ہیلی کاپٹر کنور میں حادثہ کا شکار،  13کی موت

جنرل راوت کا ہیلی کاپٹر کنور میں حادثہ کا شکار، 13کی موت

نئی دہلی، 8دسمبر (یو این آئی) دفاعی سربراہ جنرل بپن راوت، انکی اہلیہ اور کچھ دیگر فوجی حکام کو لے جارہا فضائیہ کا ایک ہیلی کاپٹر آج تملناڈو میں نیل گری ضلع کے کنور علاقہ میں حادثہ کا شکار ہوگیا، اس میں 14لوگ سوار تھے جن میں سے صرف ایک شخص بچا ہے۔

...مزید دیکھیں
کووند،نائیڈو، مودی، سونیا نے جنرل راوت کی موت پرافسوس کا اظہار کیا

کووند،نائیڈو، مودی، سونیا نے جنرل راوت کی موت پرافسوس کا اظہار کیا

نئی دہلی، 8 دسمبر (یو این آئی) چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت، ان کی اہلیہ مدھولیکا راوت اور 11 دیگرافسران کی بدھ کو تمل ناڈو کے ضلع نیلگیری کے کنور کے نزدیک ایک ہیلی کاپٹر حادثے میں موت ہو جانے پر صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند، نائب صدر وینکیا، وزیر اعظم نریندر مودی، لوک سبھا اسپیکر اوم برلا اور کانگریس صدر سونیا اور کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ایڈیڈ ری پروڈکٹیو ٹکنالوجی بل اور سروگیسی ریگولیشن بل پارلیمنٹ میں منظور

ایڈیڈ ری پروڈکٹیو ٹکنالوجی بل اور سروگیسی ریگولیشن بل پارلیمنٹ میں منظور

نئی دہلی، 8دسمبر (یو این آئی) راجیہ سبھا نے بد ھ کو معاون ری پروڈکٹیو ٹکنالوجی ریگولیشن بل 2021اور سروگیسی ریگولیشن بل 2020کو منظور کردیا جو معاون تولیدی ٹکنالوجی اور محفوظ سروگیسی سے متعلق طبی مراکز کے ضابطے سے متعلق ہے۔

...مزید دیکھیں
جنرل بپن راوت کو خراج عقیدت پیش کیا گیا

جنرل بپن راوت کو خراج عقیدت پیش کیا گیا

دہرادون،8 دسمبر(یو این آئی) وزیر اعلی کی رہائش گاہ پرقانون ساز پارٹی کی میٹنگ کے موقع پر سی ڈی ایس جنرل بپن راوت کی ہیلی کاپٹر حادثے میں ہوئی موت پر دو منٹ کی خاموشی اختیار کر کے انہیں خراج عقیدت پیش کیا گیا۔

...مزید دیکھیں
حکومت کے مسودے پر کسان تنظیموں میں اتفاق

حکومت کے مسودے پر کسان تنظیموں میں اتفاق

نئی دہلی،8 دسمبر (یواین آئی) دہلی کی سرحد پر پچھلے ایک سال سے جاری کسانوں کی تحریک کو ختم کرنے کےلئے حکومت کی جانب سے بھیجے گئے مسودے پر کسان تنظیموں کے درمیان اتفاق ہوگیا ہے اور امید ہے کہ جمعرات کو تحریک واپس کرنے پر فیصلہ ہوجائے۔

...مزید دیکھیں
یو این آئی کے سابق  چیف ایڈیٹر کٹی کا انتقال

یو این آئی کے سابق چیف ایڈیٹر کٹی کا انتقال

نئی دہلی، 08 دسمبر (یو این آئی) ملک کی معروف نیوز ایجنسی یونائیٹڈ نیوز آف انڈیا (یو این آئی) کے سابق چیف ایڈیٹر اور جنرل منیجر کے پی کے کٹی کا آج یہاں انتقال ہوگیا۔

...مزید دیکھیں
شوپیاں انکاونٹر: تین  جنگجو ہلاک، آپریشن جاری

شوپیاں انکاونٹر: تین جنگجو ہلاک، آپریشن جاری

سری نگر، 8 دسمبر (یو این آئی) جموں وکشمیر کے پہاڑی ضلع شوپیاں کے چیک چھولند علاقے میں سیکورٹی فورسز اور جنگجوﺅں کے مابین تصادم میں تین جنگجو ہلاک ہوئے جبکہ آپریشن ہنوز جاری ہے۔

...مزید دیکھیں
10 دسمبر کو ریلیز ہوگی پردیپ پانڈے چنٹو کی ’مائی بابو جی کے آشیرواد‘

10 دسمبر کو ریلیز ہوگی پردیپ پانڈے چنٹو کی ’مائی بابو جی کے آشیرواد‘

08 Dec 2021 | 6:08 PM

ممبئی، 8 دسمبر (یو این آئی) بھوجپوری سنیما کے چاکلیٹی اسٹار پردیپ پانڈے چنٹو کی فلم ’مائی بابو جی کے آشیروادُ 10 دسمبر کو ریلیز ہوگی ورلڈ وائیڈ ریکارڈز کی پیشکش پردیپ پانڈے چنٹو کی آنے والی بھوجپوری فلم ’مائی بابو جی کے آشیرواد‘ 10 دسمبر کو ریلیز ہوگی حال ہی میں اس فلم کا ٹریلر ریلیز کیا گیا تھا، جسے ناظرین کا کافی زوردار رسپانس ملا ہے اس فلم کے ٹریلر میں پردیپ پانڈے، چنٹو سنچیتا بنرجی، کاجل یادو، اودھیش مشرا، سدھا جھا، انیتا راوت، کرن پانڈے اور کئی بڑے اداکار نظر آ رہے ہیں۔

ڈبل انجن کی حکومت ہوتی ہے تو کام بھی دوگنے رفتار سے ہوتا ہے:مودی

07 Dec 2021 | 3:58 PM

گورکھپور:07دسمبر(یواین آئی)وزیر اعظم نریندر مودی نے اترپردیش کے گورکھپور میں گذشتہ 20سال سے کھاد کارخانہ بند پڑے رہنے کے لئے گذشتہ حکومتوں کی منشی کو خاطی قرار دیتے ہوئے منگل کو کہا کہ مفاد عامہ کے کاموں کے لئے حکومت کی سوچ جب ایماندار ہوتی ہے تو کوئی بھی روکاوٹ نہیں ڈال سکتا ہے۔

...مزید دیکھیں