Tuesday, Sep 28 2021 | Time 07:42 Hrs(IST)
Regional

بیسویں صدی کی غلطیوں کی اصلاح کررہا ہے 21ویں صدی کا ہندوستان:مودی

بیسویں صدی کی غلطیوں کی اصلاح کررہا ہے 21ویں صدی کا ہندوستان:مودی

علی گڑھ:14ستمبر(یواین آئی)وزیر اعظم نریندر مودی نے مغربی اترپردیش میں انتخابی بگل پھونکتے ہوئے کانگریس پر آج تنقید کیا کہ اس نے اپنی لگن اور قربانیوں سے ملک کو نئی سمت دینے والے راجا مہندر پرتاپ سنگھ جیسے قومی ہیرو سے ملک کی اگلی نسلوں کو روشناس نہیں کرایا اور 20ویں صدی کی ان غلطیوں کا 21ویں صدی کا ہندوستان اصلاح کررہا ہے علی گڑھ میں ڈیفنس کوریڈو اور راجا مہندر پرتاپ سنگھ یونیورسٹی کا سنگ بنیاد رکھنے کے بعد مسٹر مودی نے اپنے خطاب میں نوجوانوں کو راجامہندر پرتاپ سنگھ کے کردار سے ترغیب لینے کی اپیل کی اور کہا کہ ’ ہندوستان کی تاریخ ایسے قومی ہیروں کی کہانیوں سےبھر ی پڑی ہے جنہوں نے اپنی محنت و قربانیوں سے ملک کو نیا سمت دیا۔ ایسے کتنے ہی عظیم شخصیات نے سب کچھ قربان کردیا لیکن ملک کی بدقسمتی رہی ہے کہ ایسے قومی ہیرووں سے ملک کی آنے والی نسلوں کو روشناس نہیں کرایا گیا۔
وزیر اعظم نے کہا۔ان کی کہانیاں جاننے سے نسلیں محروم رہ گئیں۔20ویں صدر ان غلطیوں کو 21ویں صدی کا ہندوستان صحیح کررہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مہاراجا سہیل دیو، چھوٹورام یا راجا مہندر پرتاپ سنگھ ہوں ملک کی ترقی کے لئے ان کے کردار کو آگے لانے کی ایماندارانہ کوشش ہورہی ہے۔
مسٹر مودی نے راجا مہندرپرتاپ سنگھ کے ہندوستان کے روشن مستقبل کی خاطر تعلیم کے شعبے میں کردار کا زکر کیا اور کہا کہ یہ ان کی خوش قسمتی ہے کہ انہیں اس یونیورسٹی کے سنگ بنیاد کا موقع ملا۔یہ یونیورسٹی 21ویں صدی کے ہندوستان میں تعلیم اور ہنرمندی کی توقعات کے مطابق دفاعی مطالعہ، دفاعی پروڈکشن کی ٹیکنالوجی، اس علاقے میں کام کرنے والے ہنرمندافرادی قوت تیار کرے گا۔ یہاں تعلیم اور ہنرمندی مقامی زبان میں دینے پر طاقت دیا جائےگا۔
اپنے تالا کاروبار کی وجہ سے مشہور علی گڑھ میں دفاعی پروڈکشن گلیارے کے سنگ بنیاد کے موقع پر وزیر اعظم نے گھروں اور دوکانوں کی سیکورتی میں کردار ادا کرنے والا علی گڑھ اب ملک کی سرحدوں کی سیکورتی میں اہم کردار ادا کرے گا۔ یہاں سینکڑوں کروڑ روپئے کے سرمایہ کاری سے ڈیڑھ درجن سے زیادہ کمپنیاں آرہی ہیں جو چھوٹے ہتھیار، ڈرون، ائیرواسپیس میٹل کمپونینٹ، اینٹی ڈرون نظام اور دیگر دفاعی آلات بنائیں گی۔
مغربی اترپردیش کی سیاسی نبض پر ہاتھ رکھتے ہوئے مسٹر مودی نے تقریبا پانچ سال پہلے ہوئے فسادات کی یاد دلائی اور کہا کہ ایک وقت ایسا ماحول تھا جب لوگوں کو آبائی گھر چھوڑ کر بھاگنا پڑا تھا۔ آج اترپردیش میں کوئی بھی مجرم ایسا کرنے سے پہلے سو بار سوچتا ہے۔ انہوں نے یوگی حکومت کے نظم ونسق کی تعریف کرتےہوئےکہا کہ ایک وقت یہاں انتظامیہ و حکومت غنڈوں کی من مرضی سے چلتا تھا لیکن آج غنڈے اور مافیاں سلاکھوں کے پیچھے ہیں۔
وزیر اعظم نے کسانوں کے لئے مرکزی اور اترپردیش کی یوگی حکومت کے کاموں کو شمار کرایا اور کہا کہ ان کی حکومت ملک کے 80فیصدی سے زیادہ کم جوت والے کسانو ں کے سلسلے میں سابق وزیر اعظم چودھری چرن سنگھ کے تشویشات سے کھڑی ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت غریبوں اور چھوٹے کسانوں کے استحکام کے لئے پر عزم ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ کووڈ بحران میں غریبوں کو بھوک سے بچانے کے لئے ہندوستان نے جو کام کیا ہے ویسے کام دنیا کے تمام بڑے ممالک بھی نہیں کر پائے۔
جاری۔یواین آئی۔ولی

خاص خبریں
حکومت تمام کو سستا علاج دستیاب کرنے کے لئے پرعزم: مودی

حکومت تمام کو سستا علاج دستیاب کرنے کے لئے پرعزم: مودی

نئی دہلی، 27ستمبر (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے غریبوں، خواتین اور درمیانہ طبقہ سستا اور بہتر علاج دستیاب کرانے کے عزم کا اظہار کرتے ہوئے پیر کو کہا کہ ملک میں شمولیاتی اور جامع صحت کی سہولیات کا ایک مضبوط بنیادی ڈھانچہ تیار کیا جارہا ہے مسٹر مودی نے آیوشمان بھارت- پردھان منتری جن آروگیہ یوجنا کی تیسری سالگرہ کے موقع پر آن لائن منعقدہ پروگرام میں ’آیوشمان بھارت ڈیجیٹل مشن‘ کا آغاز کرتے ہوئے کہا کہ اس سے پورے ملک میں صحت کی سہولیات، ہسپتال، ڈاکٹر، فارمیسی، ادویات کی دکانیں اور مریض ایک پلیٹ فارم پر دستیاب ہوں گے۔

...مزید دیکھیں
کسان یونینوں کے بھارت بند کا ملا جلا اثر

کسان یونینوں کے بھارت بند کا ملا جلا اثر

نئی دہلی ، 27 ستمبر (یو این آئی) مرکزی حکومت کے تین نئے زرعی قوانین کے خلاف احتجاج کرنے والی کسان تنظیموں نے پیر کو بھارت بند کی کال دی تھی ، جس کے ہر جگہ ملے جلے نتائج برآمد ہوئے ہیں اس کے ساتھ ہی دھرنا و مظاہرہ کررہے کسانوں ، جنہوں نے دہلی کی سرحدوں پر ایک طویل عرصے سے محاذ بنایا ہوا ہے ، نے دارالحکومت کی طرف جانے والی سڑکوں پر صبح میں ٹریفک کو بلاک کردیا ، جس کی وجہ سے دہلی جانے والے مسافر ،دفتر اور کاروبار کیلئے آمد و رفت کرنے والے دوپہر تک جام میں پھنسے رہے، شام چار بجے ٹریفک معمول پر آسکا۔

...مزید دیکھیں
بھارت بند کے دوران 3 کسانوں کی  موت ہوگئی: کسانوں کی تنظیم

بھارت بند کے دوران 3 کسانوں کی موت ہوگئی: کسانوں کی تنظیم

نئی دہلی ، 27 ستمبر (یو این آئی) مرکزی حکومت کے تین نئے زرعی قوانین کے خلاف احتجاج میں بھارت بند کے دوران پیر کے روز تین کسانوں کی موت ہوگئی متحدہ کسان مورچہ نے ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا کہ بند کے دوران تین کسانوں کی موت ہو گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
دہلی میں ایک  اور گینگ وار، اندھادھند فائرنگ کرکے نوجوانوں کو موت کے گھاٹ اتارا

دہلی میں ایک اور گینگ وار، اندھادھند فائرنگ کرکے نوجوانوں کو موت کے گھاٹ اتارا

نئی دہلی ، 27 ستمبر (یو این آئی) دہلی میں پیر کوا یک اور گینگ وار کے ایک واقعہ میں ایک نوجوان کو گولی مار کر ہلاک کردیا گیا قومی دارالحکومت دہلی میں گزشتہ چار دنوں میں گینگ وار کا یہ دوسرا واقعہ ہے ، جس میں ایک کار میں سوار نوجوان کو گولی مار کر ہلاک کردیا گیا پولیس ذرائع نے بتایا کہ دوارکا ضلع کے نجف گڑھ میں دیر شام پیش آنے والے اس واقعہ میں ہلاک ہونے والے نوجوان کی شناخت شیوانگ کے طور پر ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
بھارت بند: دہلی میں سخت چوکسی ، لال قلعے کے گرد نقل و حرکت بند

بھارت بند: دہلی میں سخت چوکسی ، لال قلعے کے گرد نقل و حرکت بند

نئی دہلی ، 27 ستمبر (یو این آئی) کسانوں کے بھارت بند کے پیش نظر دارالحکومت دہلی میں پیر کو سخت حفاظتی نگرانی کی جارہی ہے لال قلعہ اور پارلیمنٹ کی طرف جانے والے کئی راستوں پر عام گاڑیوں کی آمدورفت پر احتیاطی اقدام کے طور پر آج صبح عارضی طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے جس کی وجہ سے لال قلعہ اور انڈیا گیٹ کے اطراف سے گزرنے والے راہگیروں کو مشکلات کا سامنا ہے۔

...مزید دیکھیں
کشمیری صحافیوں کو حق بولنے کے پاداش میں سزا دی جا رہی ہے: محبوبہ مفتی

کشمیری صحافیوں کو حق بولنے کے پاداش میں سزا دی جا رہی ہے: محبوبہ مفتی

سری نگر، 27 ستمبر (یو این آئی) پی ڈی پی صدر و سابق وزیر اعلیٰ محبوبہ مفتی کا کہنا ہے کہ ایک طرف نارملسی کے بیانیے کو پیش کرنے کے لئے یہاں لچکدار صحافیوں کو باہر سے لایا جا رہا ہے جبکہ دوسری طرف مقامی صحافیوں کو حق بولنے کے پاداش میں سزا دی جا رہی ہے انہوں نے کہا کہ میں نے جموں و کشمیر میں میڈیا کو مسلسل ستائے جانے کے بارے میں ایڈیٹرس گلڈ آف انڈیا کو ایک مکتوب روانہ کیا ہے موصوفہ نے ان باتوں کی جانکاری پیر کے روز اپنے ایک ٹویٹ کے ذریعے فراہم کی ہے۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان اورامریکہ طبی شعبے میں تعاون پر غور کر رہے ہیں

ہندوستان اورامریکہ طبی شعبے میں تعاون پر غور کر رہے ہیں

نئی دہلی ، 27 ستمبر (یو این آئی) ہندوستان اورامریکہ طبی شعبے میں تعاون کے امکانات پر غور کر رہے ہیں ، جس سے مستقبل کے چیلنجوں سے نمٹا جا سکےاور سائنسی دریافتوں اور آفات سے نمٹنے کے لئےتجربے کا اشراک کیا جائے مرکزی وزیر مملکت برائے صحت و خاندانی بہبود ڈاکٹر بھارتی پروین پوار نے پیر کے روز یہاں ’انڈیا یو ایس ہیلتھ ڈائیلاگ 2021‘ کے افتتاحی سیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کووڈ 19 وباء کے دوران دونوں فریقوں کے درمیان باہمی یکجہتی کا حوالہ دیتے ہوئے اس معاملے میں دونوں ممالک نے ایک دوسرے کا بھرپورتعاون کیا۔

...مزید دیکھیں
کابل ایئرپورٹ بین الاقوامی فلائٹس کے لیے مکمل طور پر تیار : طالبان

کابل ایئرپورٹ بین الاقوامی فلائٹس کے لیے مکمل طور پر تیار : طالبان

27 Sep 2021 | 5:48 PM

کابل، 27 ستمبر (یو این آئی) افغانستان میں حکومت کر رہے طالبان کی وزارت خارجہ کے ترجمان نے کہا ہے کہ کابل کا بین الاقوامی ہوائی اڈہ بین الاقوامی پروازوں کے لیے مکمل طور پر تیار ہو چکا ہے اور اب تمام ایئر لائنز اپنی خدمات دوبارہ شروع کر سکتی ہیں ترجمان عبدالقہر بلکی نے اتوار کو یہ اطلاع دی۔ انہوں نے کہا ’’کابل بین الاقوامی ہوائی اڈے کے مسائل کو حل کرلیا گیا ہے اور ہوائی اڈہ ملکی اور بین الاقوامی پروازوں کے لیے مکمل طور پر تیار ہے۔ امارت اسلامیہ افغانستان نے تمام ایئرلائنز کو مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے اور ان تمام ایئرلائنز اور ممالک سے پہلے کی طرح پروازیں شروع کرنے کی امید کرتا ہے جہاں سے پہلے کابل کے لیے پروازیں آتی تھیں۔

لتا منگیشکر: صرف احساس ہے یہ، روح سے محسوس کرو...

لتا منگیشکر: صرف احساس ہے یہ، روح سے محسوس کرو...

27 Sep 2021 | 9:28 PM

ممبئی، 27 ستمبر (یو این آئی) تقریباً چھ دہائیوں سے اپنی بے مثال اور جادوئی آواز کے ذریعہ 20 سے بھی زائد زبانوں میں پچاس ہزار سے بھی زیادہ نغموں کو اپنی آواز دے کر گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں نام درج کرانے والی موسیقی کی دیوی لتا منگیشکر آج بھی مداحوں کے دلوں پر راج کررہی ہیں لتا منگیشکر28 ستمبر 1929ء کو اندور بھارت میں پیدا ہوئیں لتا منگیشکر کا اصلی نام ہیما ہریکدر ہے ان کے والد دِینا ناتھ منگیشکر بھی گلوکار اور اداکار تھے  چنانچہ وہ شروع سے ہی گلوکاری کی طرف مائل تھیں انہوں نے موسیقی کی تعلیم اپنے والد سے حاصل کی تھی۔