image
Thursday, Feb 21 2019 | Time 19:49 Hrs(IST)
  • ڈیجیٹل انڈیا، سکشم انڈیا۔ڈیجیٹل انڈیا سے متعلق ایک جامع خلاصہ کا اجرا عمل میں آیا
  • اپنے حصہ کا پانی پاکستان جانے سے روکے گا ہندستان
  • کشمیریوں پر تشدد کا معاملہ، عمر عبداللہ مرکزی حکومت اور اپوزیشن پر برس پڑے، کہا خاموشی معنی خیز
  • گنگا کی صفائی کا 30 فیصد کام مکمل: گڈکری
  • اے ٹی کے کو شکست دے کر پلے آف میں جانا چاہے گا ممبئی
  • آفریدی زیادہ مرتبہ صفر پر آؤٹ ہونے ہونے والے تیسرے پاکستانی
  • ہندستان ۔انگلینڈ کے درمیان پہلا خاتون ون ڈے میچ جمعہ کو
  • بابراعظم کوہلی جیسی مستقل مزاجی کے متمنی
  • گیل نے آفریدی کا ریکارڈ توڑ دیا
  • گیل کی طوفانی سنچری پر رائے-روٹ کے سنچریوں نے پانی پھیرا
  • پاکستان کے ساتھ دو طرفہ سیریز کی کوئی گنجائش نہیں: گنگولی
National Share

رافیل پر پردہ ڈالنے کی کوشش شروع : راہل

رافیل پر پردہ ڈالنے کی کوشش شروع : راہل

نئی دہلی، 11اکتوبر (یو این آئی) کانگریس کے صدر راہل گاندھی نے الزام لگایا ہے کہ وزیر دفاع نرملا سیتارمن فرانس کے دورہ پر ہیں اور حکومت رافیل سودے کی اصلیت چھپانے میں مصروف ہے۔
مسٹر گاندھی نے جمعرات کو ٹوئٹ کیا کہ رافیل سودے کی اصلیت چھپانے کا کام شروع ہوگیا ۔ اس سودے کو جائز ٹھہرانے کی کوشش کی جارہی ہے۔ وزیر دفاع فرانس کے ساتھ تصوری میٹنگ کی تفصیلات تیار کرکے دونوں فریق اسے میڈیا میں دینے پر رضامندی ظاہر کریں گے۔ وزیر دفاع کل رات فرانس کے لئے روانہ ہوچکی ہیں۔
کانگریس کے صدر نے اس سے پہلے یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں منعقدہ پریس کانفرنس میں بھی وزیر دفاع کے ا س دورہ پر حملہ کیا اور کہاکہ جب رافیل سودے میں بدعنوانی پر سوال اٹھ رہے ہیں ، وزیر دفاع فرانس کے دورہ پر ہے، اس سے شبہ پیدا ہوتا ہے ۔ انہوں نے کہاکہ نرملا سیتا رمن جی فرانس گئی ہیں ۔ بتائیے ایسی کوئی ایمرجنسی تھی کہ وزیر دفاع کو فرانس میں دسالٹ فیکٹری جانا پڑا ہے ؟ تو آپ سمجھ سکتے ہیں کہ کیا ہورہا ہے ۔ میڈیا کو دبایا جارہا ہے اور ہندستان کی وزیر دفاع بغیر وجہ بتائے فرانس جارہی ہیں۔ اس سے صاف میسج کیا ہوسکتا ہے؟
یو این آئی ۔ م ع۔ 1930

خاص خبریں
جنوبی کوریا ہندوستان کےلئے ایک رول ماڈل:مودی

جنوبی کوریا ہندوستان کےلئے ایک رول ماڈل:مودی

سیول،21 فروری (یو این آئی) وزیراعظم نریندر مودی نے جمعرات کو کہا ہے کہ انہوںنے معاشی ترقی کےلئے جنوبی کوریا کو ہمیشہ ایک ’رول ماڈل‘کے طور پر دیکھا ہے اس لئے وہ اس ملک کے زیادہ سے زیادہ تاجروں کو ہندوستان کی جانب راغب کرنا چاہتے ہیں۔

...مزید دیکھیں
وزیراعظم نے سیول کی یونسائی یونیورسٹی میں مہاتما گاندھی کے مجسمہ کی نقاب کشائی کی

وزیراعظم نے سیول کی یونسائی یونیورسٹی میں مہاتما گاندھی کے مجسمہ کی نقاب کشائی کی

نئی دہلی، 21 فروری (یواین آئی ) وزیراعظم نریندر مودی نے آج جنوبی کوریا کے شہر سیول میں واقع یونسائی یونیورسٹی میں مہاتماگاندھی کے نیم قد مجسمہ کی نقاب کشائی کی۔

...مزید دیکھیں
حکومت ا یمس کے طرز پر یونانی انسٹی ٹیوٹ اور حکیم اجمل خان کے نام پریونیورسٹی قائم کرے

حکومت ا یمس کے طرز پر یونانی انسٹی ٹیوٹ اور حکیم اجمل خان کے نام پریونیورسٹی قائم کرے

نئی دہلی، 21 فروری (یو این آئی)آل انڈیا یونانی طبی کانگریس نے مرکزی حکومت سے دہلی میں حکیم اجمل خان کے نام پر ایک قومی یونانی یونیورسٹی کے علاوہ یونانی طریقہ علاج کے فروغ کے لئے ایمس کے طر ز پر آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف یونانی میڈیسن کے قیام کا مطالبہ دہرایا ہے۔

...مزید دیکھیں
فلم ہم آپ کے ہیں کون کے معروف فلمساز راج کمار برجاٹیہ چل بسے

فلم ہم آپ کے ہیں کون کے معروف فلمساز راج کمار برجاٹیہ چل بسے

ممبئی 21 فرو ری (یواین آئی)راج شری فلمز سے وابستہ معروف فلمساز اور سورج برجاٹیہ کے والد راج کمار برجاٹیہ کا ممبئی میں انتقال ہوگیا ہے ،ان کے بارے میں راجشری فلم کے ٹوئٹر پر خبر نشر کی گئی ،ان کے پسماندگان میں بیٹا سورج اور اہلیہ سدھا شامل ہیں۔

...مزید دیکھیں
پلوامہ کےشہیدوں  کو ’شہید‘ کا درجہ  نہیں دیا گیا:راہل

پلوامہ کےشہیدوں کو ’شہید‘ کا درجہ نہیں دیا گیا:راہل

نئی دہلی، 21 فروری (یو این آئی) کانگریس صدر راہل گاندھی نے وزیراعظم کو ہدف تنقید بناتے ہوئے ان کا نام لئے بغیر کہا کہ انہیں متاثروں کی مدد کرنی نہیں آتی ہے اس لئے پلوامہ میں جان گنوانے والے 40 جوانوں کو اب تک ’شہید‘ کا درجہ نہیں دیا گیا۔

...مزید دیکھیں
جموں۔سری نگر سیکٹروں میں نیم عسکری فوج  کے جوان  ہوائی سفر کریں گے :راج ناتھ

جموں۔سری نگر سیکٹروں میں نیم عسکری فوج کے جوان ہوائی سفر کریں گے :راج ناتھ

نئی دہلی، 21 فروری (یو این آئی) پلوامہ حملے کے بعد وزارت داخلہ نے ایک بڑا فیصلہ لیتے ہوئے مرکزی پولس فورس کے جوانوں کو دہلی۔

...مزید دیکھیں
مودی فوجیوں کی شہادت پر سیاست کررہے ہیں: کانگریس

مودی فوجیوں کی شہادت پر سیاست کررہے ہیں: کانگریس

نئی دہلی، 21فروری (یو این آئی) کانگریس نے پلوامہ حملے پر وزیراعظم نریندرمودی کو نشانہ بناتے ہوئے الزام لگایا کہ وہ دہشت گردی پر سیاست کررہے ہیں اور انہوں نے فوجیوں اور ان کی شہادت کی توہین کی ہے۔

...مزید دیکھیں

پاکستان کا پلوامہ حملے پر ہندوستان پر اشتعال انگیزی کا الزام

21 Feb 2019 | 6:24 PM

اسلام آباد, 21 فروری (یواین آئی) پاکستان کی خارجہ سیکریٹری تہمینہ جنجوعہ نے پلوامہ حملے پر ہندوستان پر اشتعال انگیز تبصرہ کرکے انتشار پیدا کرنے کا الزام عائد کرتے ہوئے مختلف ممالک کے سفیروں سے ملاقات کی اور اس سلسلے میں گہری تشویش کا اظہار کیا ۔

ڈیجیٹل انڈیا، سکشم انڈیا۔ڈیجیٹل انڈیا سے متعلق ایک جامع خلاصہ کا اجرا عمل میں آیا

21 Feb 2019 | 7:48 PM

نئی دہلی، 21فروری (یواین آئی) مواصلات اور انفارمیشن ٹکنالوجی، نیز قانون اور انصاف کے مرکزی وزیر روی شنکر پرساد کے ہاتھوں آج نئی دہلی کے انڈیا ہیبی ٹیٹ سینٹر میں واقع اسٹین آڈیٹوریم میں ڈیجیٹل انڈیا سے متعلق ایک جامع خلاصہ ڈیجیٹل بھارت، سکشم بھارت کا اجرا عمل میں آیا۔

اے ٹی کے کو شکست دے کر پلے آف میں جانا چاہے گا ممبئی

21 Feb 2019 | 7:39 PM

کولکتہ، 21 فروری (یو این آئی) وویکانند یووا بھارتی كريڑاگن میں جمعہ کو ہیرو انڈین سپر لیگ (آئی ایس ایل ) کے پانچویں سیزن کے تحت میزبان اے ٹی کے اور ممبئی سٹی ایف سی کے درمیان مقابلہ کھیلا جائے گا اور اس مقابلے کو جیت کر ممبئی کی ٹیم پلے آف میں جگہ بنانا چاہے گی ۔

کشمیریوں پر تشدد کا معاملہ، عمر عبداللہ مرکزی حکومت اور اپوزیشن پر برس پڑے، کہا خاموشی معنی خیز

21 Feb 2019 | 7:40 PM

سری نگر ، 21 فروری (یو ا ین آئی) نیشنل کانفرنس کے نائب صدر عمر عبداللہ نے ملک کی مختلف ریاستوں میں تعلیم و تجارت کی غرض سے مقیم کشمیریوں پر ہورہے حملوں کے معاملے پر مرکزی حکومت اور اپوزیشن (کانگریس) کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ ملکی لیڈران کی خاموشی کشمیریوں کو یہ سوچنے پر مجبور کرتی ہے کہ کیا 'دو قومی نظریہ' واقعی ایک درست نظریہ تھا۔

image