image
Sunday, Aug 25 2019 | Time 23:25 Hrs(IST)
  • من پریت بادل اپنی ناکامیوں کو چھپانے کے لئے لوگوں کو گمراہ کر رہے: شرومنی اکالی دل
  • جنانچ ایجنسیوں کا غلط استعمال کر رہی مرکزی حکومت: ہریش راوت
  • جموں و کشمیر میں سبھی سرکاری عمارتوں اور گاڑیوں سے ریاست کا جھنڈا ہٹا
  • انجینئر نگ کے 20 ؍سالہ طالب علم نے کی خودکشی
  • شہریوں کے ذریعے سڑکوں پر موجود گڈھوں کی مرمت غیر قانونی:بی ایم سی
  • ریٹائر پولیس کے داماد نے تین کروڑ روپے کی دھوکہ دھڑی کی
  • اسٹوکس کے کرشمائی سنچری کی بدولت انگلینڈ کی جیت
  • راجوری میں سڑک حادثہ میں سات افراد ہلاک
  • دیوار کے ملبے میں دب کر بزرگ کی موت
  • تالاب میں نہاتے وقت تین لڑکیوں سمیت چار بچے غرقاب
  • مشرقی سوڈان میں قبائلی تشدد میں کم از کم 17 لوگوں کی موت
  • عقیل کی موجودگی میں 131 جوڑوں کا نکاح ہوا
  • امریندر نے کرتارپور کاریڈور کو پنجاب میں دہشت گردی پھیلانے کی سازش قرار دیا تھا: سرسا
National

راجیہ سبھا کی کارروائی 2بجےتک کےلئے ملتوی

راجیہ سبھا کی کارروائی 2بجےتک کےلئے ملتوی

نئی دہلی،22جولائی(یواین آئی)کرناٹک ،سون بھدر اور انسانی حقوق کے مسئلوں پر وقفہ صفر کے دوران اپوزیشن کے ہنگامے کی وجہ سے راجیہ سبھا کی کارروائی پیر کو دوپہر دو بجے تک کےلئے ملتوی کردی گئی ۔
نائب چیئرمین ہری ونش نے وقفہ سوال شروع کرنے کی کوشش کی لیکن کانگریس کے ساتھ ہی ترنمول کانگریس اور بہوجن سماج پارٹی اور سماجوادی پارٹی کے رکن زور زور سے بولنے لگے۔مسٹر ہری ونش نے اراکین سے خاموش رہنے اور وقفہ سوال چلنے دینے کی اپیل کی لیکن کانگریس اور ترنمول کانگریس کے اراکین ایوان کی بیچ و بیچ پہنچ کر ہنگامہ کرنے لگے۔اسی دوران نائب چیئرمین نے ایوان کی کارروائی دوپہر دو بجے تک کےلئے ملتوی کردی۔
صبح ایوان کی کارروائی جیسے ہی شروع ہوئی روزانہ کے کام کاج نمٹنے کے بعد دہلی کی سابق وزیراعلی اور سابق لوک سبھا رکن شیلا دکشت کو خراج عقیدت پیش کیاگیا اور ان کی یاد میں دو منٹ کے لئے خاموشی اختیار کی گئی۔چیئرمین وینکئیا نائیڈو نے وقفہ صفر کےلئے اراکین کا نام پکارنے سے پہلے بتایا کہ اپوزیشن اراکین نے ماب لنچنگ ،کرناٹک اور انسانی حقوق کے مسئلوں پر نوٹس دیا تھا لیکن انہوں نے اسے قبول نہیں کیا ہے۔یہ سنتے ہی اپوزیشن اراکین بھڑک گئے اور کانگریس،سماجوادی پارٹی،ترنمول ،بہوجن سماج پارٹی اوربائیں بازو پارٹی کے رکن سیٹ سے کھڑے ہوکر ہنگامہ کرنے لگے۔
مسٹر نائیڈو نے کہا کہ کرناٹک کے مسئلے کا عدالت میں زیر سماعت ہے اور انسانی حقوق کا مسئلہ 2018کا ہے اس لئے ایوان کی کارروائی ملتوی نہیں کی جاسکتی لیکن اپوزیشن کے رکن نہیں مانے اور وہ ہنگامہ کرتے رہے۔یہ دیکھ کر مسٹر نائیڈو نے ایوان کی کارروائی 12بجے تک کےلئے ملتوی کردی۔
یواین آئی۔اےایم۔

خاص خبریں
سرکاری اعزاز کے ساتھ جیٹلی کی آخری رسومات ادا کی گئیں

سرکاری اعزاز کے ساتھ جیٹلی کی آخری رسومات ادا کی گئیں

نئی دہلی،25اگست(یو این آئی)بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے سینیئر رہنما اور سابق وزیرخزانہ ارون جیٹلی کی آخری رسومات آج یہاں جمنا کےکنارے نگم بودھ گھاٹ پر03:15 بجے سرکاری اعزاز کے ساتھ ادا کی گئیں۔

...مزید دیکھیں
چار ریاستوں کی ایک ایک سیٹوں پر ضمنی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان

چار ریاستوں کی ایک ایک سیٹوں پر ضمنی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان

نئی دہلی، 25 اگست (یواین آئی) الیکشن کمیشن نے چھتیس گڑھ، کیرالہ، تری پورہ اور اتر پردیش کی ایک ایک اسمبلی سیٹ کے لئے ضمنی انتخابات کی تاریخوں کا آج اعلان کردیا ۔

...مزید دیکھیں
سندھو نے عالمی چمپئن شپ میں رقم کی سنہری تاریخ

سندھو نے عالمی چمپئن شپ میں رقم کی سنہری تاریخ

باسل، 25 اگست (یو این آئی) ہندوستان کی پی وی سندھو نے جاپان کی نوجومي اوكهارا کو اتوار کو یک طرفہ انداز میں 21-7، 21-7 سے شکست دے کر ورلڈ بیڈمنٹن چمپئن شپ میں طلائی تمغہ جیت کر نئی تاریخ رقم کی۔

...مزید دیکھیں
جموں و کشمیر میں سبھی سرکاری عمارتوں اور گاڑیوں سے ریاست کا جھنڈا ہٹا

جموں و کشمیر میں سبھی سرکاری عمارتوں اور گاڑیوں سے ریاست کا جھنڈا ہٹا

سری نگر، 25 اگست (یو این آئی) جموں و کشمیر کو خصوصی ریاست کا درجہ دینے سے متعلق دفعہ 370 کو ہٹائے جانے کے چند ہفتوں بعد اتوار کے روز یہاں کی سبھی سرکاری عمارتوں اور سرکاری گاڑیوں سے جموں کشمیر کا جھنڈا ہٹا دیا گیا اور اب یہاں صرف ترنگا پرچم ہی لہرا رہا ہے۔

...مزید دیکھیں
صدر اور وزیر اعظم کی سندھو کو مبارکباد

صدر اور وزیر اعظم کی سندھو کو مبارکباد

نئی دہلی، 25 اگست (یو این آئی) صدر جمہوریہ ہند رام ناتھ كووند اور وزیر اعظم نریندر مودی نے عالمی بیڈمنٹن چمپئن شپ میں ٹائٹل جیتنے والی پہلی ہندوستانی کھلاڑی پی وی سندھو کو اس کامیابی کے لئے اتوار کو مبارک باد دی۔

...مزید دیکھیں
راجوری میں سڑک حادثہ میں سات افراد ہلاک

راجوری میں سڑک حادثہ میں سات افراد ہلاک

جموں، 25 اگست (یو این آئی) جموں کشمیر کے راجوری ضلع میں اتوار کے روز ایک منی بس کے حادثے کا شکار ہوجانے سے سات افراد کی موت ہو گئی اور 25 دیگر زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
رکن  اسمبلی اننت سنگھ عدالت میں پیش، بھیجے گئے جیل

رکن اسمبلی اننت سنگھ عدالت میں پیش، بھیجے گئے جیل

باڑ، 25 اگست ( یواین آئی) غیر قانونی ہتھیار اے کے 47 اور گرینیڈ برآمدگی کیس میں دہلی کے ساکیت کورٹ میں خود سپر دگی کرنے والے بہار کے مو کاما سے آزاد رکن اسمبلی اننت سنگھ کو آج سخت سیکورٹی کے درمیان باڑ کے ایڈیشنل چیف جوڈیشیل مجسٹریٹ پی کے تیواری کے سامنے پیش کیا گیا، جہاں سے انہیں پٹنہ کی جیل بھیج دیا گیا۔

...مزید دیکھیں

اسٹوکس کے کرشمائی سنچری کی بدولت انگلینڈ کی جیت

25 Aug 2019 | 9:28 PM

لیڈز، 25 اگست (یو این آئی) آل راؤنڈر بین اسٹوکس نے ناٹ آؤٹ 135 رنوں کی کرشمائی اننگز کھیلتے ہوئے انگلینڈ کو آسٹریلیا کے خلاف تیسرے ایشز ٹیسٹ میں اتوار کے روز دلچسپ اتار چڑھاؤ کے بعد ایک وکٹ سے حیرت انگیز جیت اور پانچ میچوں کی سیریز میں 1۔

او ساتھی رے تیرے بنا بھی کیا جینا

او ساتھی رے تیرے بنا بھی کیا جینا

23 Aug 2019 | 11:55 AM

ممبئی، 23 اگست (یو این آئی)موسیقار کلیان جی کا نام فلمی دنیا میں کسی تعارف کا محتاج نہیں ہے۔ وہ 70 کی دہائی کے کامیاب موسیقاروں میں سے ایک تھے۔ زندگی کے انجانے سفر سے بے پناہ محبت کرنے والے کلیان جی کی زندگی سے پیار ان موسیقی سے پرٗ ان لائنوںمیں سمایا ہوا ہے۔

افغانستان کے آفتاب پر ایک سال کی پابندی

11 Jul 2019 | 5:04 PM

کابل، 11جولائی (یو این آئی) افغانستان کے تیز گیند باز آفتاب عالم کو انگلیڈ میں چل رہے آئی سی سی عالمی کپ کے دوران ضابطہ اخلاق کے اصول کی خلاف ورزی کرنے کے الزام میں ایک سال کے لئے گھریلو اور بین الاقوامی کرکٹ سے معطل کردیا گیا ہے۔

image