Saturday, Nov 27 2021 | Time 13:15 Hrs(IST)
National

مادری زبان کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا: سپریم کورٹ

مادری زبان کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا: سپریم کورٹ

نئی دہلی، 6 اکتوبر (یو این آئي) سپریم کورٹ نے آندھراپردیش کے تمام سرکاری اسکولوں کو انگریزی میڈیم میں تبدیل کرنے کے معاملے میں منگل کے روز کہا کہ مادری زبان کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا۔
چیف جسٹس شرد اروند بوبڑے، جسٹس اے ایس بوپنا اور جسٹس وی رام سبرمنیم کی ڈویژن بنچ نے آندھرا پردیش ہائی کورٹ کے حکم کو چیلنج کرنے والی ریاستی حکومت کی خصوصی اجازت کی درخواست پر سماعت کے دوران کہا کہ مادری زبان کو نظرانداز نہیں کیا جاسکتا۔ مادری زبان کے ذریعہ پڑھائی لکھائی کرنا کسی بھی بچے کی ٹھوس بنیاد ہے۔
جسٹس بوبڑے نے کہا کہ "ہمیں یہ جان لینا چاہئے کہ بنیاد سازی کے لیے بچے کو مادری زبان کے ذریعے پڑھانا ضروری ہے"۔
آندھرا پردیش ہائی کورٹ نے ریاست کے تمام اسکولوں کو انگریزی میڈیم میں تبدیل کرنے کے جگن موہن ریڈی حکومت کے فیصلے کو کالعدم قرار دیا ہے، جسے حکومت کی جانب سے عدالت عظمی میں چیلنج کیا گیا ہے۔
آندھرا پردیش حکومت کی جانب سے سینئر ایڈوکیٹ کے وی وشوناتھن نے یہ دلیل دی کی کہ مادری زبان سے سمجھوتہ نہیں کیا جارہا ہے۔ غریب طلبہ انگلش میڈیم کی خطیر فیس ادا کرنے کے متحمل نہیں ہوسکتے ہیں۔ ریاست کے 96 فیصد والدین اپنے بچوں کو انگریزی میڈیم اسکولوں میں پڑھانا چاہتے ہیں، جبکہ تلگو زبان کے لئے ہر ڈویژن میں ایک اسکول ہے۔
عدالت عظمی نے دیگر فریقوں کو بھی ریاستی حکومت کی درخواست پر نوٹس جاری کیا ہے، جس پر اگلے ہفتے سماعت ہوگی۔
واضح ر ہے کہ آندھرا پردیش ہائی کورٹ نے اپریل میں جگن موہن ریڈی حکومت کے اس حکم کو کالعدم قرار دیا تھا جس میں یہ کہا گیا تھا کہ درجہ اول سے درجہ ششم تک کے تمام سرکاری اسکولوں کو تعلیمی سیشن 2021-22 سے انگریزی میڈیم میں تبدیل کیا جائے گا۔
یو این آئی۔ م ش۔ ایف اے۔ 1740

خاص خبریں
زرعی قوانین کی منسوخی سے متعلق بل پہلے ہی دن لوک سبھا میں لانے کا فیصلہ

زرعی قوانین کی منسوخی سے متعلق بل پہلے ہی دن لوک سبھا میں لانے کا فیصلہ

نئی دہلی، 27 نومبر (یو این آئی) حکومت پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے پہلے دن لوک سبھا میں زراعت کے تینوں متنازع قوانین کو منسوخ کرنے کا بل پیش کرے گی۔

...مزید دیکھیں
کانگریس قربانی، تپسیا اور جدوجہد کی علامت: ڈاکٹر نریش کمار

کانگریس قربانی، تپسیا اور جدوجہد کی علامت: ڈاکٹر نریش کمار

نئی دہلی، 27 نومبر (یو این آئی) کانگریس نے کہا ہے کہ یہ پارٹی قربانی، تپسیا اور جدوجہد کی علامت ہے اور جو لوگ اسے چھوڑ کر دوسری پارٹیوں میں شامل ہو رہے ہیں وہ بارش کے مینڈکوں کی طرح ہیں جہاں انہیں اپنا مستقبل نظر آتا ہے۔

...مزید دیکھیں
کجریوال کا مودی پر کورونا کے نئے ویرینٹ  سے متاثرہ ممالک سے پروازوں پر پابندی کا مطالبہ

کجریوال کا مودی پر کورونا کے نئے ویرینٹ سے متاثرہ ممالک سے پروازوں پر پابندی کا مطالبہ

نئی دہلی، 27 نومبر (یو این آئی) دہلی کے وزیر اعلی اروند کجریوال نے ہفتہ کو وزیر اعظم نریندر مودی پر زور دیا کہ وہ ان ممالک سے آنے والی پروازوں کو روک دیں جہاں کورونا کے نئے ویرینٹ سامنے آئے ہیں۔

...مزید دیکھیں
ملک میں کووڈ ویکسی نیشن کرانے والوں کی مجموعی تعداد  121 کروڑ  سے متجاوز

ملک میں کووڈ ویکسی نیشن کرانے والوں کی مجموعی تعداد 121 کروڑ سے متجاوز

نئی دہلی، 27 نومبر (یو این آئی) ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں 73.58 لاکھ سے زیادہ افراد کو کووڈ ویکسین لگائی گئیں۔

...مزید دیکھیں
فائزر کا 100 دنوں  کے اندر’ اومیکرون‘ ویرینٹ کا ویکسین تیار کرنے کا دعویٰ

فائزر کا 100 دنوں کے اندر’ اومیکرون‘ ویرینٹ کا ویکسین تیار کرنے کا دعویٰ

واشنگٹن، 27 نومبر (یو این آئی/ا سپوتنک) دوا ساز کمپنی فائزر اور بایو این ٹیک نے کہا ہے کہ وہ 100 دنوں کے اندر کورونا وائرس (کووڈ-19) کے نئے ویرینٹ اومیکرون کے خلاف ایک نئی ویکسین تیار کرلیں گے۔

...مزید دیکھیں
عالمی مارکیٹ میں تیل اوندھے منہ گرا ،  پھر بھی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں کوئی راحت نہیں

عالمی مارکیٹ میں تیل اوندھے منہ گرا ، پھر بھی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں کوئی راحت نہیں

نئی دہلی، 27 نومبر (یو این آئی) افریقہ سمیت دنیا کے کئی ممالک میں کورونا کی نئی اقسام کی دریافت کے ساتھ ہی ہندوستان اور امریکہ سمیت بڑی معیشتیں اپنے اسٹریٹجک ذخائر کو جاری کرنے کا اعلان کرنے کے دباؤ میں خام تیل ہفتے کے آخر میں بین الاقوامی مارکیٹ اوندھے منہ گر گیا۔

...مزید دیکھیں
میکسیکو میں بس حادثے میں 19 افراد ہلاک

میکسیکو میں بس حادثے میں 19 افراد ہلاک

میکسیکو سٹی، 27 نومبر (یو این آئی/ژنہوا) میکسیکو میں بریک خراب ہونے کے باعث مسافر بس ایک گھر سے ٹکرا گئی جس میں کم از کم 19 افراد ہلاک اور 25 زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان کی گیندبازی بے اثر، دوسرا دن نیوزی لینڈ کے نام رہا

ہندوستان کی گیندبازی بے اثر، دوسرا دن نیوزی لینڈ کے نام رہا

26 Nov 2021 | 9:25 PM

کانپور 26 نومبر (یو این آئی) ٹم ساوتھی (69 رن پر پانچ وکٹیں) کی خطرناک گیندبازی کے بعد ٹام لاتھم (50 ناٹ آؤٹ) اور ول ینگ (75 ناٹ آؤٹ) کی سلامی جوڑی کے مابین 129 رن کی شاندار سنچری شراکت داری کی بدولت نیوزی لینڈ نے یہاں کھیلے جارہے پہلے ٹسٹ میچ کے دوسرے دن جمعہ کے روز میزبان ہندوستان کی پہلی اننگز کے 345 رن کے جواب میں اپنی پہلی اننگز بغیر وکٹ گنوائے 129 رن بناکر مضبوط شروع کرلی ہے۔ گرین پارک گراؤنڈ پر اپنا ٹیسٹ ڈیبیو کھیلنے والے شریس ایر (105) کی شاندار سنچری کے علاوہ دوسرے دن کا کھیل مکمل طور پر مہمان ٹیم کے نام رہا۔ نیوزی لینڈ کی شاندار گیندبازی کی وجہ سے ہندوستانی ٹیم کے چھ کھلاڑی لنچ کے فوراً بعد پویلین لوٹ گئے اور چار وکٹوں پر 258 رن میں 87 رنز کا اضافہ ہی کرسکے۔

امیتابھ بچن کے ساتھ کام کریں گی پوجا ہیگڈے

امیتابھ بچن کے ساتھ کام کریں گی پوجا ہیگڈے

25 Nov 2021 | 2:20 PM

ممبئی، 25 نومبر (یو این آئی) بالی ووڈ اداکارہ پوجا ہیگڈے سپر اسٹار امیتابھ بچن کے ساتھ کام کرتی نظر آئیں گی۔