image
Monday, Jul 6 2020 | Time 17:16 Hrs(IST)
  • بوٹاس نے جیتی آسٹریا گراں پری ، ہیملٹن کو چوتھا مقام
  • بلاسپور میں سول لائن تھانہ سیل
  • ”مجتبیٰ حسین جیسا مخلص، دوستوں کا دوست اور دشمنوں کو در گزر کرنے والا مشکل سے ملے گا“ شفیع مشہدی
  • ہندوستان اور چین ایل اے سی سے متصل علاقوں سےپیچھے ہٹنے پر رضامند
  • دیوریا:840پیٹی انگریزی شراب برآمد،ایک گرفتار
  • ۔۔۔۔۔
  • یو اے ای کے سابق قونصل خانے کا ملازم گرفتار
  • بنگال میں بدعنوانی میں ناقابل قبول کی حدتک بڑھ چکا ہے:جی پی نڈا
  • بنگال میں تعلیم صورت حال تشویش ناک،شیاما پرساد مکھرجی کے خوابوں کی تکمیل کی جائے گی:نڈا
  • بستی:سرجوندی میں طغیانی
  • امریکہ میں دو طیارے ٹکرائے، آٹھ افراد ہلاک
  • ہرش وردھن نے شروان کے پہلے پیر پرعوام کو مبارکباد پیش کی
  • بھوجپور میں عاشق جوڑے کی درخت سے لٹکی لاش برآمد
  • ایم ایل اے کے منیم سے لاکھوں روپئے کی لوٹ
  • پلازمہ عطیہ کرنے والے نیم فوجی دستے کے جوان ’فرشتے‘ : ڈاکٹرہرش وردھن
National

انڈیا کا نام بھارت کرنے سے متعلق درخواست پرسماعت نہیں ہوسکی

انڈیا کا نام بھارت کرنے سے متعلق درخواست پرسماعت نہیں ہوسکی

نئی دہلی 2جون(یو این آئی)ملک کا انگریزی نام’انڈیا‘کو تبدیل کر کے’بھارت‘یا’ہندوستان‘کرنے سے متعلق ایک درخواست پر سپریم کورٹ میں منگل کو بھی سماعت نہیں ہوسکی۔اب اس پر بدھ کو غور کیا جائے گا۔معاملے کی سماعت آج پہلے سے متعین تھی،لیکن چیف جسٹس شرد اروند بوبڑے کی عدم موجودگی کی وجہ سے اسے کل تک کے لئے ملتوی کردیا گیا۔
سپریم کورٹ ویب سائٹ پر اپلوڈ کی گئی ایک نوٹس کے مطابق،جسٹس بوبڑے کی غیرحاضری کے سبب ان کی صدارت والی تین رکنی بنچ کے سامنے آج درج تمام معاملوں کی سماعت ملتوی کی گئی ہے۔اب ان معاملوں کی سماعت کل یعنی 3 جون کو ہوگی۔ان میں نمہ نامی شخص کی وہ درخواست بھی شامل ہے جس میں ملک کانام انڈیا کے بدلے بھارت یا ہندوستان کرنے کے لئے آئین کے آرٹیکل 1 میں ترمیم کی ہدایت کا مطالبہ کیا گیا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ متعلقہ درخواست پر سماعت 29 مئی کو نہیں ہوسکی تھی،کیونکہ چیف جسٹس اس روز بھی موجود نہیں تھے۔اس کے بعد سماعت کے لئے آج کی تاریخ مقرر کی گئی تھی۔
درخواست گذار نے انڈیا لفظ کو استعمار اورغلامی کی علامت قرار دیتے ہوئے ایکٹ ایک میں ترمیم کی مرکز کو ہدایت دینے کی درخواست کی ہے۔درخواست گذار نے یہ عرضی وکیل راجکشور چودھری کے ذریعہ دی ہے۔
درخواست میں کہا گیا ہے کہ انڈیا کی جگہ بھارت کرنے سے ملک میں ایک قومی جذبہ بیدار ہوگا۔درخواست گذار نے اپنی عرضی میں 15نومبر 1948کو ہوئے آئین کے مسودے کا بھی تذکرہ کیا ہے،جس میں آئین کے مسودہ ایک کے آرٹیکل ایک پر بحث کرتے ہوئے ایم اننتشینم اینگراور سیٹھ گووند داس نے انڈیا کی جگہ بھارت ،بھارت ورس،ہندوستان ناموں کو اختیار کرنے کی وکالت کی تھی۔
یو این آئی۔الف الف

خاص خبریں
ملک میں کورونا انفیکشن کے 6.97 لاکھ کیسز ، دنیا میں تیسرے نمبر پر

ملک میں کورونا انفیکشن کے 6.97 لاکھ کیسز ، دنیا میں تیسرے نمبر پر

نئی دہلی 06 جولائی (یواین آئی) گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ، کورونا انفیکشن کی بڑھتی ہوئی شدت کی وجہ سے ملک میں 24 ہزار سے زیادہ نئے کیس سامنے آئے ہیں اور اب انفیکشن سے متاثرہ ممالک کی فہرست میں ہندوستان تیسرے نمبر پر آگیا ہے۔

...مزید دیکھیں
وادی گلوان میں فوجیوں کا پیچھے ہٹنا شروع

وادی گلوان میں فوجیوں کا پیچھے ہٹنا شروع

نئی دہلی06جولائی(یواین آئی)مشرقی لداخ میں گذشتہ دوماہ سے چلے آرہے فوجی تعطل کو دور کرنے کے لئے کمانڈروں کی پچھلے ہفتہ ہوئی بات چیت کے بعد ہندوچین نے اتفاق کے مطابق اپنے فوجیوں کو پیچھے ہٹانا شروع کردیا ہے۔

...مزید دیکھیں
بھیما کوریگاؤں:  سپریم کورٹ نے گوتم نولکھا کے معاملے میں دہلی ہائی کورٹ کا حکم ردکیا

بھیما کوریگاؤں: سپریم کورٹ نے گوتم نولکھا کے معاملے میں دہلی ہائی کورٹ کا حکم ردکیا

نئی دہلی، 6 جولائی (یو این آئی) سپریم کورٹ نے پیر کے روز مہاراشٹر کے بھیما کوریگاؤں معاملے میں دہلی ہائی کورٹ کے اس حکم کو رد کردیا، جس میں اس نے قومی تفتیشی ایجنسی (این آئی اے) کو ملزم گوتم نولکھا کو دہلی سے ممبئی منتقل کرنے سے متعلق پیشی وارنٹ ریکارڈ پیش کرنے کی ہدایت دی تھی۔

...مزید دیکھیں
ایچ بی ایس، مودی حکومت کی ناکامیوں کا مطالعہ کرے گا: راہل

ایچ بی ایس، مودی حکومت کی ناکامیوں کا مطالعہ کرے گا: راہل

نئی دہلی، 06 جولائی (یو این آئی) کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے نریندر مودی حکومت کی ناکامیوں پر طنز کرتے ہوئے کہا کہ امریکہ کے معروف ہارورڈ بزنس اسکول (ایچ بی ایس) میں آئندہ اسٹدی نوٹ بندی، کووڈ۔

...مزید دیکھیں
کرونا سے متاثرہ صحافی نے ایمس کی چھت سے چھلانگ لگا کر خودکشی کرلی

کرونا سے متاثرہ صحافی نے ایمس کی چھت سے چھلانگ لگا کر خودکشی کرلی

نئی دہلی، 6 جولائی (یو این آئی) ہندی روزنامہ اخبار کے کورونا سے متاثرہ ایک صحافی نے پیر کو یہاں آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنس (ایمس) کی چوتھی منزل سے کود کر خودکشی کرلی، جس کی شناخت ترون سسودیا کے طور پر ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
حکومت، چین پر حقائق چھپا رہی ہے: کانگریس

حکومت، چین پر حقائق چھپا رہی ہے: کانگریس

نئی دہلی، 06 جولائی (یو این آئی) کانگریس نے چین کے ساتھ وزیر اعظم نریندر مودی کے ذاتی تعلقات ہونے کا الزام عائد کرتے ہوئے پیر کو کہا کہ حکومت سرحد کی حفاظت اور چین کی سررمایہ کاری کے سلسلے میں حقائق چھپا رہی ہے۔

...مزید دیکھیں
فضائی مسافروں کی تعداد 78ہزار سے زائد

فضائی مسافروں کی تعداد 78ہزار سے زائد

نئی دہلی،6 جولائی (یواین آئی)گھریلو فضائی مسافروں کی تعداد لاک ڈاؤن کے بعد پہلی مرتبہ گزشتہ روز 78 ہزار سے زائد ہوئی شہری ہوابازی کے وزیر ہردیپ سنگھ پوری نے آج بتایا کہ پانچ جولائی کو مختلف ہوائی اڈوں سے 817 پروازیں روانہ ہوئی ہیں جن میں 78614مسافروں نے سفر کیا۔

...مزید دیکھیں

بوٹاس نے جیتی آسٹریا گراں پری ، ہیملٹن کو چوتھا مقام

06 Jul 2020 | 5:13 PM

اسپیلبرگ ، 06 جولائی (یو این آئی) فن لینڈ کے والتری بوٹاس نے اتوار کے روز پول پوزیشن سے شروعات کرتے ہوئے آسٹریا گراں پری میں سیزن کی پہلی فارمولہ ون ریس جیت لی ، جبکہ ان کے ساتھی سات بار کے عالمی چمپیئن برطانیہ کے لوئس ہملٹن چوتھے نمبر پر رہے۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image