image
Friday, Jul 10 2020 | Time 18:17 Hrs(IST)
  • یو پی بورڈ کے نصاب میں ہوگی تخفیف:ڈاکٹر شرما
  • جونپور:تعلیم مافیاؤں کاسایہ،بی ایس اے نے مانگی سیکورٹی
  • وکاس کی زندگی کو بچانے کے لئے انکاؤنٹر سے قبل عرضی دائر کی گئی تھی
  • ہماچل پردیش میں کورونا کے چالیس نئے پازیٹیو معاملات کی تصدیق
  • آیوشمان بھارت – ہیلتھ اینڈ ویلنیس سینٹر سبھی کے لئے جامع بنیادی صحت خدمات فراہم کرارہے ہیں
  • مشتاق احمد ہاکی انڈیا کے صدر کے عہدے سے مستعفیٰ
  • ہرش وردھن کی گواسکر کو مبارکباد
  • پہلے ٹیسٹ میں سوشل ڈسٹینسنگ پر عمل نہیں
  • بی سی سی آئی کیا راہل جوہری کا استعفیٰ منظور
  • ایس ٹی ایف نے انعامی بدمعاش کو کیا گرفتار
  • ہریانہ میں کورونا کے 372معاملے، مجموعی تعداد 19741ہوئی، 287اموات
  • اقوام متحدہ، آئی سی آر سی نے یوکرین کو انسانی بنیاد پر امداد فراہم کی
  • شیئر بازار میں گراوٹ ، سنسیکس میں 143 پوائنٹس کی کمی
National

آلودگی معاملے میں چار ریاستوں کے چیف سکریٹری سپریم کورٹ میں طلب

آلودگی معاملے میں چار ریاستوں کے چیف سکریٹری  سپریم کورٹ میں طلب

نئی دہلی ، 15 نومبر (یو این آئی) آلودگی روکنے میں ناکامی پر سپریم کورٹ نے پنجاب ، ہریانہ ، اتر پردیش اور دہلی کے چیف سکریٹریوں کو جمعہ کو طلب کیا۔
جسٹس ارون کمار مشرا کی سربراہی میں ڈویژن بینچ نے تمام چیف سکریٹریوں کو 29 نومبر کو پیش ہونے کا حکم دیا۔عدالت نے 25 نومبر تک ہر ایک کو اپنے سابقہ ​​حکم کی تعمیل کی رپورٹ داخل کرنے کا حکم دیا۔
بینچ نے کہا کہ صرف کار پرطاق جفت پر پابندی سے کام نہیں چلے گا ، کیونکہ وہ اتنے موثر نہیں ہیں۔ اس کا اثر صرف متوسط ​​طبقے پر پڑتا ہے ، جبکہ امیروں کے پاس ہر نمبر کی کار ہوتی ہے۔
عدالت نے کہا کہ پبلک ٹرانسپورٹ کا نظام ان ممالک میں بہت مضبوط اور مفت ہے جہاں طاق جفت لاگو ہوتا ہے ، لیکن یہاں ایسا نہیں ہے۔
عدالت نے مرکز سے دہلی میں ائیر پیوریفائر ٹاور لگانے پر غور کرنے کو کہا۔
عدالت عظمی نے کہا کہ طاق جفت کے دوران بھی صرف آپ نے کار کا انتخاب کیا جبکہ دوسری گاڑیاں زیادہ آلودگی کا باعث بن رہی ہیں۔
دریں اثنا ، مرکزی آلودگی بورڈ نے عدالت کو آگاہ کیا کہ اس کے مطالعے کے مطابق طاق جفت سے کوئی زیادہ فائدہ نہیں ہوا ، جبکہ دہلی حکومت نے طاق جفت کا دفاع کرتے ہوئے کہا کہ اس سے آلودگی میں 5-15 فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔
یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
سپریم کورٹ کا اسکول فیس معافی سے متعلق درخواستوں  پرسماعت کرنے سے انکار

سپریم کورٹ کا اسکول فیس معافی سے متعلق درخواستوں پرسماعت کرنے سے انکار

نئی دہلی،10 جولائی (یواین آئی) سپریم کورٹ نے کورونا وائرس کے حوالہ سے ملک بھرمیں جاری لاک ڈاؤن کے تناظرمیں ملک بھرکے پرائیویٹ اسکولوں کو تین ماہ کی فیس معاف کرنے سے متعلق ہدایت دینےوالی عرضی پرجمعہ کوسماعت سے انکار کردیا۔

...مزید دیکھیں
کانپورمیں وکاس دوبے پولیس مقابلے میں ہلاک ہوگئے

کانپورمیں وکاس دوبے پولیس مقابلے میں ہلاک ہوگئے

کانپور، 10 جولائی (یواین آئی) اترپردیش کے کانپور کے علاقے برا میں پولیس کی اسپیشل ٹاسک فورس (ایس ٹی ایف) نے آٹھ پولیس اہلکاروں کے قتل کا کلیدی ملزم وکاس دوبے کو ہلاک کردیا۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان اور جنوبی کوریا   دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید مستحکم   بنانےکے لیے پرعزم

ہندوستان اور جنوبی کوریا دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید مستحکم بنانےکے لیے پرعزم

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئي) ہندوستان اور جنوبی کوریا نے دفاعی شعبے میں تعلقات کو مزید تقویت دینے کے ایک حصے کے طور پر دونوں ملکوں کی مسلح افواج کے مابین تعاون بڑھانے کا عزم ظاہر کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
یو جی سی طلباء کو بغیر امتحان کے پاس کرے: راہل

یو جی سی طلباء کو بغیر امتحان کے پاس کرے: راہل

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئی) کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے کورونا کے وبا کے دوران امتحانات کے انعقاد کو غیر منصفانہ قرار دیتے ہوئے اسے ملتوی کرکے طلبا کو ان کے ریکارڈ کی بنیاد پر پاس کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

...مزید دیکھیں
'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے': گینگسٹر وکاس دوبے کی ہلاکت پر عمر عبداللہ کا تبصرہ

'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے': گینگسٹر وکاس دوبے کی ہلاکت پر عمر عبداللہ کا تبصرہ

سری نگر، 10 جولائی (یو این آئی) نیشنل کانفرنس کے نائب صدر و سابق وزیر اعلیٰ عمر عبداللہ نے اتر پردیش کے کانپور میں ایک ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس سمیت آٹھ پولیس اہلکاروں کو انتہائی بے رحمی کے ساتھ قتل کرنے والے ملزم گینگسٹر وکاس دوبے کی جمعے کی صبح ایک پولیس مقابلے میں ہلاکت پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ 'مرے ہوئے لوگ کوئی کہانی نہیں سناتے ہیں'۔

...مزید دیکھیں
ریلائنس۔ بی پی  جوائنٹ وینچر سے پانچ  برسوں میں 60 ہزار نئی نوکریاں

ریلائنس۔ بی پی جوائنٹ وینچر سے پانچ برسوں میں 60 ہزار نئی نوکریاں

نئی دہلی ، 10 جولائی ( یواین آئی ) مکیش امبانی نے ریلائنس انڈسٹریز کو قرض سے آزاد کرنے کے بعد اب اپنے کاروبار کو مزید تیزی سے بڑھانے کے منصوبے کو حتمی شکل دیتے ہوئے اوربرٹش پٹرولیم (بی پی) کے ساتھ مل کر ہندوستانی مارکیٹ میں ایندھن اور طیارہ ایندھن کی خردہ فروشی کے لئے ریلائنس - بی پی موبلٹی لمیٹڈ (آر بی ایم ایل) نے ایک جوائنٹ وینچر تشکیل دیا ہے جو اگلے پانچ برسوں میں 60 ہزار روز گار کے مواقع پیدا کرے گا۔

...مزید دیکھیں
سنیل  گواسکر کی سالگرہ پر ہرش وردھن کی مبارکباد

سنیل گواسکر کی سالگرہ پر ہرش وردھن کی مبارکباد

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئی) صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزي وزیر ڈاکٹر ہرش وردھن نے جمعہ کے روز ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور پدم بھوشن و ارجن کو ایوارڈ یافتہ عظیم بلے باز سنیل گواسکر کی سالگرہ پر انہیں مبارکباد دی۔

...مزید دیکھیں

اقوام متحدہ، آئی سی آر سی نے یوکرین کو انسانی بنیاد پر امداد فراہم کی

10 Jul 2020 | 5:48 PM

کیف،10 جولائی (ژنہوا) انٹرنیشنل ریڈ کراس کمیٹی (آئی سی آر سی) اور اقوام متحدہ نے مشرقی یوکرین کے ڈونباس کے غیرسرکاری کنٹرول والے علاقوں کے لئے تقریباً 75 ٹن انسانی بنیاد پر امداد فراہم کی ہے۔

وکاس کی زندگی کو بچانے کے لئے انکاؤنٹر سے قبل عرضی دائر کی گئی تھی

10 Jul 2020 | 6:02 PM

نئی دہلی، 10 جولائی (یو این آئی) اترپردیش میں آٹھ پولیس اہلکاروں کے قتل کے مجرم قرار دیئے جانے والے بدنام زمانہ مجرم وکاس دبے کے انکاؤنٹر میں جمعہ کی صبح ہونے والی موت سے چند گھنٹے قبل الیکٹرانک طریقے سے سپریم کورٹ میں ایک عرضی دائر کرکے وکاس کی جان کی حفاظت اور اس کے دیگر ساتھیوں کے گزشتہ مڈبھیڑ میں ہونے والی موت کی سینٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (سی بی آئی) سے تحقیقات کی مانگ کی گئی تھی۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image