image
Sunday, Aug 19 2018 | Time 01:40 Hrs(IST)
National Share

بچی سےآبروریزی معاملے میں این ایچ آر سی نے دہلی حکومت، پولیس کمشنر کو نوٹس بھیجا

بچی سےآبروریزی معاملے میں این ایچ آر سی نے دہلی حکومت، پولیس کمشنر کو نوٹس بھیجا

نئی دہلی، 10 اگست (یو این آئی) قومی انسانی حقوق کمیشن (این ایچ آر سی) نےراجدھانی کے گول مارکیٹ علاقے کے ایک سرکاری اسکول میں دوسری جماعت کی بچی کے ساتھ مبینہ آبروریزی معاملے میں خود نوٹس لیتے ہوئے دہلی حکومت کے چیف سکریٹری اور پولیس کمشنر کو نوٹس بھیج کر چار ہفتوں کے اندرتفصیلی رپورٹ طلب کی ہے۔
این ایچ آرسي نے جمعہ کو بھیجے نوٹس میں کہا ہے کہ میڈیا کی جو رپورٹ آئی ہے اگر وہ سچ ہے تو یہ انسانی حقوق کا معاملہ ہے۔ اسے دیکھتے ہوئے دہلی حکومت کے چیف سکریٹری اور دہلی پولیس کمشنر کو نوٹس بھیج کر چار ہفتوں کے اندرتفصیلی رپورٹ دینے کو کہا گیا ہے۔چیف سکریٹری سے امید کی جاتی ہے کہ وہ اس بارے میں مطلع کریں گے کہ طالب علموں کی حفاظت کے لئے حکام نے جو ہدایات دی ہوئی ہیں، کیا اس پر دہلی کے اسکولوں میں عمل کیا جا رہا ہے۔
کمیشن نے کہا ہے کہ یہ واقعہ سرکاری اسکول میں ہوا ہے۔ طالبہ کےمحافظ کے طور پر اسکول انتظامیہ طالب علموں کےحفاظتی بندوبست کے لئے ذمہ دار ہے۔بادی النظرمیں یہ اسکول انتظامیہ کی لاپرواہی کانتیجہ لگ رہا ہے۔کمیشن کا یہ بھی ماننا ہے کہ دہلی میں انسانی حقوق کے ایسےتشدد کے معاملات سے نمٹنے کے لئے ریاستی انسانی حقوق کمیشن ہونی چاہئے۔ جب تک دہلی میں اس کا قیام نہیں ہو جاتا ہے، وہ قومی دارالحکومت سے منسلک اس طرح کے معاملات کو مسلسل دیکھتا رہے گا۔
پولیس نے جمعہ کو بتایا کہ مندر مارگ علاقے میں این پی گرلس ہائی اسکول میں بدھ کو دوسری جماعت کی طالبہ کے ساتھ عصمت دری کی گئی۔ ملزم الیكٹریشين نے اسکول میں واٹر پمپ ہاؤس کے پاس اس واقعہ کو انجام دیا۔ ملزم الیكٹریشين کی شناخت رام آسرے (37) کے طور پر ہوئی ہے۔ اسے گرفتار کر کے مجسٹریٹ کے سامنے پیش کیا گیا۔
ذرائع نے بتایا کہ الیكٹریشين نے بچی کو منہ دباکر لے گیا اور واردات کو انجام دیا۔ اس نے کسی کو نہ بتانے کے لئے بچی کو دھمکی بھی دی۔
یہ اسکول شمالی دہلی کارپوریشن میونسپل (این ڈی ایم سی) سےمنسلک ہے۔ بچی کے سرپرستوں کی جانب سے پولیس میں شکایت کئے جانے کے بعد یہ معاملہ جمعرات کو سامنے آیا۔
دہلی خواتین کمیشن کی صدر سواتی مالیوال نے اس واقعہ کو انتہائی شرمناک قرار دیتے ہوئے مجرم کو جلد سے جلد پھانسی کی سزا دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس معاملے میں چھ ماہ کے اندر مجرم کو پھانسی کی سزا دی جانی چاہئے۔
محترمہ مالیوال نے کہا کہ اس واقعہ کو لے کر دہلی پولس اور اسکول انتظامیہ کو نوٹس جاری کیا گیا ہے اور ان سے تفصیلی معلومات مانگی گئی ہیں۔
یواین آئی۔اد۔

خاص خبریں
مودی نے کیرالہ کے لئے 500 کروڑ روپے کی عبوری امداد کا اعلان کیا

مودی نے کیرالہ کے لئے 500 کروڑ روپے کی عبوری امداد کا اعلان کیا

کوچی، 18 اگست (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے سیلاب کے قدرتی آفات کے سامنا کرناے والے کیرالہ کو 500 کروڑ روپیہ کی عبوری مدد کا اعلان کیا۔

...مزید دیکھیں
مرکزکیرلہ میں سیلاب کوقومی آفت قرار دے : کانگریس

مرکزکیرلہ میں سیلاب کوقومی آفت قرار دے : کانگریس

نئی دہلی،18 اگست(یو این آئی) کانگریس نے مرکزی حکومت سے سیلاب سے متأثر کیرلہ کی ترجیحی بنیاد پر مدد کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ریاست میں تباہ کن سیلاب اور جانی و مالی نقصان کو مدنظر رکھتے ہوئے اسے قومی آفت قرار دے۔

...مزید دیکھیں
کیرالہ  کے سیلاب کو قومی آفت  قرار دیں مودی: راہل گاندھی

کیرالہ کے سیلاب کو قومی آفت قرار دیں مودی: راہل گاندھی

نئی دہلی، 18 اگست (یو این آئی) کانگریس صدر راہل گاندھی نے کیرالہ میں سیلاب کی وجہ سے ہونے والی تباہی کو دیکھتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی سے ریاست کے سیلاب کوقومی آفت قرار دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ماریشش میں گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس کا آغاز

ماریشش میں گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس کا آغاز

از: اشوک اپادھیائے
گوسوامی تلسی داس نگر ( ماریشس)18 اگست ( یو این آئی ) ہندی کی ترویج و اشاعت ، تحفظ اور فروغ کے عزم کے ساتھ تین روزہ گیارہویں بین الاقوامی ہندی کانفرنس آج یہاں شروع ہو ئی۔

...مزید دیکھیں
رافیل سودے پر ملک بھر میں تحریک چلائے گی کانگریس

رافیل سودے پر ملک بھر میں تحریک چلائے گی کانگریس

نئی دہلی، 18 اگست (یو این آئی)کانگریس نے رافیل طیارہ کے ہزاروں کروڑ روپے کے سودے میں زبردست بدعنوان کا الزام لگاتے ہوئے آج کہا کہ اس کے خلاف ملک بھر میں آندولن چلایا جائے گا۔

...مزید دیکھیں
وراٹ اور رہانے سنچری سے چوکے

وراٹ اور رہانے سنچری سے چوکے

ناٹنگھم،18اگست (یو این آئی) ہندستان نے انگلینڈ کے خلاف تیسرے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے پہلے دن کپتان وراٹ کوہلی ( 97) اور نائب کپتان اجنکیا رہانے (81) کی شاندار اننگز اور دونوں کے مابین چوتھے وکٹ کے لئے 159رن کی شاندار شراکت داری کی بدولت چھ وکٹ پر 307رن کا باعزت اسکور بنا لیا ۔

...مزید دیکھیں
صدر کے اسٹنٹ اور ثقافتی جھلکیوں کے ساتھ ایشیاڈ کا آغاز

صدر کے اسٹنٹ اور ثقافتی جھلکیوں کے ساتھ ایشیاڈ کا آغاز

جکارتہ، 18 اگست (یو این آئی) انڈونیشیا کے صدر جوکو ویدودو کے موٹر سائیکل پر گیلورا بُنگ کارنو اسٹیڈیم پہنچنے اور انڈونیشیا کی ثقافتی جھلکیوں کے بیچ 18 ویں ایشیائی کھیلوں کا آج یہاں رنگا رنگ آغاز ہوا جس میں 45 ملکوں کے 10 ہزار سے زیادہ کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں

عمران نے پندرہ وزرا اور پانچ مشیروں کے ناموں کو منظوری دی

18 Aug 2018 | 11:45 PM

اسلام آباد، 18اگست (یو این ائی)پاکستان کے نئے وزیراعظم عمران خان نے سنیچر کو 15 کابینی وزرا اور پانچ مشیروں کے ناموں کو منظوری دے دی۔

ہندستانی لڑکیاں سیف انڈر۔15چیمپئن بنیں

ہندستانی لڑکیاں سیف انڈر۔15چیمپئن بنیں

18 Aug 2018 | 11:52 PM

تھمفو (بھوٹان)،18اگست (یو این آئی) ہندستان کی انڈر۔15 لڑکیوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے سنیچر کو گزشتہ چیمپئن بنگلہ دیش کو 0-1سے شکست دیکر سیف انڈر ۔15فٹبال چیمپئن شپ کا خطاب جیت لیا۔

پرینکا کی نک سے منگنی

18 Aug 2018 | 5:30 PM

ممبئی، 18 اگست (یو این آئی) بالی وڈ کے ساتھ ہالی وڈ میں بھی اپنی اداکاری کے جلوے دکھانے والی اداکارہ پرینکا چوپڑہ نے خود سے 11 برس چھوٹے نک جونس کے ساتھ سنیچر کو منگنی کرلی۔

image