image
Thursday, Jun 20 2024 | Time 18:23 Hrs(IST)
Science Technology

امریکہ نے ہندوستانی قونصلیٹ جنرل میں توڑ پھوڑ کی مذمت کی

نئی دہلی، 21 مارچ (یو این آئی) امریکہ نے سان فرانسسکو میں ہندوستان کے قونصلیٹ جنرل میں خالصتانی حامیوں کی طرف سے توڑ پھوڑ کو 'ناقابل قبول' قرار دیتے ہوئے کہا کہ اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ سیکورٹی سروس اس واقعہ کی تحقیقات کے لیے مقامی حکام کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہے۔
اپنی روزانہ کی بریفنگ میں توڑ پھوڑ کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں، وائٹ ہاؤس کے ترجمان جان کربی نے کہا، "ہم یقینی طور پر اس توڑ پھوڑ کی مذمت کرتے ہیں۔ یہ بالکل 'ناقابل قبول' ہے۔ وزارت خارجہ کی ڈپلومیٹک سیکیورٹی سروس مقامی حکام کے ساتھ معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔
ترجمان نے مزید کہا، "میں سان فرانسسکو پولیس کے لیے بات نہیں کر سکتا، لیکن میں یہ کہہ سکتا ہوں کہ ڈپلومیٹک سیکیورٹی سروس مقامی حکام کے ساتھ مناسب طریقے سے تفتیش کے لیے کام کر رہی ہے۔ بظاہر، اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ انفراسٹرکچر کے نقطہ نظر سے نقصان کی تلافی کے لیے کام کر رہا ہے۔ لیکن یہ ناقابل قبول ہے۔"
وائٹ ہاؤس کے قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیوان نے بھی ایک ٹویٹ میں تخریب کاری کی مذمت کی۔ انہوں نے کہا، ’’ہم سان فرانسسکو میں ہندوستانی قونصل خانے کے خلاف تشدد کی کارروائیوں کی مذمت کرتے ہیں۔ ہم ان سہولیات اور ان کے اندر کام کرنے والے سفارت کاروں کی حفاظت اور حفاظت کے لیے پرعزم ہیں۔ محکمہ خارجہ اس معاملے میں اگلے اقدامات پر مقامی قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ساتھ رابطے میں ہے۔"
ہندوستان نے سان فرانسسکو میں اپنے قونصلیٹ جنرل میں توڑ پھوڑ کے واقعات پر امریکی سفارت خانے کے انچارج کے ساتھ سخت احتجاج درج کرایا ہے۔
وزارت خارجہ کے مطابق امریکی سفارتخانے کے افسر انچارج سے ملاقات میں واضح طور پر کہا گیا کہ سفارتی نمائندگی کی حفاظت اور تحفظ امریکی حکومت کی بنیادی ذمہ داری ہے۔ یہ بھی کہا گیا کہ اس معاملے میں ایسے اقدامات کیے جائیں تاکہ آئندہ ایسا کوئی واقعہ پیش نہ آئے۔
وزارت خارجہ کے مطابق واشنگٹن میں ہندوستانی سفارت خانے نے امریکی محکمہ خارجہ کو ہندوستان کے ان خدشات سے آگاہ کیا اور ان سے کہا کہ وہ اپنی ذمہ داری پوری کریں۔
کل سان فرانسسکو میں خالصتان کے حامی لوگوں کے ایک بنیاد پرست گروپ نے ہندوستانی قونصلیٹ جنرل کی عمارت پر حملہ کیا اور توڑ پھوڑ کی۔
لندن میں ہندوستانی ہائی کمیشن میں توڑ پھوڑ اور عمارت کی پہلی منزل سے ترنگا اتارنے کے الزام میں ایک شخص کو گرفتار کیا گیا ہے۔
مقامی میڈیا نے رپورٹ کیا کہ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیوز میں ایک پرتشدد ہجوم کو 'خالصتان' کے پیلے بینرز لہراتے ہوئے اور ایک شخص کو عمارت کی پہلی منزل کی بالکونی سے ہندوستانی پرچم اتارتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ کچھ خالصتانی گروپوں کے حملے میں دو سیکورٹی گارڈز زخمی ہوئے۔
وزارت خارجہ کے ایک سرکاری بیان میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان نے امریکی حکومت کو سفارتی نمائندگی کی حفاظت اور حفاظت کرنے اور اس طرح کے واقعات کی تکرار کو روکنے کے لیے مناسب اقدامات کرنے کی اس کی بنیادی ذمہ داری بھی یاد دلائی۔
سان فرانسسکو میں، مشتعل خالصتانی حامیوں کے ایک بڑے گروپ نے ہندوستانی قونصل خانے کی عمارت میں توڑ پھوڑ کی جب ہندوستانی عملے نے وہاں رکھے خالصتانی جھنڈے ہٹائے۔ سوشل میڈیا پر نظر آنے والے واقعے کی ویڈیوز کے مطابق انہوں نے دیواروں پر ہندمخالف گرافٹی پینٹ کی اور دروازے اور کھڑکیاں توڑنے کی بھی کوشش کی۔
واقعے کے ایک دن بعد، خالصتانی شرپسندوں نے لندن میں ہندوستانی ہائی کمیشن میں توڑ پھوڑ کی اور ہندوستانی قومی پرچم کو ہٹا دیا اور اس کی جگہ اپنا خالصتانی پرچم لگانے کی کوشش کی۔ ہندوستان نے اس معاملے میں برطانیہ سے سخت احتجاج کیا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ ہندوستانی پنجاب میں خالصتانی حامی امرت پال سنگھ کی گرفتاری کے لیے پولیس کی کارروائی کے درمیان خالصتانی حامیوں نے توڑ پھوڑ کی۔ پولیس کے مطابق امرت پال مفرور ہے جبکہ اس کے رشتہ داروں اور حامیوں نے پولیس پر اسے اپنی تحویل میں رکھنے کا الزام لگایا ہے۔
یو این آئی۔ ع ا۔
خاص خبریں
این ای ای ٹی  پیپر لیک کے قصورواروں کو پکڑنا ضروری ہے: راہل

این ای ای ٹی پیپر لیک کے قصورواروں کو پکڑنا ضروری ہے: راہل

نئی دہلی، 20 جون (یو این آئی) کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے کہا ہے کہ میڈیکل انٹرنس ایگزامینیشن (این ای ای ٹی) کا پرچہ لیک ہونے سے لاکھوں بچوں کا مستقبل تباہ ہوگیا ہے اس لئے اس جرم کے قصورواروں کو فوری طور پر گرفتار کرکے انہیں سخت سزا دینے کی ضرورت ہے جمعرات کو یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر گاندھی نے کہا کہ پیپر لیک ایک خطرناک بیماری ہے اور اس کی لیبارٹری پہلے گجرات میں تھی اور پھر یہ بڑے پیمانے پر مدھیہ پردیش اور اتر پردیش میں پھیل گئی۔

...مزید دیکھیں
ملک کی ترقی کا اندازہ معذور افراد کے تئیں حساسیت سے لگایا جا سکتا ہے: مرمو

ملک کی ترقی کا اندازہ معذور افراد کے تئیں حساسیت سے لگایا جا سکتا ہے: مرمو

نئی دہلی، 20 جون (یو این آئی) صدر جمہوریہ دروپدی مرمو نے جمعرات کو معذوروں کے تئیں حساسیت کو ضروری قرار دیتے ہوئے کہا کہ کسی ملک یا معاشرے کی ترقی کا اندازہ اس ملک یا معاشرے کے لوگوں کے معذوروں کے تئیں حساسیت سے لگایا جا سکتا ہے محترمہ مرمو نے یہاں پنڈت دین دیال اپادھیائے نیشنل انسٹی ٹیوٹ برائے جسمانی معذوری کا دورہ کیا۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان، فرانس اور آسٹریلیا سہ فریقی تعاون کی طرف پیش رفت کا جائزہ  لیا

ہندوستان، فرانس اور آسٹریلیا سہ فریقی تعاون کی طرف پیش رفت کا جائزہ لیا

نئی دہلی 20 جون (یو این آئی) ہندوستان، فرانس اور آسٹریلیا نے سمندری حفاظت اور سلامتی، سمندری اور ماحولیاتی تعاون اور کثیر جہتی تعلقات کے شعبوں میں پیش رفت کا جائزہ لیا ہے جوائنٹ سکریٹری (یوروپ ویسٹ) پیوش سریواستو اور جوائنٹ سکریٹری (اوشینیا اینڈ انڈو پیسفک) پرمیتا ترپاٹھی نے بدھ کو ہونے والی میٹنگ میں ہندوستانی فریق کی قیادت کی فرانسیسی فریق کی قیادت وزارت خارجہ کے ڈائریکٹر (ایشیا اور اوقیانوس) بینوئٹ گائیڈی نے کی اور آسٹریلوی فریق کی قیادت فرسٹ اسسٹنٹ سکریٹری جنوبی اور وسطی ایشیا ڈویژن، امور خارجہ اور تجارت کے شعبے کی سارہ اسٹوری نے کی۔

...مزید دیکھیں
فنانشل اور کیپٹل مارکیٹ سیکٹر کے ماہرین کے ساتھ وزیر خزانہ کی پری بجٹ تبادلہ خیال

فنانشل اور کیپٹل مارکیٹ سیکٹر کے ماہرین کے ساتھ وزیر خزانہ کی پری بجٹ تبادلہ خیال

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن نے آج عام بجٹ 2024-25 کی تیاریوں کے پیش نظر مالیاتی اور کیپٹل مارکیٹس کے شعبے کے سرکردہ ماہرین کے ساتھ پری بجٹ بات چیت کی ایکس پر یہ اطلاع دیتے ہوئے وزارت خزانہ نے کہا کہ اس میٹنگ میں ملک کے مالیاتی اور کیپٹل مارکیٹ سیکٹر کے سرکردہ ماہرین نے اپنی تجاویز دیں اور اپنے خیالات کا اظہار کیا وزیر خزانہ نے اس اجلاس کی صدارت کی۔

...مزید دیکھیں
بہار میں ہائی کورٹ نے ریزرویشن کا دائرہ وسیع کرنے والے قانون کو کیا  منسوخ

بہار میں ہائی کورٹ نے ریزرویشن کا دائرہ وسیع کرنے والے قانون کو کیا منسوخ

پٹنہ، 20 جون ( یو این آئی ) پٹنہ ہائی کورٹ نے بہار میں دلتوں، قبائلیوں، پسماندہ اور انتہائی پسماندہ لوگوں کے لیے ریزرویشن کا دائرہ وسیع کرنے سے متعلق قانون کو منسوخ کر دیا ہے ہائی کورٹ کے چیف جسٹس کے ونود چندرن اور جسٹس ہریش کمار کی ڈویژن بنچ نے گورو کمار اور دیگر کی طرف سے دائر درخواست پر جمعرات کو اپنا فیصلہ سناتے ہوئے تعلیمی ادارے اور سرکاری نوکریاں میں ایس سی ایس ٹی، ای بی سی اور دیگر پسماندہ طبقات کو تعلیمی میدان میں 65 فیصد ریزرویشن دینے کے نتیش کمار حکومت کے فیصلے کو منسوخ کردیا ۔

...مزید دیکھیں

چھتیس گڑھ ہجومی تشدد:اس کے خلاف پارلیمنٹ میں سخت قانون لایا جائے، سیکولر پارٹیاں پارلیمنٹ میں قانونی سازی کیلیے پرزور آوازاٹھائیں:مولانا ارشد مدنی

نئی دہلی،20 جون (یو این آئی) صدر جمعیۃ علماء ہند مولانا ارشد مدنی نے چھتیس گڑھ میں ہوئے ماب لنچنگ کے واقعے پر اپنے گہرے دکھ اور سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہرچند کہ حالیہ پارلیمانی الیکشن میں ملک کے عوام کی اکثریت نے فرقہ پرستی اور نفرت کی سیاست کو مسترد کردیا ہے مگر اس کے باوجود پچھلے کچھ برسوں سے فرقہ پرستوں نے لوگوں کے دلوں دماغ میں منافرت کا جو زہر بھرا ہے وہ پوری طرح سے ختم نہیں ہوا ہے ج یہاں جاری ایک ریلیز کے مطابق چھتیس گڑھ کا یہ واقعہ اس کا ثبوت ہے انہوں نے کہا کہ ایک بار پھر شرپسند عناصر نے درندگی اور حیوانیت کا مظاہرہ کرکے انسانیت کے دامن کو داغ دار کردیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ہادی پورہ رفیع آباد میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ تصادم میں دو پاکستانی ملی ٹینٹ مارے گئے: فوجی کمانڈر

ہادی پورہ رفیع آباد میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ تصادم میں دو پاکستانی ملی ٹینٹ مارے گئے: فوجی کمانڈر

سری نگر،20جون(یو این آئی)فوج کے 7سیکٹر کمانڈر دیپک موہن نے جمعرات کے روز کہاکہ ہادی پورہ رفیع آباد میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ تصادم میں دو پاکستانی ملی ٹینٹ مارے گئے انہوں نے کہاکہ مہلوکین کے قبضے سے بڑی مقدار میں اسلحہ وگولہ بارود اور قابل اعتراض مواد برآمد کرکے ضبط کیا گیا ان باتوں کا اظہار موصوف نے یہاں ایک پر ہجوم پریس کانفرنس کے دوران کیا ان کے ہمراہ ڈی آئی جی شمالی کشمیر وویک گھپتا بھی موجود تھے۔

...مزید دیکھیں
image