image
Saturday, May 18 2024 | Time 20:34 Hrs(IST)
Regional

مدھیہ پردیش میں بگڑا موسم کا مزاج، کئی مقامات پر بارش کے ساتھ اولے گرے

مدھیہ پردیش میں بگڑا موسم کا مزاج، کئی مقامات پر بارش کے ساتھ اولے گرے

بھوپال، 19 مارچ (یو این آئی) مدھیہ پردیش میں موسم کی خرابی کے درمیان کئی مقامات پر بارش کے ساتھ ہی برف باری بھی ہوئی، جس سے فصلوں کو نقصان پہنچا ہے۔
دارالحکومت بھوپال میں زبردست بارش ہوئی، جبکہ کچھ مقامات پر ژالہ باری کی بھی اطلاعات ہیں۔
میٹرولوجیکل سینٹر بھوپال کے سائنسدانوں کے مطابق ویسٹرن ڈسٹربنس کے بہاؤ کی وجہ سے کئی سسٹمز ایکٹیو ہیں اورایک ’ٹرف‘ لائن بھی مدھیہ پردیش سے گزر رہی ہے، جس کی وجہ سے ریاست بھر میں بارش ہو رہی ہے۔ کل رات راجدھانی بھوپال سمیت بیتول، ہردا، رائسین، سیہور اور دیگر مقامات پر بارش ہوئی۔ اس کے ساتھ کچھ علاقوں میں ژالہ باری بھی ہوئی جس سے ربیع کی فصلوں کو نقصان پہنچا ہے۔
گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران کھجوراہو 33 ملی میٹر، بالاگھاٹ کے ملاجکھنڈ 16.4 ملی میٹر، بھوپال شہر 10.4 ملی میٹر، کھنڈوا 8.1 ملی میٹر، بیتول 6.8 ملی میٹر، گنا 5.4 ملی میٹر، منڈلا 5.2 ملی میٹررتلام میں 5 ملی میٹر، ساگر میں 4.1 ملی میٹر، اجین میں 3 ملی میٹرسمیت نرمداپورم، سیونی، رائیسین، دموہ، اندور، جبل پور اور راج گڑھ اضلاع میں ہلکی سے درمیانہ بارش ریکارڈ کی گئی۔
ماہرین موسمیات کے مطابق آئندہ 24 گھنٹے کے دوران بھی ریاست میں بارش کا امکان ہے اور بعض مقامات پر ژالہ باری بھی ہوسکتی ہے۔ ریاست میں اگلے دو دنوں تک ایسے ہی موسم کے آثار ہیں۔ اس کے بعد موسم صاف ہو سکتا ہے۔
دارالحکومت بھوپال اور اس کے آس پاس کے علاقوں میں کل دن بھر بادل چھائے رہے۔ رات کو گرج چمک کے ساتھ بارش ہوئی۔ اس دوران بعض مقامات پر چھوٹے سائز کے اولے بھی گرنے کی اطلاع ہے۔ اگلے 24 گھنٹوں کے دوران بھوپال میں بھی اسی طرح کے موسم کا امکان ہے۔
یواین آئی۔الف الف

خاص خبریں
اپنے تمام بڑے لیڈروں کے ساتھ کل  بی جے پی ہیڈکوارٹر جائیں گے: کیجریوال

اپنے تمام بڑے لیڈروں کے ساتھ کل بی جے پی ہیڈکوارٹر جائیں گے: کیجریوال

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) عام آدمی پارٹی (آپ ) کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ہفتہ کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ان کے لیڈروں کو ایک ایک کرکے جیل میں ڈالا جا رہا ہے، اس لئے وہ اتوار کو پارٹی کے تمام بڑے لیڈروں کے ساتھ بی جے پی کے ہیڈکوارٹر جائیں گے تاکہ وہ جنہیں چاہیں انہیں جیل میں ڈال دیں۔

...مزید دیکھیں
چھٹے مرحلے میں 57 سیٹوں پر 889 امیدوار

چھٹے مرحلے میں 57 سیٹوں پر 889 امیدوار

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی ) لوک سبھا انتخابات کے چھٹے مرحلے میں 25 مئی کو ہونے والی دہلی سمیت آٹھ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کی 57 سیٹوں کی ووٹنگ کے لیے 889 امیدوار میدان میں ہیں۔

...مزید دیکھیں
مالیوال کیس میں بیبھو زیر حراست

مالیوال کیس میں بیبھو زیر حراست

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) دہلی پولیس نے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال کے ذاتی معاون (پی اے ) بیبھو کمار کو آج حراست میں لے لیا ۔

...مزید دیکھیں
جنسی استحصال کیس: شیوکمار پر 100 کروڑ  رشوت کی پیشکش  کا الزام

جنسی استحصال کیس: شیوکمار پر 100 کروڑ رشوت کی پیشکش کا الزام

بنگلورو، 18 مئی (یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے رہنما جی دیوراج گوڑا نے، جو مختلف الزامات میں جیل میں ہیں، یہ کہتے ہوئے سنسنی خیز الزام لگایا ہے کہ ریاست کے نائب وزیر اعلیٰ ڈی کے شیوکمار نے انہیں جنتا دل سیکولر (جے ڈی) کے ریاستی صدر ایچ ڈی کمارا سوامی پر ہاسن سے رکن پارلیمنٹ پراجول ریوانہ سے جڑے مبینہ جنسی استحصال کی ویڈیو پین ڈرائیور لیک کرنے کا الزام لگانے کے لئے 100 کروڑ روپے کی پیشکش کی تھی۔

...مزید دیکھیں
بشکیک میں ہندوستانی طلباءپر حکومت کی نظر: جے شنکر

بشکیک میں ہندوستانی طلباءپر حکومت کی نظر: جے شنکر

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) وزیر خارجہ ایس جے شنکر نے ہفتہ کو کہا کہ حکومت کرغزستان کی راجدھانی بشکیک میں ایک ہاسٹل میں مقامی لوگوں اور غیر ملکیوں کے درمیان ہونے والے زبردست احتجاج کے تناظر میں ہندوستانی طلباءپر نظر رکھے ہوئے ہے۔

...مزید دیکھیں
عام آدمی پارٹی ' خواتین  مخالف پارٹی' بن چکی ہے: بی جے پی

عام آدمی پارٹی ' خواتین مخالف پارٹی' بن چکی ہے: بی جے پی

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے ہفتہ کو عام آدمی پارٹی (آپ ) کے ذریعہ اپنی ہی پارٹی کی رکن پارلیمنٹ سواتی مالیوال کی کردار کشی پر سخت حملہ کرتے ہوئے کہا کہ اس پارٹی کے لیڈروں کی خواتین کے ساتھ بدسلوکی کرنے کی ایک طویل تاریخ ہے اور عام آدمی پارٹی اب ' خواتین مخالف پارٹی' بن چکی ہے۔

...مزید دیکھیں
جمہوریت کی بات کرنے والے مودی خود جمہوری طریقے سے نہیں چلتے: کھڑگے

جمہوریت کی بات کرنے والے مودی خود جمہوری طریقے سے نہیں چلتے: کھڑگے

نئی دہلی، 18 مئی (یو این آئی) کانگریس صدر ملک ارجن کھڑگے نے وزیر اعظم نریندر مودی پر حملہ کرتے ہوئے کہا کہ وہ جمہوریت کی بات کرتے ہیں لیکن خود کبھی جمہوری اقدار کی پیروی نہیں کرتے ہیں۔

...مزید دیکھیں
image