image
Sunday, Dec 10 2023 | Time 16:40 Hrs(IST)
National

ہم تعلیم کے ذریعے ہی خواتین کی سماجی آزادی کو یقینی بنا سکتے ہیں: لوک سبھا اسپیکر

ہم تعلیم کے ذریعے ہی خواتین کی سماجی آزادی کو یقینی بنا سکتے ہیں: لوک سبھا اسپیکر

نئی دہلی ، 18 مارچ (یو این آئی) لوک سبھا کے اسپیکر اوم برلا نے آج دہلی یونیورسٹی کے دولت رام کالج کی طالبات سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ خواتین کی طاقت کا احترام ہندوستانی روایت اور ثقافت کا حصہ ہے۔ مہاتما جیوتیبا پھولے، ساوتری بائی پھولے، بابا صاحب امبیڈکر جیسے سماجی مصلحین کو یاد کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ خواتین کو بااختیار بنانے میں ان کے تعاون کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔
ہندوستان کی جدوجہد آزادی میں خواتین کے تعاون کو یاد کرتے ہوئے لوک سبھا کے اسپیکر نے کہا کہ ہندوستان کی آزادی کی تحریک میں خواتین نے اہم کردار ادا کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ درحقیقت یہ رانی لکشمی بائی تھیں جنہوں نے تحریک آزادی کی بنیاد رکھی۔ مسٹر برلا نے کہا کہ ہماری آزادی کی جدوجہد صرف خواتین کی بڑی تعداد میں شرکت سے ہی کامیاب ہو سکی ہے۔
آزادی کے بعد سے ملک کی ترقی میں خواتین کی بڑھتی ہوئی شراکت کا ذکر کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ آج ملک کی خواتین ہر میدان میں قائدانہ کردار ادا کر رہی ہیں۔ لڑاکا طیاروں سے لے کر سرحدی جنگوں تک، نیم فوجی دستے ہوں، ہر جگہ خواتین اگلے مورچوں پر کھڑی ہیں۔ مسٹر برلا نے کہا کہ سیلف ہیلپ گروپس (SHGs) کے ذریعے لاکھوں خواتین اپنی چھوٹی صنعتیں چلا کر معاشرے معاشرے کو بہتر بنانے میں اہم رول ادا کر رہی ہیں۔ انہوں نے اس بات پر خوشی کا اظہار کیا کہ جب بھی کسی بھی آل انڈیا سروس کے افسران تعلیمی دوروں کے لیے پارلیمنٹ آتے ہیں تو یہ دیکھا جاتا ہے کہ خواتین ٹرینیوں کی تعداد مردوں سے زیادہ ہے۔
لوک سبھا کے اسپیکر نے کہا کہ وقت کے ساتھ ساتھ خواتین کی سیاسی شرکت میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ جب ہمارا ملک آزاد ہوا تو ملک کی دستور ساز اسمبلی میں خواتین کی تعداد 15 تھی۔ جبکہ آج ہندوستان کی پارلیمنٹ میں 115 خواتین ملک کی نمائندگی کر رہی ہیں۔ اور آج 14 لاکھ سے زیادہ خواتین قیادت کر رہی ہیں اور دیہی سے شہری علاقوں تک تمام جمہوری اداروں میں معاشرے میں سماجی اور معاشی تبدیلیاں لا رہی ہیں۔ مسٹر برلا نے کہا کہ ملک خواتین پر مبنی ترقی کے وژن کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے اور اسے نئے ہندوستان کی خواتین کی طاقت پر بھروسہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ آج خواتین زندگی کے ہر شعبے میں جن کامیابیوں میں اپنا نام درج کروا رہی ہیں، ان سے یہ یقین ہوتا ہے کہ امرت کال میں ملک کی قراردادیں پوری ہوں گی۔
قوم کی تعمیر میں نوجوانوں کے کردار کا ذکر کرتے ہوئے مسٹر برلا نے کہا کہ نوجوان طاقت کو اپنی اختراع اور تخلیقی صلاحیتوں کے ساتھ اہم چیلنجوں کا سامنا ہے۔ , انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ ان کا ہر قدم معاشرے میں خواتین کو بااختیار بنانے کو یقینی بنانے کے لئے آگے بڑھنا چاہئے۔ انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ خواتین کی زندگیوں کو بہتر بنانے پر توجہ مرکوز کریں، خاص طور پر دیہی علاقوں میں رہنے والی خواتین کی زندگی کو بہتر بنانے لئے کام کرنا چاہئے۔
یو این آئی۔ ع خ
-xxx-

خاص خبریں
انسانی حقوق کے پھیلاؤ کے لیے بنیادی ڈھانچے کی ترقی ضروری : دھنکھڑ

انسانی حقوق کے پھیلاؤ کے لیے بنیادی ڈھانچے کی ترقی ضروری : دھنکھڑ

نئی دہلی، 10 دسمبر (یو این آئی) نائب صدر جمہوریہ جگدیپ دھنکھڑ نے اتوار کو کہا کہ انسانی حقوق کے پھیلاؤ اور انہیں بااختیار بنانے کے لئے ملک میں بنیادی ڈھانچے کی جامع ترقی بہت ضروری ہے۔

...مزید دیکھیں
کارپوریٹ سیکٹر کو  رضا کارانہ طور پر   ملک کی ترقی میں تعاون دینا  چاہئے: راجناتھ

کارپوریٹ سیکٹر کو رضا کارانہ طور پر ملک کی ترقی میں تعاون دینا چاہئے: راجناتھ

ممبئی، 10 دسمبر (یو این آئی) وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے زور دیا کہ کارپوریٹ سیکٹر کو ملک کی ترقی میں رضاکارانہ طور پر تعاون دینا چاہیے۔

...مزید دیکھیں
کھڑگے نے راجگوپالاچاری کو ان کی یوم پیدائش پر خراج عقیدت پیش کیا

کھڑگے نے راجگوپالاچاری کو ان کی یوم پیدائش پر خراج عقیدت پیش کیا

نئی دہلی، 10دسمبر (یو این آئی) کانگریس صدر ملکارجن کھڑگے نے ملک کے سابق گورنر جنرل اور عظیم مجاہد آزادی سی راجگوپالاچاری کو ان کے یوم پیدائش پر دلی خراج عقیدت پیش کیا۔

...مزید دیکھیں
بریلی:کار ٹینکر سے ٹکرائی، 8 کی موت

بریلی:کار ٹینکر سے ٹکرائی، 8 کی موت

بریلی:10دسمبر(یواین آئی) اترپردیش کے ضلع بریلی۔

...مزید دیکھیں
جانوروں پر ظلم کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی: شیوراج

جانوروں پر ظلم کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی: شیوراج

بھوپال، 10 دسمبر (یو این آئی) مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان نے گنا ضلع میں جانوروں پر ظلم کے واقعہ کے بارے میں آج کہا کہ اس طرح کے ظلم کی کارروائیاں ناقابل معافی ہیں اور اس جرم کے ملزموں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

...مزید دیکھیں
اسرائیلی فوج میں ہلاکتوں کی تعداد 97 تک پہنچی: رپورٹ

اسرائیلی فوج میں ہلاکتوں کی تعداد 97 تک پہنچی: رپورٹ

غزہ، 10 دسمبر (یو این آئی / اسپوتنک) غزہ پٹی میں حماس کے خلاف زمینی مہم کے آغاز سے اب تک ہلاک ہونے والے اسرائیلی فوجیوں کی تعداد 97 ہو گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
عراقی وزیر اعظم نے امریکہ کو یکطرفہ ردعمل پر کیاخبردار

عراقی وزیر اعظم نے امریکہ کو یکطرفہ ردعمل پر کیاخبردار

بغداد، 10 دسمبر (یو این آئی) عراقی وزیر اعظم محمد شیعہ السودانی نے سفارتی مشنوں کے تحفظ کے لیے اپنی حکومت کے عزم کو دہرایا ہے اور امریکہ کو خبردار کیا ہے کہ عراق کی منظوری کے بغیر امریکی سفارت خانے پر حملے کا کوئی یکطرفہ جواب نہیں دینا چاہیے۔

...مزید دیکھیں

دفعہ 370 پر سپریم کورٹ فیصلے سے قبل نیشنل کانفرنس کے لیڈران کو پولیس تھانوں پر طلب کیا جارہا ہے: عمر عبداللہ

10 Dec 2023 | 4:36 PM

سری نگر،10دسمبر(یواین آئی) دفعہ370پر سپریم کورٹ فیصلے سے قبل ہی نیشنل کانفرنس لیڈران اور عہدیداران کی تنگ طلبی اور ہراسانی کیخلاف شدید برہمی کا اظہار کرتے ہوئے پارٹی نائب صدر عمر عبداللہ نے کہا ہے کہ ہماری تنظیم نے ہر لحاظ سے قربانیاں دیں ہیں، لیکن آج یہاں ایسی حکومت ہے جس کی مکمل طور پر یہی کوشش رہتی ہے کہ نیشنل کانفرنس کی آواز کو کیسے دبایا جائے اور نیشنل کانفرنس کے لیڈران کو کیسے بند کیا جائے۔

image